quote:
Gewoon lekker hier blijven.quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 01:46 schreef Bonken het volgende:
[..]Die Rehfeld is echt een God.
Deze is ook van hem afkomstig
Lekker toch, trip down memorylane.quote:Op woensdag 26 juni 2019 02:23 schreef Bonken het volgende:
Voor m'n tijd en campy ... Toppop blijft elke dag maar ouwe meuk uploaden. Waarom ken ik dit?
Klopt. Maar ik word er soms wat sentimenteel van. Toontje lager en Doe Maar vooral ...quote:Op woensdag 26 juni 2019 02:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Lekker toch, trip down memorylane.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 26 juni 2019 02:33 schreef Bonken het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik word er soms wat sentimenteel van. Toontje lager en Doe Maar vooral ...
Leuke zus heb je danquote:Op woensdag 26 juni 2019 02:29 schreef Stray_cat het volgende:
Kate Bush, niet mijn muziek maar wel die van mijn zus![]()
Grappig, ik zette dat nav die posting ook net op. Gevaarlijke tijd en 2 jaar voor Chernobyl ... Wisten wij veel dat we er bijna geweest waren ...quote:
Overkomt me vaker en meerdere in dit topic. Muziek verbroedert en zegt meer dan duizenden woorden.quote:Op woensdag 26 juni 2019 02:47 schreef Bonken het volgende:
[..]
Grappig, ik zette dat nav die posting ook net op. Gevaarlijke tijd en 2 jaar voor Chernobyl ... Wisten wij veel dat we er bijna geweest waren ...
James bondquote:
Behalve op vrijdagavond/-nacht.quote:Op woensdag 26 juni 2019 02:54 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Overkomt me vaker en meerdere in dit topic. Muziek verbroedert en zegt meer dan duizenden woorden.
Je bent niet de enige ...quote:Op woensdag 26 juni 2019 02:54 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Overkomt me vaker en meerdere in dit topic. Muziek verbroedert en zegt meer dan duizenden woorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
a. kut youtube met hun reclamesquote:
quote:
Puzzie. Potverdorie. Alleen jij kan deze sensatie in mij losmaken met je muziek. Goed bezig.quote:
Deze moderator is wel een beetje vreemd bezig. Komt er verder nog wat anders uit Den Haag?quote:
Aloa. Ga nou eens harder en snellerquote:
quote:
Vond honneponnetje altijd leukquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De beelden zijn leuk, maar de muziek is minder.
Beelden uit eind jaren 80 zijn altijd mooi.
En voyage, voyage is een van mijn favoriete nummers![]()
Dat was mijn eerste echt gekochte singeltjequote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste echt gekochte singeltje
Jaaa die had ik ook.. laterquote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:34 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niks mis meeDe mijne was Adam and the Ants
Als ik jou was, zou ik het clipje zeker koesteren!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:39 schreef Stray_cat het volgende:
Deze heb ik nog steeds in een la ergens (singletje)![]()
Doe ik ook, moet er vaak aan terug denken, was tijdens een musical waar ik in zatquote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik het clipje zeker koesteren!
Spargo idd.. Hollandsche disco.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:45 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Doe ik ook, moet er vaak aan terug denken, was tijdens een musical waar ik in zat11 of 12 was ik, nouja, is gewoon een leuke herinnering
![]()
Lekker hehquote:Op vrijdag 28 juni 2019 02:05 schreef ondeugend het volgende:
Omg Omg ik heb Prince op loop!
moeilijk te verlaten... maar zie alweer mooie dingen voorbij komen
Prince is ookquote:Op vrijdag 28 juni 2019 02:28 schreef ondeugend het volgende:
Ik ontloopte die ene eerder gepostte Prince en zit nu in een andere gelijksoortige Prince
En ik blijf gewoon verliefd.. al sinds 1983
I am a lost soul
Jaaa die is ook zooo lekker!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 02:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prince is ook![]()
Hij heeft zoveel gemaakt ...maar de laatste tijd luister ik ook graag naar dit![]()
Ik moet altijd bij Barry aan de serie Ally McBeal denken... mag zo weer op Netflix wat mij betreftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |