Dan had Jessie al thuis gezeten.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:11 schreef Schakeltopia het volgende:
myleentje is puur bang dat ze jens er (ooit) uit stemmen vanwege drankgebruik.
gokje van mijn kant.
Jessie ook.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:30 schreef Zeyina het volgende:
Franny en Merel zijn dus wel op de hoogte van het niet meer bij elkaar zijn van Mike en Lotus
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:30 schreef Zeyina het volgende:
Franny en Merel zijn dus wel op de hoogte van het niet meer bij elkaar zijn van Mike en Lotus
Dikke ballen wil ook het eten van Adje niet meer, hij gooit er teveel olie en zout in, ze krijgt er een opgeblazen buik van.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:31 schreef DKUp het volgende:
Meertje, Gerrie en Tranny zijn weer helemaal klaar met dat vegan.
En teveel uien.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dikke ballen wil ook het eten van Adje niet meer, hij gooit er teveel olie en zout in, ze krijgt er een opgeblazen buik van.
de rest ook mariska heeft het verteldquote:Op donderdag 27 juni 2019 18:30 schreef Zeyina het volgende:
Gerrit zei dat Shownieuws er wel bovenop zal zittenquote:Op donderdag 27 juni 2019 18:30 schreef Zeyina het volgende:
Ah. Ok. Dat had ik niet meegekregenquote:Op donderdag 27 juni 2019 18:33 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
de rest ook mariska heeft het verteld
Maar Merel en Jessie wisten het eerder dan jij en ik, hoorde ik weer van FF.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:33 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
de rest ook mariska heeft het verteld
quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:34 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker aan de processierupsenhaar muntthee
Ze krijgt last van haar darmen telkens, dan zou ik er ook wel klaar mee zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dikke ballen wil ook het eten van Adje niet meer, hij gooit er teveel olie en zout in, ze krijgt er een opgeblazen buik van.
Het stond vorige week zondag op FB,en ik hoorde Merel en Jessie er maandag over.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar Merel en Jessie wisten het eerder dan jij en ik, hoorde ik weer van FF.
Dus je zou bijna kunnen gaan denken dat zij wel op social media kunnen kijken ...quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het stond vorige week zondag op FB,en ik hoorde Merel en Jessie er maandag over.
Begint allebei met een H.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:36 schreef zodeju het volgende:
Shelley wil een hindernisbaan op de markt.....de bewoners moeten het doen. Wat heeft het te maken met een hippie markt.
Daar weet Shelley vast wel een draai aan te geven en anders zegt ze gewoon: Dat mag jij vindenquote:Op donderdag 27 juni 2019 18:36 schreef zodeju het volgende:
Shelley wil een hindernisbaan op de markt.....de bewoners moeten het doen. Wat heeft het te maken met een hippie markt.
En ze wult een workshop laten geven, exclusief reiskosten en exclusief BTW ¤125.- maar ze laten wel een hoelahoep achter.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:36 schreef zodeju het volgende:
Woont Adriaan van 30 nog thuis?????????quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:37 schreef Schakeltopia het volgende:
adriaan over dat hij thuis meteen aan tafel komt als zijn vader roept dat het eten klaar is
dat weet ik nietquote:Op donderdag 27 juni 2019 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Woont Adriaan van 30 nog thuis?????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |