Haar lach vind ik wel aanstekelijk, niet eens waarom ze lacht.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, dat heb ik ook. Ik heb het best lang aangekeken, maar ik wen er niet aan. Word er moe van. Kan haar niet meer horen, dat gedram ook.
lolquote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
moeder van merel![]()
ik heb geen idee
Ach, kind is blij met Jens en die is blij met haar ook al zegt hij dat niet veel....weet wel dat mij dat vroeger ook week kon maken als je het van die persoon niet vaak hoort. Deed me meer dan die elke dag beweren hoeveel ze niet om je geven of je zo leuk vinden......daar gaan mijn haren recht van overeind staan.quote:
Dat is wel wat exhibitionisme inhoudt.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:18 schreef magnaal het volgende:
Als jijzelf zo een exhibitionist bent, zoals Lex is, moet je dan ook anderen dwingen je lijf te laten zien?
Nou van mij kreeg ze een dreun en ik zou zeggen ga lekker een ander lastigvallenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is wel wat exhibitionisme inhoudt.
Wat ook wel zo is, maar A3 is enger..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:22 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Adriaan zichzelf een sexy bink vindt. Hij begrijpt daarom niet waarom losers als Jessie, Gerrit en Jens een vrouwtje hebben en hij niet.
Nee, heeft te maken met geen onzekerheid en geen schaamte. Niet met anderen die zich "moeten" ontluiken.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is wel wat exhibitionisme inhoudt.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:25 schreef Nietmag het volgende:
[..]
Nee, heeft te maken met geen onzekerheid en geen schaamte. Niet met anderen die zich "moeten" ontluiken.
Juist en het is niet netjes, iemand te gaan pushen, als je weet, dat die onzeker is...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:25 schreef Nietmag het volgende:
[..]
Nee, heeft te maken met geen onzekerheid en geen schaamte. Niet met anderen die zich "moeten" ontluiken.
I know, * in blote kont verder ronddanst*quote:
Viespeuk...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:27 schreef DKUp het volgende:
Hiske: Adriaan wil liever een jonger meisje....
Ik ben helemaal naakt.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:34 schreef BarryOSeven het volgende:
Echt een smeerlap die Adriaan. Loopt hij daar in zijn boxershort.
ook echt absurd weinig geld voor al dat hout of niet danquote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
Partijtje hout komt binnen,600 euro.
Jessie dacht eerst 400 euro,bleek iets duurder te zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ook echt absurd weinig geld voor al dat hout of niet dan
ik wil hennie zijn telefoonnr ook welquote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jessie dacht eerst 400 euro,bleek iets duurder te zijn.
Maar het blijft vaag met Hennie.
Ik heb het balkon op het zuiden in 058.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zo warm is Friesland nu niet toch? Aan mijn kant niet iig 😂
Mijn tuin op het noorden in 058 ...dat zal het zijn...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb het balkon op het zuiden in 058.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:40 schreef magnaal het volgende:
[..]
Is het zo warm bij jullie? Mijn kat zeurt ook al, ik heb nergens last van
typmachinequote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lexy heeft vast een oldschool typdiploma.
Dit zijn mooie plankjes hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |