SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem geen clown. Ik hoop dat ze dat ook niet van hem maken.quote:Op maandag 26 augustus 2019 08:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Precies, .......... zoals je zelf al zei, een clown.
En daarom goed op de hoogte omtrent de mix tussen een type en oprechtheid. Hij weet dondersgoed waarom jij scored.quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:20 schreef Ole het volgende:
Volgens mij is hij bovengemiddeld intelligent.
Tuurlijk. Maar ik vernam wel dat hij zonder camera’s exact zo is als wij hem ‘kennen’. Het is niet zo dat hij dan plots een blik pils opentrekt en vloekend voetbal zit te kijken.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
En daarom goed op de hoogte omtrent de mix tussen een type en oprechtheid. Hij weet dondersgoed waarom jij scored.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar ik vernam wel dat hij zonder camera’s exact zo is als wij hem ‘kennen’. Het is niet zo dat hij dan plots een blik pils opentrekt en vloekend voetbal zit te kijken.
Tis unne koekertquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:35 schreef StephanL het volgende:
Hij kan klagen, maar is ook wel toch blij met die mensen
Door iedereen behalve de meilandjesquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:37 schreef Schuimpjes het volgende:
Tja, ook in het chateau wordt geneukt
Ahhh ripquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:44 schreef Charlotte3 het volgende:
LET JIJ DAN OP!!!
DAAAAARHEEN DAARHEEN!!!!
Ik ga dood
Is die Montana pas 25?quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Montana komt met vriendje is er toch nog een meilandje die neukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |