De bevolking wordt op hoopjes gepropt en de koeien hebben de ruimte in Nederland , men moet de ruimte beter verdelen in woningbouw en koeienstallenquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:57 schreef theunderdog het volgende:
Er is geen overbevolking. Slechtste meme ooit.
Gewoon geen koeien meer. Nog effectiever.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De bevolking wordt op hoopjes gepropt en de koeien hebben de ruimte in Nederland , men moet de ruimte beter verdelen in woningbouw en koeienstallen
De overheid is druk om het aantal stinkkoeien te halveren, maar er zit te weinig druk achterquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gewoon geen koeien meer. Nog effectiever.
of je belt de buurman ffquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:39 schreef Discombobulate het volgende:
Sowieso ook raar dat IVF behandelingen vergoed worden. Dat hoor je maar lekker zelf te betalen
Precies ja... Of 10 miljoen nog beter...quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:11 schreef Solstice1 het volgende:
Een land met 13 miljoen inwoners, wat zou dat heerlijk zijn.
Of 5. Beetje zoals Singapore en dan de rest van Nederland natuur.quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:50 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Precies ja... Of 10 miljoen nog beter...
Kijk naar de Baltische staten, Estland 1,3 miljoen inwoners... Letland nog niet eens 2 miljoen. Heerlijk, lekker veel bos en natuur. Zoals het zou moeten zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:11 schreef Solstice1 het volgende:
Zo werken sociale structuren nou eenmaal. In het klein zie je dat op het schoolplein al.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:03 schreef bianconeri het volgende:
De aarde kan makkelijk genoeg produceren. Helaas is echt de allerslechtste soort de baas op aarde.
Ben je wel eens in Drenthe geweest ?/ Ga daar wonenquote:Op donderdag 11 juli 2019 12:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kijk naar de Baltische staten, Estland 1,3 miljoen inwoners... Letland nog niet eens 2 miljoen. Heerlijk, lekker veel bos en natuur. Zoals het zou moeten zijn.
Nee ga lekker Drenthe verpesten met meer mensen xD.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Drenthe geweest ?/ Ga daar wonen
zelfde dichtheid als Estland
https://www.provincie.dre(...)bevolkingsdichtheid/
Estland 27,6/km² (2017)quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Drenthe geweest ?/ Ga daar wonen
zelfde dichtheid als Estland
https://www.provincie.dre(...)bevolkingsdichtheid/
Zou ook wel betekenen dat je heel veel minder presteert qua voetbal, fietsen of welke sport denkbaar bv.quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:11 schreef Solstice1 het volgende:
Uit 52 kennelijk. Maar wat is het punt?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:17 schreef barthol het volgende:
Toen ik werd geboren waren er in Nederland 10 miljoen inwoners.
Het werd 11 miljoen toen ik 6 was,
12 miljoen toen ik 12 was,
13 miljoen toen ik op mijn 19e het huis uit ging. Op kamers ging wonen.
En 14 miljoen toen ik 28 was.
Ik heb geen kinderen op de wereld gezet.
Klopt, maar niet echt een punt. Meer een mijmering en het teruggaan in mijn herinnering hoeveel rustiger het was (in mijn beleving) toen ik jong was.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Uit 52 kennelijk. Maar wat is het punt?
Ah ja, ik ben zelf van zo rond de 14 miljoen. Vind soms de inbreiding wel jammer, waarbij dan een grasveldje of pleintje verdwijnt. De keerzijde is dat het daarbuiten natuurlijk wel weer dat met een paar minuten fietsen(behalve vanuit echt centrum Amsterdam of Rotterdam bv.) het heel licht bebouwd is... dus tsja ..quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:41 schreef barthol het volgende:
[..]
Klopt, maar niet echt een punt. Meer een mijmering en het teruggaan in mijn herinnering hoeveel rustiger het was (in mijn beleving) toen ik jong was.
Ik woon nu zelf in een heel rustige buurt, niet meer in de binnenstad v Utrecht waar het steeds drukker werd. En eigenlijk gaan mijn mijmeringen ook over het aantal auto’s en de drukte van het verkeer. Toen ik kind was waren er nog heel weinig auto’s. Veel lege straten, mensen die in de buurt van hun werk woonden. in die tijd Was oudenrijn nog een rotonde, en schiphol nog een klein vliegveld.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ah ja, ik ben zelf van zo rond de 14 miljoen. Vind soms de inbreiding wel jammer, waarbij dan een grasveldje of pleintje verdwijnt. De keerzijde is dat het daarbuiten natuurlijk wel weer dat met een paar minuten fietsen(behalve vanuit echt centrum Amsterdam of Rotterdam bv.) het heel licht bebouwd is... dus tsja ..
Dan ben je nu 56 dusquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:17 schreef barthol het volgende:
Toen ik werd geboren waren er in Nederland 10 miljoen inwoners.
Het werd 11 miljoen toen ik 6 was,
12 miljoen toen ik 12 was,
13 miljoen toen ik op mijn 19e het huis uit ging. Op kamers ging wonen.
En 14 miljoen toen ik 28 was.
Ik heb geen kinderen op de wereld gezet.
En is dat erg? Mijn vriend en ik hebben bewust geen kinderen, maar ik zie genoeg (Nederlandse mensen die wel kinderen hebben.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:15 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dit is hoe een volk/ethniciteit rustig uitsterft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |