Huh ik krijg Russische leestekens Zal NWS blij mee zijn.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 03:34 schreef Drugshond het volgende:
Dont post top 2000 crap/ Better go inside,
Yep.quote:
wist je dat dit het eerst is van Top 5 reanimatienummers?quote:
Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 12 juli 2019 05:41 schreef FANN het volgende:
[..]
wist je dat dit het eerst is van Top 5 reanimatienummers?![]()
https://www.101bhv.nl/actueel/reanimatie/top-5-reanimatienummers/
Zoals velen van jullie weten is er een ideale frequentie voor borstcompressies van 100 keer per minuut. Een muzieknummer kan je helpen om het ritme van borstcompressies vast te houden en te ondersteunen. Wij hebben een lijst gemaakt van de mogelijke muzieknummers die het ritme van het reanimeren aangeven. Het ritme van het nummer Staying Alive van de Bee Gees heeft precies het juiste ritme. Daarnaast heeft het nummer ook nog is een toepasselijke tekst.
Klopt dat kreeg ik ook te horen bij BHV. Ik blijf erbij dat een trap tussen de ballen beter werkt.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 05:41 schreef FANN het volgende:
[..]
wist je dat dit het eerst is van Top 5 reanimatienummers?![]()
https://www.101bhv.nl/actueel/reanimatie/top-5-reanimatienummers/
Zoals velen van jullie weten is er een ideale frequentie voor borstcompressies van 100 keer per minuut. Een muzieknummer kan je helpen om het ritme van borstcompressies vast te houden en te ondersteunen. Wij hebben een lijst gemaakt van de mogelijke muzieknummers die het ritme van het reanimeren aangeven. Het ritme van het nummer Staying Alive van de Bee Gees heeft precies het juiste ritme. Daarnaast heeft het nummer ook nog is een toepasselijke tekst.
Sweet Memories (I presume).quote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ook, Limburgse blond. Zelfs de naam is correct.
Zeker een bijzonder dikke kras op mijn plaat. Zou ik het opnieuw doen. Ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Sweet Memories (I presume).
Of misschien wel 'sweet for ever'?
De combinatie 'sweet memories' en 'broken heart' is de meest fatale.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zeker een bijzonder dikke kras op mijn plaat. Zou ik het opnieuw doen. Ja.
Achteraf de mooiste alsook beperkte schadenfreude. Muziek technisch more than a light.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De combinatie 'sweet memories' en 'broken heart' is de meest fatale.
En de mooiste.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Klopt dat kreeg ik ook te horen bij BHV. Ik blijf erbij dat een trap tussen de ballen beter werkt.
Leuk maar ken ze te goed, houd van avontuurlijke nieuwe muziek.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 22:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Leuk maar ken ze te goed, houd van avontuurlijke nieuwe muziek.
Ik sta op YTquote:Op maandag 22 juli 2019 22:49 schreef Gooddeal het volgende:
Maar die nummers die jij post, zoals dit, is nieuw voor mij, en mooi.
Ze zeggen weleens ik ben breed georiënteerd wat muziek betreft, maar jij bent dat echt.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Van mijn optredens daarna zijn geen beelden die waren diep in de nacht
Mijn pensioen nadert en ik ga rondreizen dan met soort van Jamaicaanse Soundsystem.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ze zeggen weleens ik ben breed georiënteerd wat muziek betreft, maar jij bent dat echt.
Ik gun het je van harte. Genieten.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn pensioen nadert en ik ga rondreizen dan met soort van Jamaicaanse Soundsystem.
quote:Op maandag 22 juli 2019 23:10 schreef Gooddeal het volgende:
Ik vind Timbaland ook tof, maar dat durf ik haast niet te zeggen hier.
Kom terug in de S.C. Sig. We missen je.quote:
Die kreeg ik nadat ik de Brothers Johnson postte.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 23:40 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die kreeg ik nadat ik de Brothers Johnson postte.
Is een best goede versie.quote:
Clip en muziek. Like. (long time ago)quote:
Ja, vond ik ook een mooi nummer.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Clip en muziek. Like. (long time ago)
Terecht wat mij betreft.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is het ook, staat ook in mijn verzamel 12800
Die is voor dit ander topicquote:
wat eet jouw paard eigenlijk... krijgt hij ook wl eens snoepjes?quote:
Ed zou ook wel bitcoins hebben gekochtquote:
Ik wordt slapend rijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 05:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ed zou ook wel bitcoins hebben gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |