quote:
Gewoon lekker hier blijven.quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 01:46 schreef Bonken het volgende:
[..]Die Rehfeld is echt een God.
Deze is ook van hem afkomstig
Lekker toch, trip down memorylane.quote:Op woensdag 26 juni 2019 02:23 schreef Bonken het volgende:
Voor m'n tijd en campy ... Toppop blijft elke dag maar ouwe meuk uploaden. Waarom ken ik dit?
Klopt. Maar ik word er soms wat sentimenteel van. Toontje lager en Doe Maar vooral ...quote:Op woensdag 26 juni 2019 02:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Lekker toch, trip down memorylane.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 26 juni 2019 02:33 schreef Bonken het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik word er soms wat sentimenteel van. Toontje lager en Doe Maar vooral ...
Leuke zus heb je danquote:Op woensdag 26 juni 2019 02:29 schreef Stray_cat het volgende:
Kate Bush, niet mijn muziek maar wel die van mijn zus![]()
Grappig, ik zette dat nav die posting ook net op. Gevaarlijke tijd en 2 jaar voor Chernobyl ... Wisten wij veel dat we er bijna geweest waren ...quote:
Overkomt me vaker en meerdere in dit topic. Muziek verbroedert en zegt meer dan duizenden woorden.quote:Op woensdag 26 juni 2019 02:47 schreef Bonken het volgende:
[..]
Grappig, ik zette dat nav die posting ook net op. Gevaarlijke tijd en 2 jaar voor Chernobyl ... Wisten wij veel dat we er bijna geweest waren ...
James bondquote:
Behalve op vrijdagavond/-nacht.quote:Op woensdag 26 juni 2019 02:54 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Overkomt me vaker en meerdere in dit topic. Muziek verbroedert en zegt meer dan duizenden woorden.
Je bent niet de enige ...quote:Op woensdag 26 juni 2019 02:54 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Overkomt me vaker en meerdere in dit topic. Muziek verbroedert en zegt meer dan duizenden woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |