Maken ze die niet ter plekke aan het loket?quote:Op donderdag 4 juli 2019 21:24 schreef boriq het volgende:
Iemand die toevallig weet hoe lang de aanvraag van een mobib kaart duurt?
Bij de MIVB maken ze die aan het loket, moet wel een foto meenemen. Zal bij De Lijn en NMBS wel een vergelijkbaar proces zijn. Neem wel een fatsoenlijke foto mee, want als er eenmaal een in het systeem staat kom je er niet zomaar meer vanafquote:Op donderdag 4 juli 2019 21:24 schreef boriq het volgende:
Iemand die toevallig weet hoe lang de aanvraag van een mobib kaart duurt?
Bedankt! Pasfoto formaat voldoet neem ik aan?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 07:44 schreef J.B. het volgende:
[..]
Bij de MIVB maken ze die aan het loket, moet wel een foto meenemen. Zal bij De Lijn en NMBS wel een vergelijkbaar proces zijn. Neem wel een fatsoenlijke foto mee, want als er eenmaal een in het systeem staat kom je er niet zomaar meer vanaf
Online heb ik nu voor reims-parijs retour 160 euro eerste klas, vertrek volgende week. Kon wel lager maar dat komt me niet uit.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:43 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij wel, al betaal je dan wel de hoofdprijs.
Nee. Maar ik snap de twijfelquote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik zit dit te kijken:
en ik vraag me iets af. Is dat Fles bij 43:39??
En Tiel 😜quote:Op zondag 7 juli 2019 17:39 schreef James1988 het volgende:
NS heeft cijfers vrijgegeven over het aantal in- en uitstappers op de stations die zij bedienen in 2018: https://nieuws.ns.nl/groo(...)iende-stations-2018/
Eigenlijk overal groei, de "krimpers" zijn stations die naar andere vervoerders zijn gegaan.
Mja, het zijn echt alleen NS in- en uitstappers zo te zien. Vind ik wel jammer. Ik hoor diverse berichten dat het aantal reizigers met 50% gestegen is op Zwolle-Enschede sinds de introductie van de IC bijvoorbeeld.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:39 schreef James1988 het volgende:
NS heeft cijfers vrijgegeven over het aantal in- en uitstappers op de stations die zij bedienen in 2018: https://nieuws.ns.nl/groo(...)iende-stations-2018/
Eigenlijk overal groei, de "krimpers" zijn stations die naar andere vervoerders zijn gegaan.
Ongetwijfeld vanwege de geweldige aansluiting die daar tegenwoordig geboden wordt richting Elst...quote:
Ik ben ook wel benieuwd naar de cijfers op de gedecentraliseerde lijnen. Ik ben ook best wel benieuwd naar de cijfers van het Limburgse stoptreinennetwerk sinds dat naar Arriva is gegaan. Helaas mag/kan NS niets met die cijfers doen.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Mja, het zijn echt alleen NS in- en uitstappers zo te zien. Vind ik wel jammer. Ik hoor diverse berichten dat het aantal reizigers met 50% gestegen is op Zwolle-Enschede sinds de introductie van de IC bijvoorbeeld.
Die cijfers kunnen sowieso geWOBt worden want belastinggeld. Laten we hopen dat het niet nodig is.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:31 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd naar de cijfers op de gedecentraliseerde lijnen. Ik ben ook best wel benieuwd naar de cijfers van het Limburgse stoptreinennetwerk sinds dat naar Arriva is gegaan. Helaas mag/kan NS niets met die cijfers doen.
Ik twijfelde vooral omdat die persoon een opschrijfboekje heeft en jij volgens mij alleen foto's maakt.quote:
Het lijkt me dat de opdrachtgevers daar wel cijfers over hebben, ja. Dat is dan te combineren met de getallen die NS vrijgeeft. Idealiter zou het niet nodig hoeven te zijn om dat te WOBben.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Die cijfers kunnen sowieso geWOBt worden want belastinggeld. Laten we hopen dat het niet nodig is.
Dat is niet opvallend, dat is simpelweg een bevestiging van Brexit=kutidee.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de opdrachtgevers daar wel cijfers over hebben, ja. Dat is dan te combineren met de getallen die NS vrijgeeft. Idealiter zou het niet nodig hoeven te zijn om dat te WOBben.
Mocht het je interesseren, aan de overkant van de plas worden er jaarlijks cijfers vrijgegeven voor alle stations. Deze worden verzameld en gepubliceerd door de toezichthouder, ORR.
https://dataportal.orr.go(...)es-of-station-usage/
Opvallend aan die cijfers is dat de groei eruit lijkt te zijn. De laatste jaren is het totaal aantal reizigers minder snel gestegen dan de jaren ervoor.
Nou een -10% voor Zwolle is dan best opmerkelijk.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:39 schreef James1988 het volgende:
NS heeft cijfers vrijgegeven over het aantal in- en uitstappers op de stations die zij bedienen in 2018: https://nieuws.ns.nl/groo(...)iende-stations-2018/
Eigenlijk overal groei, de "krimpers" zijn stations die naar andere vervoerders zijn gegaan.
Zo onverwacht is dat toch niet? Ding rijdt gewoon 2x/weekquote:Op maandag 8 juli 2019 19:48 schreef Bitlord het volgende:
Een onverwachte trein op Berlin Ostbahnhof net. 2x per week een Talgo die naar Moskou rijdt. Een goede reden om.even naar het perron te lopen. Iemand wel eens meegeweest met zo'n trein?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja, de cijfers zijn alleen van NS. Iemand die met Blauwnet naar Zwolle reist zal dus niet worden meegeteld in de cijfers.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou een -10% voor Zwolle is dan best opmerkelijk.
Of komt dat door het Kamperlijntje en de trein naar Enschede?
Zijn Raalte, Kampen, Heino en Nijverdal nog terug te vinden in de cijfers?quote:Op maandag 8 juli 2019 22:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou een -10% voor Zwolle is dan best opmerkelijk.
Of komt dat door het Kamperlijntje en de trein naar Enschede?
Ja, pasfoto is voldoende.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 00:25 schreef boriq het volgende:
[..]
Bedankt! Pasfoto formaat voldoet neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |