Of ze gaat uitkomen op dit spel.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:53 schreef Schakeltopia het volgende:
ben benieuwd hoe snel ze uitgekeken zijn op de spelletjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Je kunt ook meubelolie ervoor gebruiken, maar dan moet de bak wel eerst goed schoongemaakt zijn. Als er nog talkpoeder resten op zitten krijg je een stroeve baan.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik dacht dat je talkpoeder juist gebruikt voor meer grip
maar ik wist dan ook niet dat het ook op sjoelbakken gebruikt werd
Yep is al bekend hierquote:Op donderdag 27 juni 2019 21:05 schreef yaello het volgende:
Wow, ik vond het al zo gek dat ik Mariska herkende, maar nu weet ik het. Zij is een van de weinige exen van Gert-Jan waar hij geen kinderen mee heeft. Of was dat hier allang bekend???
Ik heb het vanmiddag gepost.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:05 schreef yaello het volgende:
Wow, ik vond het al zo gek dat ik Mariska herkende, maar nu weet ik het. Zij is een van de weinige exen van Gert-Jan waar hij geen kinderen mee heeft. Of was dat hier allang bekend???
quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:05 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Je kunt ook meubelolie ervoor gebruiken, maar dan moet de bak wel eerst goed schoongemaakt zijn. Als er nog talkpoeder resten op zitten krijg je een stroeve baan.
* waarom weet ik dit eigenlijk allemaal.....*
Sjoelmaster Klapskaats.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:05 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Je kunt ook meubelolie ervoor gebruiken, maar dan moet de bak wel eerst goed schoongemaakt zijn. Als er nog talkpoeder resten op zitten krijg je een stroeve baan.
* waarom weet ik dit eigenlijk allemaal.....*
Lekker commercieel wel.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:08 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Mariska: Handtekening er op van Shelley en op de webshop voor ¤ 150,-
jaaaa die is even helemaal gekquote:Op donderdag 27 juni 2019 21:08 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Mariska: Handtekening er op van Shelley en op de webshop voor ¤ 150,-
NPquote:Op donderdag 27 juni 2019 21:07 schreef yaello het volgende:
[..]
ah kijk. Ik werk te veel om het allemaal terug te lezen hier
Jessie heb een nieuw jasje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |