Of ze gaat uitkomen op dit spel.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:53 schreef Schakeltopia het volgende:
ben benieuwd hoe snel ze uitgekeken zijn op de spelletjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Je kunt ook meubelolie ervoor gebruiken, maar dan moet de bak wel eerst goed schoongemaakt zijn. Als er nog talkpoeder resten op zitten krijg je een stroeve baan.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik dacht dat je talkpoeder juist gebruikt voor meer grip
maar ik wist dan ook niet dat het ook op sjoelbakken gebruikt werd
Yep is al bekend hierquote:Op donderdag 27 juni 2019 21:05 schreef yaello het volgende:
Wow, ik vond het al zo gek dat ik Mariska herkende, maar nu weet ik het. Zij is een van de weinige exen van Gert-Jan waar hij geen kinderen mee heeft. Of was dat hier allang bekend???
Ik heb het vanmiddag gepost.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:05 schreef yaello het volgende:
Wow, ik vond het al zo gek dat ik Mariska herkende, maar nu weet ik het. Zij is een van de weinige exen van Gert-Jan waar hij geen kinderen mee heeft. Of was dat hier allang bekend???
quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:05 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Je kunt ook meubelolie ervoor gebruiken, maar dan moet de bak wel eerst goed schoongemaakt zijn. Als er nog talkpoeder resten op zitten krijg je een stroeve baan.
* waarom weet ik dit eigenlijk allemaal.....*
Sjoelmaster Klapskaats.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:05 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Je kunt ook meubelolie ervoor gebruiken, maar dan moet de bak wel eerst goed schoongemaakt zijn. Als er nog talkpoeder resten op zitten krijg je een stroeve baan.
Lekker commercieel wel.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:08 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Mariska: Handtekening er op van Shelley en op de webshop voor ¤ 150,-
jaaaa die is even helemaal gekquote:Op donderdag 27 juni 2019 21:08 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Mariska: Handtekening er op van Shelley en op de webshop voor ¤ 150,-
NPquote:Op donderdag 27 juni 2019 21:07 schreef yaello het volgende:
[..]
ah kijk. Ik werk te veel om het allemaal terug te lezen hier
Jessie heb een nieuw jasje.quote:
voor mij ook teveel om terug te lezen dus was dit nieuwsquote:Op donderdag 27 juni 2019 21:07 schreef yaello het volgende:
[..]
ah kijk. Ik werk te veel om het allemaal terug te lezen hier
Voor de WRTW collectie. Joehoeeeequote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:20 schreef Schakeltopia het volgende:
sjellie wil michael jackson shirts verkopen met sjellie achterop de rug...
In het kader van de strijd tegen kindermisbruik.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:20 schreef Schakeltopia het volgende:
sjellie wil michael jackson shirts verkopen met sjellie achterop de rug...
Dat doen ze toch allemaal kopen iets en ze hebben een collectiequote:
Dat is wat anders dan kleding van dat soort merken kopenquote:Op donderdag 27 juni 2019 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doen ze toch allemaal kopen iets en ze hebben een collectie
En iedereen in Den Haag ook zei ze laatst.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:21 schreef IkFok het volgende:
Iedereen die MJ fan is is ook fan van mij zegt shelly.
Grootheidswaanzinnige die ze is.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:21 schreef IkFok het volgende:
Iedereen die MJ fan is is ook fan van mij zegt shelly.
Ieder ander zou het zeggen voor de grap. Maar zij meent het echt. En geloofd het ook nogquote:Op donderdag 27 juni 2019 21:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En iedereen in Den Haag ook zei ze laatst.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
😠😠😠quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kaylee wist niet dat die tatoeage daar voor stondquote:Op donderdag 27 juni 2019 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
dillen heeft 3 rozen op zijn arm, voor zijn ouders en broer.
keelie lacht hem uit
Wat een achterlijk wijf is het toch ook.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
dillen heeft 3 rozen op zijn arm, voor zijn ouders en broer.
keelie lacht hem uit
Ik krijg flashbacks.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:05 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Reken maar in TB`s.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks.![]()
Hoeveel MB's heeft een menselijk geheugen in Godsnaam?
Niet bij mij, maar na die foto met Cees, de informatie op haar FB (Cees en Jessie fan) is ze voor mij 'gewoon' een Uto-groupie.quote:
en gaat ze blijven?quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet bij mij, maar na die foto met Cees, de informatie op haar FB (Cees en Jessie fan) is ze voor mij 'gewoon' een Uto-groupie.
Volgens mij kent Jessie haar 'gewoon' en doet hij alsof hij gek is. Mij hou je niet voor de gek.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:08 schreef yaello het volgende:
[..]
Weet Jessie het al? Hij was immers altijd wel goeie maatjes met Gj
precies datquote:Op donderdag 27 juni 2019 21:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet bij mij, maar na die foto met Cees, de informatie op haar FB (Cees en Jessie fan) is ze voor mij 'gewoon' een Uto-groupie.
Huh?quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze willen haar allemaal. Ik weet alleen niet hoe de alcoholisten erover denken.quote:
als je dan toch gaat frituren, dan maar meteen goed uitpakkenquote:Op donderdag 27 juni 2019 21:39 schreef FOKoffieleut het volgende:
en wie staat er weer uitjes te snijden voor de fricandel speciaal?
[ link | afbeelding ]
Dat moet haast wel jaquote:Op donderdag 27 juni 2019 21:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij kent Jessie haar 'gewoon' en doet hij alsof hij gek is. Mij hou je niet voor de gek.
Staat in haar topic.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huh?![]()
![]()
Ik had hier wel iets gelezen over Cees, en dat ze iets met GJ heeft gehad
heb verder geen idee
Voor mij bijna een reden om op dat knulletje te stemmen.quote:
Volgens mij is dat een soort van houding van haarquote:Op donderdag 27 juni 2019 21:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
zijn haar knipoogjes dan steeds naar jes ofzo?
Ik ook niet, maar het heeft ook hier gestaan, weet niet wie zo vriendelijk was dat hier te plaatsen.quote:
verdorie het zijn krokettenquote:Op donderdag 27 juni 2019 21:51 schreef FOKoffieleut het volgende:
liefde is samen een fricandelletje eten
[ link | afbeelding ]
ze moesten op zoek naar raakvlakken van de therepeut eerder vandaag
even de arrogante air verfrissenquote:Op donderdag 27 juni 2019 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat schudden met dat haar van sjellie altijd
quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat schudden met dat haar van sjellie altijd
Ik hoop dat je 100% goed zit. Dat kan alleen maar ellende opleveren. Een verrotte Gerrit en een pissige Maikel is toch goud.quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:01 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zie die mariska ook maikel nog wel in het spel houden. zo van, als je echt wil gaan vraag je 24u maar aan.![]()
ik hoop maar dat ik het mis heb
Dat schijnt ze gisteren gezegd te hebben, las ik hier. Heb het zelf niet gehoordquote:Op donderdag 27 juni 2019 22:01 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zie die mariska ook maikel nog wel in het spel houden. zo van, als je echt wil gaan vraag je 24u maar aan.![]()
ik hoop maar dat ik het mis heb
Zie je, hier gaan we alweer. Ze heeft hem binnen, nu komen de eisen weer en het geklaagquote:Op donderdag 27 juni 2019 22:00 schreef Ranah het volgende:
hou je van mij of geef je om mij vraagt shelly
allebei
vervolgens geint gerrit met jessie en doet of hij flauwvalt
dat hoor ik voor het eerst zegt shelly
gerrit: wie wil er een kroketje
dat zeker inderdaadquote:Op donderdag 27 juni 2019 22:02 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik hoop dat je 100% goed zit. Dat kan alleen maar ellende opleveren. Een verrotte Gerrit en een pissige Maikel is toch goud.
Waar kennen we die ook alweer van?quote:
echt? oh moet je nagaan.quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Dat schijnt ze gisteren gezegd te hebben, las ik hier. Heb het zelf niet gehoord
Ah, ze wauwelt Jessie na.quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:00 schreef Ranah het volgende:
hou je van mij of geef je om mij vraagt shelly
allebei
vervolgens geint gerrit met jessie en doet of hij flauwvalt
dat hoor ik voor het eerst zegt shelly
gerrit: wie wil er een kroketje
Dat zo therapeut zich hier voor leent. Ze hebben niet eens een relatiequote:Op donderdag 27 juni 2019 21:51 schreef FOKoffieleut het volgende:
liefde is samen een fricandelletje eten
[ link | afbeelding ]
ze moesten op zoek naar raakvlakken van de therapeut eerder vandaag
Omzet draaien is omzet draaien. ZZP'ers moeten welquote:Op donderdag 27 juni 2019 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zo therapeut zich hier voor leent. Ze hebben niet eens een relatie
Ze is helemaal niet knap hè?quote:
Wie is Gert Jan ? , weet het niet meer ?quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:05 schreef yaello het volgende:
is de spoeling bij talpa zo dun, of kennen ze elkaar echt allemaal via via alquote:
Denk dat de spoeling heel erg dun is......quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is de spoeling bij talpa zo dun, of kennen ze elkaar echt allemaal via via al
@Soulravenquote:
ze willenn hun geheimpje hoe het echt gaat met maar weinig delen?quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is de spoeling bij talpa zo dun, of kennen ze elkaar echt allemaal via via al
Uit UTO 1.quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:16 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wie is Gert Jan ? , weet het niet meer ?
die ADHD er die met cemal auto's wastequote:Op donderdag 27 juni 2019 22:16 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wie is Gert Jan ? , weet het niet meer ?
Ja ik zit net de foto te bekijken op de link Mariska , dank je wel nu weet ik het weerquote:
Zal ze wat horen, heb het idee dat het niet doordringt en dat je dan maar een beetje lacht en knikt......quote:
Zij gaat toch naar Jessie........ze mag zomaar in de boot slapen.....quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nog ff bijwerken voordat Jessie erbij komt?
quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:24 schreef FOKoffieleut het volgende:
shel: wat vond jij van het gesprek, gerrit?
ger: ik zag het als een interview, ik dacht shownieuws staat voor me, ja eh
Hiske denkt heel andere dingenquote:Op donderdag 27 juni 2019 22:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal ze wat horen, heb het idee dat het niet doordringt en dat je dan maar een beetje lacht en knikt......
Ook goed, zelfde principe.quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij gaat toch naar Jessie........ze mag zomaar in de boot slapen.....
Dus Jessie heeft weer jeuk aan z'n pieleman.quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij gaat toch naar Jessie........ze mag zomaar in de boot slapen.....
Ger is iets té druk ermee bezig.quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:32 schreef FOKoffieleut het volgende:
ger: zeg his, wat vind jij van plan "groepje kapot maken"
his: groepje kapot maken? wat is dit nu weer?
ger: zo langzamerhand ben ik SL
Jens wil Mitchel en waarschuwt iedereen dat Mariska hun allemaal kapot gaat maken ....quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze willen haar allemaal. Ik weet alleen niet hoe de alcoholisten erover denken.
vakman die brandsonquote:Op donderdag 27 juni 2019 22:36 schreef spapaars het volgende:
Houten deuren opgehangen als glazen deuren.
[ afbeelding ]
Die is lang niet over hem heen. Dat was al bekend.quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:51 schreef snetje het volgende:
Dus Mylene was zo vreselijk overstuur en helemaal over de rode omdat Gerrit alleen maar aan het haar heeft gevraagd of het nu weer persoonlijk werd...beetje raar dan dat Gerrit haar nog zo kan raken...
snap het nietquote:Op donderdag 27 juni 2019 22:55 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Die is lang niet over hem heen. Dat was al bekend.
Hoe meer ze bewegende dekens censureren, hoe ongeloofwaardiger het is.quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:52 schreef chufi het volgende:
Zie dat Jessie een tent heeft gebouwd.. Ligt de bolle Panter er min of Merel in ?
is het weer zoverquote:Op donderdag 27 juni 2019 22:58 schreef spapaars het volgende:
Productie medewerkers werken mee
[ afbeelding ]
Je te opvallend idd, ook al is het op stream 4quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe meer ze bewegende dekens censureren, hoe ongeloofwaardiger het is.
Oh wat belachelijk.quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:58 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat niet een beetje overdreven veel ?quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:58 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Niet als Merel bovenop zitquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje overdreven veel ?
quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:06 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Niet als Merel bovenop zit
En iedereen maar zeggen dat hij niets doet 🤔quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:39 schreef FOKoffieleut het volgende:
en wie staat er weer uitjes te snijden voor de fricandel speciaal?
[ link | afbeelding ]
Jensie: De duivel!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:15 schreef snetje het volgende:
Oh ik had deze ook nog..
[ afbeelding ]
Titel: Allemaal de schuld van Gerrit!....
Ik persoonlijk vindt het ook een te grote stap van alleseter gelijk naar vegan ..doe dan eerst vegetariër ...Adriaan zelf is ook niet van de ene op de andere dag gestopt met vlees eten ...is ook eerst gaan minderen...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:26 schreef Zeyina het volgende:
Ik keek net de uitzending en ik dacht wat ik van de week ook al dacht toen het op de streams was.
Zo zonde hoe Adriaan reageert op Alexandra die aangeeft moeite te hebben met aantal vegan dingen. Dat ze dingen mist.
Ze noemt dan bijv. Mijn kwarkje. En haar koffie creamer. En een eitje
Adriaan kan alleen maar pissig worden.
Als hij nu echt het vegan gebeuren wilde promoten gaf hij haar alternatieven.
Er is gewoon soja kwark en soja koffiecreamer.
Van Tofu kun je een heerlijke soort omelet van maken of scrambled eggs idee. Is heerlijk
Maar Adriaan kan alleen maar gepikeerd worden omdat iemand alleen al noemt dat hij/zij iets mist. (en niet doet wat hij zegt?)
Totaal geen begrip. Terwijl hij zelf en velen met hem ook zo begonnen zijn
Precies. Daarom snap ik totaal niet dat hij er geen begrip voor op kan brengen als iemand alleen maar zegt soms dingen te missen. Hij heeft dat zelf ook nog vertelt hij wel. Hij mist soms ook kaas bijv.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:29 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vindt het ook een te grote stap van alleseter gelijk naar vegan ..doe dan eerst vegetariër ...Adriaan zelf is ook niet van de ene op de andere dag gestopt met vlees eten ...is ook eerst gaan minderen...
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:29 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vindt het ook een te grote stap van alleseter gelijk naar vegan ..doe dan eerst vegetariër ...Adriaan zelf is ook niet van de ene op de andere dag gestopt met vlees eten ...is ook eerst gaan minderen...
Oops.. Of was ze al klaar .. proteine shaked binnen for the dayquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:40 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas Jessie. Merel heeft geen zin om op iets anders te zuigen dan haar duim
Dank voor alle posten.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:16 schreef Paco55 het volgende:
De dag en avondploeg zijn afgetaaid. Ben ook aan mijn nest toe. Morgen om 5 uur lopen daar de wekkers af. Ik wens de nacht en ochtend ploeg een fijne nacht toe. Tot morgen iedereen.
Ja ff denken... iemand postte t vanmiddag, staat op de socials denk ik..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:30 schreef Poesjuh het volgende:
Iemand meegekregen dat Mike en Lotus uit elkaar zijn?
Stond in iemand's post ofzo?
FF melde dit eerder. Oh en Fabrizio en Pommeline zijn ook uit elkaar, Fabrizio was een aantal weken geleden in de tattooshop om Dil en Kil te adviseren.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:30 schreef Poesjuh het volgende:
Iemand meegekregen dat Mike en Lotus uit elkaar zijn?
Stond in iemand's post ofzo?
Jip, WIe ben ikquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:18 schreef Schakeltopia het volgende:
mariska begint al over een spelletje in productie nemen.
als ik zie hoe leuk ze kistjes maken vinden daar, ben ik benieuwd hoe lang dat goed gaatquote:
dat sowiesoquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip, WIe ben ik
Zak het schuim ondertussen niet genoeg hebben van al die Utopia meuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
GM Schakelquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als ik zie hoe leuk ze kistjes maken vinden daar, ben ik benieuwd hoe lang dat goed gaat
goedemorgen trouwens
Zo origineel weer, net als met die zakjes gooien.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:18 schreef Dotteke het volgende:
Maris heeft een spelletje bedacht, WIe is het, en ze wil het uitbrengen
Dan natuurlijk met de Utopianen
Mannetje vrouwtje, als je mannetje zegt en lange haren dan weten ze gelijk dat jij het bent, zegt ze
Adje vindt het leuk
dit is gewoon puur een binnenkom strategie. hierdoor laat ze wat zien. straks mag ze blijven en gaat het ineens helemaal niet meer om de spelletjes, ben ik bangquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GM Schakel
Hoe willen ze dat doen, als een Utopiaan weg gaat en er komt een nieuwe dan is het spel al weer nite up to date
Die maris is echt van de spelletjes, kijk, je kan twister ook op het gras maken, zegt ze
Ja Gio had toen toch zo spel uitgebracht dacht ik of nietquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zo origineel weer, net als met die zakjes gooien.
Gaat wel vaak zo he, maar we gaan het zienquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dit is gewoon puur een binnenkom strategie. hierdoor laat ze wat zien. straks mag ze blijven en gaat het ineens helemaal niet meer om de spelletjes, ben ik bang
Klopt, ben de naam vergeten.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Gio had toen toch zo spel uitgebracht dacht ik of niet
Ja we moeten het echt maar is gaan zien wat ze komt doen. ik vind haar nu eigenlijk al te perfect. er klopt iets niet aan derquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat wel vaak zo he, maar we gaan het zien
Ik vind het tot nu toe wel een van de 'normaalste' daar
Ex van GJ toch?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ja we moeten het echt maar is gaan zien wat ze komt doen. ik vind haar nu eigenlijk al te perfect. er klopt iets niet aan der
Ja, dat was het het pittenspel, kon er ook zo gauw niet opkomenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt, ben de naam vergeten.
Was origineel zogenaamd maar bestond allang.
Pitspel zoiets ?
Ik heb geen idee of ze de ex van GJ is, zag wel een foto van haar en GJ voorbij komen maar of ze een relatie gehad hebben..............quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat was het het pittenspel, kon er ook zo gauw niet opkomen
Zag het laatst nog in zo winkel liggen waar je voor een appel en een ei dingen kan kopen omdat het niet verkocht wordt zeg maar
We gaan het zien, als ze mag blijven, wat ik wel vermoed zal het snel duidelijk wordenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ja we moeten het echt maar is gaan zien wat ze komt doen. ik vind haar nu eigenlijk al te perfect. er klopt iets niet aan der
zal wel niet, want ze was niet zwangerquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ze de ex van GJ is, zag wel een foto van haar en GJ voorbij komen maar of ze een relatie gehad hebben..............
Ach,dat koppie van Katiequote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:40 schreef Schakeltopia het volgende:
adriaan blijf is van dat eendje af
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is het leukste aan utopia 2, echt een geinig beestje
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zal wel niet, want ze was niet zwanger(geintje)
Ook die andere persoon...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:51 schreef Schakeltopia het volgende:
ze heb ongeluk had. blackout denken ze. in amsterdam zo vol op iemand ingereden. engeltje op haar schouder gehad.
en dan zit ze net nog te vertellen dat ze 70-80uur per week werkt.... ik zeg niks......quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:45 schreef Schakeltopia het volgende:
had GJ 2 kinderen?
iig had ze 2 jaar een relatie met een gast die 2 kids had.
Echt he.....zo leuk ..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is het leukste aan utopia 2, echt een geinig beestje
Ja, we hebben die gesprekken al tig keer gehoord, iedere nieuwe die komt moet er aan gelovenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:55 schreef magnaal het volgende:
Okee Adriaan wil huispapa worden dus.. Wat een gesprekken
niet te doen gewoonquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, we hebben die gesprekken al tig keer gehoord, iedere nieuwe die komt moet er aan geloven
Dat dus en Mariska is niet oprecht...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, we hebben die gesprekken al tig keer gehoord, iedere nieuwe die komt moet er aan geloven
als er bij mij iets stuk is, geef ik er altijd een harde klap op, 9 van de 10 keer werkt datquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:59 schreef Schakeltopia het volgende:
mariska heeft magische handjes, de koelkast moet luisteren
hahaha if it works it aint stupidquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
als er bij mij iets stuk is, geef ik er altijd een harde klap op, 9 van de 10 keer werkt dat
Nee, dat zegt hij niet. Hij zou het prima vinden. Of elk de helft werken, of hij fulltime, of zij fulltime.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:55 schreef magnaal het volgende:
Okee Adriaan wil huispapa worden dus.. Wat een gesprekken
Omdat hij als klein kind in de trein met mensen ging kletsen?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:54 schreef magnaal het volgende:
Adriaan was dus ook al een akelig jochie...
Ik heb geen zin...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, dat zegt hij niet. Hij zou het prima vinden. Of elk de helft werken, of hij fulltime, of zij fulltime.
Vraag me ook steeds meer af hoeveel toeval er bestaat , in het kennen van elkaar voor Utopia........zag per toeval dat Jens op facebook bevriend was met Maaike Hardy de zus Cristel die hij eruit gestemd heeft..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat dus en Mariska is niet oprecht...
hij kijkt een stuk minder donker uit zijn hoofd iig. zal toch wat spanning in gezeten hebbenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:05 schreef Dotteke het volgende:
Zit best een leuk koppie op Mitchel
[ afbeelding ]
Ja, dat heeft iedereen die daar binnen komtquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij kijkt een stuk minder donker uit zijn hoofd iig. zal toch wat spanning in gezeten hebben
Had echt leuk een benjamin kunnen zijn van een groep, alleen niet deze......quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:05 schreef Dotteke het volgende:
Zit best een leuk koppie op Mitchel
[ afbeelding ]
Ger uit en hij er in, kan welquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had echt leuk een benjamin kunnen zijn van een groep, alleen niet deze......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |