abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_187617987
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die is er toch gewoon als je de berichtgeving moet geloven. Nee er is tot nu toe nog geen bod gekomen omdat dat qua timing wel goed moet zijn om het enige kans van slagen te geven.
Ajax gaat toch niet betalen wat PSV wil. En dat zou ook dom zijn. met dat geld koop je 2-3x Promes.
  woensdag 26 juni 2019 @ 16:27:03 #52
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187618013
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ajax gaat toch niet betalen wat PSV wil. En dat zou ook dom zijn. met dat geld koop je 2-3x Promes.
Misschien gaat het wel door wanneer ze volgende week woensdag een bod uitbrengen?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 26 juni 2019 @ 16:33:24 #53
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187618092
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ajax gaat toch niet betalen wat PSV wil. En dat zou ook dom zijn. met dat geld koop je 2-3x Promes.
Ik acht de kans ook klein dat het gaat gebeuren, maar zie Ajax het wel proberen. Maar het maximale zal 30 miljoen zijn en daar gaat PSV vast niet mee akkoord.
Oh.
pi_187618165
WIJ ZIJN NIET BANG WANT BRUMA EN BRUMA ZIJN ERBIJ

NOG EVEN WACHTEN LILKE NATNEKKEN EN JEFFREY TEKENT OOK WEER BIJ ONS CLUPKE.
U MAD?
  woensdag 26 juni 2019 @ 16:51:59 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187618399
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 16:27 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Misschien gaat het wel door wanneer ze volgende week woensdag een bod uitbrengen?
wat jij vanmorgen zei over Promes geldt net zo goed voor deze Bruma transfer en een eventuele Bergwijn transfer, ze zijn er misschien al weken over/mee bezig
pi_187618616
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 20:00 schreef TehRocks het volgende: [..] Hoeveel kost een tegeltje bedrukken tegenwoordig? Johnny heeft nog bij mijn voetbalclub gevoetbald _O_
¤19,13 🤪
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_187618643
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik acht de kans ook klein dat het gaat gebeuren, maar zie Ajax het wel proberen. Maar het maximale zal 30 miljoen zijn en daar gaat PSV vast niet mee akkoord.
Wat betekent dat 'proberen' dan?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 26 juni 2019 @ 17:21:35 #58
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187618793
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 17:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Wat betekent dat 'proberen' dan?
Een bod uitbrengen.
Oh.
pi_187618813
Je merkt aan alles dat Johnny the Young het vak van technisch directeur heeft geleerd van Brands. Je koopt een aanvaller voor de hoofdprijs, een positie waar je al genoeg spelers hebt incl eigen jeugd. Terwijl je achterin helemaal niets hebt.

"Verdedigen is niet erg belangrijk zolang je meer goals maakt dan de tegenstander." -Marcel Brands.
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 26 juni 2019 @ 17:24:05 #60
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187618830
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 16:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat jij vanmorgen zei over Promes geldt net zo goed voor deze Bruma transfer en een eventuele Bergwijn transfer, ze zijn er misschien al weken over/mee bezig
Absoluut. Dat hele 'timing is belangrijk voor een eventueel bod' slaat daarom nergens op. Alsof het als kopende club uitmaakt wanneer jij met je grote zak geld komt zwaaien, ja misschien op de allerlaatste dag van de transfer deadline, maar niet in mei/juni.

Sowieso lijkt me dit echt een non-discussie die al een maand aan de gang is. PSV heeft via meerdere mensen aangegeven dat Bergwijn niet te koop is voor Ajax, en volgens mij heeft enkel van Bommel gezegd dat wanneer Ajax genoeg betaald het zou kunnen, maar Mark gaat niet over de transfers of het algemeen beleid. Bovendien zal dat wat van Bommel zegt ook wel inhouden dat het echt een giga bedrag moet zijn, en dan is Ajax knettergek wanneer ze dat doen. Maar zoals gezegd, ik kan er totaal naast zitten en Bergwijn gaat morgen voor 20 miljoen naar Ajax, maar ik kan het me haast niet voorstellen. Misschien als hij nog een 1 jarig contract had gehad en er was geen interesse uit het buitenland ofzo, denk dat PSV het prima vind om hem nog een jaartje te houden wanneer Lozano vertrekt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_187618875
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Een bod uitbrengen.
Lekker serieus dan he
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_187618915


Jaja, daar komt ie aan
pi_187618919
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 17:22 schreef Scarface88 het volgende:
Je merkt aan alles dat Johnny the Young het vak van technisch directeur heeft geleerd van Brands. Je koopt een aanvaller voor de hoofdprijs, een positie waar je al genoeg spelers hebt incl eigen jeugd. Terwijl je achterin helemaal niets hebt.

"Verdedigen is niet erg belangrijk zolang je meer goals maakt dan de tegenstander." -Marcel Brands.
Het doet me wel weer terugdenken aan de tijd dat Brands nul prioriteit aan de verdediging gaf ja. Dat heeft ons gewoon 3-4 titels gekost.

Komen we weer in zo'n situatie waarin je allerlei 4-3 uitslagen gaat krijgen :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_187618981
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het doet me wel weer terugdenken aan de tijd dat Brands nul prioriteit aan de verdediging gaf ja. Dat heeft ons gewoon 3-4 titels gekost.

Komen we weer in zo'n situatie waarin je allerlei 4-3 uitslagen gaat krijgen :')
Pieters, Bruma en Fredje Bouma incoming.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_187619018
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 17:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Pieters, Bruma en Fredje Bouma incoming.
Bruma zou gewoon een prima versterking zijn lijkt me. Pieters heb ik geen idee hoe die er voorstaat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_187619043
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 17:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Pieters, Bruma en Fredje Bouma incoming.
Timothy Derijck en Marcelo _O_ Wat een bazencentrum was dat.
Land of the free. Home of the brave.
pi_187619101
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 17:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bruma zou gewoon een prima versterking zijn lijkt me. Pieters heb ik geen idee hoe die er voorstaat.
Tsja, niet zo moeilijk als je er niks hebt staan :P
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_187619108
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 17:40 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Timothy Derijck en Marcelo _O_ Wat een bazencentrum was dat.
Ff rukken, zo terug.

:P
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 26 juni 2019 @ 17:46:41 #69
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_187619137
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 17:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bruma zou gewoon een prima versterking zijn lijkt me. Pieters heb ik geen idee hoe die er voorstaat.
Bruma lijkt mij hartstikke prima voor de Eredivisie, zeker als hij niet veel hoeft te kosten. Snap de haat ook niet zo, Alex 2.0 gaan we niet vinden ben ik bang.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_187619306
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 17:46 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Bruma lijkt mij hartstikke prima voor de Eredivisie, zeker als hij niet veel hoeft te kosten. Snap de haat ook niet zo, Alex 2.0 gaan we niet vinden ben ik bang.
De haat is niet zozeer naar Bruma, maar naar het type speler. Oudgediende die totaal geen indruk heeft gemaakt (en geblesseerd is geweest) lekker goedkoop ophalen. Voor erbij, prima. Concurreren met Viergever, mij best. Maar 1 of 2 échte verrassende CV's zouden ook wel eens fijn zijn. De laatste keer dat dit gebeurde was Marcello, en dat zegt wel genoeg lijkt mij.

Of njah, oke, Moreno. Maar die was ook transfervrij, mislukt en geblesseerd volgens mij.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_187619915
quote:
PSV gaat er vanuit dat het komend seizoen de beschikking heeft over Steven Berghuis. Dat weet Voetbal International te melden. De vleugelaanvaller moet aangetrokken worden op moment als Hirving Lozano en/of Steven Bergwijn vertrekt bij PSV. Berghuis heeft inmiddels ook al met de club gesproken over een transfer.

PSV is wel afhankelijk van de verkoop van Bergwijn en Lozano. Feyenoord verlangt zo'n 20 miljoen euro voor de aanvaller, al er is volgens VI wel de ruimte om te onderhandelen.
Hahahahahahaha...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Land of the free. Home of the brave.
pi_187620423
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 17:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

De haat is niet zozeer naar Bruma, maar naar het type speler. Oudgediende die totaal geen indruk heeft gemaakt (en geblesseerd is geweest) lekker goedkoop ophalen. Voor erbij, prima. Concurreren met Viergever, mij best.
Als hij lichamelijk fit is is het voor PSV gewoon een topper. Zou met kop en schouders boven de rest wat we hier de afgelopen jaren rond hebben lopen uitsteken.

Maar ik geloof niet dat Bruma er zelf oren naar zou hebben en ik geloof ook niet dat hij op het directe versterkingen-lijstje staat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_187620958
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als hij lichamelijk fit is is het voor PSV gewoon een topper. Zou met kop en schouders boven de rest wat we hier de afgelopen jaren rond hebben lopen uitsteken.

Maar ik geloof niet dat Bruma er zelf oren naar zou hebben en ik geloof ook niet dat hij op het directe versterkingen-lijstje staat.
Hij liep hier zelf nog tot 3 jaar geleden rond he.

Heb je hem gezien de afgelopen 3 jaar? Hoezo zou hij een topper zijn? Bij PSV heeft 'ie ook maar 1 echt goed jaar gedraaid.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_187621041
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als hij lichamelijk fit is is het voor PSV gewoon een topper. Zou met kop en schouders boven de rest wat we hier de afgelopen jaren rond hebben lopen uitsteken.

Maar ik geloof niet dat Bruma er zelf oren naar zou hebben en ik geloof ook niet dat hij op het directe versterkingen-lijstje staat.
Dit zeggen alleen mensen die ook afellay een topper vinden omdat die toen die 19
Was een sterke CL-match heeft gespeeld...
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_187621147
Bruma speelde goed met Moreno naast zich en Guardado voor zich. Nu zou hij het moeten doen met Viergever en Hendrix/Rosario. Dat gaat een grote clusterfuck worden achterin. Al is Bruma alsnog wel een betere optie dan Luckassen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')