hpj lueke post we hebn een hop interse gmeen zulle we nu msnequote:Op woensdag 26 juni 2019 09:41 schreef C.L.Werner het volgende:
Tegenwoordig zitter er alleen aandachtshoeren op, autisten en semi-grappige users maar ook veel hersendoden die niets te melden hebben.
Technojunk godquote:Op woensdag 26 juni 2019 10:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
hpj lueke post we hebn een hop interse gmeen zulle we nu msne
Wie niet a niffoquote:Op woensdag 26 juni 2019 10:13 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Jij zit daar gewoon vieze pagga op te slaan he
Heb wad leuks agtergelatequote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:41 schreef C.L.Werner het volgende:
Mi niffo's
Vroeger, in het fotoboek, kon je af en toe een date scoren en zo'n user helemaal uit elkaar trekken.
Ondetussen een milf denk ik.quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kolere.... als ik thuis ben haal ik direct de gekooide éénogige slang uit z'n hok.
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:16 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Wie niet a niffo
Fotoboek van Blossem
Fotoboek van SoM
Fotoboek van Coraatje
Hier nog een selectie pagga's slaan
Al die meiden zijn ondertussen al bijna oma.quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:43 schreef LanceVanceDance het volgende:
Terechte klacht bro.
Fotoboek van krullenbolletje
Poah
Niets met met een GILFquote:Op woensdag 26 juni 2019 11:54 schreef NoXia het volgende:
[..]
[..]
[..]
Al die meiden zijn ondertussen al bijna oma.
quote:
quote:Op 02-08-2018 23:36 schreef KlapMongeaul
Bedankt voor het indirecte meehelpen van mijn plafond witten![]()
Terechte Klacht!quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:41 schreef C.L.Werner het volgende:
Mi niffo's
Vroeger, in het fotoboek, kon je af en toe een date scoren en zo'n user helemaal uit elkaar trekken. Tegenwoordig zitter er alleen aandachtshoeren op, autisten en semi-grappige users maar ook veel hersendoden die niets te melden hebben.
Als je zo nu en dan naar de oude users kijkt in grabbelton man man man wat een lekkere wijven zaten daar. Nu allemaal spoorloos.
Klacht: vroeger was fotoboek beter in de gouden tijdperk van fok
Gr gr
Wiezoquote:Op woensdag 26 juni 2019 13:31 schreef GewoonEenXylofoon het volgende:
Zijn er ook fotoboeken met cavia's?
rare fetisj..quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:31 schreef GewoonEenXylofoon het volgende:
Zijn er ook fotoboeken met cavia's?
Namen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:29 schreef C.L.Werner het volgende:
Man man man wat heb ik me hard afgetrokken op sommige users.
Soms in hun bijzijn ook nog!
Dat is d'r stoma gek!quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Condoom al in de broeksband, BOH ! Dat waren tijden gek.
Leidster op een KDV!quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:09 schreef C.L.Werner het volgende:
Ook deze user:
Fotoboek van xxxDarkAngelxxx
Manmanamnamnaman
Het voordeel is dat Brechtje inmiddels boven de 18 is.quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:41 schreef C.L.Werner het volgende:
Mi niffo's
Vroeger, in het fotoboek, kon je af en toe een date scoren en zo'n user helemaal uit elkaar trekken. Tegenwoordig zitter er alleen aandachtshoeren op, autisten en semi-grappige users maar ook veel hersendoden die niets te melden hebben.
Als je zo nu en dan naar de oude users kijkt in grabbelton man man man wat een lekkere wijven zaten daar. Nu allemaal spoorloos.
Klacht: vroeger was fotoboek beter in de gouden tijdperk van fok
Gr gr
8,5/10 misschien wel 9/10quote:Op woensdag 3 juli 2019 15:11 schreef C.L.Werner het volgende:
[ afbeelding ]
Godver was ik die stoel maar niffos!
Dit. Ik dacht eigenlijk dat het topique over facebook ging, gezien dat ook vergane 'glorie' is.quote:
ze slikt niet hoorde ikquote:Op donderdag 4 juli 2019 00:08 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Ze zal inmiddels wel een heerlijk milfje zijn
Maakt niet uit. De deur staat hier wagenwijd open voor haar, zo lang ze de kindertjes maar thuis laat!quote:
Die kindertjes zijn over 10 jaar ook meerderjarig. Heb je een kelder?quote:Op donderdag 4 juli 2019 00:11 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Maakt niet uit. De deur staat hier wagenwijd open voor haar, zo lang ze de kindertjes maar thuis laat!
Stuur neefquote:Op woensdag 26 juni 2019 21:29 schreef Tlaloc het volgende:
Meloewa
Met uitgelekt seksfilmpje (nouja van haar tweelingzus)
Zo gaat dat met sinaasappelsquote:Op donderdag 4 juli 2019 08:46 schreef LuNaTiC het volgende:
Sinaasappel
niets meer van terug te vinden though.
Die is inmiddels omaquote:
gvd nu loop ik weer de hele dag met een bobbel.quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:34 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Pak dan ook Fotoboek van SEMTEX mee
FF een fapje plegen dan ben je er van af niffoquote:Op donderdag 4 juli 2019 09:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gvd nu loop ik weer de hele dag met een bobbel.
niffaquote:Op donderdag 4 juli 2019 09:41 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
FF een fapje plegen dan ben je er van af niffo
Leuk zo'n boswandelingquote:Op donderdag 4 juli 2019 09:54 schreef C.L.Werner het volgende:
Niffo;s hier nog een laatste
Fotoboek van Laraa
[ afbeelding ]
Vooral mooi hoe kaarsrecht mijn boom is geworden!quote:
Die boom staat model aan mijn pener nu!quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vooral mooi hoe kaarsrecht mijn boom is geworden!
De enige die nu lekkerder is dan vroeger is brechtjequote:Op donderdag 4 juli 2019 11:46 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Die boom staat model aan mijn pener nu!
Check deze niffo:quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De enige die nu lekkerder is dan vroeger is brechtje
Waarom ligt zij in een ziekehuisbed?quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:48 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Check deze niffo:
Fotoboek van Loontje88
[ afbeelding ]
manmanmanmanman
Omdat zij vies hard is genomen!quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom ligt zij in een ziekehuisbed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |