Dan had Jessie al thuis gezeten.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:11 schreef Schakeltopia het volgende:
myleentje is puur bang dat ze jens er (ooit) uit stemmen vanwege drankgebruik.
gokje van mijn kant.
Jessie ook.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:30 schreef Zeyina het volgende:
Franny en Merel zijn dus wel op de hoogte van het niet meer bij elkaar zijn van Mike en Lotus
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:30 schreef Zeyina het volgende:
Franny en Merel zijn dus wel op de hoogte van het niet meer bij elkaar zijn van Mike en Lotus
Dikke ballen wil ook het eten van Adje niet meer, hij gooit er teveel olie en zout in, ze krijgt er een opgeblazen buik van.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:31 schreef DKUp het volgende:
Meertje, Gerrie en Tranny zijn weer helemaal klaar met dat vegan.
En teveel uien.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dikke ballen wil ook het eten van Adje niet meer, hij gooit er teveel olie en zout in, ze krijgt er een opgeblazen buik van.
de rest ook mariska heeft het verteldquote:Op donderdag 27 juni 2019 18:30 schreef Zeyina het volgende:
Gerrit zei dat Shownieuws er wel bovenop zal zittenquote:Op donderdag 27 juni 2019 18:30 schreef Zeyina het volgende:
Ah. Ok. Dat had ik niet meegekregenquote:Op donderdag 27 juni 2019 18:33 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
de rest ook mariska heeft het verteld
Maar Merel en Jessie wisten het eerder dan jij en ik, hoorde ik weer van FF.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:33 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
de rest ook mariska heeft het verteld
quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:34 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker aan de processierupsenhaar muntthee
Ze krijgt last van haar darmen telkens, dan zou ik er ook wel klaar mee zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dikke ballen wil ook het eten van Adje niet meer, hij gooit er teveel olie en zout in, ze krijgt er een opgeblazen buik van.
Het stond vorige week zondag op FB,en ik hoorde Merel en Jessie er maandag over.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar Merel en Jessie wisten het eerder dan jij en ik, hoorde ik weer van FF.
Dus je zou bijna kunnen gaan denken dat zij wel op social media kunnen kijken ...quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het stond vorige week zondag op FB,en ik hoorde Merel en Jessie er maandag over.
Begint allebei met een H.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:36 schreef zodeju het volgende:
Shelley wil een hindernisbaan op de markt.....de bewoners moeten het doen. Wat heeft het te maken met een hippie markt.
Daar weet Shelley vast wel een draai aan te geven en anders zegt ze gewoon: Dat mag jij vindenquote:Op donderdag 27 juni 2019 18:36 schreef zodeju het volgende:
Shelley wil een hindernisbaan op de markt.....de bewoners moeten het doen. Wat heeft het te maken met een hippie markt.
En ze wult een workshop laten geven, exclusief reiskosten en exclusief BTW ¤125.- maar ze laten wel een hoelahoep achter.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:36 schreef zodeju het volgende:
Woont Adriaan van 30 nog thuis?????????quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:37 schreef Schakeltopia het volgende:
adriaan over dat hij thuis meteen aan tafel komt als zijn vader roept dat het eten klaar is
dat weet ik nietquote:Op donderdag 27 juni 2019 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Woont Adriaan van 30 nog thuis?????????
Ja, jijzelf.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:39 schreef Schakeltopia het volgende:
adriaan: er was niet te weinig eten, maar mensen waren te gulzig.
ikke ikke gedrag.
LOL![]()
Dat denk ik wel.......quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat zegt hij die altijd als eerste opschept......quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:39 schreef Schakeltopia het volgende:
adriaan: er was niet te weinig eten, maar mensen waren te gulzig.
ikke ikke gedrag.
LOL![]()
Ja. he. Volgens Dylan waren het geen 'bulden'quote:
Hij huurt ergens een vakantiehuisje wanneer hij niet aan het reizen is of aan het werk.Heeft geen eigen vaste woonplek.Zo heb ik het hem horen vertellen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Schurft.quote:
ahaquote:Op donderdag 27 juni 2019 18:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij huurt ergens een vakantiehuisje wanneer hij niet aan het reizen is of aan het werk.Heeft geen eigen vaste woonplek.Zo heb ik het hem horen vertellen.
Labiel wijf.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:43 schreef Zeyina het volgende:
Alexandra: En hij (Andriaan) zit steeds maar met haar (Andrea). Ze zitten nu ook weer te praten daar. En dan zegt hij dat ik zijn beste maatje ben. Hij loopt me gewoon te negeren
quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:43 schreef Zeyina het volgende:
Alexandra: En hij (Andriaan) zit steeds maar met haar (Andrea). Ze zitten nu ook weer te praten daar. En dan zegt hij dat ik zijn beste maatje ben. Hij loopt me gewoon te negeren
Mijn hemel hoe oud is dat mens.......niet normaal toch.....quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:43 schreef Zeyina het volgende:
Ik heb al vanaf kort nadat Andrea binnen is het idee dat ze wel een oogje heeft op Adriaan.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:43 schreef Mumbojumbo het volgende:
Lex r nu ook de klere in dat Adje steeds met Andrea is.
Ze mag um hebbuh.
Erg zeg op die leeftijd, jaloeziequote:Op donderdag 27 juni 2019 18:43 schreef Zeyina het volgende:
Met 25 zou het ook erg zijn.quote:
Hmm ja ...quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:45 schreef Zeyina het volgende:
Maar ik vind het echt opvallend hoor dat de nieuwelingen vrijwel niet op de streams zijn.
Heel raar
Kinderen mogen maar een paar minuten per dag op TV.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:45 schreef Zeyina het volgende:
Maar ik vind het echt opvallend hoor dat de nieuwelingen vrijwel niet op de streams zijn.
Heel raar
Die knul zie je bijna helemaal niet.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:45 schreef Zeyina het volgende:
Heel raar
Ze stookt wel de hele dag door al maandenquote:Op donderdag 27 juni 2019 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Boe!
[ afbeelding ]
Is het daar winter?
En Adje heeft ook wel eens gezegd dat hij op de bitchie dreetje het meest zijn type was van de vrouwen daar.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf kort nadat Andrea binnen is het idee dat ze wel een oogje heeft op Adriaan.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze stookt wel de hele dag door al maanden
Ik heb zelfs het idee, dat ik die nog meer heb gezien dan haar. In ieder geval meer heb horen praten. En dat was ook vrijwel nietsquote:Op donderdag 27 juni 2019 18:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die knul zie je bijna helemaal niet.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze stookt wel de hele dag door al maanden
Mariska in gesprek met Merel was wel okee.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb zelfs het idee, dat ik die nog meer heb gezien dan haar. In ieder geval meer heb horen praten. En dat was ook vrijwel niets
Heb vanaf ongeveer half 12 de streams aan
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:43 schreef Zeyina het volgende:
Oh heerlijk wat een wijfquote:Op donderdag 27 juni 2019 18:43 schreef Mumbojumbo het volgende:
Lex r nu ook de klere in dat Adje steeds met Andrea is.
Ze mag um hebbuh.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:47 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
En Adje heeft ook wel eens gezegd dat de bitchie dreetje het meest zijn type was van de vrouwen daar.
Ja. Klopt Dat en even gelopen met Alexandraquote:Op donderdag 27 juni 2019 18:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mariska in gesprek met Merel was wel okee.
En gisteren liep hij te verkondigen dat hij hier niet zat voor de 'armoede'. (hij gebruikte een ander woord)quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:48 schreef zodeju het volgende:
Ahha.......Gerrit is een luxepoesje volgens hem zelf......drie computer smartphones echt van alles en toen wilde hij weer terug naar basic.......
quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:51 schreef DKUp het volgende:
Tijd dat LexC gaat flippen tegen Dreetje en Aadje omdat ZAAI AANDAG NODEUG HEP VAN HAAR MAATJUH!
#dikkegrotenepballengodin
Jaaaaquote:Op donderdag 27 juni 2019 18:51 schreef DKUp het volgende:
Tijd dat LexC gaat flippen tegen Dreetje en Aadje omdat ZAAI AANDAG NODEUG HEP VAN HAAR MAATJUH!
#dikkegrotenepballengodin
quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:53 schreef DKUp het volgende:
Kan je dommer worden van dikke grote nep ballen?
Meh domme mensen beginnen er meestal aan, die extreem grote dikke nep ballen.......
Ik wel.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:54 schreef magnaal het volgende:
[..]![]()
Ik ben nooit slimme nep tetten vrouwen tegengekomen...
Met een redelijk normale maat wel, niet zo extreem groot.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:54 schreef magnaal het volgende:
[..]![]()
Ik ben nooit slimme nep tetten vrouwen tegengekomen...
Dat klopt wel. Ze zullen er vast wel ergens zijn, maar niet die ik kenquote:Op donderdag 27 juni 2019 18:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
Niet een cupje groter he? Ik bedoel echt cup K
Dat dan weer niet.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
Niet een cupje groter he? Ik bedoel echt cup K
Gaat stoere Tranny nog zeggen dat ze 2 weken lang bijna elke dag seks heeft gehad met Greet?quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:58 schreef Schakeltopia het volgende:
sjellie wil praten. frennie niet, die doet dat liever achter haar rug om.
ik zou Sjel helemaal gek maken, maar ja, dat is weer een ander verhaalquote:Op donderdag 27 juni 2019 18:59 schreef krabje het volgende:
franny zit weer behoorlijk ger de schuld van alles te geven![]()
Volgens mij lukt dat aardig.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zou Sjel helemaal gek maken, maar ja, dat is weer een ander verhaal
ben bang van nietquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gaat stoere Tranny nog zeggen dat ze 2 weken lang bijna elke dag seks heeft gehad met Greet?
Ze geeft niks toe,ik zou hier behoorlijk gek van worden.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat Franny vertelt dat ze het ook met hem anaal heeft gedaan ofzo
en het dan hebben over een girlcode, mens haat meidenquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:03 schreef yaello het volgende:
Die Shelley, spreekt zichzelf weer verschrikkelijk tegen. Ze vindt het erger van Franny dan van Gerrit, zelfs dubbel keer zo erg (). Van Gerrit had ze het wel verwacht. Daarom dat ze nu weer neukt met Gerrit.
Mooi woord.quote:
Ik snap er niks meer vanquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:03 schreef yaello het volgende:
Die Shelley, spreekt zichzelf weer verschrikkelijk tegen. Ze vindt het erger van Franny dan van Gerrit, zelfs dubbel keer zo erg (). Van Gerrit had ze het wel verwacht. Daarom dat ze nu weer neukt met Gerrit.
ja natuurlijk, maar Sjel sorryquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze geeft niks toe,ik zou hier behoorlijk gek van worden.
Wodka woensdag op donderdag.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:05 schreef Laysa het volgende:
En Franny lijkt wel bruiner dan Shelly...Dat is ook een No-Go
Jawel, ze voelt zich zwaar ongemakkelijk.quote:
Geen ene fuck,Die denkt lul maar lekker door.quote:
en is woedendquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jawel, ze voelt zich zwaar ongemakkelijk.
En gaat dat straks bij een ander uiten.quote:
En nog 9 bewoners ofzo zijn de hele dag met hem bezigquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:09 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
6 maanden geleden zei Shelley er niet veel aandacht aan te willen geven het hele gedoe met Gerrit en het gaat gewoon nog steeds over hem
Nu even tijdens dit gesprek, maar dat is zo weer vergetenquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jawel, ze voelt zich zwaar ongemakkelijk.
+ een 1quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Man man man.. waar haalt Shelly het recht vandaan?
Achterlijke teef
Eens gegeven , blijft gegeven ?quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:11 schreef yaello het volgende:
Shelley vindt niet dat ze haar lichaam heeft weggegeven aan Gerrit. Want het is immers haar ex
Blijkbaarquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eens gegeven , blijft gegeven ?
Wat een rare redenatiequote:Op donderdag 27 juni 2019 19:11 schreef yaello het volgende:
Shelley vindt niet dat ze haar lichaam heeft weggegeven aan Gerrit. Want het is immers haar ex
Ow dan mag Franny ook weerquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eens gegeven , blijft gegeven ?
Zo logisch zelfs dat het niet eens teltquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:12 schreef Bramenstruik het volgende:
het is heel logisch dat je het weer met je ex gaat doen
Ze had nog een vriend toen ze ze haar lichaamquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:11 schreef yaello het volgende:
Nou...quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Shelley geeft haar lichaam niet random aan de eerste de beste die haar aandacht geeft ...
Ze heeft het bij Maikel geprobeerd, maar die moet Sjel niet.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:13 schreef Schakeltopia het volgende:
frennie zou een punt hebben als sjellie die mitchel had gepakt ofzo
quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was die relatietherapeut nou geweest vandaag ?
Ach, als maikel er op in was gegaan was shelley met hem geweest.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:13 schreef Schakeltopia het volgende:
frennie zou een punt hebben als sjellie die mitchel had gepakt ofzo
gelukkig maar voor sjellie danquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze heeft het bij Maikel geprobeerd, maar die moet Sjel niet.
Ja. Was lachwekkend.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was het wat, nog de moeite van het teruglezen?
Zo zie ik het ook.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:15 schreef Flow3r het volgende:
Franny zingt dit gesprek wel uit, ene oor in , andere uit
Franny heeft een week lang lopen neuken met Gerquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:15 schreef Dotteke het volgende:
Shelly heeft een week lang, nou bijna een week lang lopen janken in bed na die zaterdag
2.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Franny heefteen week lang lopen neuken met ger
ze denkt tv te makenquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:16 schreef zodeju het volgende:
Hoe vaak moet dat herhaalt worden........er komt niks meer bij dus of ze is zo slecht in acteren dat het steeds over moet......
dat is wat anders,maar vertel geen leugens.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zou Sjel helemaal gek maken, maar ja, dat is weer een ander verhaal
#kannietwachtenquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]bij de eerste de beste zwakte van Gerrit
NUHOOOOKUH MAARquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]bij de eerste de beste zwakte van Gerrit
tuurlijk welquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:17 schreef snetje het volgende:
Mag Franny straks nog wel naar het toilet zonder goedkeuring van Shelley?...
Bij Shell is het een karakter trek als ze iets lelijks doet dat moet je toch begrijpen......quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:15 schreef Ranah het volgende:
wat kletst die shelly uit dr nek zeg, franny moet alles maar ruiken en gedachten lezen
jawelquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:16 schreef krabje het volgende:
[..]
dat is wat anders,maar vertel geen leugens.
Onderschat Franny niet....quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:18 schreef yaello het volgende:
Ik zou Shelley zo hard hebben aangepakt als ik dit gesprek met haar zou hebben. Franny laat echt te veel over haar heenlopen.
Franny is keihard, met het eerste beste bakkie op, neukt ze Ger weer!quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:18 schreef yaello het volgende:
Ik zou Shelley zo hard hebben aangepakt als ik dit gesprek met haar zou hebben. Franny laat echt te veel over haar heenlopen.
Door weer met de afgelikte boterham in bed te gaan liggen....quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:18 schreef DKUp het volgende:
Sheil over niet naar dat niveau verlagen.
Sheil die zich bijna altijd zichzelf voor schut zet
Die komt nog wel terug.....quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onderschat Franny niet....
Lees het onderschrift van FF maar eens
Dat vind ik ookquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:03 schreef yaello het volgende:
Hoe hoger het tokkie niveau.... dan is het altijd de schuld van de andere vrouw.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:19 schreef Rhosyn het volgende:
Wel raar dat die meiden mot hebben met elkaar maar niet met Gerrit.
![]()
![]()
![]()
En gelijk heeft ze. Wat een gezwets van die Shelley.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:15 schreef Flow3r het volgende:
Franny zingt dit gesprek wel uit, ene oor in , andere uit
En dat ze (Sjel) haar leven verwoest zou hebben als ze naar huis moest door de 3 stemmen van Sjel.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:18 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Franny vindt het ook wel fijn om te zeggen dat ze geen eigenwaarde heeft dat wekt medelijden
ik denk dat het gewoon al duidelik is wie er blijft en wie nietquote:Op donderdag 27 juni 2019 18:45 schreef Zeyina het volgende:
Heel raar
Daar is de rest al maanden over bezigquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:19 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zie het niet in franny,quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onderschat Franny niet....
Lees het onderschrift van FF maar eens
Ja belachelijk.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:19 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat ze (Sjel) haar leven verwoest zou hebben als ze naar huis moest door de 3 stemmen van Sjel.
Nee Franny praat normaal.....quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze. Wat een gezwets van die Shelley.
En Merel deed alsof ze van niets wist.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar Merel en Jessie wisten het eerder dan jij en ik, hoorde ik weer van FF.
Gelegenheidsvriendinnen omdat ze in utopia zitten, en ze waren allemaal vrijgezel, Ger had niks met Shelly, sterker nog, Shelly moest hem niet meerquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook
Ze waren 'vriendinnen'
Ger was/is ex
Tranny zit er al een kwartier onverschillig van zich af te kijken
Maar ondertussen .... Ze wil die Kut hoer keihard terug naaien![]()
Wie zal ze deze week eens pakken
Ja geweldig hequote:Op donderdag 27 juni 2019 19:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat ze (Sjel) haar leven verwoest zou hebben als ze naar huis moest door de 3 stemmen van Sjel.
Nee die ligt bevelen te geven aan shelly, ze maakt zijn nageltjes schoon, gaat bij die luie aartslul in bed liggen wanneer meneer zin heeft.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:19 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:22 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Zou lachen zijn als Gerrit Franny weer in bed krijgt dit weekend
quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:22 schreef snetje het volgende:
Kunnen ze Gerrit niet gewoon delen?..Hij is groot genoeg...
Fran zei gisteren nog dat ze best kan delen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:22 schreef snetje het volgende:
Kunnen zij op FB?quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het stond vorige week zondag op FB,en ik hoorde Merel en Jessie er maandag over.
Als in: dit is allemaal gepland (script). Het lijkt zo raar allemaal dat ik dat bijna ga geloven.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Shelly wist ook al alles vantevoren....
Mijnhemel ...ook dat nogquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Als ze weer aan Tranny vragen of er wat is moet ze ze naar Shelley sturen en die zegt dan wel dat ze hun facking bek moeten houden.
5 minuten regel!!!quote:
Ze moeten hem samen i die vetput gooien. Dat moeten ze doen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:22 schreef snetje het volgende:
Ja haha vroeg me ook al af wat zou een neukbeurtje schuiven,quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kapitalen aan bonussen vandaag
Opeens besties.quote:
Goed script, maar dan een echt trio inderdaad in plaats van die neppe pogingen in Utopieja 1quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:24 schreef Inca het volgende:
Gewoon een trio hoppa hebben we dat ook eens gehad in utopia
Marije Giorgo en hoe heet hij ook al weer?quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:24 schreef Inca het volgende:
Gewoon een trio hoppa hebben we dat ook eens gehad in utopia
quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:23 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Fran zei gisteren nog dat ze best kan delen.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:23 schreef Schakeltopia het volgende:
eindelijk komt frennie een beetje los lijkt het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |