quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:21 schreef Faux. het volgende:
Ff nieuw deeltje aangemaakt omdat lapo vorig topic dat niet deed
Maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:08 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]Duizend keer sorry... had het niet in de gaten.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Omdat het stel zich van geen kwaad bewust was, zagen Martien en Erica een rechtszaak met een goed gevoel tegemoet. „Maar de rechter stelde ons toch in het ongelijk. Een enorme domper, maar we laten ons niet uit het veld slaan. We gaan lekker door met een ’nouveau’ naam”, grapt Martien. „Aan de uitspraak verandert niets, want Erica kwam met een geweldig idee, daar is ze goed in.
We heten nu Chateau Marillaux. De twee letters L, spreek je uit als een J. Dus dat is gewoon dezelfde uitspraak, denk maar aan het Franse woord ’bouteille’. Is het niet om te lachen?”![]()
quote:
En dat noemt mij een naughty girlquote:Op maandag 1 juli 2019 20:35 schreef Snowsquall het volgende:
[..]Daar kun je beter op doodgaan dan op je werk
He schattebout, ben je er ookquote:Op maandag 1 juli 2019 20:37 schreef praadje het volgende:
[..]
En dat noemt mij een naughty girlDag lieverd
En een bouwliftje hurenquote:Op maandag 1 juli 2019 20:59 schreef Snowsquall het volgende:
Niet ff een buurman met tractor het grint laten verspreiden......
Wat verkwisten die een hoop kostbare tijd.
Hij schreeuwt helemaal naar NLquote:
quote:
Dat is ook juist wat ik zo mooi vind aan die kerel. Schreeuwt als een hysterische idioot, is niet om aan te horen, maar pakt alles aan, werkt hard, zelfs met z'n klauw in het gipsquote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou, Martien is wel een gillende zeur, maar hij werkt als een paard en pakt alles aan. Al is het mopperend, hij staat wel weet ik hoeveel grind weg te harken als dat nodig is. Iedereen daar vind ik enorme doorzetters, trouwens.
Met een beetje kwade wil had je van al deze mensen enorme karikaturen kunnen maken (Martien de hysterische homo die niets kan, Erica de bitch, de dochter als domme tienermoeder, de huisvriendin als ondermijnende heks), maar als dat al de opzet van sbs zou zijn geweest, is dat mooi niet gelukt!
Daarom gelóóf ik het ook. Het is té weinig stereotyp om gescript te kunnen zijn. Dan hadden ze hem wel laten zeuren om een snee in zijn vinger.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat is ook juist wat ik zo mooi vind aan die kerel. Schreeuwt als een hysterische idioot, is niet om aan te horen, maar pakt alles aan, werkt hard, zelfs met z'n klauw in het gips
Dat denk ik ook, denk dat er buiten het zicht van de camera wel een klusteam geregeld is door SBS. Goede deal als dat zo is.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Da
[..]
Daarom gelóóf ik het ook. Het is té weinig stereotyp om gescript te kunnen zijn. Dan hadden ze hem wel laten zeuren om een snee in zijn vinger.
Ik moet toegeven dat ik begon te kijken met het idee: lekker even lachen om een gescripte soap![]()
Maar inmiddels denk ik dat al die verwende lui uit andere rls’en, zoals Helemaal het Einde, zich in een hoekje mogen gaat zitten schamen. Daar was het altijd zo schimmig hoe alles ‘opeens’ gebouwd was en zo. En maar pochen over hun successen.
Overigens denk ik dat Erica en Martien ook heus wel wat hulp krijgen van sbs hoor. Dat kasteel moet wel dóóóór! natuurlijk. Maar ik heb wel het idee dat ik naar mensen kijk die echt oprecht geloven in hun droom en dat zeker niet louter in handen van een betalende zender leggen.
Goede post, helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou, Martien is wel een gillende zeur, maar hij werkt als een paard en pakt alles aan. Al is het mopperend, hij staat wel weet ik hoeveel grind weg te harken als dat nodig is. Iedereen daar vind ik enorme doorzetters, trouwens.
Met een beetje kwade wil had je van al deze mensen enorme karikaturen kunnen maken (Martien de hysterische homo die niets kan, Erica de bitch, de dochter als domme tienermoeder, de huisvriendin als ondermijnende heks), maar als dat al de opzet van sbs zou zijn geweest, is dat mooi niet gelukt!
Absoluut een goede deal en geheel terecht ook. Het mes snijdt aan twee kanten. Ik geloof wel dat Erica en Martien zich daarnaast écht ook zelf drie keer in de rondte werken. Dat hij niet even voor een camerashot op een ladder gaat staan dus.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:48 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, denk dat er buiten het zicht van de camera wel een klusteam geregeld is door SBS. Goede deal als dat zo is.
Oh wat leeukkkkkkk. Nee even serieus, ik gun het ze echt. Super gedaan Meilandjesquote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wij zijn volgeboekt voor 2019![]()
![]()
https://www.chateaumarillaux.com/?lang=nl
Wat goehoed
Prijzen voor die kamers zijn niet mals, dus ze gaan weer lekker geld verdienen. Wat gooeehooeeeed!!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wij zijn volgeboekt voor 2019![]()
![]()
https://www.chateaumarillaux.com/?lang=nl
Wat goehoed
Suite Germaine is 190quote:Op zondag 7 juli 2019 09:30 schreef Schuimpjes het volgende:
Prijzen voor die kamers zijn niet mals, dus ze gaan weer lekker geld verdienen. Wat gooeehooeeeed!!
Een na laatste, 8 van 9 :quote:Op maandag 8 juli 2019 17:13 schreef ChilllayD het volgende:
Is vanavond nou de laatste uitzending of heb ik dat ergens verkeerd opgepikt?
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Ah top, dankjewelquote:Op maandag 8 juli 2019 17:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een na laatste, 8 van 9 :
https://www.tvgids.nl/tv/chateau-meiland/69819661
Pas Bonquote:Op maandag 8 juli 2019 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Ben wel erg benieuwd hoe het uiteindelijk gaat aflopen met de honT.
gooeehooeeeedquote:Op maandag 8 juli 2019 17:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben wel erg benieuwd hoe het uiteindelijk gaat aflopen met de honT.
Half 9, SBS6quote:Op maandag 8 juli 2019 19:40 schreef Faux. het volgende:
Hoe laat is het eigenlijk en op welke zender?
quote:
Ah shitquote:
quote:Op maandag 8 juli 2019 20:43 schreef praadje het volgende:
Je als ze het doen doen ze het wel goedgooeehooeeeed!!
Enig tochquote:Op maandag 8 juli 2019 21:21 schreef Renesite het volgende:
Ooooh erika wat lesbisch dat haaaaaar.
#uitgesteldkijken
Ze lijkt net op 1 van de broers Koemanquote:Op maandag 8 juli 2019 21:00 schreef Schuimpjes het volgende:
Heeft Erica haar kapsel geïnspireerd op Sjanies balverlies?
Hij heeft de motoriek van een T-rexquote:Op maandag 8 juli 2019 21:25 schreef praadje het volgende:
En zijn armen zitten dan vastgegroeid aan zijn lijf want hij praat nooit met weidse gebaren. Altijd die armen tegen zijn lijf.
Vanavond is Jinek er weerquote:
Hahaha met die slappe handjesquote:
Of erikaquote:Op maandag 8 juli 2019 21:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Carolien kijkt stuk vrolijker
Zeker net een goede beurt gehad van vriendje
Volgens mij was dat haar zoon.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]ze keek pas happy na bezoek kwam met een man met wie ze stond te knuffelen
Martien en Erica worden de nieuwe Rowan en Louise.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:21 schreef Renesite het volgende:
Ooooh erika wat lesbisch dat haaaaaar.
#uitgesteldkijken
Martien ook nietquote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:23 schreef Snoopyfrl het volgende:
Martien en Erica worden de nieuwe Rowan en Louise.
Erica gaat er helemaal steeds meer uitzien als een man, volgens mij is ze ook behoorlijk afgevallen. Geen kont meer in haar broek.
In het linkje boven je:quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:53 schreef meneertje1972 het volgende:
Gisteren was de laatste aflevering? Op het eind zei de voice-over: "volgende week in chateau meiland...'.
Gaat het gewoon door? Dus het nieuwe seizoen wordt er direct aan vastgeplakt?
quote:„Gisteren zou eigenlijk de laatste aflevering zijn geweest, maar wat dénk je? Komen we volgende week met een extra, een bónusuitzending! Is dat niet leuk? Dat gaat hilarisch worden”, belooft Martien aan PRIVÉ.
Ja. Wel het onderste uit de kan gehaald, maar ik vraag me af wat ze inmiddels nog gaan bedenken.quote:
Uiteraardquote:Op maandag 15 juli 2019 20:43 schreef zoem het volgende:
Is die kerel homosexueel? Die stem en dat handje
Are u kiddingquote:Op maandag 15 juli 2019 20:43 schreef zoem het volgende:
Nee hoor, lijkt maar zoquote:Op maandag 15 juli 2019 20:43 schreef zoem het volgende:
Wat heerlijk als je gewoon heel de dag 'wat goeeeeeed' tegen jezelf kunt zeggen. Ik ga dat voortaan ook doen als iets lukt, #alwayspositivequote:
De vorige 7 afleveringen deed ie ook al zoquote:
Even een korte introductie zal ik je geven. Stel zat 10 jaar geleden getrouwd in 'ik vertrek'. Iedereen zag dat hij homo was maar hij was nog niet uit de kast. Na het programma is hij gescheiden en uit de kast gekomen. Toch weer getrouwd met zijn eerste vrouw, ook weer gescheiden. Toen dit Chateau gekocht en om zakelijke redenen voor de derde keer met haar getrouwd en ook omdat ze zoveel van elkaar houden maar puur platonisch dus. Carolien is een huisvriendin (maar zou me niets verbazen als het de gay vriendin van Erica is). Die zitten beiden nog in de kast.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 20:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Martien kan niet in de kast komen![]()
![]()
![]()
Eruit was makkelijker
Holy molyquote:Op maandag 15 juli 2019 20:49 schreef praadje het volgende:
[..]
Even een korte introductie zal ik je geven. Stel zat 10 jaar geleden getrouwd in 'ik vertrek'. Iedereen zag dat hij homo was maar hij was nog niet uit de kast. Na het programma is hij gescheiden en uit de kast gekomen. Toch weer getrouwd met zijn eerste vrouw, ook weer gescheiden. Toen dit Chateau gekocht en om zakelijke redenen voor de derde keer met haar getrouwd en ook omdat ze zoveel van elkaar houden maar puur platonisch dus. Carolien is een huisvriendin (maar zou me niets verbazen als het de gay vriendin van Erica is). Die zitten beiden nog in de kast.
Hopelijk ben je nu een beetje bij.
Scherpquote:Op maandag 15 juli 2019 20:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Martien kan niet in de kast komen![]()
![]()
![]()
Eruit was makkelijker
Laatste aflevering maar er komt een nieuw seizoen. Maar meer dan de moeite waard om dit seizoen terug te kijken. Het komt niet over alsof het gescript is maar echt hun echte leven en karakters.quote:
Ja maar kan ook zijn dat dat zo gemonteerd is want anders krijg je teveel tijdsverlies en mensen willen de familie zien en niet hoe hij water haalt.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:02 schreef DKUp het volgende:
Hij heeft een droge mond.
Even water halen.
Glazen staan al klaar
Een uur in de week ja. Je zou er maar mee samen wonen.quote:
Zat niet helemaal goed in elkaarquote:Op maandag 15 juli 2019 21:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja maar kan ook zijn dat dat zo gemonteerd is want anders krijg je teveel tijdsverlies en mensen willen de familie zien en niet hoe hij water haalt.
In het begin was het wel leuk maar ik merk dat ik em behoorlijk irri begin te vinden.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:08 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Een uur in de week ja. Je zou er maar mee samen wonen.
Heb ik ook. Een van de weinige programma's waar reclame wel prettig is op zijn tijd.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:10 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
In het begin was het wel leuk maar ik merk dat ik em behoorlijk irri begin te vinden.
Nee, dat dan weer niet haha. Maar ik zou best een dagje met hem op stap willen.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:08 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Een uur in de week ja. Je zou er maar mee samen wonen.
Dat was zo'n vieze babyboomerquote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 21:28 schreef Disana het volgende:
Het was leuk, ik kijk uit naar het vervolg.
quote:Op maandag 15 juli 2019 21:28 schreef Disana het volgende:
Het was leuk, ik kijk uit naar het vervolg.
quote:
quote:
David Bowie maar dan net andersom.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:04 schreef BlackNero het volgende:
Hij heeft Frank de Boer ogen. Of is dat van glas?
Dit zet ik op als ik het leven niet meer zie zittenquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:18 schreef mossad_agent het volgende:
Welk nummer was dat .. van naaa naaanaaaaaa ?
Wat een lieve fotoquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:05 schreef Elan het volgende:
Die jongste dochter is echt woest aantrekkelijk op de een of andere manier. Mooie uitstraling.
Al lijkt ze gezien haar Insta dat zelf ook wel door te hebben, niet bepaald verlegen![]()
Kwam deze nog tegen:
[ afbeelding ]
quote:
En hoeveel mensen sliden in haar DM's?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Chateau Meiland: 'Het is ontploft!![]()
![]()
https://www.msn.com/nl-nl(...)-ontploft/vp-AAEyPN3
Met een interview met Maxime![]()
Ze krijgt 80 mails per dag![]()
Dag van de uitzending 180
Hij belt redacteur op die het gesprekje uittypt. Zo doen de meeste columnisten het die zelf niet kunnen schrijven zoals van Hanegegem en Cruijff en Martienquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:17 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik hoor hem die hele column ook echt uitspreken
"Wat goed he"
"Moet je luisteren wat ik heb gedaan"
Ook Chateau Meiland is gewoon een topshow hoorquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Die term is van Genee
![]()
Hier gebruiken we andere termen
Nou als presentator van de Gay Pride lijkt me wel hilarischquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh als presentator zie ik hem nog niet zo.....
Eurovisiesongfestivalquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nou als presentator van de Gay Pride lijkt me wel hilarisch
Maxime is regelmatig net haar vader hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:29 schreef ElizabethR het volgende:
Alles binge-gewatched (ge-binge-watched?)
Het is natuurlijk gewoon een vreselijk vileine over-the-top nicht, die Martien, en met elke aflevering werd mijn afkeer voor hem groter. Maar omdat ie zo grotesk is, is het ook hilarisch om naar te kijken. Een harde werker is ie volgens mij dan weer wel.
Ik vind het alleen vreselijk als ie zo tekeer gaat, en krijg echt last van plaatsvervangende schaamte voor Erica en Maxime. Snap niet dat ze het pikken van hem.
Met zo'n karikatuur is het toch geen leven!!
Zij, en trouwens die andere dochter ook, hebben wel dezelfde lijzige manier van praten. Vreselijk!quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Maxime is regelmatig net haar vader hoor.
Ja idd, bijna identiek.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zij, en trouwens die andere dochter ook, hebben wel dezelfde lijzige manier van praten. Vreselijk!
Deze man is een soort vleesgeworden act en hij weet dat hij daar prima mee scoortquote:Op donderdag 1 augustus 2019 02:17 schreef Poepz0r het volgende:
Veel mensen vergeten trouwens wat een ontzettend goede en slimme ondernemer Martien is. Zijn eigen lijn Mar10 Collection loopt als een tiet. Martien zelf heeft ook wat te maken met Duif.nl (een vd grootste lifestyle shops in Nederland) en met YourDutchLiving. Ik begrijp zijn dure kledingstijl en smaak wel
Wat goeoeoeoeoeoedquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Erica heet vanaf nu weer Meiland
De familie Meiland scoort enorm met hun programma Chateau Meiland. Maar er was een iemand in het gezin die toch nog niet helemaal bij de Meiland-clan hoorde...
En dat was moeder Erica. Zij heet Erica Renkema, maar nu zij en Martien onlangs voor de derde keer in het huwelijksbootje zijn gestapt, wilde ze toch weer Meiland heten. Dochter Maxime laat op Instagram weten: „Feest op het chateau. Vanaf vandaag verandert Erica haar naam Renkema in Meiland. En zo hoort het ook! Nu zijn we pas echt compleet.”
Vanaf 26 augustus zijn de Meilandjes weer te zien op tv, op maandagavond om half negen bij SBS6.![]()
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)anaf-nu-weer-meiland
Nog 11 dagen
Ik vind hem al een clown. Hij is veel té van alles. Zelfs mijn beste gay-vriendje kan hem niet meer zien zonder zich flink te ergeren. Martien is een kei in het stereotype in stand houden.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik hoop dat Martien zich niet laat uitventen als clown. De verleiding van al die aanbiedingen zal vast groot zijn, maar het lijkt me dat een fijn leven op het Chateau het belangrijkste is. Straks is hij daar nauwelijks meer omdat hij almaar moet optreden in Circe du Martien.
Wat een onzin. Hij is zoals hij is.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind hem al een clown. Hij is veel té van alles. Zelfs mijn beste gay-vriendje kan hem niet meer zien zonder zich flink te ergeren. Martien is een kei in het stereotype in stand houden.
Seizoen 2 laat ik dan ook fijn voorbij gaan denk ik, ben Martien moe.
Mwaaaaah nouuuuuuquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij is zoals hij is.
Precies, .......... zoals je zelf al zei, een clown.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij is zoals hij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem geen clown. Ik hoop dat ze dat ook niet van hem maken.quote:Op maandag 26 augustus 2019 08:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Precies, .......... zoals je zelf al zei, een clown.
En daarom goed op de hoogte omtrent de mix tussen een type en oprechtheid. Hij weet dondersgoed waarom jij scored.quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:20 schreef Ole het volgende:
Volgens mij is hij bovengemiddeld intelligent.
Tuurlijk. Maar ik vernam wel dat hij zonder camera’s exact zo is als wij hem ‘kennen’. Het is niet zo dat hij dan plots een blik pils opentrekt en vloekend voetbal zit te kijken.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
En daarom goed op de hoogte omtrent de mix tussen een type en oprechtheid. Hij weet dondersgoed waarom jij scored.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar ik vernam wel dat hij zonder camera’s exact zo is als wij hem ‘kennen’. Het is niet zo dat hij dan plots een blik pils opentrekt en vloekend voetbal zit te kijken.
Tis unne koekertquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:35 schreef StephanL het volgende:
Hij kan klagen, maar is ook wel toch blij met die mensen
Door iedereen behalve de meilandjesquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:37 schreef Schuimpjes het volgende:
Tja, ook in het chateau wordt geneukt
Ahhh ripquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:44 schreef Charlotte3 het volgende:
LET JIJ DAN OP!!!
DAAAAARHEEN DAARHEEN!!!!
Ik ga dood
Is die Montana pas 25?quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Montana komt met vriendje is er toch nog een meilandje die neukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |