Niet zo extreem als Marca maar tochtwitter:tgruener twitterde op vrijdag 28-06-2019 om 18:40:49Red Bull confirmed there is an option in Verstappens contract to leave the team next season. Helmut Marko is worried he might switch to Mercedes. AMuS (in German): https://t.co/bMplLqNQjK reageer retweet
quote:
Ja daar ben ik ook bang voorquote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:10 schreef pmponer het volgende:
Nee tijdens de race gaat er (bijna) niks gebeuren Ham wordt gewoon weer p1
(denk ik)
Dat is nice...veel plezierquote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:14 schreef Bzzzzt het volgende:
Net 4 weekend kaarten gescoord voor ¤200,- zo maar eens in de auto stappen richting Oostenrijk!
Rij snel maar voorzichtig, en veel plezier gewenst.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:14 schreef Bzzzzt het volgende:
Net 4 weekend kaarten gescoord voor ¤200,- zo maar eens in de auto stappen richting Oostenrijk!
Als Hamilton gewoon doorgaat zie ik geen reden waarom Mercedes hem voor volgend seizoen al zou willen halen. Dan wachten ze wel tot 2021 als zijn contract afloopt.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:51 schreef Tarado het volgende:
Niet zo extreem als Marca maar tochtwitter:tgruener twitterde op vrijdag 28-06-2019 om 18:40:49Red Bull confirmed there is an option in Verstappens contract to leave the team next season. Helmut Marko is worried he might switch to Mercedes. AMuS (in German): https://t.co/bMplLqNQjK reageer retweet
Hamilton is gewoon de baas bij Mercedes, hij bepaalt wie zijn teamgenootje wordt. Heb net nog die Docu gezien van Senna, Daarin zag je ook al heel duidelijk hoeveel macht de coureurs hadden en dus nog steeds hebben. Prost kon Senna niet uitstaan en dus Senna kwam niet bij Prost in het team.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als Hamilton gewoon doorgaat zie ik geen reden waarom Mercedes hem voor volgend seizoen al zou willen halen. Dan wachten ze wel tot 2021 als zijn contract afloopt.
Hamilton heeft zich ook altijd laagdunkend uitgelaten over Verstappen, itt andere jongere coureursquote:Op zaterdag 29 juni 2019 00:19 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hamilton is gewoon de baas bij Mercedes, hij bepaalt wie zijn teamgenootje wordt. Heb net nog die Docu gezien van Senna, Daarin zag je ook al heel duidelijk hoeveel macht de coureurs hadden en dus nog steeds hebben. Prost kon Senna niet uitstaan en dus Senna kwam niet bij Prost in het team.
Verder heb ik toch echt het gevoel dat Hamilton en Max elkaar helemaal niet liggen. Hamilton heeft een knecht nodig,en Max is alles behalve een knecht.
De enige reden die ik kan bedenken voor Mercedes om Max voor 2020 al te halen (als die onwaarschijnlijke mogelijkheid zich voor zou doen) is om de toekomst veilig te stellen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als Hamilton gewoon doorgaat zie ik geen reden waarom Mercedes hem voor volgend seizoen al zou willen halen. Dan wachten ze wel tot 2021 als zijn contract afloopt.
Hamilton zal vooral nooit met Max in een team willen rijden, die gaan elkaar geen mm gunnen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 00:19 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hamilton is gewoon de baas bij Mercedes, hij bepaalt wie zijn teamgenootje wordt. Heb net nog die Docu gezien van Senna, Daarin zag je ook al heel duidelijk hoeveel macht de coureurs hadden en dus nog steeds hebben. Prost kon Senna niet uitstaan en dus Senna kwam niet bij Prost in het team.
Verder heb ik toch echt het gevoel dat Hamilton en Max elkaar helemaal niet liggen. Hamilton heeft een knecht nodig,en Max is alles behalve een knecht.
daarom denk ik ook dat als de mogelijkheid zich voordoet dat Verstappen vrij komt Mercedes het zeker zal proberen en dat Hamilton het niet zou willen geloof ik weinig van, die heeft volgend jaar 6 titels op zak en kan een beetje uitdaging goed gebruiken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 00:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De enige reden die ik kan bedenken voor Mercedes om Max voor 2020 al te halen (als die onwaarschijnlijke mogelijkheid zich voor zou doen) is om de toekomst veilig te stellen.
Met Max halen ze een coureur die de komende 10-15 jaar gegarandeerd bij de top 3 coureurs zal horen. Zou je die kans ongemoeid laten? Of is dat in de ogen van Mercedes het risico wel waard om Lewis daarmee een paar seizoenen lang voor z'n schenen te schoppen?
Een zwart scenario voor Mercedes in 2021+ zou het volgende zijn:
1. Lewis besluit toch eerder dan verwacht zijn helm aan de wilgen te hangen.
2. Aandeelhouders eisen dat een spraakmakende topcoureur het nieuwe boegbeeld van Mercedes wordt.
2. Ocon is niet dé bewezen top coureur die Mercedes zoekt om de kar te trekken.
3. Russel moet nog een aantal jaren rijpen/zichzelf bewijzen.
4. Bottas die een tweede rijder is; niks meer, niks minder.
5. En een concurrerend team dat net het jaar daarvoor Verstappen een meerjarig contract heeft gegeven, waardoor hij de daarop volgende 3/4 seizoenen onhaalbaar is.
Het gaat nooit gebeuren omdat RBR in 2019 echt wel die 3e plek in het constructeurs kampioenschap vast weet te houden.
Maar als het onwaarschijnlijke scenario zich toch voordoet dat RBR zakt naar de 4e plek, zou het mij niets verbazen dat Mercedes serieus gaat onderzoeken wat de mogelijkheden zijn.
Als Max in 2020 op de markt komt is er voor mercedes niks te wachten. Het alternatief is Ferrari en dat is voor Mercedes worst case sceanario.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen reet uitmaakt wie er in die mercedes gaat stappen....quote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:42 schreef XL het volgende:
[..]
Als Max in 2020 op de markt komt is er voor mercedes niks te wachten. Het alternatief is Ferrari en dat is voor Mercedes worst case sceanario.
Sowieso overschatten mensen hier de macht van Hamilton binnen mercedes. Gewoon een schakel in de machine. Hij mag/moet laten zien dat hij sneller is en kan dan diva blijven, of hij moet zich schikken tov de nieuwe diva. Andersom net zo, is Lewis sneller dan moet Max wachten tot zijn tijd komt.
hij is jonger dan Hamilton dus waarom stoppen, ik zie hem ook niet vrijwillig vertrekken bij Ferrariquote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:54 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat Vettel de schakel is in de rijderscaroussel. De vraag is of hij bij Ferrari wil blijven, naar een ander team wil gaan of gaat stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |