We gaan een latertje doen Broeder.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:14 schreef Amphorapotje het volgende:
Eigenlijk ben ik een heiden en zou ik bekeerd moeten worden.
Ik heb 2 fuet knoflook hangen, maar geen trek. Ik heb net een kipfilet van minstens 3 ons naar binnen zitten werkenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:13 schreef Amphorapotje het volgende:
Kan mij het verdommen, ik pak er een salamiworst bij, ruiken ze morgen de alcohol niet.
quote:
Of er mist een g.quote:
Met alle plezier jonas ik je het water in hoor. Beschouw dat dan maar als gedopen.quote:
En jij wil bij mij whisky komen proeven?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met alle plezier jonas ik je het water in hoor. Beschouw dat dan maar als gedopen.
Ik heet Johannes,en ben hier de dopert.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met alle plezier jonas ik je het water in hoor. Beschouw dat dan maar als gedopen.
Je bent zoals je bent. Zou er persoonlijk niet aan moeten denken het alleen maar over het geloof te hebben, en heb mensen in mijn omgeving die dat wel doen. Daar word ik nerveus van, want daar geloof ik dus niet in.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:14 schreef Amphorapotje het volgende:
Eigenlijk ben ik een heiden en zou ik bekeerd moeten worden.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heet Johannes,en ben hier de dopert.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En jij wil bij mij whisky komen proeven?
Je reactiesnelheid gaat er al op vooruitquote:
Wie is er Single?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En jij wil bij mij whisky komen proeven?
Malt?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |