Is me al vaker opgevallen...ook dat Gerrit kwam klagen over zijn sokje dat het groepje vond dat hij de rest wel in de b.v. kon stoppen. En toen zei Jessie, dat zou wel zo eerlijk zijn.....met een lachje op zijn Jessie'squote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mijn eigen observatie is dat ook. Het is niet de eerste keer. Jessie brengt het ook als grapje, maar hij prikt Gerrit. Hij vind Gerrit in de kern ook een lapzwans.
Ze hebben al gedate. Ik bal is helemaal verliefd en heeft de roze bril op vertelde hij gisteren avondquote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:48 schreef Schakeltopia het volgende:
maar sick, ikbal moest zich meteen van alle datingsites afhalen enzo van die chick
ze moeten nog daten![]()
ow oke, en dan moet ze zondag weer komen daten?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben al gedate. Ik bal is helemaal verliefd en heeft de roze bril op vertelde hij gisteren avond
Klopt, en echt vaker hoor. Hij geeft Gerrit vaak steekjes.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is me al vaker opgevallen...ook dat Gerrit kwam klagen over zijn sokje dat het groepje vond dat hij de rest wel in de b.v. kon stoppen. En toen zei Jessie, dat zou wel zo eerlijk zijn.....met een lachje op zijn Jessie's
En daarna heeft Gerrit demonstratief zijn sokje leeggemaakt.....quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is me al vaker opgevallen...ook dat Gerrit kwam klagen over zijn sokje dat het groepje vond dat hij de rest wel in de b.v. kon stoppen. En toen zei Jessie, dat zou wel zo eerlijk zijn.....met een lachje op zijn Jessie's
Ik begrijp er ook geen reet van, die Dave trouwens ook niet. Als die lui er nou echt mee geholpen worden, tja... maar dit slaat werkelijk nergens op.quote:
deef heeft daadwerkelijk een kamertje kunnen huren hequote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:50 schreef Nietmag het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook geen reet van, die Dave trouwens ook niet. Als die lui er nou echt mee geholpen worden, tja... maar dit slaat werkelijk nergens op.
ja, want na 12 kilo in zo'n korte tijd , zwabbert je vetschort zo lekker....quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:51 schreef chufi het volgende:
Als Merel 12 kilo is afgevallen gaat ze poseren in dr bikini....
Laat iemand die weegschaal ff manipuleren
Ow, ok, voor Davie danquote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
deef heeft daadwerkelijk een kamertje kunnen huren he
allerlei dingen heeft hij in gang gezet.
ikbal laat alles voor zich regelen, en geeft dan anderen de schuld.
ik wou er net over beginnenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:53 schreef DKUp het volgende:
GGD is nog steeds bewijs aan het verzamelen lijkt wel.
En niet gezegd hoeveel hij gekregen zou hebben van Joa. Maar, Jessie vond dat goed.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:50 schreef Verida het volgende:
[..]
En daarna heeft Gerrit demonstratief zijn sokje leeggemaakt.....
is toch ook een bullshit verhaal.
Ik word een beetje nerveus van Alex, ze is echt too much!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:57 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zou niets geloven van wat Alex zegt. Zolang je doet wat zij wil, is alles prima, leuk en chill.
Merel: leuk zo mijn fabriekje buiten.
Het slaat helemaal nergens op. Laat die uitvreter die komt binnenvallen als het hem uitkomt toch wegblijven. Zelfs zijn treinkaartjes worden voor hem betaald omdat meneer weigert zelf te betalen. Bah, we een misselijkmakend mannetje is dat.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:50 schreef Nietmag het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook geen reet van, die Dave trouwens ook niet. Als die lui er nou echt mee geholpen worden, tja... maar dit slaat werkelijk nergens op.
EVUH SGEEEEEWUH JAAAA!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:00 schreef eskil het volgende:
[..]
Ik word een beetje nerveus van Alex, ze is echt too much!
Hij speelt het wel goed.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het slaat helemaal nergens op. Laat die uitvreter die komt binnenvallen als het hem uitkomt toch wegblijven. Zelfs zijn treinkaartjes worden voor hem betaalt omdat meneer weigert zelf te betalen. Bah, we een misselijkmakend mannetje is dat.
Heeft ze pratende ballen dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:02 schreef DKUp het volgende:
Grote dikke nep ballen kunnen wel logopedie gebruiken, wat praat ze beroerd slecht.
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, dat heb ik ook. Ik heb het best lang aangekeken, maar ik wen er niet aan. Word er moe van. Kan haar niet meer horen, dat gedram ook.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:00 schreef eskil het volgende:
[..]
Ik word een beetje nerveus van Alex, ze is echt too much!
Ja datte, dat gedram en dat gaat maar door en door. Overschreeuwt zichzelf.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, dat heb ik ook. Ik heb het best lang aangekeken, maar ik wen er niet aan. Word er moe van. Kan haar niet meer horen, dat gedram ook.
Ja een enorm druk ADHD figuur.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, dat heb ik ook. Ik heb het best lang aangekeken, maar ik wen er niet aan. Word er moe van. Kan haar niet meer horen, dat gedram ook.
Gooi er een paar wodka in.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:10 schreef Schakeltopia het volgende:
mylene weer jannken
ook een labiel meisje hoor damn
Ja, en huh, 2 vrijwilligers mogen niet meer komen, van wiequote:
moeder van merelquote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:16 schreef Nietmag het volgende:
[..]
Ja, en huh, 2 vrijwilligers mogen niet meer komen, van wie
Haar lach vind ik wel aanstekelijk, niet eens waarom ze lacht.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
lolquote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
moeder van merel![]()
ik heb geen idee
Ach, kind is blij met Jens en die is blij met haar ook al zegt hij dat niet veel....weet wel dat mij dat vroeger ook week kon maken als je het van die persoon niet vaak hoort. Deed me meer dan die elke dag beweren hoeveel ze niet om je geven of je zo leuk vinden......daar gaan mijn haren recht van overeind staan.quote:
Dat is wel wat exhibitionisme inhoudt.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:18 schreef magnaal het volgende:
Als jijzelf zo een exhibitionist bent, zoals Lex is, moet je dan ook anderen dwingen je lijf te laten zien?
Nou van mij kreeg ze een dreun en ik zou zeggen ga lekker een ander lastigvallenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is wel wat exhibitionisme inhoudt.
Wat ook wel zo is, maar A3 is enger..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:22 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Adriaan zichzelf een sexy bink vindt. Hij begrijpt daarom niet waarom losers als Jessie, Gerrit en Jens een vrouwtje hebben en hij niet.
Nee, heeft te maken met geen onzekerheid en geen schaamte. Niet met anderen die zich "moeten" ontluiken.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is wel wat exhibitionisme inhoudt.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:25 schreef Nietmag het volgende:
[..]
Nee, heeft te maken met geen onzekerheid en geen schaamte. Niet met anderen die zich "moeten" ontluiken.
Juist en het is niet netjes, iemand te gaan pushen, als je weet, dat die onzeker is...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:25 schreef Nietmag het volgende:
[..]
Nee, heeft te maken met geen onzekerheid en geen schaamte. Niet met anderen die zich "moeten" ontluiken.
I know, * in blote kont verder ronddanst*quote:
Viespeuk...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:27 schreef DKUp het volgende:
Hiske: Adriaan wil liever een jonger meisje....
Ik ben helemaal naakt.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:34 schreef BarryOSeven het volgende:
Echt een smeerlap die Adriaan. Loopt hij daar in zijn boxershort.
ook echt absurd weinig geld voor al dat hout of niet danquote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
Partijtje hout komt binnen,600 euro.
Jessie dacht eerst 400 euro,bleek iets duurder te zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ook echt absurd weinig geld voor al dat hout of niet dan
ik wil hennie zijn telefoonnr ook welquote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jessie dacht eerst 400 euro,bleek iets duurder te zijn.
Maar het blijft vaag met Hennie.
Ik heb het balkon op het zuiden in 058.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zo warm is Friesland nu niet toch? Aan mijn kant niet iig 😂
Mijn tuin op het noorden in 058 ...dat zal het zijn...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb het balkon op het zuiden in 058.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:40 schreef magnaal het volgende:
[..]
Is het zo warm bij jullie? Mijn kat zeurt ook al, ik heb nergens last van
typmachinequote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lexy heeft vast een oldschool typdiploma.
Dit zijn mooie plankjes hoor.quote:
600 euries. echt niks bijna gratis dus jaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:46 schreef magnaal het volgende:
Die Henny geeft het nog steeds bijna gratis weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |