Ja allemaalquote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Waarom staat dit nog niet in de OP?
Die mag sowieso wel eens een update krijgen.
En de link naar Jizdenka loopt dood. Sowieso doet Jizdenka niet meer aan afstanden berekenen voor zover ik weetquote:Op dinsdag 2 juli 2019 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja allemaalmensen eruit die we nooit meer zien
En die achievements nou dat schiet ook totaal niet op
Ik heb ons rondje van een paar maanden geleden eens uitgetekend:quote:Op dinsdag 2 juli 2019 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Die site van Dennis is sowieso wel een beter alternatief ja
Ze hadden 'm geel moeten maken.quote:Op zondag 30 juni 2019 01:25 schreef James1988 het volgende:
SVT heeft een kort filmpje van de LINTjes die naar Zweden zijn gegaan. Ze hebben in ieder geval nog een Nederlands reisinformatiesysteem
[ afbeelding ]
Dan wordt het extra spannend, bedoel je?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Gewoon op het station aan een mast/portaal/whatever schroeven toch?
twitter:MarcusGrahnert twitterde op vrijdag 28-06-2019 om 20:15:08Neue ICE-Variante: Ein neunteiliger ICE 2 (BR 402). Demnächst vsl. täglich als ICE 587 & ICE 782 zwischen Hamburg und München unterwegs.Reihung:Triebkopf 12. Kl (Wagen 19)2. Kl (20)2. Kl (21)2. Kl (22)2. Kl (23)2. Kl (24)Restaur. (25)1. Kl (26)1. Kl (27)Triebkopf 2 reageer retweet
Eurotrip <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3quote:
Wanneer gaan we?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:51 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Eurotrip <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Nie! Wieder! Berlin!
quote:Op woensdag 3 juli 2019 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelezen op teletekst: OV-chipkaart verdwijnt mogelijk in 2023
Wel handig. Dan kan ik gewoon met mijn telefoon uit- en weer inchecken als ik van Nijmegen naar Doetinchem wilquote:De ov-chipkaart verdwijnt mogelijk in 2023. Volgens staatssecretaris Van Veldhoven is de techniek toe aan vervanging. In een brief aan vervoerders en andere overheden schrijft ze dat het gebruiksgemak van de kaart door de reizigers wordt gewaardeerd, maar dat toch een meer eigentijds systeem de voorkeur verdient. Bovendien is de ov-chipkaart relatief duur, benadrukt de staatssecretaris.
Van Veldhoven wil toe naar een systeem waarbij het reissaldo niet meer op een ov-chipkaart wordt bijgehouden, maar waarbij de reiziger zelf kiest of hij bijvoorbeeld via een bankpas of mobiel wil betalen. Het saldo wordt dan bijgehouden in de centrale backoffice van het betaalsysteem.
De staatssecretaris onderstreept dat ook in de toekomst anoniem reizen, dus zonder account, mogelijk blijft. Er zijn al diverse proeven gedaan met nieuwe methoden en ook nu lopen nog experimenten.
Van Veldhoven hoopt dat de nieuwe manieren van betalen uiterlijk over twee jaar kunnen worden ingevoerd. Als het nieuwe systeem voldoet, zou de ov-chipkaart dan weer twee jaar later, dus in 2023, kunnen worden afgeschaft. Een woordvoerder van het ministerie van Infrastructuur benadrukt dat dat laatste alleen gebeurt als aan allerlei voorwaarden is voldaan. "Dan moet echt zijn aangetoond dat de reiziger er beter van wordt", zegt het ministerie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |