Tof! rondreisje?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tickets naar Noord-Macedonië, 3 september heen en 12 september terug.
Ja auto huren en dan inderdaad beetje door dat land crossen. Denk dat we Skopje aan het einde doen qua overnachtingen, komen rond 12 uur aan dus kunnen meteen op pad. Ergens halverwege bij Ohrid terecht komen en dan weer terug richting Skopje.quote:
Oeh tof! benieuwd hoe het is.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja auto huren en dan inderdaad beetje door dat land crossen. Denk dat we Skopje aan het einde doen qua overnachtingen, komen rond 12 uur aan dus kunnen meteen op pad. Ergens halverwege bij Ohrid terecht komen en dan weer terug richting Skopje.
Degene die het meest verdienen hebben volgens mij ook de meest belachelijke contentquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:30 schreef Samzz het volgende:
https://socialblade.com/youtube/user/jeffreestar
Jezus fuck.
Heb dus die presidential suite geboekt voor de laatste nachtquote:
Uiteraard, je moet wel een beetje opvallen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
Degene die het meest verdienen hebben volgens mij ook de meest belachelijke content
Of kleine kinderen die kinder-surprises uitpakken..... Miljonair.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, je moet wel een beetje opvallen.
Maar er zijn er zat die het in de avonduren na hun werk doen en toch een behoorlijk zakcentje meepakken.
Gemist denk ik, maar tof!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb dus die presidential suite geboekt voor de laatste nachtmisschien als verrassing
Ik vraag me af hoe het zit met kinderen, ik zou mijn kind niet zomaar YT filmpjes laten posten ofzo.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
Of kleine kinderen die kinder-surprises uitpakken..... Miljonair.
Zo'n super de luxe suite voor 200 euro, waar je hier normaal 500 euro ofzo voor neertelt. Maar ze hebben ook veel toffe AirBnB's, dus komt wel goedquote:
Mijn neefje is groot deel van hun views gok ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
Of kleine kinderen die kinder-surprises uitpakken..... Miljonair.
Oeh vet. Wel goedkoop land denk ik?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo'n super de luxe suite voor 200 euro, waar je hier normaal 500 euro ofzo voor neertelt. Maar ze hebben ook veel toffe AirBnB's, dus komt wel goed
Views zijn viewsquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn neefje is groot deel van hun views gok ik.
Wat een rotzooi kijkt dat kind joh. Echt halve reclame videos zijn dat. En dan nog vaak in spaans ofzo ook.
Precies, maakt het uit verder wie er kijktquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja snap ik, als het werkt dan werkt het.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb dus die presidential suite geboekt voor de laatste nachtmisschien als verrassing
Ja, daar komt t wel op neerquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
Degene die het meest verdienen hebben volgens mij ook de meest belachelijke content
Nee, maar hij heeft ook uploads waar ie een tattoo wil laten zetten bij de slechtste tattooshop en dat soort dingen.quote:
Het is gewoon ideaal, er zijn altijd wel mensen die een fetish hebben of gewoon iets raars/aparts willen zien en er zijn altijd mensen die dat best willen doen voor geld.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft ook uploads waar ie een tattoo wil laten zetten bij de slechtste tattooshop en dat soort dingen.
Ja is het ook. Zelf vind ik 'm niet zo, beetje creepy ook, maar hij heeft enorm veel volgers.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon ideaal, er zijn altijd wel mensen die een fetish hebben of gewoon iets raars/aparts willen zien en er zijn altijd mensen die dat best willen doen voor geld.
Vriendin van me heeft een tijdje een voetfetish-kanaal gehad, alleen dr voeten laten zien en mannen stuurden echt van alles naar dr op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |