Je hebt het nog niet geprobeerd dus hoe weet je of het geen succes wordt?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:53 schreef Sigaartje het volgende:
Ik denk niet dat dit een succes gaat worden.
Ik maak altijd biefstuk in mijn eigen stijl, maar ik verwacht dat daar niet veel liefhebbers van zijn.
Dus ik dacht: weet je wat? Ik ga die van Loetje proberen.
Heeft niks met zwak te maken. Ik bak biefstuk altijd in echte boter. Ik dacht Loetje de gouden formule had gevonden.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt het nog niet geprobeerd dus hoe weet je of het geen succes wordt?
Wat is dit voor een zwakke instelling
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:02 schreef Sigaartje het volgende:
Heeft niks met zwak te maken. Ik bak biefstuk altijd in echte boter. Ik dacht Loetje de gouden formule had gevonden.
Ossehaasbiefstuk kost al gauw tegen de 30 euro per kilo, om dat te gaan vergallen in Blue Band....
Genoteerdquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is als, of zijnde. Niet als zijnde. Dat is echt walgelijk slecht, bijna allochtoons Nederlands.
Omdat Amsterdamquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:16 schreef Sigaartje het volgende:
Ik snap er geen bal meer van. Als er zoveel negatiefs is, waarom loopt het daar als een tierelier?
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:02 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ossehaasbiefstuk kost al gauw tegen de 30 60euro per kilo bij de slager, om dat te gaan vergallen in Blue Band....
Heb jij insiders info?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:09 schreef Sicstus het volgende:
Loetje gebruikt niet dezelfde Blue Band als die je in de winkel kunt kopen.
Niets. Het is een imago dingetje. Een bepaalde categorie zakelijke relaties van mij eet er graag.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:56 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik natuurlijk wel een beetje gegoogeld.
Wat is er zo 'anders' aan een biefstuk van Loetje?
Nee, staat gewoon op internet. Blue Band in de winkels is plantaardig, maar voor Loetje leveren ze de margarine nog met dierlijk vet.quote:
Ah het internet. De place to be voor betrouwbare informatiequote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:24 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Nee, staat gewoon op internet. Blue Band in de winkels is plantaardig, maar voor Loetje leveren ze de margarine nog met dierlijk vet.
ah, je bent een troll. Zeg dat dan.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:29 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Ah het internet. De place to be voor betrouwbare informatie
Oud receptuur. Is algemeen bekend.quote:
https://www.quotenet.nl/z(...)an-de-action-219690/quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:29 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Ah het internet. De place to be voor betrouwbare informatie
Het is toch nog steeds leuk om het te maken op een manier waarop je het zelf lekker vindt (maar dan wel gebaseerd op de Loetjebiefstuk) ? Jij serveert het niet in een restaurant.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:15 schreef Sigaartje het volgende:
Nou, dit klinkt allemaal niet best.![]()
Ik geloof dat ik het maar laat zitten.
Rond de 20 euro voor een biefstuk van de haas, is dat duur?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:11 schreef Tinkepink het volgende:
Loetje is trouwens overrrated vanwege de prijzen. Het eten is er prima. Alleen veel en veel te duur.
Tja ik ben altijd achterdochtig als dit soort bedrijfsgeheimen worden prijsgegeven. Ik vind het dan logischer dat Loetje wat financiële ondersteuning heeft gekregen van Blue Band om dit overal te vermelden. Win win. Dat idee wordt versterkt omdat in mijn eigen ervaring zo'n beetje alles buiten roomboter een inferieure jus oplevert. Dus er zit persoonlijk vooroordeel in, dat wel.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:03 schreef marsan het volgende:
[..]
https://www.quotenet.nl/z(...)an-de-action-219690/
Bepaalde categorie zakelijke relaties.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niets. Het is een imago dingetje. Een bepaalde categorie zakelijke relaties van mij eet er graag.
Zijn gewoon restaurants die overgenomen worden vaak. En ze hebben de bereidingswijze in zulke eenvoudige stappen beschreven, dat iedere 18 jarige met een spiekbriefje zo’n biefstuk kan bakken.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:20 schreef Fofo het volgende:
[..]
Ten eerste omdat het gehypet wordt. Het is zien en gezien worden. Ten tweede omdat de meeste mensen die daar komen niets beters gewend zijn. Het is beter dan wat ze thuis zelf produceren...
Ik snap sowieso niet waarom er over in Nederland van die Loetje restaurants de grond uit worden gestampt als er amper personeel te krijgen is in de horeca.
Voor een kaal bord met alleen biefstuk en jus.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:15 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Rond de 20 euro voor een biefstuk van de haas, is dat duur?
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Gegrillde steak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Loetje
[ afbeelding ]
Prima prijzen, waar krijg je anders 200 gram biefstuk met bijgerechten voor 25 euro?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:57 schreef Fer het volgende:
[..]
Voor een kaal bord met alleen biefstuk en jus.
Daarna nog 3.80 voor patat, 5.10 sla en 2-3¤ voor gebakken groente.
Wat loop je nou dom te doen?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:56 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
En jij een medewerker van Blue Band?
Hier heb je steaks die 2 keer zo zwaar zijn voor die prijs, met bijlagesquote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Prima prijzen, waar krijg je anders 200 gram biefstuk met bijgerechten voor 25 euro?
Je begint al aardig te verduitsen, bijlagen zijn hier wat anders dan Beilagen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hier heb je steaks die 2 keer zo zwaar zijn voor die prijs, met bijlages
http://korfu-kleve.de/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |