Jens stelt altijd teleur.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
Hup grijs paard Jasper en zwart paard Jens.

Niet verwacht dat Jens een zwart pfeerd zou zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
Hup grijs paard Jasper en zwart paard Jens.

Helaas. Ook geen nietszolo en Sonny.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het lijkt op een ploffende motor bij d'n Jens.

Zand in de ogen strooien van de concurrentie.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
@:Maxi-mus moet lachen. Die zei gister nog: niet nemen

De favorieten staan 29e hahahahha.twitter:CyclingmasterNL twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 17:28:35De 1e etappe van ons Tourspel zit erop, en daarom worden nu ook voor de eerste keer sterretjes uitgedeeld aan de beste 3 clubs. 💪 Wij feliciteren de clubs 'Natnekken'⭐️, 'De Acht van Sjaan'⭐️ en 'RockRacingN1Fans'⭐️ met hun favorietenster voor het komende Tourspel! 👏 reageer retweet

Ik zie in Mon Dragon niet zo snel een favoriet, maar ik waardeer je gewaagde voorspelling!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
De favorieten staan 29e hahahahha.twitter:CyclingmasterNL twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 17:28:35De 1e etappe van ons Tourspel zit erop, en daarom worden nu ook voor de eerste keer sterretjes uitgedeeld aan de beste 3 clubs. 💪 Wij feliciteren de clubs 'Natnekken'⭐️, 'De Acht van Sjaan'⭐️ en 'RockRacingN1Fans'⭐️ met hun favorietenster voor het komende Tourspel! 👏 reageer retweet

Oh 24e, mijn excuus. Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zie in Mon Dragon niet zo snel een favoriet, maar ik waardeer je gewaagde voorspelling!

Opnieuw. Teleurstellend dat dit in het altijd afwijkende Spanje niet mogelijk gaat zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ondanks mijn bijdrage toch nog eerste.

quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:18 schreef Mani89 het volgende:
Nu wel he Nizzolo? Homofiel. #altijdtegenmij

En uiteindelijk bak je er niets van om daarna hier het topic vol te janken.quote:

Nee hoor, ik heb een weloverwogen keuze gemaakt om Sonny en Kleb te skippen. Mocht dat verkeerd uitpakken, soit, patat, sans rancune.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En uiteindelijk bak je er niets van om daarna hier het topic vol te janken.
Veel sterkte, Mani.

@Slobeendquote:Op maandag 8 juli 2019 12:23 schreef Mani89 het volgende:
127 mensen met Ollie, maar die mag helemaal niet voor eigen kans rijden.

Waarom voor Jody?quote:Op maandag 8 juli 2019 12:31 schreef wimderon het volgende:
Ik dierf Ewan niet in te wisselen voor Jody.

Jawelquote:Op maandag 8 juli 2019 12:27 schreef Mani89 het volgende:

Nu begon ik pas af te zien op… 400 meter van de finish. Normaal is dat iets vroeger. (lacht) Dat is een positief signaal. Ik denk dat die maandagrit naar Epernay wel iets voor mij is. Al heb ik de sleutel niet echt in de hand. Er ligt nog een bergje vlak voor de finish. Daar komen veel áls-en aan te pas. Ze moeten er snel genoeg rijden om de sprinters er af te gooien. Maar ook weer niet té snel, dat ik zou lossen. Etcetera, etcetera…”quote:Op maandag 8 juli 2019 12:27 schreef Mani89 het volgende:

Ik geloof nooit dat jij zo nuchter in het leven staat.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een weloverwogen keuze gemaakt om Sonny en Kleb te skippen. Mocht dat verkeerd uitpakken, soit, patat, sans rancune.

Ik luister net naar een potkast met hem en daar zegt hij dat deze aankomsten voor hem toch zinloos zijn omdat de echt explosieve mannen rapper zijn en hij gaat slaven voor Bardeh.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nu begon ik pas af te zien op… 400 meter van de finish. Normaal is dat iets vroeger. (lacht) Dat is een positief signaal. Ik denk dat die maandagrit naar Epernay wel iets voor mij is. Al heb ik de sleutel niet echt in de hand. Er ligt nog een bergje vlak voor de finish. Daar komen veel áls-en aan te pas. Ze moeten er snel genoeg rijden om de sprinters er af te gooien. Maar ook weer niet té snel, dat ik zou lossen. Etcetera, etcetera…”

Ik zou er zo 10 kunnen opnoemen.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom niet? Wie gaat er 9e worden na mijn overige 8 namen?

Ik ook hoor, Kun.quote:

De vervelende Denen?quote:Op maandag 8 juli 2019 12:51 schreef showtimer het volgende:
Albertoooo heeft ergens 100 miljoen miljard sterren gekregen? Hoe kan die zo populair zijn?

Heb je zo weinig vertrouwen in jezelf?quote:Op maandag 8 juli 2019 12:51 schreef showtimer het volgende:
Albertoooo heeft ergens 100 miljoen miljard sterren gekregen? Hoe kan die zo populair zijn?

Want? Als witte schimmel vind ik hem duidelijk minder interessant.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je zo weinig vertrouwen in jezelf?

L'année ou jamais.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
Want? Als witte schimmel vind ik hem duidelijk minder interessant.

Wel.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:27 schreef Mani89 het volgende:

Ik hoef ook niet te winnen.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je mets déjà une pièce sur jamais. [ afbeelding ]

Ambitie kan je niet ontzegt worden.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet te winnen. [ afbeelding ]

Mentaal geknakt na het uitblijven van een droomtransfer.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ambitie kan je niet ontzegt worden.

Heeft deze opmerking iets te maken met een bepaalde Fransman?quote:Op maandag 8 juli 2019 13:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mentaal geknakt na het uitblijven van een droomtransfer.

Ik verwacht niet zwaar genoeg voor hem.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:54 schreef hhh38 het volgende:
Hmm, Pello zal wel een miskleun zijn aangezien niemand hem kiest?

Dit is in principe een prima aankomst voor Peejo, maar ik verwacht dat hij gewoon moet gaan slaven.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht niet zwaar genoeg voor hem.

Hij fietst momenteel rond met een trui vol drinkflessen.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is in principe een prima aankomst voor Peejo, maar ik verwacht dat hij gewoon moet gaan slaven.

Daar heb je het al.quote:Op maandag 8 juli 2019 15:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij fietst momenteel rond met een trui vol drinkflessen.

Hij wordt 7de, wat maakt het uit?quote:

Dit. Ik had zaterdag al het idee dat ie goed wasquote:Op maandag 8 juli 2019 17:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom heb ik Stuyven eruit gegooid?

Omdat dit spel alleen maar twijfels bezorgt, waardoor we in beperkingen en niet in mogelijkheden denken.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom heb ik Stuyven eruit gegooid?

Van harte.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:24 schreef 4-elements het volgende:
Tot mijn grote verbazing heb ik voor het eerst iets gepresteerd in dit spel: de dagzege!![]()
En zesde algemeen nu. Maar dat algemene klassement ga ik ongetwijfeld weer verkloten.

quote:Op maandag 8 juli 2019 20:24 schreef 4-elements het volgende:
Tot mijn grote verbazing heb ik voor het eerst iets gepresteerd in dit spel: de dagzege!![]()
En zesde algemeen nu. Maar dat algemene klassement ga ik ongetwijfeld weer verkloten.

Applaus. Nu al meer gewonnen dan Steven Kruijswijk.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:24 schreef 4-elements het volgende:

Haha, mijn leven is compleet nu. Dank voor de felicitaties.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Applaus. Nu al meer gewonnen dan Steven Kruijswijk.

Cool.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:24 schreef 4-elements het volgende:

3,2km á 5%, dat kan wel eens wat sprinters de kop kosten inderdaad.quote:

Die won gisteren nogquote:Op maandag 8 juli 2019 20:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Applaus. Nu al meer gewonnen dan Steven Kruijswijk.

Zou me niet verbazen als BORA bijvoorbeeld beetje doortrekt om zeker Groenewegen te lossen. Die zal nog niet beter zijn denk ikquote:Op maandag 8 juli 2019 23:12 schreef BlaZ het volgende:
[..]
3,2km á 5%, dat kan wel eens wat sprinters de kop kosten inderdaad.

Ik las dat Ewan vandaag eerder loste dan Dylan (klopt dit?).quote:Op maandag 8 juli 2019 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als BORA bijvoorbeeld beetje doortrekt om zeker Groenewegen te lossen. Die zal nog niet beter zijn denk ik

Of het klopt geen idee, maar Ewan zei tegen Sammy dat hij al gauw wist dat het te zwaar ging zijn voor de ritzege en is direct overgegaan op de spaarmodus.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik las dat Ewan vandaag eerder loste dan Dylan (klopt dit?).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |