Jaar of 4 geleden was het inderdaad max 1 miljoen, maar daar gingen diverse spelers door constructies overheen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 09:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
2 jaar geleden was het toch max 1
Miljoen?
Godver wat een bak ellende.quote:Op donderdag 27 juni 2019 00:28 schreef skysherrif het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 27-06-2019 om 00:19:03PSV gaat 12 miljoen euro (en een paar bescheiden bonussen) betalen voor Bruma, die de op een na grootste aankoop in de clubgeschiedenis wordt. Later deze week de presentatie. Morgen alles in het ED over deze grote aankoop. reageer retweet
als je Bergwijn en Lozano voor 70-80 verkoopt samen is het wel te doenquote:Op donderdag 27 juni 2019 11:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver wat een bak ellende.
Zo’n groot bedrag voor een onzekerheidje.
Niks geleerd van Pereiro, Romero, Guti enz.
Dure spelers die hun meerwaarde nog steeds niet hebben bewezen, maar wel bakken met geld kosten.
PSV gaat problemen krijgen op deze manier.
Als...quote:Op donderdag 27 juni 2019 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je Bergwijn en Lozano voor 70-80 verkoopt samen is het wel te doen
ik denk toch wel dat ze van zoiets uitgaan als ze zo'n aankoop doen, 60 is toch wel het minimum voor die 2quote:
Maar er is 0 zekerheid of die spelers op zeker verkocht gaan worden. Ik snap dat PSV z’n selectie op tijd op orde wil hebben. Maar ik vind dit soort aankopen risicovol.quote:Op donderdag 27 juni 2019 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk toch wel dat ze van zoiets uitgaan als ze zo'n aankoop doen, 60 is toch wel het minimum voor die 2
het is sowieso een risicovolle aankoop want die jongen heeft heel weinig laten zien het afgelopen jaar maar qua timing kan ik het wel begrijpen, hij was anders waarschijnlijk naar Porto gegaan en als je dan Lozano en Bergwijn kwijt raakt in augustus heb je wel geld maar een kleinere vijver om uit te vissen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 11:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar er is 0 zekerheid of die spelers op zeker verkocht gaan worden. Ik snap dat PSV z’n selectie op tijd op orde wil hebben. Maar ik vind dit soort aankopen risicovol.
Nee.quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:37 schreef Coelho het volgende:
In de categorie 'gefaald in het buitenland', is het nog een optie om Vincent Janssen voor een paar geeltjes en een kistje Elstar naar Eindhoven te halen?
Lijkt me een echte PSV-deal, maar hoop dat ze bijdehanter zijn dan dat.quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:37 schreef Coelho het volgende:
In de categorie 'gefaald in het buitenland', is het nog een optie om Vincent Janssen voor een paar geeltjes en een kistje Elstar naar Eindhoven te halen?
Als hij dan net zoveel toegevoegde waarde krijgt als Luuk de Jong, die bij BMG ook nooit overtuigd heeft, dan leg ik de loper voor hem uitquote:Op donderdag 27 juni 2019 15:15 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Lijkt me een echte PSV-deal, maar hoop dat ze bijdehanter zijn dan dat.
Maar Luuk vond ik daarvoor toch wel iets succesvoller in de ED. Janssen had, wat?, 1 leuk seizoen bij AZ?quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:47 schreef Coelho het volgende:
[..]
Als hij dan net zoveel toegevoegde waarde krijgt als Luuk de Jong, die bij BMG ook nooit overtuigd heeft, dan leg ik de loper voor hem uit
Kapotte jeans zijn helemaal hip joh. Bij ons op het hoofdkantoor loopt de helft inmiddels in zulke (en ergere) jeans.quote:Op donderdag 27 juni 2019 17:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik krijg spontaan twijfels bij onze TD.
[ afbeelding ]
Als ik dit aan durf te trekken naar m'n werk kan ik weer regelrecht omdraaienKwestie van tijd voordat er weer iemand in een Homer-shirt op de foto gaat..
Willy heeft het tenminste begrepen
@:Lange_Lans
waarschijnlijk duurder dan het pak van Willy maar begrijp het wel een beetjequote:Op donderdag 27 juni 2019 17:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik dit aan durf te trekken naar m'n werk kan ik weer regelrecht omdraaienKwestie van tijd voordat er weer iemand in een Homer-shirt op de foto gaat..
Wat een rkc logo zegquote:Op donderdag 27 juni 2019 17:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een Sjonnie.quote:Op donderdag 27 juni 2019 17:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
Jeans met gaten ja? Nee, die zie ik niet voorbij komen op kantoor. Klopt toch ook totaal niet als je erboven een overhemd of een jasje draagt..quote:Op donderdag 27 juni 2019 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kapotte jeans zijn helemaal hip joh. Bij ons op het hoofdkantoor loopt de helft inmiddels in zulke (en ergere) jeans.
Best kansloos wel ja.
Dat zou zomaar kunnen kloppen jaquote:Op donderdag 27 juni 2019 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarschijnlijk duurder dan het pak van Willy maar begrijp het wel een beetje
Jeans met gaten ja? Nee, die zie ik niet voorbij komen op kantoor. Klopt toch ook totaal niet als je erboven een overhemd of een jasje draagt..quote:Op donderdag 27 juni 2019 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kapotte jeans zijn helemaal hip joh. Bij ons op het hoofdkantoor loopt de helft inmiddels in zulke (en ergere) jeans.
Best kansloos wel ja.
Dat zou zomaar kunnen kloppen jaquote:Op donderdag 27 juni 2019 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarschijnlijk duurder dan het pak van Willy maar begrijp het wel een beetje
quote:
Onzekerheidje?PSV scout em al een aantal jaar.quote:Op donderdag 27 juni 2019 11:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver wat een bak ellende.
Zo’n groot bedrag voor een onzekerheidje.
Niks geleerd van Pereiro, Romero, Guti enz.
Dure spelers die hun meerwaarde nog steeds niet hebben bewezen, maar wel bakken met geld kosten.
PSV gaat problemen krijgen op deze manier.
@Lange_Lans Lopetegui en Luuk de Jongtwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 27-06-2019 om 20:30:01Sevilla is een van de opties die Luuk de Jong op dit moment heeft voor komend seizoen, krijgen ook wij nu bevestigd. Hij kan ook tot 2022 bijtekenen bij PSV. Dus het is afwachten wat er gaat gebeuren. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |