Jens stelt altijd teleur.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
Hup grijs paard Jasper en zwart paard Jens.
Niet verwacht dat Jens een zwart pfeerd zou zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
Hup grijs paard Jasper en zwart paard Jens.
Helaas. Ook geen nietszolo en Sonny.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het lijkt op een ploffende motor bij d'n Jens.
Zand in de ogen strooien van de concurrentie.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
@:Maxi-mus moet lachen. Die zei gister nog: niet nemen
De favorieten staan 29e hahahahha.twitter:CyclingmasterNL twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 17:28:35De 1e etappe van ons Tourspel zit erop, en daarom worden nu ook voor de eerste keer sterretjes uitgedeeld aan de beste 3 clubs. 💪 Wij feliciteren de clubs 'Natnekken'⭐️, 'De Acht van Sjaan'⭐️ en 'RockRacingN1Fans'⭐️ met hun favorietenster voor het komende Tourspel! 👏 reageer retweet
Ik zie in Mon Dragon niet zo snel een favoriet, maar ik waardeer je gewaagde voorspelling!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
De favorieten staan 29e hahahahha.twitter:CyclingmasterNL twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 17:28:35De 1e etappe van ons Tourspel zit erop, en daarom worden nu ook voor de eerste keer sterretjes uitgedeeld aan de beste 3 clubs. 💪 Wij feliciteren de clubs 'Natnekken'⭐️, 'De Acht van Sjaan'⭐️ en 'RockRacingN1Fans'⭐️ met hun favorietenster voor het komende Tourspel! 👏 reageer retweet
Oh 24e, mijn excuus. Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zie in Mon Dragon niet zo snel een favoriet, maar ik waardeer je gewaagde voorspelling!
Opnieuw. Teleurstellend dat dit in het altijd afwijkende Spanje niet mogelijk gaat zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ondanks mijn bijdrage toch nog eerste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |