Dubbele bonus.quote:
Ik was toch niet te laat om te openen?quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Offtopic geklets mag in de Slow Chat
Caps van blote borsten mogen alleen in de daarvoor bestemde topicreeks
Voor meer info over Utopia 2 op FOK!: zie UTO / [EEN NIEUWE START] Welkom in Utopia 2 !!!
Inwoners:
[ afbeelding ]
Tijdelijke inwoner voor onbepaalde tijd:
Ikbal
[ afbeelding ]
Aspirant inwoners:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maandag 24 juni 2019 - Paspoorthouders kunnen stemmen
Dinsdag 25 juni 2019 - Nominatie inwoners
Woensdag 26 juni 2019 - 2 Nieuwe inwoners komen binnen
Zondag 30 juni 2019 - 1 Nieuwe inwoner gaat weg
Maandag 1 juli 2019 - 1 Genomineerde inwoner naar huis
iig te langzaamquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik was toch niet te laat om te openen?
Nee, zie mijn vorige post. Staat al een excuus. Wil je een andere TT?quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik was toch niet te laat om te openen?
Dat mag, want hij is een exquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:28 schreef Inca het volgende:
Heeft Shelly al verteld dat ze vanmiddag Gerrit zat te sjorren?
echt?quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:28 schreef Inca het volgende:
Heeft Shelly al verteld dat ze vanmiddag Gerrit zat te sjorren?
quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat mag, want hij is een ex
Is nogal een aanname, want je wasl wel erg snel.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ga er vanuit dat ThunderBitch nog aan het bijlezen is en dat we anders nog 5 minuten moesten wachten. Anders mijn exucus.
Hell no.quote:
Betrapt door Jessie en Merel.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik weet hoe erg EEN Ger kan zijn.....
Ja dat!!quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik weet hoe erg EEN Ger kan zijn.....
ow jaquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat mag, want hij is een ex
Wil je een andere TT?quote:
En terecht (in normale situaties dan he).quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:29 schreef DKUp het volgende:
Sheil: Maar haai...
Oh Tranny mag niet van Sheil met Gerrie neuken maar wel anderen
quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had bijna die nieuwe
[ afbeelding ]
< GoA kijkt naar wie er geopend heeft en constateert dat TB te langzaam was.quote:
"Franny weer janken, judastranen. Ik trap er niet in... "quote:
Zaai heeft een Rooooo hetzelfde geflikt en dat is wel normaal volgens een Sheil.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En terecht (in normale situaties dan he).
Dat staat er toch ook?quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:30 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dat was niet met franny maar met shelly
quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:30 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dat stond er ookquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:30 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
GoA constateert maar een eind weg.....quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< GoA kijkt naar wie er geopend heeft en constateert dat TB te langzaam was.
Geregeld.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
"Franny weer janken, judastranen. Ik trap er niet in... "
Ik heb zelf een verzoek gedaan.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb zelf een verzoek gedaan.
Zat net nog naast Jensquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:31 schreef Angelique61 het volgende:
Ik zit door de dag heen best wel veel te kijken maar heeft iemand dat nieuwe jochie gezien wanneer ik kijk, zie ik em niet door de dag genomen....
quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had bijna die nieuwe
[ afbeelding ]
in de wandelwagen denk ikquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:32 schreef DKUp het volgende:
“Van een Meer of van een weet ik veel van wie ik het heb gehoord...”
we gaan het zienquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:33 schreef Rhosyn het volgende:
Mylene gaat niet blij zijn als Franny en Shelly geen aartsvijanden meer zijn.
Die discussie ga i k nu even niet aan. Het is een kapotte plaat opzetten.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zaai heeft een Rooooo hetzelfde geflikt en dat is wel normaal volgens een Sheil.
Zo mooi zijn als ze zometeen Mylene met haar haar in de war uit de tent bij Ger zien komenquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:33 schreef Rhosyn het volgende:
quote:
Op zich geen ramp, maar ik had al een mooie TT zitten typen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ga er vanuit dat ThunderBitch nog aan het bijlezen is en dat we anders nog 5 minuten moesten wachten. Anders mijn exucus.
Ja kwam er ook heel natuurlijk en spontaan uitquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:35 schreef PoezeligDing het volgende:
En meteen weer over die jongen van het bezoek van Mylene beginnen.
Veel erger nog.... Tim schreef netjes een brief ( omdat langskomen niet kan )...quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:35 schreef Mumbojumbo het volgende:
Wat lult die Shelley nou met dr fuck Tim.
Ze heeft precies hetzelfde gedaan.
Merel ook niet.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:33 schreef Rhosyn het volgende:
Wat kunnen die meiden simpel zijn. Als je wil neuken, ik weet iemand voor je. Alsof ze daar wat van leert.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:35 schreef PoezeligDing het volgende:
En meteen weer over die jongen van het bezoek van Mylene beginnen.
Ja maar,toen had ze een bakkie op.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Veel erger nog.... Tim schreef netjes een brief ( omdat langskomen niet kan )...
Shelly zette Roooo op TV voor lul ten aanzien van heel Nederland.
Ja, zittend staat ze er beter op......quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Beetje rare houding heeft ze wel..
[ afbeelding ]
Best wel.Vind ik dan.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is Merel nog steeds zo onredelijk mbt Ger?
nah rokenquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Samen op weg naar Gerrit ....
Zei ze niet in het begin van het gesprek?quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:40 schreef yaello het volgende:
Franny beweert dat ze nog nooit 'geen gevoel' heeft gehad tijdens een gesprek. Wanneer ze een heftig gesprek had met Tim had ze ook altijd 'geen gevoel'
Wil graag me ketting terugquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Ja, natuurlijk, een lieve brief naar Tim sturen.....
Ja krom ruggetje.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Beetje rare houding heeft ze wel..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |