abonnement Unibet Coolblue
pi_187611880


Spitse zelf droomde in de nacht voor de wedstrijd dat de Nederlandse voetbalsters een strafschop zouden krijgen. ,,Toen liet ik ‘m door Lieke nemen. Mooi en bijzonder dat het ook allemaal zo uitkomt.”
https://www.ad.nl/dossier(...)mijn-avond~a09070df/

Fraai!
pi_187611945
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 06:56 schreef raptorix het volgende:
Dit is reglementair ook een penalty, als er gerede kans is dat uit een schot een doelpunt zal vallen is het ook een penalty, zelfs als er geen opzet is.
Dit is onjuist. Ook onder de nieuwe regels.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_187612275
Wat ze in de eerste helft de das om deed, is dat eeuwige teruggespeel zodra ze denken dat het even niet meer hoeft. Een klein foutje bij dat terugspeelspelletje en dan gaat ie erin door de tegenpartij.
Altijd als ze gaan terugspelen zet ik hem uit, ik kan het niet aanzien, enerzijds is het zo loeigevaarlijk anderzijds is het zó irritant.
Dat teruggespeel hebben ze van de Nederlandse mannen overgenomen, slechte zaak.
Ik begrijp de logica ook niet, als je achter staat doe je het niet want je wilt een doelpunt maken, maar als je voor staat, in de eerste helft nog nota bene, hoef je geen doelpunten meer te maken ofzo? Belachelijk. Dan speel je alleen nog in de hoop ze niet tegen te krijgen, dat is een behoorlijk kansloos spelletje. Andere ploegen weten dat van de Nederlandse en zijn daar hartstikke gespitst op.

[ Bericht 9% gewijzigd door Loekie1 op 26-06-2019 09:02:47 ]
  Moderator woensdag 26 juni 2019 @ 09:03:29 #4
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_187612329
Het werd echt slechter toen die ene door haar enkel is gegaan dat zou best nog wel eens meegespeeld kunnen hebben, hoop dat ze haar weer oplappen. Voor het enkel ding was zij achtering erg actief, daarna was het een gatenkaas.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 26 juni 2019 @ 09:15:28 #5
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_187612444
Op het eerste half uur na was het matig tot slecht wat Nederland liet zien.
In de 2e helft werden ze onder de voet gelopen.

Tegen de Italianen moet van der Sanden er uit. Haar balaanname is momenteel dramatisch slecht. Met Berensteyn is er veel meer power en stabiliteit.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_187612491
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:15 schreef NoPicNic het volgende:
Op het eerste half uur na was het matig tot slecht wat Nederland liet zien.
In de 2e helft werden ze onder de voet gelopen.

Tegen de Italianen moet van der Sanden er uit. Haar balaanname is momenteel dramatisch slecht. Met Berensteyn is er veel meer power en stabiliteit.
Eerste helft was goed, totdat ze gemakzuchtig werden.
  woensdag 26 juni 2019 @ 09:25:43 #7
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_187612550
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:15 schreef NoPicNic het volgende:
Op het eerste half uur na was het matig tot slecht wat Nederland liet zien.
In de 2e helft werden ze onder de voet gelopen.

Tegen de Italianen moet van der Sanden er uit. Haar balaanname is momenteel dramatisch slecht. Met Berensteyn is er veel meer power en stabiliteit.
Dat Vd Sanden mag gaan banken, lijkt me duidelijk. Heeft amper een bal goed geraakt dit toernooi.
pi_187612557
3,5 miljoen kijkers. Meer dan Real-Ajax. Lol.
pi_187612592
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:26 schreef tompsv18 het volgende:
3,5 miljoen kijkers. Meer dan Real-Ajax. Lol.
  Moderator woensdag 26 juni 2019 @ 09:30:12 #10
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_187612601
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:26 schreef tompsv18 het volgende:
3,5 miljoen kijkers. Meer dan Real-Ajax. Lol.
Nederland is een smakeloos landje.
  woensdag 26 juni 2019 @ 09:43:08 #11
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_187612711
Volgens mij durft Wiegman van der Sanden niet te wisselen. Bang voor de confrontatie ofzo.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_187612750
Van de Sanden is onmisbaar gebleken bij voorzetten voor doelpunten. Dat is nog steeds haar sterke punt en ik zou haar niet meteen wisselen. Berensteyn heeft een paar keer goeie momenten laten zien maar qua voorzetten kan ze het niet halen bij Van de Sanden en van die voorzetten moet Nederland het wel hebben.
  woensdag 26 juni 2019 @ 09:50:06 #13
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_187612784
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:46 schreef Loekie1 het volgende:
Van de Sanden is onmisbaar gebleken bij voorzetten voor doelpunten. Dat is nog steeds haar sterke punt en ik zou haar niet meteen wisselen. Berensteyn heeft een paar keer goeie momenten laten zien maar qua voorzetten kan ze het niet halen bij Van de Sanden en van die voorzetten moet Nederland het wel hebben.
Welke voorzetten :?
pi_187612839
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:46 schreef Loekie1 het volgende:
Van de Sanden is onmisbaar gebleken bij voorzetten voor doelpunten. Dat is nog steeds haar sterke punt en ik zou haar niet meteen wisselen. Berensteyn heeft een paar keer goeie momenten laten zien maar qua voorzetten kan ze het niet halen bij Van de Sanden en van die voorzetten moet Nederland het wel hebben.
_O- alleen Miedema is voorin in goede doen, maar wordt nauwelijks voorzien van voorzetten door zowel Martens als vd Sanden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_187612846
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Welke voorzetten :?
In eerdere wedstrijden als je die gezien hebt.
  woensdag 26 juni 2019 @ 09:56:36 #16
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187612850
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:46 schreef Loekie1 het volgende:
Van de Sanden is onmisbaar gebleken bij voorzetten voor doelpunten. Dat is nog steeds haar sterke punt en ik zou haar niet meteen wisselen. Berensteyn heeft een paar keer goeie momenten laten zien maar qua voorzetten kan ze het niet halen bij Van de Sanden en van die voorzetten moet Nederland het wel hebben.
gisteren voor het eerst gekeken maar die vd Sanden oogde lui en ongeïnspireerd, gaf voorzetten terwijl ze alle tijd en ruimte had.
Vond het al met al heel matig wat NL liet zien, het is hopen op een ingeving van Martens of Miedema, ik kon er verder geen lijn in ontdekken.
  woensdag 26 juni 2019 @ 09:58:48 #17
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_187612878
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:56 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

In eerdere wedstrijden als je die gezien hebt.
Alleen bij een kopgoal van Miedema had ze een goede voorzet verder was het zoeken naar de ballen op parkeerplaats.
pi_187612891
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Alleen bij een kopgoal van Miedema had ze een goede voorzet verder was het zoeken naar de ballen op parkeerplaats.
Van de Sande werd weinig aangespeeld als ze vrij stond, stak voortdurend haar hand omhoog maar ze kreeg de bal niet. Ze kreeg een bal als ze gedekt stond. Kijk de tweede helft er maar op na.
  woensdag 26 juni 2019 @ 10:01:15 #19
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_187612902
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 10:00 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Van de Sande werd weinig aangespeeld als ze vrij stond, stak voortdurend haar hand omhoog maar ze kreeg de bal niet. Ze kreeg een bal als ze gedekt stond. Kijk de tweede helft er maar op na.
De voetballers voelen heel goed aan wie in vorm is en wie niet. Wie niet in vorm is krijgt nauwelijks ballen en wordt overgeslagen. Ze weten heus wel dat een bal aan haar geven gelijk is aan balverlies.
pi_187612916
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 10:00 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Van de Sande werd weinig aangespeeld als ze vrij stond, stak voortdurend haar hand omhoog maar ze kreeg de bal niet. Ze kreeg een bal als ze gedekt stond. Kijk de tweede helft er maar op na.
Daar heb je een punt, maar vd Sanden loopt als een blinde stier met de bal aan de voet op de tegenstander(s) af alsof ze door een betonnen muur denkt te kunnen lopen. Een balletje terug en steekpass zou veel beter werken (zoals tegen Kameroen), maar dat gebeurt gewoon niet. Het is veels te voorspelbaar.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_187612917
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 10:01 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

De voetballers voelen heel goed aan wie in vorm is en wie niet. Wie niet in vorm is krijgt nauwelijks ballen en wordt overgeslagen. Ze weten heus wel dat een bal aan haar geven gelijk is aan balverlies.
Hou toch op. Ik kijk nu naar de tweede helft, ze geeft net een prachtige pass maar Van de Donk is niet scherp, die had er in gemoeten. 23ste minuut tweede helft.
  woensdag 26 juni 2019 @ 10:03:24 #22
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_187612927
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 10:02 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Hou toch op. Ik kijk nu naar de tweede helft, ze geeft net een prachtige pass maar Van de Donk is niet scherp, die had er in gemoeten.
Turf je ook gelijk even hoeveel keer ze de bal kwijtraakt en hoeveel kutvoorzetten ze aflevert?

Bedankt
pi_187612942
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 10:03 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Turf je ook gelijk even hoeveel keer ze de bal kwijtraakt en hoeveel kutvoorzetten ze aflevert?

Bedankt
Over turven gesproken: hoeveel diepe ballen zou Bloodworth gisteren hebben gegeven die niet aan kwamen of tot balverlies leden? Ik denk minstens 15 :{
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_187612944
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 10:03 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Turf je ook gelijk even hoeveel keer ze de bal kwijtraakt en hoeveel kutvoorzetten ze aflevert?

Bedankt
Je moet Van de Sande aanspelen als ze vrij staat, anders kan ze geen passes geven.
pi_187612972
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 10:04 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Je moet Van de Sande aanspelen als ze vrij staat, anders kan ze geen passes geven.
Dat weet de tegenstander ook.. vandaar de dubbele - soms wel driedubbele - bezetting.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 26 juni 2019 @ 10:08:24 #26
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187612980
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 10:04 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Je moet Van de Sande aanspelen als ze vrij staat, anders kan ze geen passes geven.
vond je niet dat haar vervangster gevaarlijker was in die 20 minuten dan zij ervoor in die 70?
pi_187613000
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 10:07 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat weet de tegenstander ook.. vandaar de dubbele - soms wel driedubbele - bezetting.
Je stond vaak genoeg vrij maar ze werd niet aangespeeld. Daar moeten ze beter op letten.
Van de Donk was niet scherp, die had ik er uit gehaald voor straf.

[ Bericht 3% gewijzigd door Loekie1 op 26-06-2019 11:10:36 ]
  woensdag 26 juni 2019 @ 10:12:15 #28
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_187613035
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 10:09 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Je stond vaak genoeg vrij maar ze werd niet aangespeeld. Daar moeten ze beter op letten.
Van de Donk was niet scherp, die had ik er uit gehaald.
Jij snapt er echt helemaal niets van, zoals wel vaker. Maar dat geeft niet.
pi_187613108
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 10:09 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Je stond vaak genoeg vrij maar ze werd niet aangespeeld. Daar moeten ze beter op letten.
Van de Donk was niet scherp, die had ik er uit gehaald.
Vd Donk en Groenen speelden gisteren juist als een van de weinige een redelijk goede pot, met veel drang naar voren, weinig fouten en veel vechtlust.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_187613248
Veel slechte passes in de tweede helft. Te berekenend en dan gaat het fout. Ik had het idee dat ze op penaltys aanstuurden en onderwijl met rustige opbouw hoopten op een kans. In de vorige wedstrijd tegen Canada had je meer snel spel, en als ze snel moeten reageren gaan de passes beter.
Het had maar weinig gescheeld of het was 2-1 voor Japan geworden.
pi_187613565
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 10:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

vond je niet dat haar vervangster gevaarlijker was in die 20 minuten dan zij ervoor in die 70?
Waarbij het voor een invalster vaak wel makkelijker is omdat een tegenstander ook redelijk leeggespeeld is dan. Maar goed, dat kun je dan andersom ook zeggen, misschien dat het voor vd Sander juist wel beter is als ze invalt na 65/70 minuten om daarvan te profiteren, terwijl dat nu niet kan.
pi_187613624
In elk geval hebben ze genoeg energie over voor zaterdag.
pi_187613699
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:55 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

_O- alleen Miedema is voorin in goede doen, maar wordt nauwelijks voorzien van voorzetten door zowel Martens als vd Sanden.
Klopt, Miedema is de enige voorin die in vorm is dit WK. Hopelijk is voor Lieke deze wedstrijd de ommekeer. Voorzetten geeft Lieke minder dan Sjanies, omdat Lieke in principe over dermate individuele kwaliteiten beschikt dat ze met 1 geniale actie altijd beslissend kan zijn. Daarom Lieke altijd opstellen.
Sjanies is een ander verhaal. Dat is blind rennen en dan zien we wel. Als dat 4 wedstrijden (op 1 moment na) niet goed gaat en je vervangster valt 3 keer goed in, dan zou ik het wel weten wie ik op zou stellen zaterdag. Sjanies is ook veel later begonnen met voetballen dan Lieke, Jackie, Daan en al die anderen, dus haar basistechniek is sowieso van een veel lager niveau. Ze moet het puur van haar snelheid hebben.

Oranje viel in de tweede helft ver terug en was radeloos als ze de bal hadden. Het heeft deels ook te maken met de energie die ze verspeeld hebben de eerste 60 minuten. Als je ziet hoeveel meters Jackie en Daan bijvoorbeeld maakten... Dat kan zaterdag wellicht de doorslag geven in het voordeel van Italië, want je speelt om 15.00 uur en het is dan veel warmer. Als je dan na 60 minuten op bent, dan ga je eraan. Bovendien leunt Italië meestal achterover en gokken ze op de omschakeling. Maw Nederland zal veel de bal hebben, en als je op het tempo van de 2e helft van gisteren speelt met veel verkeerde inspeelpasses van achteruit, wordt het dus erg lastig zaterdag.

Beerensteyn erin zaterdag imo. Ook zou ik voor Dekker kiezen, die is opbouwend ietsje beter dan Vd Gragt.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_187613710
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 10:58 schreef Loekie1 het volgende:
In elk geval hebben ze genoeg energie over voor zaterdag.
Je snapt er echt werkelijk niks van he?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_187613756
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:06 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Je snapt er echt werkelijk niks van he?
Hoezo? Ze moeten tegen Italië. Ik voorspel je dat ze daar de hele tijd snel gaan spelen. Ze willen hoe dan ook goed voetbal laten zien zaterdag.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 juni 2019 @ 11:11:37 #36
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_187613762
Wat ik vooral mis is scherpte, nauwkeurigheid. Als ze dat op de rit krijgen kunnen ze elk ander elftal aan. Want de ideeën zijn er wel maar de uitvoering is niet goed. Passjes die net niet aankomen, diepe ballen vaak net te hard of te langzaam. Dat lukt allemaal net niet momenteel.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_187613782
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 23:06 schreef Slobeend het volgende:
Dit zag ik ook!
JeroenHogenhout twitterde op dinsdag 25-06-2019 om 23:02:49 Ik wil niet veel zeggen maar Beerensteyn liep boos kijkend alleen weg en loopt nu niet mee in de ereronde. #nedjap #NEDJPN reageer retweet
OPHEF!
Even deze beelden terug gekeken. Ze liep idd niet mee met de ereronde, opvallend. Maar op haar laatste beelden (ze was best lang in beeld) vond ik niet dat ze sjaggie keek. Maar oké, interpretatie blijft subjectief. :)
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_187613787
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:11 schreef Rewimo het volgende:
Wat ik vooral mis is scherpte, nauwkeurigheid. Als ze dat op de rit krijgen kunnen ze elk ander elftal aan. Want de ideeën zijn er wel maar de uitvoering is niet goed. Passjes die net niet aankomen, diepe ballen vaak net te hard of te langzaam. Dat lukt allemaal net niet momenteel.
Is Japan slecht in penatyseries? Ik had echt idee dat ze dit in hun achterhoofd hadden. Energie overhouden voor zaterdag en het met een penaltyserie afmaken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 juni 2019 @ 11:14:51 #39
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_187613805
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:13 schreef Loekie1 het volgende:

Is Japan slecht in penatyseries? Ik had echt idee dat ze dit in hun achterhoofd hadden.
Dat heeft er niets mee te maken. Ik heb het over de wedstrijden tot nu toe.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_187613809
Het lijkt me niet goed om Van de Sande en Beerensteyn tegen elkaar uit te gaan spelen in dit stadium.
pi_187613818
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:14 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat heeft er niets mee te maken. Ik heb het over de wedstrijden tot nu toe.
Ik heb het over iets anders.
pi_187613819
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:11 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Hoezo? Ze moeten tegen Italië. Ik voorspel je dat ze daar de hele tijd snel gaan spelen.
Wat heeft dat met het energieniveau te maken?

Deze wedstrijd tegen Japan was - opnieuw - slopend. Gelukkig hebben ze drie dagen om daar van te herstellen, maar dan komt zaterdagmiddag 15u: Het zal +/- 35 graden zijn en Italië is veel meer een vechtploeg dan dat het heel goed kan voetballen. Als Nederland net zo speelt als tegen Japan, vliegen ze er uit.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_187613836
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:16 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Wat heeft dat met het energieniveau te maken?

Deze wedstrijd tegen Japan was - opnieuw - slopend. Gelukkig hebben ze drie dagen om daar van te herstellen, maar dan komt zaterdagmiddag 15u: Het zal +/- 35 graden zijn en Italië is veel meer een vechtploeg dan dat het heel goed kan voetballen. Als Nederland net zo speelt als tegen Japan, vliegen ze er uit.
Ik ben het niet met je eens, ik heb gezien dat ze energiesparend hebben gespeeld.
pi_187613883
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:17 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik ben het niet met je eens, ik heb gezien dat ze energiesparend hebben gespeeld.
Energiesparend? :') Ze werden in de laatste 20 minuten volledig aan gort gespeeld door de Japanners die juist conditioneel vele malen fitter waren. Of ze kunnen gewoon echt niet beter of er heerst onvrede in deze ploeg, maar iets zit er niet lekker.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_187613927
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:19 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Energiesparend? :') Ze werden in de laatste 20 minuten volledig aan gort gespeeld door de Japanners die juist conditioneel vele malen fitter waren. Of ze kunnen gewoon echt niet beter of er heerst onvrede in deze ploeg, maar iets zit er niet lekker.
Idd, Onvrede niet denk ik, maar het laatste half uur oogde Japan veel fitter. Denk dat Oranje met name de eerste helft veel energie en krachten heeft verspeeld. Als dat zaterdag ook zo gaat, dan gaat hun dat opbreken in die hitte.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_187613947
Jullie mannen kunnen je beter bij mannenvoetbal houden.
  woensdag 26 juni 2019 @ 11:32:33 #47
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187614038
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 10:53 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Waarbij het voor een invalster vaak wel makkelijker is omdat een tegenstander ook redelijk leeggespeeld is dan. Maar goed, dat kun je dan andersom ook zeggen, misschien dat het voor vd Sander juist wel beter is als ze invalt na 65/70 minuten om daarvan te profiteren, terwijl dat nu niet kan.
natuurlijk maar dan nog blijven haar 70 minuten niet best
pi_187614043
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:25 schreef Loekie1 het volgende:
Jullie mannen kunnen je beter bij mannenvoetbal houden.
:') _O-
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 26 juni 2019 @ 11:36:47 #49
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187614092
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:17 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik ben het niet met je eens, ik heb gezien dat ze energiesparend hebben gespeeld.
:) ze werden van het kastje naar de muur gestuurd moesten te grote ruimtes belopen, ik weet niet of er stats van zijn maar "energiesparend" was het zeker niet
  woensdag 26 juni 2019 @ 11:40:54 #50
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_187614130
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:11 schreef Rewimo het volgende:
Wat ik vooral mis is scherpte, nauwkeurigheid. Als ze dat op de rit krijgen kunnen ze elk ander elftal aan. Want de ideeën zijn er wel maar de uitvoering is niet goed. Passjes die net niet aankomen, diepe ballen vaak net te hard of te langzaam. Dat lukt allemaal net niet momenteel.
Inherent aan vrouwenvoetbal imho. Er zijn niet veel landen die zo nauwkeurig kunnen spelen als USA of Japan.
  woensdag 26 juni 2019 @ 11:46:13 #51
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_187614202
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) ze werden van het kastje naar de muur gestuurd moesten te grote ruimtes belopen, ik weet niet of er stats van zijn maar "energiesparend" was het zeker niet
Even teruggekeken;
Van de Sanden 68e min eruit, 8km gelopen
Van Dongen, 87e min eruit, 9.84km gelopen
Van de Donk, 89e minuut eruit, 10.84km gelopen
  woensdag 26 juni 2019 @ 12:00:13 #52
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_187614395
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:46 schreef Loekie1 het volgende:
Van de Sanden is onmisbaar gebleken bij voorzetten voor doelpunten. Dat is nog steeds haar sterke punt en ik zou haar niet meteen wisselen. Berensteyn heeft een paar keer goeie momenten laten zien maar qua voorzetten kan ze het niet halen bij Van de Sanden en van die voorzetten moet Nederland het wel hebben.
Welke voorzetten?
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  woensdag 26 juni 2019 @ 12:02:42 #53
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187614435
Voorzetten werken toch ook helemaal niet zo goed joh.
Oh.
pi_187614442
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 10:01 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

De voetballers voelen heel goed aan wie in vorm is en wie niet. Wie niet in vorm is krijgt nauwelijks ballen en wordt overgeslagen. Ze weten heus wel dat een bal aan haar geven gelijk is aan balverlies.
Waarom blijven Spitse en van Lunteren dan ballen krijgen. Spitse speelt ze telkens meteen weer terug.
KLB en DRT is een topcombinatie
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 juni 2019 @ 12:14:11 #55
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_187614641
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:

Inherent aan vrouwenvoetbal imho. Er zijn niet veel landen die zo nauwkeurig kunnen spelen als USA of Japan.
Nederland kan dat ook. Bij het EK zag je dat het allemaal wèl lukte. Daarom mis ik dat nu juist.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_187614654
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Even teruggekeken;
Van de Sanden 68e min eruit, 8km gelopen
Van Dongen, 87e min eruit, 9.84km gelopen
Van de Donk, 89e minuut eruit, 10.84km gelopen
Waar kun je deze stats van aantal gelopen km vinden?
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_187614710
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 12:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Waar kun je deze stats van aantal gelopen km vinden?
Volgens mij is dat tijdens de uitzending van de NPO onderin in beeld en heeft hij dat teruggekeken.
  woensdag 26 juni 2019 @ 12:20:46 #58
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_187614750
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 12:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Waar kun je deze stats van aantal gelopen km vinden?
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 12:18 schreef Chia het volgende:

[..]

Volgens mij is dat tijdens de uitzending van de NPO onderin in beeld en heeft hij dat teruggekeken.
Correct
  woensdag 26 juni 2019 @ 12:21:37 #59
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_187614762
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 12:03 schreef spleeh het volgende:

[..]

Waarom blijven Spitse en van Lunteren dan ballen krijgen. Spitse speelt ze telkens meteen weer terug.
Van Lunteren speelt prima vind ik. Spitse is nummer 6 in dit systeem, zij moet het spel verdelen. Dan ontkom je er niet aan dat ze veel ballen krijgt. Helaas speelt ze niet zo best nee
pi_187615229
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Van Lunteren speelt prima vind ik. Spitse is nummer 6 in dit systeem, zij moet het spel verdelen. Dan ontkom je er niet aan dat ze veel ballen krijgt. Helaas speelt ze niet zo best nee
Groenen kan ook wel prima passjes geven, jammer dat die vd Sanden, of hoe ze ook heet, er geen zak mee doet. Gewoon alles richting Miedema, behalve lange ballen, daarom Groenen Miedema combo.
pi_187615259
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 12:18 schreef Chia het volgende:

[..]

Volgens mij is dat tijdens de uitzending van de NPO onderin in beeld en heeft hij dat teruggekeken.
Aight thanks. Jammer dat je de distances alleen bij de invallers ziet. Op de FIFA website staan wel de totale distances per speler in het gehele toernooi en per team per wedstrijd (maar dus niet per speler per individuele wedstrijd). Japan schijnt in totaal met het hele team 3 km meer gelopen te hebben als Nederland gisteren. :o
The only way you can be original, is to be yourself.
  woensdag 26 juni 2019 @ 13:21:40 #62
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_187615590
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 12:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Aight thanks. Jammer dat je de distances alleen bij de invallers ziet. Op de FIFA website staan wel de totale distances per speler in het gehele toernooi en per team per wedstrijd (maar dus niet per speler per individuele wedstrijd). Japan schijnt in totaal met het hele team 3 km meer gelopen te hebben als Nederland gisteren. :o
Inderdaad jammer, toch nog wel wat interessante statistieken te vinden daar:
Tegen Japan heeft Nederland in totaal 114km afgelegd, wat meer is t.o.v. de vorige wedstrijden. Toen was het 107, 100 (vs Kameroen) en 106km.

Dus nee het was zeker geen energiesparende wedstrijd :P.
  woensdag 26 juni 2019 @ 13:23:00 #63
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187615611
Bloodworth is de zwakste schakel, alles gaat mis. Vervangen door Dekker en ze maken best een kans tegen Italië.

Oh en balletjes breed gewoon compleet verbieden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fir3fly op 26-06-2019 13:29:44 ]
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 26 juni 2019 @ 13:26:02 #64
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187615646
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:06 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Je snapt er echt werkelijk niks van he?
Loekie1 in de bocht _O-.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_187615676
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_187615895
Dankzij PSV-doelman Zoet zijn de Leeuwinnen klaar voor penalty's
Mocht het in de achtste finales van het WK tegen Japan uitdraaien op strafschoppen, dan zijn de Nederlandse voetbalsters daar klaar voor. Tijdens de voorbereiding in Zeist riep bondscoach Sarina Wiegman zelfs de hulp in van twee keepers van het Nederlands elftal. PSV-doelman Jeroen Zoet en Kenneth Vermeer lieten zich van hun beste kant zien.

Sportredactie 24-06-19, 18:00 Laatste update: 19:32
,,In Nederland hebben we ons heel uitvoerig voorbereid op penalty’s, ook met behulp van wat theorie daarachter. Nu nemen we soms nog strafschoppen op de training”, zei Wiegman een dag voor het duel met de verliezend WK-finalist van 2015.
https://www.ed.nl/dossier(...)ps://www.google.com/

Aha! Ik had het weer eens goed gedacht.
pi_187615970
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 13:21 schreef Schroevendraaier het volgende:

[..]

Inderdaad jammer, toch nog wel wat interessante statistieken te vinden daar:
Tegen Japan heeft Nederland in totaal 114km afgelegd, wat meer is t.o.v. de vorige wedstrijden. Toen was het 107, 100 (vs Kameroen) en 106km.

Dus nee het was zeker geen energiesparende wedstrijd :P.
En tegen Canada?
  woensdag 26 juni 2019 @ 13:49:35 #68
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_187616040
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 13:45 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

En tegen Canada?
Om mijn post wat duidelijker te maken:

vs NZ: 107km
vs Kameroen: 100km
vs Canada: 106km
vs Japan: 114km
pi_187616800
Jammer dat Nederland door eigen schuld zover wegzakt na die eerste goal. Het begin was veelbelovend, maar vanaf halverwege de eerste helft werd het steeds minder.

Er zijn tactisch en individueel teveel problemen - ook al in de groepsfase, en met de huidige basis lijkt me dat niet te repareren in een paar dagen tijd. Aangezien Wiegman vooral vasthoudt aan het vertrouwde in plaats van te kijken naar vorm en hoe te poppetjes beter op hun plaats kunnen vallen, is het vooral hopen op een bevlieging of een standaardsituatie.

De problemen beginnen m.i. nog steeds bij Spitse. Let wel, zij speelt een stuk beter dan de eerste 2 wedstrijden, maar tijdens de opbouw van achteruit is ze bijna nooit aanspeelbaar. Ze gaat dan een beetje tussen de aanvalsters staan met de rug van de goal af waardoor de voortzetting onmogelijk is ook al zou ze de bal krijgen. Ingedraaid staan heeft ze blijkbaar nooit geleerd.

Dat ging beter op momenten dat de backs dichter bij de middenlijn de bal hadden. Spitse had dan vaak een goede pass naar voren. Toch was ook hier beter als ze wat meer de andere middenveldsters had gezocht waardoor er controle op de bal op de helft van de tegenstander zou komen. En ze dan zou bijsluiten zodat je op het middenveld een man-meer-situatie creëert.

De problemen gaan verder bij vd Sande. Die is echt hopeloos uit vorm. Op het EK was ze vooral dreigend wanneer ze op snelheid haar tegenstandster kon passeren en de 16 inkwam. Nu lukt dat eigenlijk niet, ze lijkt ook minder snel dan toen en haar acties zijn ongelukkig. Haar hoge voorzetten zijn niet eens zo problematisch (voorzetten hebben toch een laag rendement in het algemeen), maar haar passing over de grond is onthutsend slecht. Bijna elke pass vooruit of opzij is gewoon balverlies.

Op links heeft Martens nul rendement, hopelijk heeft ze wat meer vertrouwen door de goals. Van de Donk lijkt zich langzaam te herpakken maar is nog steeds minder dan tijdens het EK.

En dan de achterhoede. In de opbouw vooral bang voor een fout. Bal rondspelen in een kommetje en dan een (veelaal kansloze) lange bal. Als dit bewust is dan zegt dat veel over de coach, dit heeft met modern voetbal weinig te maken.

Verdedigend zijn ze ook kwetsbaar, met name in 1 tegen 1 situaties (van Lunteren voorop). En de achterste 5 zetten ook veel te weinig goed druk vooruit waardoor Groenen en vd Donk zich rot moeten lopen om balveroveringen te forceren.

Tegen Italië is dit misschien nog wel genoeg - al lijken die in tegenstelling tot Japan wel behoorlijk effectief om te gaan met hun kansen. Maar tegen Duitsland, Frankrijk en de VS ben je met dit spel kansloos.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  woensdag 26 juni 2019 @ 14:57:57 #70
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_187616875
Ik denk dat Foppe ook wel een bepaalde invloed had. Een vaderfiguur, zeg maar.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_187617171
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2019 14:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik denk dat Foppe ook wel een bepaalde invloed had. Een vaderfiguur, zeg maar.
Of een pooier.
pi_187617232
Heldere, kritische analyse van SamCooke waar ik me bij kan aansluiten.

Met name dat angstige, trage opbouwen (bij balbezit) en het achteruit lopen van de defensie (bij balverlies), waardoor de afstanden tussen de linies groter worden, zag je goed terug gisteren in de 2e helft. Gebeurt dat zaterdag, dan roep je de problemen over jezelf af, zeker in die benauwde weersomstandigheden.
The only way you can be original, is to be yourself.
  woensdag 26 juni 2019 @ 15:27:44 #73
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187617261
Wat ik wel mooi vond was de eerste goal, eindelijk eens een goede variant van een corner in plaats van altijd die hopeloze hoge ballen voor het doel. Ik denk eigenlijk dat er geen enkele reden is om niet gewoon die bal laag voor het doel te poeieren, zeker met de kwaliteit (of gebrek daaraan) van de keepers. Desnoods gaat ie er dan rommelig in in de kluts ofzo.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 26 juni 2019 @ 15:34:44 #74
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_187617353
Japan passte gisteren wel ziek goed, hoor. Alsof de bal en hun schoenen magnetisch waren. Is echt een kwaliteit van dat team.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')