quote:
Puzzie. Potverdorie. Alleen jij kan deze sensatie in mij losmaken met je muziek. Goed bezig.quote:
Deze moderator is wel een beetje vreemd bezig. Komt er verder nog wat anders uit Den Haag?quote:
Aloa. Ga nou eens harder en snellerquote:
quote:
Vond honneponnetje altijd leukquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De beelden zijn leuk, maar de muziek is minder.
Beelden uit eind jaren 80 zijn altijd mooi.
En voyage, voyage is een van mijn favoriete nummers![]()
Dat was mijn eerste echt gekochte singeltjequote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste echt gekochte singeltje
Jaaa die had ik ook.. laterquote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:34 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niks mis meeDe mijne was Adam and the Ants
Als ik jou was, zou ik het clipje zeker koesteren!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:39 schreef Stray_cat het volgende:
Deze heb ik nog steeds in een la ergens (singletje)![]()
Doe ik ook, moet er vaak aan terug denken, was tijdens een musical waar ik in zatquote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik het clipje zeker koesteren!
Spargo idd.. Hollandsche disco.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:45 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Doe ik ook, moet er vaak aan terug denken, was tijdens een musical waar ik in zat11 of 12 was ik, nouja, is gewoon een leuke herinnering
![]()
Lekker hehquote:Op vrijdag 28 juni 2019 02:05 schreef ondeugend het volgende:
Omg Omg ik heb Prince op loop!
moeilijk te verlaten... maar zie alweer mooie dingen voorbij komen
Prince is ookquote:Op vrijdag 28 juni 2019 02:28 schreef ondeugend het volgende:
Ik ontloopte die ene eerder gepostte Prince en zit nu in een andere gelijksoortige Prince
En ik blijf gewoon verliefd.. al sinds 1983
I am a lost soul
Jaaa die is ook zooo lekker!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 02:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prince is ook![]()
Hij heeft zoveel gemaakt ...maar de laatste tijd luister ik ook graag naar dit![]()
Ik moet altijd bij Barry aan de serie Ally McBeal denken... mag zo weer op Netflix wat mij betreftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |