Dubbele bonus.quote:
Ik was toch niet te laat om te openen?quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Offtopic geklets mag in de Slow Chat
Caps van blote borsten mogen alleen in de daarvoor bestemde topicreeks
Voor meer info over Utopia 2 op FOK!: zie UTO / [EEN NIEUWE START] Welkom in Utopia 2 !!!
Inwoners:
[ afbeelding ]
Tijdelijke inwoner voor onbepaalde tijd:
Ikbal
[ afbeelding ]
Aspirant inwoners:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maandag 24 juni 2019 - Paspoorthouders kunnen stemmen
Dinsdag 25 juni 2019 - Nominatie inwoners
Woensdag 26 juni 2019 - 2 Nieuwe inwoners komen binnen
Zondag 30 juni 2019 - 1 Nieuwe inwoner gaat weg
Maandag 1 juli 2019 - 1 Genomineerde inwoner naar huis
iig te langzaamquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik was toch niet te laat om te openen?
Nee, zie mijn vorige post. Staat al een excuus. Wil je een andere TT?quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik was toch niet te laat om te openen?
Dat mag, want hij is een exquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:28 schreef Inca het volgende:
Heeft Shelly al verteld dat ze vanmiddag Gerrit zat te sjorren?
echt?quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:28 schreef Inca het volgende:
Heeft Shelly al verteld dat ze vanmiddag Gerrit zat te sjorren?
quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat mag, want hij is een ex
Is nogal een aanname, want je wasl wel erg snel.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ga er vanuit dat ThunderBitch nog aan het bijlezen is en dat we anders nog 5 minuten moesten wachten. Anders mijn exucus.
Hell no.quote:
Betrapt door Jessie en Merel.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik weet hoe erg EEN Ger kan zijn.....
Ja dat!!quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik weet hoe erg EEN Ger kan zijn.....
ow jaquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat mag, want hij is een ex
Wil je een andere TT?quote:
En terecht (in normale situaties dan he).quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:29 schreef DKUp het volgende:
Sheil: Maar haai...
Oh Tranny mag niet van Sheil met Gerrie neuken maar wel anderen
quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had bijna die nieuwe
[ afbeelding ]
< GoA kijkt naar wie er geopend heeft en constateert dat TB te langzaam was.quote:
"Franny weer janken, judastranen. Ik trap er niet in... "quote:
Zaai heeft een Rooooo hetzelfde geflikt en dat is wel normaal volgens een Sheil.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En terecht (in normale situaties dan he).
Dat staat er toch ook?quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:30 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dat was niet met franny maar met shelly
quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:30 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dat stond er ookquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:30 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
GoA constateert maar een eind weg.....quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< GoA kijkt naar wie er geopend heeft en constateert dat TB te langzaam was.
Geregeld.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
"Franny weer janken, judastranen. Ik trap er niet in... "
Ik heb zelf een verzoek gedaan.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb zelf een verzoek gedaan.
Zat net nog naast Jensquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:31 schreef Angelique61 het volgende:
Ik zit door de dag heen best wel veel te kijken maar heeft iemand dat nieuwe jochie gezien wanneer ik kijk, zie ik em niet door de dag genomen....
quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had bijna die nieuwe
[ afbeelding ]
in de wandelwagen denk ikquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:32 schreef DKUp het volgende:
“Van een Meer of van een weet ik veel van wie ik het heb gehoord...”
we gaan het zienquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:33 schreef Rhosyn het volgende:
Mylene gaat niet blij zijn als Franny en Shelly geen aartsvijanden meer zijn.
Die discussie ga i k nu even niet aan. Het is een kapotte plaat opzetten.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zaai heeft een Rooooo hetzelfde geflikt en dat is wel normaal volgens een Sheil.
Zo mooi zijn als ze zometeen Mylene met haar haar in de war uit de tent bij Ger zien komenquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:33 schreef Rhosyn het volgende:
quote:
Op zich geen ramp, maar ik had al een mooie TT zitten typen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ga er vanuit dat ThunderBitch nog aan het bijlezen is en dat we anders nog 5 minuten moesten wachten. Anders mijn exucus.
Ja kwam er ook heel natuurlijk en spontaan uitquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:35 schreef PoezeligDing het volgende:
En meteen weer over die jongen van het bezoek van Mylene beginnen.
Veel erger nog.... Tim schreef netjes een brief ( omdat langskomen niet kan )...quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:35 schreef Mumbojumbo het volgende:
Wat lult die Shelley nou met dr fuck Tim.
Ze heeft precies hetzelfde gedaan.
Merel ook niet.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:33 schreef Rhosyn het volgende:
Wat kunnen die meiden simpel zijn. Als je wil neuken, ik weet iemand voor je. Alsof ze daar wat van leert.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:35 schreef PoezeligDing het volgende:
En meteen weer over die jongen van het bezoek van Mylene beginnen.
Ja maar,toen had ze een bakkie op.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Veel erger nog.... Tim schreef netjes een brief ( omdat langskomen niet kan )...
Shelly zette Roooo op TV voor lul ten aanzien van heel Nederland.
Ja, zittend staat ze er beter op......quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Beetje rare houding heeft ze wel..
[ afbeelding ]
Best wel.Vind ik dan.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is Merel nog steeds zo onredelijk mbt Ger?
nah rokenquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Samen op weg naar Gerrit ....
Zei ze niet in het begin van het gesprek?quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:40 schreef yaello het volgende:
Franny beweert dat ze nog nooit 'geen gevoel' heeft gehad tijdens een gesprek. Wanneer ze een heftig gesprek had met Tim had ze ook altijd 'geen gevoel'
Wil graag me ketting terugquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Ja, natuurlijk, een lieve brief naar Tim sturen.....
Ja krom ruggetje.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat had ze in het begin van het gesprek met Shelley. En toen zei ze dat ze nog nooit geen gevoel heeft gehad. Maar dat is niet zo, want dat zei ze tegen Tim ook altijd, en dan keek ze zo ijskoud vooruit.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zei ze niet in het begin van het gesprek?
Fuck Franny.... graag zegt ze!quote:
Ja joh, dat kind is echt damaged goods.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:43 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja dat had ze in het begin van het gesprek met Shelley. En toen zei ze dat ze nog nooit geen gevoel heeft gehad. Maar dat is niet zo, want dat zei ze tegen Tim ook altijd, en dan keek ze zo ijskoud vooruit.
Pure en lieve Myleentjequote:Op donderdag 27 juni 2019 19:42 schreef Schakeltopia het volgende:
zangles mail hoor ik myleentje zeggen
please noooo
lolquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Fuck Franny.... graag zegt ze!
Ja doet me aan Theresa May denken. Heeft ook die houding.quote:
Belachelijk en onredelijk als ze daarom boos zou zijn . Ze was zelfs teleurgesteld en zal dat moment noooooit meer vergeten .quote:
Het leukste is vooral Keesje die met niemand wat heeft buiten Dil en begint te kermenquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:46 schreef yaello het volgende:
Kay en Dyl weer lekker nep aan het doen. En dan straks in het huisje zeggen: "we kunnen wel lachen met elkaar"
Miss Trunchbull!quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Nou betrapt..... dat vind ik eerder een heterdaadje. 1 en 1 was wel duidelijk 2.quote:
Maar wel boos worden..quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:51 schreef Schakeltopia het volgende:
lexy is absoluut niet verliefd op adje
Gemist!quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, zie mijn vorige post. Staat al een excuus. Wil je een andere TT?
Die Merel is ook een stoker hoor. Je zal zo'n vriendin hebben. Eerst mooipraten met Shelly als het haar uitkomt en met Franny hetzelfde, maar dan net even anders.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Merel zegt tegen Franny dat ze wel moet uitkijken voor Shelly.
Dat dusquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Al die wijven daar zijn knettergek
we kunnen ze niet vinden...quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:55 schreef Avatarloos het volgende:
Hallo, wat vinden jullie van de 2 nieuwen ?
Ja die gooit wat olie op het vuur waar Alex bij staat.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:54 schreef Rhosyn het volgende:
Franny verteld over het gesprek met Shelly tegen Merel. Die zegt: Ik had haar nooit meer aan gekeken. en pas op want ze naait je liever 2 x...
wat een bitch ook die Merel![]()
[ afbeelding ]
Nog niks, ze zijn amper in beeldquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:55 schreef Avatarloos het volgende:
Hallo, wat vinden jullie van de 2 nieuwen ?
Vanmiddag lag hij ook weer te slapen. Hoorde Jens en Maikel zeggen we gaan straks even sporten als Adriaan weer uit bed isquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:48 schreef Schakeltopia het volgende:
adriaan stopt de hele dag al tijd in utopia
quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
we kunnen ze niet vinden...
Had op al haar foto's over Shelley een wit kruis getekend. Ze haalt het nu weer wegquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hahhahaha Franny had Shelly afgeplakt op haar foto's...
Man man man
Ja. Die komt wel vaker langs om een glaasje te krijgen als de literkan weer gevuld isquote:
Ik ook ...zou de neiging krijgen om iemand weg te trappen 'flikker op ga wat voor jezelf doen' zoietsquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:10 schreef yaello het volgende:
Myl kan ook geen seconde van Jens afblijven als hij in de buurt is. Ik zou gillend gek worden
Maar dat doet Jens dan ook met grote regelmaatquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
IK ook ...zou de neiging krijgen om iemand weg te trappen 'flikker op ga wat voor jezelf doen' zoiets
Echt welquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar dat doet Jens dan ook met grote regelmaat
Maar het is niks persoonlijks hoorquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:12 schreef DKUp het volgende:
Myleentje wil absoluut niet bij Gerrie![]()
Wat een kutwijf
Merel zal vandaag wel meer gehoord hebben over Shelley.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die Merel is ook een stoker hoor. Je zal zo'n vriendin hebben. Eerst mooipraten met Shelly als het haar uitkomt en met Franny hetzelfde, maar dan net even anders.
Beetje zielig, gelukkig mag hij snel weer naar huisquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:15 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Het joch heeft een aandoenlijk koppie
Je zou hem schatten op een jaar of 16
Ze wil Ger ook bij Jessie weg hebben volgens mijquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Merel zal vandaag wel meer gehoord hebben over Shelley.
Later deze dag was ze weer heel leuk met Ger aan het doen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze wil Ger ook bij Jessie weg hebben volgens mij
Nah ik zou Brandon toch wel 17 jaar geven hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:15 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat zag ik ookquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Later deze dag was ze weer heel leuk met Ger aan het doen.
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah ik zou Brandon toch wel 17 jaar geven hoor.
Heb het een keer van s'morgens vroeg tot sávonds laat volgehouden.....was overspannen en mijn zwager ging trouwen........en mijn kinderen zeiden jezus mam wat een grimas had je en die hield je de hele tijd.....dacht dat niemand het gemerkt had.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:57 schreef Mumbojumbo het volgende:
Zal die Kaylee s'avonds geen koppijn hebben? De hele dag die nep grijns op dr bakkes.
Ik trek een halfuurtje fake smillen al niet.
Kloptquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook
Maar nadat ze vorige week vrijdag nog meer van haar ware aard heeft laten zien geloof ik helemaal niks meer van haar
Ik moet zeggen. Ze heeft zich wel mooi gemaakt vandaag. Viel me op.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:22 schreef Mumbojumbo het volgende:
Het zou wel een leuke geste van Fran zijn als ze dat manneke nog even ontknaapt voor zondag.
In Utopia doen ze niet een leuke geste'squote:Op donderdag 27 juni 2019 20:22 schreef Mumbojumbo het volgende:
Het zou wel een leuke geste van Fran zijn als ze dat manneke nog even ontknaapt voor zondag.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb het een keer van s'morgens vroeg tot sávonds laat volgehouden.....was overspannen en mijn zwager ging trouwen........en mijn kinderen zeiden jezus mam wat een grimas had je en die hield je de hele tijd.....dacht dat niemand het gemerkt had.
Dat is leuk geworden. Die zouden ze ook voor een goede prijs kunnen verkopenquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:15 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is leuk geworden. Die zouden ze ook voor een goede prijs kunnen verkopen
maarja wie gaat ze dan makenquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is leuk geworden. Die zouden ze ook voor een goede prijs kunnen verkopen
klopt, die heeft al genoeg gedaan voor utopia vandaag. aldus zichzelf.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:26 schreef Avatarloos het volgende:
Niet iedereen doet mee volgens mij ? Ik mis denk ik Adriaan ?
Ja met Brandonquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:26 schreef chufi het volgende:
Hebben we Maris aan het werk gezien met die sjoelbak?
Ja zagen, schuren en afwerkenquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:26 schreef chufi het volgende:
Die wil altijd alleen maar winnen.. Een te hoog #error risicoquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:26 schreef Avatarloos het volgende:
Niet iedereen doet mee volgens mij ? Ik mis denk ik Adriaan ?
Wat kan het zijn? We horen het dan nog wel. Heb haar er nog niet over gehoord.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Merel zal vandaag wel meer gehoord hebben over Shelley.
Mariska heeft de spelregels opgezochtquote:
Merel vind Franny ook een gevaarlijk dametje. Als zij dat zou flikken wat ze Shelley geflikt heeft, pleurt ze haar over het hek.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze wil Ger ook bij Jessie weg hebben volgens mij
Ja ik wel vanmorgen en vanmiddag aan de stenen zien werkenquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:26 schreef chufi het volgende:
En verschillende lengte qua gaten.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:21 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Wel hele hoge gaten waar ze door heen moeten
Ze heeft zo een lief koppiequote:Op donderdag 27 juni 2019 20:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik moet zeggen. Ze heeft zich wel mooi gemaakt vandaag. Viel me op.
Wie bedoel je ? Franny ?quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft zo een lief koppie
Het is te hopen dat ze na vandaag ook echt snapt waar ze mee bezig is en wat doet met die afhankelijke houding naar mensen ,vooral mannen
plaktattoo ter promotie.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:35 schreef puzziepie het volgende:
Is dit henna of weer een faal priksticker van Dil in zijn nek?
[ afbeelding ]
Ja het zal ook nietquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij heeft wel een nieuw stuk van zijn been laten doen vandaag
Ze gaat Utopia kapotmaken volgens Jensiequote:Op donderdag 27 juni 2019 20:38 schreef Avatarloos het volgende:
Dat heeft Mariska snel gedaan, een sjoelbak in elkaar flansen.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]
UTO / [COS-UTO2#3753] Opa Jessies operatie goed gegaan
Is ook het werk niet.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:38 schreef Avatarloos het volgende:
Dat heeft Mariska snel gedaan, een sjoelbak in elkaar flansen.
Er was een boos mailtje van Andre (de plak tattoo meneer). Dit hadden ze dus allang moeten doen en op de webshop zetten.quote:
Wat waren zijn argumenten daarvoor?quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze gaat Utopia kapotmaken volgens Jensie
Ja, volgens mij was dat van die kerel.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:43 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.contactmetutopia.nl/utopia-plak-tattoo.html
Wel dus.
Maar er staat dat Kaylee het ontworpen heeft. Ik begreep uit de mail en uit het telefoontje dat Andre het voor hen had ontworpen en het zonde van zijn werk vond dat ze er niks mee deden en dat hij ze dan graag terug wilde
maar het zijn kussens.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:48 schreef puzziepie het volgende:
His :'H&M? Wie heeft er bij de H&M besteld ??
Merel:'Oooohhh me bikini's !!
Maar het is je gelukt! Welkom op UTOquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:48 schreef Avatarloos het volgende:
[..]
Hahahaha
Rennen !
Wat een ingewikkeld forum, kon de quote knop niet vinden .
Snelquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:53 schreef Schakeltopia het volgende:
ben benieuwd hoe snel ze uitgekeken zijn op de spelletjes
Dank jequote:Op donderdag 27 juni 2019 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar het is je gelukt! Welkom op UTO
Ja ze vertoont al wat meer typische trekjesquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
als mijn keuken er straks staat zegt mariska ....
quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:58 schreef Klapskaats het volgende:
Ze hebben vast niet eerst wat talkpoeder over de sjoelbak gegooid? Nee, vast niet.
haar ex werkgever komt straks zeker even een buitenkeuken plaatsenquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ze vertoont al wat meer typische trekjes
ze is ook al zeker van die 15 maanden (zie haar filmpje) dus of ze slaat een flater of die jongen doet mee voor spek en bonenquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
als mijn keuken er straks staat zegt mariska ....
Dat talkpoeder is om de baan mooi glad te krijgen, maar daar zullen ze daar vast niet van gehoord hebbenquote:
dat laatste denk ik. ik heb bij mariska een heel hoog febo gevoelquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:59 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze is ook al zeker van die 15 maanden (zie haar filmpje) dus of ze slaat een flater of die jongen doet mee voor spek en bonen
Geen idee ,quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:00 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Dat talkpoeder is om de baan mooi glad te krijgen, maar daar zullen ze daar vast niet van gehoord hebben
Ingehuurd om wat meer sturing te geven aan dat zooitje niksnutten.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat laatste denk ik. ik heb bij mariska een heel hoog febo gevoel
als ze maar zorgt voor trammelant anders vind ik er niks aanquote:Op donderdag 27 juni 2019 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat laatste denk ik. ik heb bij mariska een heel hoog febo gevoel
ik dacht dat je talkpoeder juist gebruikt voor meer gripquote:Op donderdag 27 juni 2019 21:01 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Het is utopia, dus ga er maar van uit van niet
Mer grip met magnesiumquote:Op donderdag 27 juni 2019 21:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik dacht dat je talkpoeder juist gebruikt voor meer grip
maar ik wist dan ook niet dat het ook op sjoelbakken gebruikt werd
Dat is magnesium.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik dacht dat je talkpoeder juist gebruikt voor meer grip
maar ik wist dan ook niet dat het ook op sjoelbakken gebruikt werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |