mijn nederige excuses...totaal niet door (iets met iemand uitleggen dat lunches vooraf maken best leuk is maar dat je dan niet rijst voor 4 dagen gaat gebruiken en de kip ook niet...als je wil afvallen werkt het vast prima. dat wel)quote:
Dat klinkt gaaf zeg!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:56 schreef Barreltje het volgende:
Wij zwommen net in een "hot spring" midden in de woestijn..![]()
Vanavond hier ook slapen..
karma ;0quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:21 schreef minilot het volgende:
Klacht: te klunzig wezen om zelfsluitende waterballonnen te vullen. Nu een kwartier bezig, pas tien zijn er heelhuids uit de strijd gekomen en ik + keuken zijn doorweekt.
Hierquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat klinkt gaaf zeg!Waar is 'hier' precies?
(Niks, ik zag het 'zelfsluitend!!!!!' op de verpakking pas toen ik ze al gekocht had.)quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:22 schreef liedetector het volgende:
[..]
karma ;0
(wat is er mis met zelf een knoopje leggen)
vast niet jullie volgende tripjequote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Altyn Emel gegoogeld en 'oooooh' geroepen![]()
Nope.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:34 schreef liedetector het volgende:
[..]
vast niet jullie volgende tripjemaar wel tof gewoon!
en zelf sluitend kan toch nog steeds een knoopje in of niet dan?
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:21 schreef minilot het volgende:
Klacht: te klunzig wezen om zelfsluitende waterballonnen te vullen. Nu een kwartier bezig, pas tien zijn er heelhuids uit de strijd gekomen en ik + keuken zijn doorweekt.
Poepende peutersquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij zaten net lekker op het dakterras. Kinderen super content in het badje. Tot de zindelijke peuter in het water poept.Nu is de badpret afgelopen en zijn ze schoon gedoucht binnen..
Waarom niet?quote:
Wat lief!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:04 schreef Bluezz het volgende:
Werd er net aangebeld:
Grote bosch blommen van m'n artsen met een superlief kaartje
Dat is wel heel ergquote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:09 schreef Vanyel het volgende:
Inmiddels 26 dingen op linkerarm.
Misschien toch geen mug?
Ik heb ook overal jeukende bultjes. Geen mug gezien. Ook 's nachts geen mug gehoord. Ik ben wel heel veel buiten geweest + zo'n beetje elke eik hier zit vol eikenprocessierups. Zou het daar van zijn?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:09 schreef Vanyel het volgende:
Inmiddels 26 dingen op linkerarm.
Misschien toch geen mug?
gewoon hitte geen optie?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook overal jeukende bultjes. Geen mug gezien. Ook 's nachts geen mug gehoord. Ik ben wel heel veel buiten geweest + zo'n beetje elke eik hier zit vol eikenprocessierups. Zou het daar van zijn?
Het zijn echt typische muggenbult bulten. Ik heb ooit bultjes van de hitt egehad en dat waren heel kleine rode bultjes. Dit lijkt daar totaal niet op.quote:
Ze zien er wel uit als muggenbultjes. De jongste zit ook helemaal onder.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook overal jeukende bultjes. Geen mug gezien. Ook 's nachts geen mug gehoord. Ik ben wel heel veel buiten geweest + zo'n beetje elke eik hier zit vol eikenprocessierups. Zou het daar van zijn?
Toevallig in de tuin bezig geweest met planten?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me hier wel in vinden, alleen zijn deze foto's 'erger' https://www.google.com/se(...)AE&biw=1920&bih=1009
Grote kans. Rode blaasjes?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De niet hele-hele erge foto's komen wel overeen met mijn armen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me hier wel in vinden, alleen zijn deze foto's 'erger' https://www.google.com/se(...)AE&biw=1920&bih=1009
Zo ongeveer?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:29 schreef Lonaa het volgende:
De niet hele-hele erge foto's komen wel overeen met mijn armen.
die ken ik ook ja!!! specifiek klimmopdeed het bij mij altijd goedquote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:26 schreef realAIVD het volgende:
Mijn armen zitten vol met bultjes als ik aan de klimop heb gezeten, en er zijn wel meer planten die dat doen (
Klimop is de duivelquote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:45 schreef liedetector het volgende:
[..]
die ken ik ook ja!!! specifiek klimmopdeed het bij mij altijd goed
Lijkt niet op uitslag, meer op muggenbulten. Eerst dus vooral op mijn arm(en), langzaamaan ook meer op buik, zij, rug, benen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is wel heel ergIs het geen uitslag? Vetbultjes kan ook, heb ik weleens gehad in nek en op armen. Was gelukkig ook na 2 dagen weer weg.
ja! on de tijd dat ik m uitroeide (nu soms her en der nog een klein dingetje en kill ik meteen) zat ik net als isa zo onder ja...allen dacht ik dat het toen warmte was ook...... nu bevestiging wat ik eigenlijk wistquote:
Ja, zoals de eerste hit meteenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:22 schreef Isabeau het volgende:
Ja dat! En ben dus veel buiten geweest en het waait hier ook best wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:47 schreef Vanyel het volgende:
Lijkt niet op uitslag, meer op muggenbulten. Eerst dus vooral op mijn arm(en), langzaamaan ook meer op buik, zij, rug, benen.
Sommige typische muggenbulten, maar ook een hoop wat grotere bulten met heel veel kleine blaasjes erin, alsof het veel minibultjes bij elkaar zijn.
Veel roodwitte eiken in de buurt, maar ook zeker 10 van de gefietste km vandaag langs/ onder van die versierde bomen.
Ik zou de klimop in m'n tuin ook uit moeten roeien, maar als alternatief kijk ik nu m'n vriendje lief aan als het gesnoeid moet worden, die heeft er geen last van.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:48 schreef liedetector het volgende:
[..]
ja! on de tijd dat ik m uitroeide (nu soms her en der nog een klein dingetje en kill ik meteen) zat ik net als isa zo onder ja...allen dacht ik dat het toen warmte was ook...... nu bevestiging wat ik eigenlijk wist
Weten ze op je werk al dat je vertrekt?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:46 schreef PdeHoog het volgende:
Spannende tijden mensen! Morgen 09:15 tekenen. Ontslagbrief is al geschreven en ligt in mijn la achter slot en grendel.
Weet je een betere oplossing?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Grote kans. Rode blaasjes?
Gemeente Emmen schreef op Facebook dat ze gestopt zijn met linten ophangen en dat er niet voldoende mensen zijn om nesten op te ruimen.
Die reacties![]()
70% van de bomen die de gemeente bezit (ruim 100.000) is eik. Vraag me af of de mensen serieus zijn als ze zeggen dat alle eiken maar gekapt moeten worden
Als zijn ontslagbrief achter slot en grendel zit denk ik van niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weten ze op je werk al dat je vertrekt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
clever thinking batgirl!!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:50 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Ik zou de klimop in m'n tuin ook uit moeten roeien, maar als alternatief kijk ik nu m'n vriendje lief aan als het gesnoeid moet worden, die heeft er geen last van.
quote:
Wat heeft klimop met eikenprocessierups te maken?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:50 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Ik zou de klimop in m'n tuin ook uit moeten roeien, maar als alternatief kijk ik nu m'n vriendje lief aan als het gesnoeid moet worden, die heeft er geen last van.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tevens denk ik dat er een lokale koude zone in mijn tuin is.
Of dat ik echt geen koelmatjes voor de katten hoef neer te leggen
ik zou er zelf naast gaan liggen geloof ik (en damn wat veel klimop)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat het uitslag kan gevenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat heeft klimop met eikenprocessierups te maken?
Ik begrijp hier dat dat voor sommige mensen lava is.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:57 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik zou er zelf naast gaan liggen geloof ik (en damn wat veel klimop)
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tevens denk ik dat er een lokale koude zone in mijn tuin is.
Of dat ik echt geen koelmatjes voor de katten hoef neer te leggen
Ach jee....doet ie het nog wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spannend!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:46 schreef PdeHoog het volgende:
Spannende tijden mensen! Morgen 09:15 tekenen. Ontslagbrief is al geschreven en ligt in mijn la achter slot en grendel.
Ik vond het te warm om het te gaan checkenquote:
Daar kan ik inkomen... misschien bekogelen met wat kattenbrokjes? (ik weet het verder ook niet hoor, heb hier alleen maar spinnen als (mild ongewenste) huisdieren)quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik vond het te warm om het te gaan checken
Onwijs serieus volgens mij.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Grote kans. Rode blaasjes?
Gemeente Emmen schreef op Facebook dat ze gestopt zijn met linten ophangen en dat er niet voldoende mensen zijn om nesten op te ruimen.
Die reacties![]()
70% van de bomen die de gemeente bezit (ruim 100.000) is eik. Vraag me af of de mensen serieus zijn als ze zeggen dat alle eiken maar gekapt moeten worden
Die gebruikte ik 1x...quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:21 schreef minilot het volgende:
Tof!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ik voer vers. Dat bakt meteen aan of ik vind over een paar weken de larvenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:08 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen... misschien bekogelen met wat kattenbrokjes? (ik weet het verder ook niet hoor, heb hier alleen maar spinnen als (mild ongewenste) huisdieren)
Dat klinkt als een geweldig plan! Proost!!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik voer vers. Dat bakt meteen aan of ik vind over een paar weken de larven
Nee, er zit niets anders op dan af te wachten of het goed komt...
Met een ijskoud, door een vriendin zelf gebrouwen biertje
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:13 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Dat klinkt als een geweldig plan! Proost!!
gewoon een kraan toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Die gebruikte ik 1x...
en inmiddels maar weer gewone gekocht.
En zo’n plantenspuit om ze mee te vullen.
Dat werkt tenminste
Piep heeft hier bijna de hele dag klem tussen ons net opgehangen rolgordijn en het warme raam op het zuiden gelegenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik vond het te warm om het te gaan checken
Gestoord gedrag, datquote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Piep heeft hier bijna de hele dag klem tussen ons net opgehangen rolgordijn en het warme raam op het zuiden gelegen
Morgen weer vroeg op?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:14 schreef liedetector het volgende:
[..]
gewoon een kraan toch?
ik had deze:https://www.koninklijkegr(...)el-bruine-beugelfles
best lekker, maar was al brak en nu is het bedtijd
Dat klinkt goed, hier nu nog 30,4, gevoelstemperatuur 33,1quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:20 schreef golfer het volgende:
Koudere lucht is in aantocht hier. Windje erbij. Van 32 graden een uur geleden nu naar 25 en straks wordt het 18 graden.
Hier zijn de vogels ook erg drukquote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het waait hierAlles staat open. De vogels klinken ook weer enthousiast.
Graadje of 33 hier nu nog.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:20 schreef golfer het volgende:
Koudere lucht is in aantocht hier. Windje erbij. Van 32 graden een uur geleden nu naar 25 en straks wordt het 18 graden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Die komen er aan. Hier in de buurt zit het er weer vol mee, na een paar mindere jaren.quote:
Het zal wel vrij effectief zijn, maar of het een gewenste oplossing is...quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Graadje of 33 hier nu nog.Ik wil ook terug!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaar.. letterlijkwas heel gezellig maar wel eigenlijk veel te warm voor een buitenactiviteit. Net toen ik thuis kwam meteen onder een lauwe douche gestapt en geloof dat mijn voeten en gewrichten weer redelijk hun normale omvang terug krijgen nu..
![]()
Kat doet het nogquote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:21 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, hier nu nog 30,4, gevoelstemperatuur 33,1
Ik gok dat er hier pas morgenochtend een deur open zal gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soort van
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
+1!quote:
En alles plakt. En jeukt. En overal plak-jeukende-kattenharen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
+1!
Net even een raampje open gedaan om te checken, maar de 26 graden in huis voelt nog steeds koeler aan dan de sauna buiten.
Plakkenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En alles plakt. En jeukt. En overal plak-jeukende-kattenharen.
Poes 1 ligt languit op het laminaat. Poes 2 doet een beetje gek. Ze kwijlt een beetje, voornamelijk aan 1 kant. Ik mag niet kijken. Deed ik toch, bijna dood. Kutbengaal.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kat doet het nog
Volgens mij heb je 'm gewoon verplaatst, rip katje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soort van![]()
(maar serieus, die houdt wel héél erg van warmte, haha)
Nope. Morgenochtend bom!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weten ze op je werk al dat je vertrekt?
quote:
Spannend. Kan je inschatten hoe ze reageren? En hoeveel opzegtijd heb je (en hoeveel vrije dagen nog)quote:
Stom zegquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:48 schreef Tele6 het volgende:
Hier vandaag een soort van terugval... Alleen maar misverstanden met de verpleging, en m'n moeder is helemaal aan het losgaan, en het enige wat m'n hoofd er dan mee doet is "ik doe het weer verkeerd" denkenNu lekker fris gedoucht m'n bed in
Waren ze lekker? Wij hebben er van die maat wel gehad die draderig hol waren in het middenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:59 schreef fietsie het volgende:
Courgette uit eigen tuin geroosterd op BBQ.
Eerste komkommer van het jaar geoogst.
Salade gemaakt met mega-radijzen.
[ afbeelding ]
Pfff dat klinkt niet lekker neequote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Stom zeg![]()
Ik had net een poepopvlieger. Mijn darmen zitten me in de weg de laatste dagen. Ik heb sporadisch enorme opvliegers omdat ik gas hebNiet praktisch met dit weer.
Dit is een oud ras, levert harde, knapperige en ontzettend peperige radijzen, van deze grootte.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Waren ze lekker? Wij hebben er van die maat wel gehad die draderig hol waren in het midden
Het voelt zo ontzettend stom. Heel mijn lijf in rep en roer vanwege een scheetquote:
Oh fuckquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:08 schreef Vanyel het volgende:
Ik kom even al mijn enthousiaste smileys mbt mijn gemeente intrekken en vervangen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook wel een beetje grijnswaardigquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het voelt zo ontzettend stom. Heel mijn lijf in rep en roer vanwege een scheet![]()
Ik kweek dit jaar een aantal oude en "vergeten" rassen; helaas is er ook een boel niet opgekomen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Waren ze lekker? Wij hebben er van die maat wel gehad die draderig hol waren in het midden
Gatsie joh. Kan je er niet (tijdelijk) voor kiezen om geen contact te hebben met je moeder?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:48 schreef Tele6 het volgende:
Die katten
Succes P!
Hier vandaag een soort van terugval... Alleen maar misverstanden met de verpleging, en m'n moeder is helemaal aan het losgaan, en het enige wat m'n hoofd er dan mee doet is "ik doe het weer verkeerd" denkenNu lekker fris gedoucht m'n bed in
Lot, je mag in je net bevallen toestand wel pootjebaden toch?
Ja absoluutquote:
Je vrouw zit straks huilend in de keuken? ;?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb een aardig veld schorseneren aan het groeien waar ik dan wel weer trots op ben
Dat klinkt niet bestquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:08 schreef Vanyel het volgende:
Ik kom even al mijn enthousiaste smileys mbt mijn gemeente intrekken en vervangen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet de keukenmaagdentruucs wel kennen he, dan komt er ook geen verdriet.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je vrouw zit straks huilend in de keuken? ;?
Enkel een zwarte plakkerige keuken.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je moet de keukenmaagdentruucs wel kennen he, dan komt er ook geen verdriet.
Niet als je de traditionele bereidingswijze iets verandert qua volgorde:quote:
Laatste plaatje van de time lapsquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:45 schreef Bluezz het volgende:
Cat heeft gewoon stiekum de ripcat versleept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En kssst! Weg met offdays
Deze man weet.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niet als je de traditionele bereidingswijze iets verandert qua volgorde:
Borstel de schorseneren droog af, zo secuur mogelijk.(tip: doe keukenhandschoen aan)
Kook de schorseneren in een ruime kom water, 15 tot 20 minuten
Spoel de groente af onder de koudwaterkraan
Stroop de schil af na het koken (gebruik nog altijd een keukenhandschoen)
Werk dan de groente af volgens wens, volgens het gekozen recept.
Veel schoonmaakazijn, beetje water, zachtjes opzetten...quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Deze man weet.
Hoef je alleen een zwarte plakkerige pan uit te boenen.
Afkoelenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb nog nooit schorseneren gegeten... Laat staan bereid..
En het is hier heerlijk aan het afkoelen
Zijn vers lekker. Uit pot in Duitsland wel redelijk, uit Nederland veel te zout.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
En het is hier heerlijk aan het afkoelen
Woei, dat is warm...quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Afkoelennet even de plantjes op t balkon water gegeven, 34 gr daar. De schaal met water die daar staat voor vogeltjes was bijna leeg
Dat laatste begreep ik van de posts hier ja. Klinkt niet erg aantrekkelijkquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:32 schreef z80 het volgende:
[..]
Zijn vers lekker. Uit pot in Duitsland wel redelijk, uit Nederland veel te zout.
Het grootste nadeel van vers is het schoonmaken. Zowel van de groente zelf als van de gebruikte pan. En als je niet netjes werkt de rest van de keuken en je handen, armen en gezicht.
Oh dat is balen, waarom koelt t niet af bij jouquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Afkoelennet even de plantjes op t balkon water gegeven, 34 gr daar. De schaal met water die daar staat voor vogeltjes was bijna leeg
Keukenmaagdenverdriet is hun bijnaam.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat laatste begreep ik van de posts hier ja. Klinkt niet erg aantrekkelijk
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja. En dat is om dat plakkerige zwarte gedoe?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Keukenmaagdenverdriet is hun bijnaam.
Ja, immers de jongedames waren vroegah gekleed met wit schort enzo: zwart en plakkerigquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. En dat is om dat plakkerige zwarte gedoe?
Inpandig balkon, warmte blijft hangen. Volgens de buiten thermometer bij het voorraam is het 28 grquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh dat is balen, waarom koelt t niet af bij jou![]()
/blaast wat zeewind richting A.
Ok, helderquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja, immers de jongedames waren vroegah gekleed met wit schort enzo: zwart en plakkerig
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Laatste plaatje van de time lapsAh its aliveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En kssst! Weg met offdays![]()
Jah. Klaar mee.
Ik voel me ook zo ‘nutteloos’, ik weet dat deze periode is om op te knappen, maar ik wil dķķr met mn leven. Opnamegesprek hebben, ingepland worden, geopereerd worden, weer ff opknappen en dķķr met leven. Het voelt zo naar ‘niemandsland’. Alsof alles en iedereen doorgaat met leven en ik niet mee doe. Zoiets...kan t niet goed plaatsen.
Dus er kan ook geen raampie open/doorwaai?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Inpandig balkon, warmte blijft hangen. Volgens de buiten thermometer bij het voorraam is het 28 gr
Volgens Google is het hier 21 graden buitenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Inpandig balkon, warmte blijft hangen. Volgens de buiten thermometer bij het voorraam is het 28 gr
Er werd "Wie?" geroepen hier aan tafel, met een enthousiaste blik erbij.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Laatste plaatje van de time lapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En kssst! Weg met offdays
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
😂quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er werd "Wie?" geroepen hier aan tafel, met een enthousiaste blik erbij.
Nee met dit weer leef ik binnen. Andere balkon is iets minder warm maar het trekt van hetvgrote naar het kleine, dus dan gaat het een tikkeltje warmer worden in huis.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus er kan ook geen raampie open/doorwaai?
Begrijp het heel goed. Niet te vergelijken uiteindelijk, maar met de knie kon ik niets, wist niet wat het was en of het ooit beter zou gaan. Misschien heel kinderachtig, maar toen ik vorige week thuis kwam van voor het eerst in 6 weken zelf boodschappen gedaan te hebben bij de ah heb ik thuis even zitten janken van opluchtingquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah its alive![]()
Jah. Klaar mee.
Ik voel me ook zo ‘nutteloos’, ik weet dat deze periode is om op te knappen, maar ik wil dķķr met mn leven. Opnamegesprek hebben, ingepland worden, geopereerd worden, weer ff opknappen en dķķr met leven. Het voelt zo naar ‘niemandsland’. Alsof alles en iedereen doorgaat met leven en ik niet mee doe. Zoiets...kan t niet goed plaatsen.
quote:
Lastig! Succes morgen, het is vast spannend.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Net nog wezen drinken met ze in de binnenstad. Hoe moeilijk is het dan om je mond te houden
1 maand opzegtermijn, nog 15,33 uur verlof volgens mijn berekeningquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Spannend. Kan je inschatten hoe ze reageren? En hoeveel opzegtijd heb je (en hoeveel vrije dagen nog)
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:48 schreef Tele6 het volgende:
Die katten
Succes P!
Hoe is het eigenlijk met die collega die toen een herseninfarct (toch?) had gehad?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
1 maand opzegtermijn, nog 15,33 uur verlof volgens mijn berekening
En inschatten? Nou, ik verlulde me vandaag tegen een collega en die was zeer bedroefd maar heeft verder niets tegen de anderen gezegd gelukkig. Mijn directe collega zal het niet waarderen dat hij weer in zijn uppie blijft. Het Finance team zal balen want nu worden hun problemen niet meer direct opgelost aangezien die kennis niet echt verder binnen de organisatie leeft. De enige die dat had kunnen opvangen is per 1 juli weg
Verder weet ik het niet, maar goed....ze moeten ermee leren leven denk ik
Gewoon begrijpelijkquote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Begrijp het heel goed. Niet te vergelijken uiteindelijk, maar met de knie kon ik niets, wist niet wat het was en of het ooit beter zou gaan. Misschien heel kinderachtig, maar toen ik vorige week thuis kwam van voor het eerst in 6 weken zelf boodschappen gedaan te hebben bij de ah heb ik thuis even zitten janken van opluchting
Gefeliciteerd P!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Net nog wezen drinken met ze in de binnenstad. Hoe moeilijk is het dan om je mond te houden
Oh ja dat snap ik heel goed hoor!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Begrijp het heel goed. Niet te vergelijken uiteindelijk, maar met de knie kon ik niets, wist niet wat het was en of het ooit beter zou gaan. Misschien heel kinderachtig, maar toen ik vorige week thuis kwam van voor het eerst in 6 weken zelf boodschappen gedaan te hebben bij de ah heb ik thuis even zitten janken van opluchting
Deze zijn superhandig.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:14 schreef liedetector het volgende:
[..]
gewoon een kraan toch?
ik had deze:https://www.koninklijkegr(...)el-bruine-beugelfles
best lekker, maar was al brak en nu is het bedtijd
Hoe was Rammstein?quote:Op woensdag 26 juni 2019 00:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Deze zijn superhandig.
Kunnen de kindertjes het zelf doen zonder dat ke daarna kunt zwemmen in je keuken
Die is zometeen als enige IT-er nog aanwezig.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met die collega die toen een herseninfarct (toch?) had gehad?
Thanksquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 00:06 schreef golfer het volgende:
Veel plezier morgen met opzeggen Pee. Maak er een leuk moment van!
Nou ik leek wel een tomaattegen de tijd ik op mn plek zat.. zweet liep een uur later nog steeds in straaltjes over mn rug ondanks dat we niks deden verderquote:Op woensdag 26 juni 2019 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe was Rammstein?
Iig is de hitte je niet fataal geworden
Klinkt als een toffe avondquote:Op woensdag 26 juni 2019 00:54 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nou ik leek wel een tomaattegen de tijd ik op mn plek zat.. zweet liep een uur later nog steeds in straaltjes over mn rug ondanks dat we niks deden verder
Enige is... onze stoeltjes waren eh... schuin naar voren op de een of andere manier dus het zat voor geen meter... 2 waren een rij naar voren gegaan en nummer 3 op de trap gaan zitten.
Mocht natuurlijk niet van de securityman... maar na uitleg... kregen we andere kaartjes.
Dus van recht tegenover het podium bijna helemaal boven....
zaten we toen ineens op rij 1 heel dichtbij het podium maar wel zodat je er prima op kon kijken.
En daar was plek zat.. geen afdak en een lekker windje... supertof.
Uiteindelijk zelfs nog een biertje gehaald ondanks dat we daar eerst ivm de warmte maar van hadden besloten dat toch maar niet te doen.
Ben alleen wel
Compleet doof.... als ik nog 3 dagen in caps typ... dan weten jullie hoe het komt
@:molo: hoe was jouw avond?
Ik zegde ooit ergens op en mocht gelijk daarna met behoud van salaris vertrekken, want ik was niet langer gewenst. (bedrijfsgeheimen enzo) Vond dat ook wel prima met opzegtermijn van een maand.quote:Op woensdag 26 juni 2019 00:50 schreef PdeHoog het volgende:
Hoe zie je dat voor je? Hi guys, bye guys
![]()
Klinkt prima op het begin vd avond naquote:Op woensdag 26 juni 2019 00:54 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nou ik leek wel een tomaattegen de tijd ik op mn plek zat.. zweet liep een uur later nog steeds in straaltjes over mn rug ondanks dat we niks deden verder
Enige is... onze stoeltjes waren eh... schuin naar voren op de een of andere manier dus het zat voor geen meter... 2 waren een rij naar voren gegaan en nummer 3 op de trap gaan zitten.
Mocht natuurlijk niet van de securityman... maar na uitleg... kregen we andere kaartjes.
zaten we toen ineens op rij 1 heel dichtbij het podium maar wel zodat je er prima op kon kijken.
Uiteindelijk zelfs nog een biertje gehaald ondanks dat we daar eerst ivm de warmte maar van hadden besloten dat toch maar niet te doen.
Ben alleen wel
Compleet doof.... als ik nog 3 dagen in caps typ... dan weten jullie hoe het komt
Oh dat is wel relaxedquote:Op woensdag 26 juni 2019 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zegde ooit ergens op en mocht gelijk daarna met behoud van salaris vertrekken, want ik was niet langer gewenst. (bedrijfsgeheimen enzo) Vond dat ook wel prima met opzegtermijn van een maand.
Dat is bij ons ook een paar keer voorgekomen. Stond er van te kijken ja.quote:Op woensdag 26 juni 2019 06:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh dat is wel relaxedBen bang dat dat hier niet gebeurt
De verpleging hier is van mening dat ik het maar "gewoon" over me heen moet laten komen en naast me neerleggen en zo. Ik weet dat het onzin is waar ze allemaal mee komt en dat ik niks van haar kan verwachten, maar toch raak ik telkens in de war en teleurgesteld.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gatsie joh. Kan je er niet (tijdelijk) voor kiezen om geen contact te hebben met je moeder?
En desnoods een brief schrijven om te vragen om jou, zolang je in dit traject zit om beter te worden, met rust te laten? Alleen maar gezellig over koetjes en kalfjes praten?quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De verpleging hier is van mening dat ik het maar "gewoon" over me heen moet laten komen en naast me neerleggen en zo. Ik weet dat het onzin is waar ze allemaal mee komt en dat ik niks van haar kan verwachten, maar toch raak ik telkens in de war en teleurgesteld.
Geen contact zou een veel groter drama worden nog. Dat zou ze echt niet laten gebeuren.
Hier terug van 25 naar 24,5. Maar zo alles weer dicht en naar kantoor.quote:
1x gehad... meteen onder begeleiding spullen pakken en het pand uit.quote:Op woensdag 26 juni 2019 06:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh dat is wel relaxedBen bang dat dat hier niet gebeurt
quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:24 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
1x gehad... meteen onder begeleiding spullen pakken en het pand uit.
Oops
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Heeft ze rupsen gesnoept misschien?quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:41 schreef Lonaa het volgende:
Bekkie van poes is nog steeds niet oke. Ze raakt d'r eten ook niet aan en ze doet boos tegen Abby. Ik denk dat het ritje DA wordt.
Ze komt in principe niet buiten. Ze smakt ook een beetje zo half, alsof ze niet echt d'r bekkie open wil doen. We gaan DA om 15:15.quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heeft ze rupsen gesnoept misschien?
Ik heb zo slecht geslapen en kan me zo slecht concentreren dat ik me inmiddels afvraag wat ik hier doeafgezien van lekker in de airco zitten..
Succes bij de DA!quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze komt in principe niet buiten. Ze smakt ook een beetje zo half, alsof ze niet echt d'r bekkie open wil doen. We gaan DA om 15:15.
Hier trouwens ook helemaal gaar
Zo belangrijk was ik nou ook weer niet maar dat was gewoon de standaard werkwijze daar. En ook buiten de commerciële afdelingen dweilt natuurlijk een hoop gevoelige informatie.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik begrijp dat soort dingen niet, tenzij je een hele gevoelige commerciele functie hebt.
Ik snap ook niet waarom mensen moedwillig de boel zouden frustreren :’)
Tnx. I need it. Als het Bengaaltje nee zegt wordt het horriblequote:Op woensdag 26 juni 2019 10:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Succes bij de DA!![]()
Ik ga de Cold Turkey app maar weer eens inschakelen, ik zit weer teveel op FB en Fok! rond te hangen, omdat ik in een soort van staat van ontkenning ben over dingen die nog echt moeten.
Dat kan ik me goed voorstellen jaquote:Op woensdag 26 juni 2019 11:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tnx. I need it. Als het Bengaaltje nee zegt wordt het horrible
Weet je welke fokker? ( wilde FOK!ker typenquote:Op woensdag 26 juni 2019 11:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen ja![]()
(Bij een van de praktijken kwam ook een specialist radiologie langs. Hij deed vrijwel alles, maar hij had wel echt een ongelooflijke hekel aan een bepaalde fokker van weerbarstige Britten, en een fokker van..u raadt het al: Bengalen.... want probeer die (de katten, niet de fokker) maar eens zonder narcose stil te laten liggen
En dat was een voor dieren heel vriendelijke en echt geduldige man, haha)
Nee geen idee, ze kwamen uit heel het land. Maar bij de Bengalen ging het voornamelijk om de enorme flexibiliteit welke die dieren hebben. Dat is echt buitenaardsquote:Op woensdag 26 juni 2019 11:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Weet je welke fokker? ( wilde FOK!ker typen)
Assistente begon inderdaad al vrij snel over 'een roesje' aan de telefoon, nadat ik het ras noemde
Oh jeezquote:Op woensdag 26 juni 2019 11:06 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben geloof ik 2x met d'r bij de DA geweest. De ene keer kwam de DA daar bloedend uit, de keer daarop ik.
Neh. Ik krijg t bekkie wel open (kat in houtgreep met 1 hand, met andere hand bekkie open) maar dan kan ik er dus niet inkijken.quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee geen idee, ze kwamen uit heel het land. Maar bij de Bengalen ging het voornamelijk om de enorme flexibiliteit welke die dieren hebben. Dat is echt buitenaards![]()
(Die Britten waren gewoon vals)
Mag jij ook niet kijken in haar bek?
Ik heb een solide plastic ding. Ik had ooit zo'n tas, maar daar kon ze de rits van open krijgen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh jeezOk, nou succes. Handschoenen en handdoeken kunnen wonderen doen. En anders misschien inderdaad een roesje.
EDIT: en geen rieten mandje hč? Ik herhaal: GEEN rieten mandje.
(Zo schat ik je niet in..maar om de een of andere reden hebben veel mensen met de meest angstige, klauwende katten het idee dat zo'n rieten geval dan fijn is.)
Oh dat doen ze altijd jaquote:Op woensdag 26 juni 2019 11:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Neh. Ik krijg t bekkie wel open (kat in houtgreep met 1 hand, met andere hand bekkie open) maar dan kan ik er dus niet inkijken.
En ja, die flexibiliteit is echt idioot. Die keer dat ze de DA open haalde hadden we poes met 2 man vast op tafel voor een spuitje in de nek, krabt ze m zo over zn onderarm met d'r achterpoot. HOE DAN
quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:10 schreef Lonaa het volgende:
Oh man. En al die blikken op straat. Ik zet d'r op de bagagedrager en dan ga ik lopen, maar die Bengalen kunnen krijssen jongen, in plaats van mauwen.
Die keer dat ze mij had was toen ze gevechtabces op d'r staart had. Plekje kaal scheren, poes al boos, verdoven, poes meer boos, aanprikken, POES SUPERBOOS.quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh dat doen ze altijd ja. Toen ik ging werken bij het UMC als bloedprikker, en dus met blote armen moest werken, kreeg ik echt heel veel vragende blikken
![]()
(Ik werkte toen bij een DA waar handschoenen uit den boze waren. Met handdoeken moesten we het doen..... )
quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:10 schreef Lonaa het volgende:
Oh man. En al die blikken op straat. Ik zet d'r op de bagagedrager en dan ga ik lopen, maar die Bengalen kunnen krijssen jongen, in plaats van mauwen.
Dat valt op zich wel mee. Ze is al lang blij dat ze uit dat facking mandje mag. En voor je het weet zit ze dan in de spreekkamer op de kast. Maar ohh als je iets tegen d'r zin doet. Godsamme. Grommen, schreeuwen alles.quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook regelmatig aan de balie gezeten terwijl ze dan in de spreekkamer bezig waren terwijl er een kat tekeer ging. Niet zelden haalden ze de poezel in kwestie enkel uit het mandje.....
'ja nee alles gaat goed hoor.....niks aan de hand...... we vermoorden hem echt niet! Klinkt alleen maar zo! "
quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die keer dat ze mij had was toen ze gevechtabces op d'r staart had. Plekje kaal scheren, poes al boos, verdoven, poes meer boos, aanprikken, POES SUPERBOOS.
Dikke bloedende kras over de onderarm. Ik weet nog dat de DA zei nav de druppels op de vloer (die had t nog niet gezien op mn arm) 'oh kijk, het abces loopt al leeg'
Uh, nee dude, dat ben ik.
Dat heb ik al met haar afgesproken, en het heeft wel geholpen, soort van: ze praat het grootste deel van de tijd alleen over koetjes en kalfjes met me, en alleen als haar zelfbeheersing nķg wat minder is dan normaal komt alles eruit. Punt is dat ze nu aan B en A een enorme mail heeft gestuurd over wat er met me zou zijn en wat zij moeten doen en zo. Gisteren belde B en hij kon er gelukkig wel om lachen (het was echt niet te volgen kennelijk).quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En desnoods een brief schrijven om te vragen om jou, zolang je in dit traject zit om beter te worden, met rust te laten? Alleen maar gezellig over koetjes en kalfjes praten?
Wauw, ze heeft echt geen grenzen he?quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat heb ik al met haar afgesproken, en het heeft wel geholpen, soort van: ze praat het grootste deel van de tijd alleen over koetjes en kalfjes met me, en alleen als haar zelfbeheersing nķg wat minder is dan normaal komt alles eruit. Punt is dat ze nu aan B en A een enorme mail heeft gestuurd over wat er met me zou zijn en wat zij moeten doen en zo. Gisteren belde B en hij kon er gelukkig wel om lachen (het was echt niet te volgen kennelijk).
Fijn dat zij er om konden lachen en het dus niet serieus nemen (en waarschijnlijk ook niet serieus moeten nemen). Maar het is toch raar, waar denkt ze het recht vandaan te halen. En de "kennis" dat zij het beter zou weten dan de behandelaars.quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat heb ik al met haar afgesproken, en het heeft wel geholpen, soort van: ze praat het grootste deel van de tijd alleen over koetjes en kalfjes met me, en alleen als haar zelfbeheersing nķg wat minder is dan normaal komt alles eruit. Punt is dat ze nu aan B en A een enorme mail heeft gestuurd over wat er met me zou zijn en wat zij moeten doen en zo. Gisteren belde B en hij kon er gelukkig wel om lachen (het was echt niet te volgen kennelijk).
Inderdaadquote:Op woensdag 26 juni 2019 11:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wauw, ze heeft echt geen grenzen he?
Ze maakt het allemaal wel moeilijkere hequote:Op woensdag 26 juni 2019 11:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Haar vertrouwen in de zorg (álle zorg) is echt 0.0000 en daarom vindt ze dat ik het zelf op moet lossen (met haar "hulp"). Daarnaast is ze mijn moeder, dus heeft ze het recht om zich vanuit alle richtingen met me te bemoeienquote:Op woensdag 26 juni 2019 11:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn dat zij er om konden lachen en het dus niet serieus nemen (en waarschijnlijk ook niet serieus moeten nemen). Maar het is toch raar, waar denkt ze het recht vandaan te halen. En de "kennis" dat zij het beter zou weten dan de behandelaars.
A ook wel hoor. A en B kennen m'n moeder niet, dus het is voor hen veel makkelijker om niet emotioneel te reageren. Bij mij komt er telkens teleurstelling en onmacht en dat soort narigheid naar boven, en A en B hebben dat natuurlijk niet zo.quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze maakt het allemaal wel moeilijkere he
Gelukkig kan B (en A?) er goed mee om gaan
Wel bizar dat nu ze meer controle over jou wil, ze ineens geaccepteerd lijkt te hebben dat jij twee partners hebtquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
A ook wel hoor. A en B kennen m'n moeder niet, dus het is voor hen veel makkelijker om niet emotioneel te reageren. Bij mij komt er telkens teleurstelling en onmacht en dat soort narigheid naar boven, en A en B hebben dat natuurlijk niet zo.
Lashandschoenen?quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:06 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben geloof ik 2x met d'r bij de DA geweest. De ene keer kwam de DA daar bloedend uit, de keer daarop ik.
Wat een gedoe johquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
A ook wel hoor. A en B kennen m'n moeder niet, dus het is voor hen veel makkelijker om niet emotioneel te reageren. Bij mij komt er telkens teleurstelling en onmacht en dat soort narigheid naar boven, en A en B hebben dat natuurlijk niet zo.
Volgens mij hadden we dat soort handschoenen (kwam zelfs een amazone papegaai niet doorheen..heb ik proefondervindelijk vastgesteldquote:
De bange Nika hebben ze een soort roesje gegeven toen er bloed afgenomen moest worden. Anders was het onmogelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we dat soort handschoenen (kwam zelfs een amazone papegaai niet doorheen..heb ik proefondervindelijk vastgesteld). Nadeel is wel dat het vooral werkt om een kat zodanig te fixeren dat je er net een injectienaald in kunt zetten. Verder onderzoek is met die dingen bijna niet te doen omdat je er zo weinig grip mee hebt op een kat. Die wurmen zich er gewoon onder uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ze kan goed wurmen ja. En pakt dan je armen. Of je gezicht als dat het enige is om zich af te zetten.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we dat soort handschoenen (kwam zelfs een amazone papegaai niet doorheen..heb ik proefondervindelijk vastgesteld). Nadeel is wel dat het vooral werkt om een kat zodanig te fixeren dat je er net een injectienaald in kunt zetten. Verder onderzoek is met die dingen bijna niet te doen omdat je er zo weinig grip mee hebt op een kat. Die wurmen zich er gewoon onder uit.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De bange Nika hebben ze een soort roesje gegeven toen er bloed afgenomen moest worden. Anders was het onmogelijk.
Elin niet. die zit rustig op de tafel, (niet lezen Mini)Ja, soms moet je wel hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ze anders de lucht invliegen ben je nog nergens. Het hielp soms ook om de kat in een handdoek te wikkelen; maar dat verschilt per kat. De een wil dat heel graag, de ander wordt er alleen maar wild van. (Kun je zelf thuis testen; leg een doekje neer, eventueel ook ingewreven met iets als catnip/valeriaan, en kijk of je een punt over de kat kunt heen leggen en de kat blijft liggen. Zoja; best kans dat je een 'towel-cat' hebt. )
En het maakte ook wel verschil uit wie prikte en wie vasthield. Met één bepaalde dierenarts kon ik bijna alles prikken, soms ook als 'ie al meegegeven was voor een roesje. Maar die man was belachelijk goed en vond alles best wat ik uitprobeerde. Ook een keer een kat op de zij geprikt, dat was een Pers die anders stikbenauwd en dus enorm gespannen werd.)
Of net boven je lip...en dat je dan de rest van de dag met een pleistertje boven je lip rondloopt....quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze kan goed wurmen ja. En pakt dan je armen. Of je gezicht als dat het enige is om zich af te zetten.
Wat een vet concert was het hčquote:Op woensdag 26 juni 2019 00:54 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ben alleen wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe dan ook, het was een topfeestje!
Stappenteller was trouwens helemaal van de wap door arm in de lucht, dacht dat ik 18000 stappen had gezet![]()
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik had het een tijdje geleden nog, in bed. Ik lag op mn rug en Ziva sliep op mn borst. Ze schrok ergens van en klauwt zich een weg van me af, zo RATS door mn lip. Bloeden als een gek.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Of net boven je lip...en dat je dan de rest van de dag met een pleistertje boven je lip rondloopt....
En hoe vaak ik wel niet gevraagd hebt of iemand even die drie nagels uit mijn duim/onderarm/pols/weetikveelwaar van die ene ontsnapte achterpoot kon halen
Dit is wel mooi, van buiten de Kuipquote:Op woensdag 26 juni 2019 13:55 schreef Bluezz het volgende:
Wow dat is een happening zeg, dat Rammstein
quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een vet concert was het hč![]()
Kind was logeren bij een Fok vriendin, supertof.
Ik stond met mijn vent samen in voorste vak op het veld. Bloedverziekend heet en enorm blij met zonnehoedjes die ik maandag nog even gekocht had. Tevens enorm blij dat ik ook toen nog even pluggerz heb gekocht![]()
Ik schrok me alsnog de tering van die eerste knal![]()
Wát een gaaf concert, fantastisch om weer lekker vooraan te staan, goed geregeld qua water, toffe mensen om ons heen en enorm goeie sfeer.
Warmte viel me ondanks dat ik er echt een grafhekel aan heb nog mee! Hielp ook wel dat mensen rustig waren, rekening hielden met elkaar en elkaar hielpen met flesjes water vullen. Top
Supervet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe dan ook, het was een topfeestje!
Stappenteller was trouwens helemaal van de wap door arm in de lucht, dacht dat ik 18000 stappen had gezet![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En doordat we opzij zaten... vooral een heel goed uitzicht op de beide confetti acties.
Overigens... na de witte confetti zag het er van iets hoger ook geniaal uit.... alsof het gesneeuwd had... alles onder een dikke witte laag
Hier ook echt nog een paar uur tutende oren gehad thuis... man wat een lawaai soms.
Ook met oordopjes. Voelde de bas ook nog enige tijd navibreren in mn borstkas leek het wel
Was wel echt onwijs tof... en ik weet niet of ik met die warmte echt gelukkig was geworden van het veld... maar denk dat ik volgende keer toch maar voor veldkaarten ga.
(Al vond ik die wel bizar duur)
Geloof dat dit het duurste concert ooit was voor mij.
Niet de duurste kaartjes ooit trouwens.
Bij Rolling Stones stond ik op het veld voor 85¤ ofzo. Nu kaartjes van 60¤ maarja.. we zaten ook niet echt op de beste plek.
[..]
Ik stond met mijn vent samen in voorste vak op het veld. Bloedverziekend heet en enorm blij met zonnehoedjes die ik maandag nog even gekocht had. Tevens enorm blij dat ik ook toen nog even pluggerz heb gekocht![]()
Wát een gaaf concert, fantastisch om weer lekker vooraan te staan, goed geregeld qua water, toffe mensen om ons heen en enorm goeie sfeer.
Warmte viel me ondanks dat ik er echt een grafhekel aan heb nog mee! Hielp ook wel dat mensen rustig waren, rekening hielden met elkaar en elkaar hielpen met flesjes water vullen. Top
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe dan ook, het was een topfeestje!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FOMO met terugwerkende kracht.
Let me see you stripped down to the bone
[..]
Wow dat is ook wel meteen een van de betere plekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe dan ook, het was een topfeestje!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gaaf
Heb je wel met muziekfilter? Wat betere? Maakt enorm verschilquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Supervet!
En doordat we opzij zaten... vooral een heel goed uitzicht op de beide confetti acties.
Overigens... na de witte confetti zag het er van iets hoger ook geniaal uit.... alsof het gesneeuwd had... alles onder een dikke witte laag
Hier ook echt nog een paar uur tutende oren gehad thuis... man wat een lawaai soms.
Ook met oordopjes. Voelde de bas ook nog enige tijd navibreren in mn borstkas leek het wel
Was wel echt onwijs tof... en ik weet niet of ik met die warmte echt gelukkig was geworden van het veld... maar denk dat ik volgende keer toch maar voor veldkaarten ga.
(Al vond ik die wel bizar duur)
Geloof dat dit het duurste concert ooit was voor mij.
Niet de duurste kaartjes ooit trouwens.
Bij Rolling Stones stond ik op het veld voor 85¤ ofzo. Nu kaartjes van 60¤ maarja.. we zaten ook niet echt op de beste plek.
Hier is het superkoel vandaagquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:07 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mij heb ik vandaag meer last van 'warm' dan gisteren.
Yes! Alleen rip aan de oren van Güntherquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:12 schreef minilot het volgende:
Zojuist besluiten met J. en Günther volgend jaar zomer in Duitsland naar Rammstein te gaan toch maar
Had ik wel overwogen ja, maar over uur bij de DA zijn. Ik ga wat eerder want ze hebben airco.quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier is het superkoel vandaag
Trein naar westen een idee?
24 juni in Nijmegenquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:12 schreef minilot het volgende:
Zojuist besluiten met J. en Günther volgend jaar zomer in Duitsland naar Rammstein te gaan toch maar
Die is na diverse festivals en concerten (laatst nog het snoeiharde eveneens Duitse Das Ich) zijn zeer dempende gehoorbescherming wel gewendquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes! Alleen rip aan de oren van Günther
Ook een optie, maar een toffe Duitse stad lijkt me leuker - plakken we er een dag of wat aan vastquote:
Aircoquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Had ik wel overwogen ja, maar over uur bij de DA zijn. Ik ga wat eerder want ze hebben airco.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Die is na diverse festivals en concerten (laatst nog het snoeiharde eveneens Duitse Das Ich) zijn zeer dempende gehoorbescherming wel gewend
Ja en dan kan je bij @Pietverdriet overnachtenquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Ook een optie, maar een toffe Duitse stad lijkt me leuker - plakken we er een dag of wat aan vast
Ja maar B en ik gaan in Nijmegen dus dan kan ik jou leren kennen! En houden we een slaapfeestje bij mij!quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Ook een optie, maar een toffe Duitse stad lijkt me leuker - plakken we er een dag of wat aan vast
das ich!!!! vriendin van mij heeft nog met ze getoured ooit...altijd leuke verhalen zijn dat!quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Die is na diverse festivals en concerten (laatst nog het snoeiharde eveneens Duitse Das Ich) zijn zeer dempende gehoorbescherming wel gewend
Welke heb jij dan?quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je wel met muziekfilter? Wat betere? Maakt enorm verschil
En ¤88,- hier maar totally worth it
Kan van alles zijn, maar niet iets van algenverwijderaar oid gebruikt in de tuin? Dat kan ook nog wel eens etsend zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:48 schreef Lonaa het volgende:
Thuis. 1 minikrasje. I did a good.
De assitentie kon niks zien tussen de tanden. Wel 1 rode geirriteerde plek op de tong, aan de zijkant.
Abby heeft dat een maand of 9 geleden ook eens gehad, maar dan heeeeeeeeeel erg. Dat we echt dachten dat ze zich vergiftigd had. De DA dacht toen aan zuur op d'r tong.![]()
Natuurlijk metacam meegekregen aan even aankijken. Brokjes bij de DA waren awesome, want dat kan zonder kauwen.
Die oude van ons vloog dat aan. Je hoefde maar te rammelenquote:Op woensdag 26 juni 2019 15:57 schreef Lonaa het volgende:
Oh, ja. Poes + spuit met metacam = geen feest.
Gaat vooruitquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:06 schreef Bluezz het volgende:
Wat is metacam ?
Envoor maar 1 kras.
Na meegeholpen te hebben alvast het ophangsysteem voor de nieuwe bestelde slaapkamergordijnen te bevestigen, naar het strand gereden, 15 minuutjes met de voetjes in de zee gewandeld te hebben een 0.0 witbiertje + haring te hebben genuttigd, weer thuis.
Dit is nu al een goeie dag
Helft vd conditie is ongeveer terug nu
Nope, ze komen niet buiten. Ook in huis gebruik ik geen heftige dingen. Naja. Het zal.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Kan van alles zijn, maar niet iets van algenverwijderaar oid gebruikt in de tuin? Dat kan ook nog wel eens etsend zijn.
En vindt ze de metacam niet lekker? Rare poes! Is ze voor de gek te houden met wat lekkers?
Dat wat ibuprofen voor mensen is.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:06 schreef Bluezz het volgende:
Wat is metacam ?
Envoor maar 1 kras.
Na meegeholpen te hebben alvast het ophangsysteem voor de nieuwe bestelde slaapkamergordijnen te bevestigen, naar het strand gereden, 15 minuutjes met de voetjes in de zee gewandeld te hebben een 0.0 witbiertje + haring te hebben genuttigd, weer thuis.
Dit is nu al een goeie dag
Helft vd conditie is ongeveer terug nu
Das Ich.. dat is ook al aardig oud <3quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Ohnee, ook een zieke poes. Maar komt dus wel goed? Sorry, heb het topic niet teruggelezen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:48 schreef Lonaa het volgende:
Thuis. 1 minikrasje. I did a good.
De assitentie kon niks zien tussen de tanden. Wel 1 rode geirriteerde plek op de tong, aan de zijkant.
Abby heeft dat een maand of 9 geleden ook eens gehad, maar dan heeeeeeeeeel erg. Dat we echt dachten dat ze zich vergiftigd had. De DA dacht toen aan zuur op d'r tong.![]()
Natuurlijk metacam meegekregen aan even aankijken. Brokjes bij de DA waren awesome, want dat kan zonder kauwen.
Geeft niet. Jij hebt genoeg poezenellendequote:Op woensdag 26 juni 2019 16:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohnee, ook een zieke poes. Maar komt dus wel goed? Sorry, heb het topic niet teruggelezen.
gewoon gemist dat je daar bent! hoop dat je het leuk hebt gehad! goeie vluchtquote:Op woensdag 26 juni 2019 17:09 schreef Kreator het volgende:
Groetjes uit Hongkong. Bijna thuis. Nog maar 11 uur vliegen.
Oh wat vreemd! Hopelijk trekt het gewoon snel weg.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:44 schreef Lonaa het volgende:
Geeft niet. Jij hebt genoeg poezenellende
Ziva begon gisteren te kwijlen, aan 1 kant. ze konden niks vinden tussen de tanden maar wel een rode plek op d'r tong. Even afwachten of het overgaat met metacam. Maar niemand weet dus hoe ze daar aan komt, die rode vlek.
Jups.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Kutrupsen, ik ben geeneens in het bos geweest en heb jeukvlekken en plekken
Waait gewoon aan.
Graag gegaan. Ik zat te krabben. Voelde me betrokken bij het onderwerp.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vond ook wel dat ik mooie voorzet gaf ja.tnx.
Mini valt heel erg tegen in het echt hoorquote:Op woensdag 26 juni 2019 15:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar B en ik gaan in Nijmegen dus dan kan ik jou leren kennen! En houden we een slaapfeestje bij mij!
Juist in het bos zitten weinig rupsen, vooral in solitaire en laanbomenquote:Op woensdag 26 juni 2019 17:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Kutrupsen, ik ben geeneens in het bos geweest en heb jeukvlekken en plekken
Waait gewoon aan.
Nope, bos hier staat vol met eiken en rupsenquote:Op woensdag 26 juni 2019 18:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Juist in het bos zitten weinig rupsen, vooral in solitaire en laanbomen
Ik las dat het bezoek boven verwachting goed was gegaan qua schade voor mens en dierquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geeft niet. Jij hebt genoeg poezenellende
Ziva begon gisteren te kwijlen, aan 1 kant. ze konden niks vinden tussen de tanden maar wel een rode plek op d'r tong. Even afwachten of het overgaat met metacam. Maar niemand weet dus hoe ze daar aan komt, die rode vlek.
Oeh, da’s niet fijn.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vakantie![]()
Voorpret![]()
Vriendin is haar huis- en autosleutels kwijt. Niet handig, aangezien we met haar auto op vakantie (zouden) gaan en het natuurlijk niet fijn is om je huis achter te laten, zonder dat je weet of onverlaten je sleutels hebben![]()
Ze gaat vanavond alles afzoeken en dan maar hopen dat ze terecht komen. En dat ze anders iets voor het afsluiten van haar huis regelt. Op vakantie kunnen we morgenvroeg ook in mijn (kleinere) auto.
Ze komen massaal af op de restjes eten die achterblijven na gebruik van de steenoven.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:31 schreef golfer het volgende:
Wat heb jij uitgehaald Fietsie?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ter-vallen-friesland
Sleutels inmiddels terecht, vakantie is weer helemaal fijnquote:Op woensdag 26 juni 2019 18:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oeh, da’s niet fijn.
Vakantie wel trouwens
Hele fijne vakantie, gelukkig zijn de sleutels terechtquote:Op woensdag 26 juni 2019 18:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sleutels inmiddels terecht, vakantie is weer helemaal fijn![]()
Straks mijn planten naar de oppas brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:35 schreef Bluezz het volgende:
Zonstilleven ook maar even hier delen
Jij hebt ook een dooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeahhhhhquote:Op woensdag 26 juni 2019 18:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sleutels inmiddels terecht, vakantie is weer helemaal fijn![]()
Straks mijn planten naar de oppas brengen.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:35 schreef Bluezz het volgende:
Zonstilleven ook maar even hier delen
Wat een mooie kleuren zo bij elkaar zeg! Is dit een buitenmuur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Vissticks en spinazie gaan nu in de pan hierquote:
Deze was ook errug lekkerquote:Op woensdag 26 juni 2019 18:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Vissticks en spinazie gaan nu in de pan hier![]()
Preciesquote:Op woensdag 26 juni 2019 18:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Yeahhhhh![]()
![]()
![]()
Rustig zonder buikpijn met vakantie
Jaquote:
Een tussenschot op t balkon met de buren...was bruin. Is eigenlijk mediterrane blauw dus veel lichter.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een mooie kleuren zo bij elkaar zeg! Is dit een buitenmuur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor als indien wanneer overstroming? Zo binnendrijven?quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben een drive-in woning. En dan heb je beide.
sowieso beetje huis met 3 verdiepingen heeft achter een balkon... opgegroeid in een jaren 30 huis en had dat ook prima hoor, gewoon over de hele breedte.... (geen idee of 2 onder een kap verschil maakt maar geloof er niks van)quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
boerderij heeft nl eigenlijk geen ruimte voor een balkon..... dat loopt zo smal toe....quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Ken ook meerdere mensen met tuin en 1 of meerdere balkons
Eh whutquote:Op woensdag 26 juni 2019 19:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor als indien wanneer overstroming? Zo binnendrijven?
Drijf-in-woning.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh whut![]()
Zo'n huis :
https://www.funda.nl/koop(...)662-kennemergaard-4/
(ze blijven van buiten lelijk, sorry!) ken ze al heel lang en weet ook hoe het binnen is, maar het is echt zo jaren 70 gewoonquote:Op woensdag 26 juni 2019 19:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh whut![]()
Zo'n huis :
https://www.funda.nl/koop(...)662-kennemergaard-4/
quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja
[..]
Een tussenschot op t balkon met de buren...was bruin. Is eigenlijk mediterrane blauw dus veel lichter.
Dus eigenlijk dit. (weet niet waarom ie zo donker werd op die andere mobiele foto)Gaaf! Al vind ik een donkerdere/diepere kleur nog mooier maar kan me voorstellen dat je dat op die plek niet wilt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleur boven saai iig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Drive in woningen FTWquote:Op woensdag 26 juni 2019 19:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yup. Lilluk maar een heerlijk huurhuis voor ons op de beste plek van alle blokkenquote:Op woensdag 26 juni 2019 19:14 schreef liedetector het volgende:
[..]
(ze blijven van buiten lelijk, sorry!) ken ze al heel lang en weet ook hoe het binnen is, maar het is echt zo jaren 70 gewoon
Efficiënte blokkendoosquote:Op woensdag 26 juni 2019 19:14 schreef liedetector het volgende:
[..]
(ze blijven van buiten lelijk, sorry!) ken ze al heel lang en weet ook hoe het binnen is, maar het is echt zo jaren 70 gewoon
Onhandig ook, altijd de trap op moetenquote:Op woensdag 26 juni 2019 19:14 schreef liedetector het volgende:
[..]
dat begrijp ik helemaal!!!!quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yup. Lilluk maar een heerlijk huurhuis voor ons op de beste plek van alle blokken
jep en meestal ook niet een heel fijne trap in dat soort huizenquote:Op woensdag 26 juni 2019 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Onhandig ook, altijd de trap op moeten
Woonkamer is dan altijd op de eerste etage toch?
Vrij normale trappen juist in dat type woning..quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:30 schreef liedetector het volgende:
[..]
jep en meestal ook niet een heel fijne trap in dat soort huizen
vind je? ik vind het vrij stijl en de trap naar boven is open ook nog eens.....quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vrij normale trappen juist in dat type woning..
Ik weet niet veel beter, altijd dat type trappen gehad. Behalve in het oude stadspand waar ik ooit woonde, daar was de trap nog veel steiler..quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:50 schreef liedetector het volgende:
[..]
vind je? ik vind het vrij stijl en de trap naar boven is open ook nog eens.....
ik ben geloof ik dichte niet steile trappen zonder draai gewend ofzoquote:Op woensdag 26 juni 2019 19:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik weet niet veel beter, altijd dat type trappen gehad. Behalve in het oude stadspand waar ik ooit woonde, daar was de trap nog veel steiler..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |