Ben jij eigenlijk weleens gruwelijk genomen?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:58 schreef PurplePie het volgende:
[..]
Kattige opmerkingen graag achterwege houden. Ben niet mee bezig om te hengelen.
Misschien dat jouw zienswijze niet klopt?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:17 schreef PurplePie het volgende:
[..]
Ik ga gewoon mee in de reactie. En ja je doet moeilijk. Ik kan best reageren op bepaalde reacties waarom ik denk dat het niet zo is en daar mag die poster weer op reageren als ie dat wenst. Snap niet waarom je helemaal off topic gaat.
Je moeder wel.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:30 schreef halfway het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk weleens gruwelijk genomen?
Jamaar, jamaar,.. Dat is net leuk dat ie zomaar achter haar aanzit!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:23 schreef loni55 het volgende:
[..]
Je kan het aangeven dat je niet gediend bent van zijn commentaar op hoe en wanneer je waar loopt en dat het voor iedereen beter is als hij zich met zijn eigen ding bemoeit
Dan moet ze niet zeuren..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 01:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar,.. Dat is net leuk dat ie zomaar achter haar aanzit!
Gewoon in zijn ballen knijpen (hard!) als je hem vervelend vindt.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:17 schreef PurplePie het volgende:
[..]
Ik ga gewoon mee in de reactie. En ja je doet moeilijk. Ik kan best reageren op bepaalde reacties waarom ik denk dat het niet zo is en daar mag die poster weer op reageren als ie dat wenst. Snap niet waarom je helemaal off topic gaat.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 01:18 schreef Cockwhale het volgende:
Altijd weer een genot, deze onzekere perikelen op de werkvloer van mevrouw PurplePie.
Zo wereldvreemd, en onzeker over haarzelf. Net een 40-jarige maagd.
Dat doe ik nog wel een keer als hij het regelmatiger gaat doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:23 schreef loni55 het volgende:
[..]
Je kan het aangeven dat je niet gediend bent van zijn commentaar op hoe en wanneer je waar loopt en dat het voor iedereen beter is als hij zich met zijn eigen ding bemoeit
quote:[img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 29 juni 2019 01:18 schreef Cockwhale het volgende:
Altijd weer een genot, deze onzekere perikelen op de werkvloer van mevrouw PurplePie.
Zo wereldvreemd, en onzeker over haarzelf. Net een 40-jarige maagd.
Ja precies. Ik heb trek in de zomer graag jurkjes aan om mijn benen wat meer te luchten. Heb namelijk verstopte haarvaatjes en in de zomer gaan ze zo allemaal weg. Mannen denken dan dat ik aandacht wil of zoek. Zeg het dan op een normale manier dat een vrouw er leuk uitziet.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:44 schreef Samuel24 het volgende:
Ik had vandaag toevallig ook een zomerse outfit aan. Hele korte broek en een T-shirt.
Nou en ik had het geweten.
Na mijn werk fietste ik terug naar huis. Ik moest voor een rood stoplicht wachten. En toen zag ik opeens een man naar mij kijken. En hij bleef maar ongegeneerd naar mij staan kijken ook toen ik hem in de gaten kreeg. Die man was mij gewoon aan het uitkleden met zijn ogen. Leeftijd rond de 40 a 48 jaar.
Tja....kan je nagaan wat zo´n zomers outfitje allemaal teweeg kan brengen bij mannen met een dirty mind.
Ik slinger liever mijn schoen naar zijn hoofdquote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon in zijn ballen knijpen (hard!) als je hem vervelend vindt.
Blijft ie wel bij je weg
Dat je nog steeds maagd bent verbaast me niks.quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 29 juni 2019 09:07 schreef PurplePie het volgende:
[..]![]()
Ik ben inderdaad een 39 jarige maagd
Nou wat onaardig. Kun je niet gewoon je bitchface opzetten?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:14 schreef PurplePie het volgende:
[..]
Ik slinger liever mijn schoen naar zijn hoofd
Nou ik vind het geen probleem hoor. Als ze naar mij kijken. Ik ben zelf alleen ook een man dus het gebeurd mij niet zo vaak dat een andere man naar mij kijkt.quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 29 juni 2019 09:12 schreef PurplePie het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb trek in de zomer graag jurkjes aan om mijn benen wat meer te luchten. Heb namelijk verstopte haarvaatjes en in de zomer gaan ze zo allemaal weg. Mannen denken dan dat ik aandacht wil of zoek. Zeg het dan op een normale manier dat een vrouw er leuk uitziet.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:14 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dat je nog steeds maagd bent verbaast me niks.
Misschien moet je het gewoon eens een keer proberen. Die dikke piemel van die collega van je tot je nemen.Er zal een last van je blote schouders vallen hoor.
Niet dan? Was die collega van je erg knap of?...quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 29 juni 2019 09:19 schreef PurplePie het volgende:
[..]
Samuels beste reactie ooitquote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:14 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dat je nog steeds maagd bent verbaast me niks.
Misschien moet je het gewoon eens een keer proberen. Die dikke piemel van die collega van je tot je nemen.Er zal een last van je blote schouders vallen hoor.
Ja toch. Ik bedoel....mevrouwtje PurplePei is gewoon singel dus. Heeft nog nooit Boenga boenga gedaan.quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 29 juni 2019 09:23 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Samuels beste reactie ooitBen het helemaal met je eens. Lekker man, een collega pakken
Helemaal waar, alleen de meeste 39 jarigen (of in die buurt) die ik ken hebben al ervaring natuurlijk en kunnen signalen oppikken. TS is een lastige uitdagingquote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:26 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja toch. Ik bedoel....mevrouwtje PurplePei is gewoon singel dus. Heeft nog nooit Boenga boenga gedaan.
Het lijkt me toch dat het (op 39 jarige leeftijd) voor haar eens tijd word om eens goed ter zaken te komen met deze mannelijke collega van haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |