Poll: Wat fijn dat Cillessen naar Valencia vertrekt!twitter:FOXSportsnl twitterde op dinsdag 25-06-2019 om 13:28:32📝 | Jasper Cillessen staat voor een transfer naar Valencia. De doelman wordt dinsdag medisch gekeurd.https://t.co/80WhvoIHcN reageer retweet
Na van der Sar hebben we het moeten doen met middelmaat zoals Maarten Stekelenburg, Jeroen Zoet, Michel Vorm, Tim Krul en Kenneth 'vaak aan de schijt' Vermeer. Hebben we geen fatsoenlijke keepersopleidingen meer ofzo. Man man man man.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:50 schreef GGMM het volgende:
Mwa, erg matig ja.
Dat we geen betere keeper hebben is wel een dingetje.
Steek was top in 2010. Jongen heeft alleen totaal geen topsport mentaliteit. Als vd Vaart opmerkingen gaat maken over je gezuip/gerook moet je je echt zorgen gaan maken. Echter als hij de juiste mindset had gehad, dan was het met straatlengte de beste keeper geweestquote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Na van der Sar hebben we het moeten doen met middelmaat zoals Maarten Stekelenburg, Jeroen Zoet, Michel Vorm, Tim Krul en Kenneth 'vaak aan de schijt' Vermeer. Hebben we geen fatsoenlijke keepersopleidingen meer ofzo. Man man man man.
Prima keeper. Beste wat we momenteel in Nederland voorhanden hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:18 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd naar @:lange_lans zijn mening over deze keeper.
De Vaalserberg is ook de hoogste berg van Nederland. Maar ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Prima keeper. Beste wat we momenteel in Nederland voorhanden hebben.
Met al zijn schandalen en smeergeld aan de familie Derks betalenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:24 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Cillessen lijkt op dat kind met de Volendamse Ziekte. Want Groesbeek blijft Groesbeek.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met al zijn schandalen en smeergeld aan de familie Derks betalen
Nederland is wel typisch een land waar je middelmaat keepers zal vinden. Als we eens een keer een halve acrobaat hebben, is het een neger. Van de Sar was buitencategorie, het is bijna oneerlijk om te vergelijken.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Na van der Sar hebben we het moeten doen met middelmaat zoals Maarten Stekelenburg, Jeroen Zoet, Michel Vorm, Tim Krul en Kenneth 'vaak aan de schijt' Vermeer. Hebben we geen fatsoenlijke keepersopleidingen meer ofzo. Man man man man.
We hebben wel meer wereldklasse keepers gehad.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nederland is wel typisch een land waar je middelmaat keepers zal vinden. Als we eens een keer een halve acrobaat hebben, is het een neger. Van de Sar was buitencategorie, het is bijna oneerlijk om te vergelijken.
In het land der blinden...quote:
De Goeij dacht ik wel aan maar is eigenlijk een generatie eerder.quote:
Dat vind ik niet veel beter, eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
We hebben wel meer wereldklasse keepers gehad.
Die generatie had ook Waterreus, Hesp, Westerveld en anderen. Geen absolute wereldtop maar wel stukken beter dan wat we nu hebben in de breedte.
Speelden bij clubs als Liverpool en Barcelona. Was in de breedte zeker beter.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:33 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat vind ik niet veel beter, eigenlijk.
Ah okay. Zou kunnen, ik begon ongeveer in 93/94 met voetbal kijken, voor mij zijn ze tegelijk begonnen ongeveerquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De Goeij dacht ik wel aan maar is eigenlijk een generatie eerder.
In de boeken, ja. Maar waarschijnlijk bewandelt Neto de omgekeerde weg. Barça wacht waarschijnlijk tot 1 juli met aankopen aankondigen. Tot die tijd maken ze alleen verkopen bekend om de boeken in balans te krijgen (lol).quote:
Duurste Nederlandse keeper ooit gok ik zo. Even duur als Courtois vorig jaar.quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In de boeken, ja. Maar waarschijnlijk bewandelt Neto de omgekeerde weg. Barça wacht waarschijnlijk tot 1 juli met aankopen aankondigen. Tot die tijd maken ze alleen verkopen bekend om de boeken in balans te krijgen (lol).
Klopt. De feitenbank van VI duidt voor u: https://www.vi.nl/nieuws/(...)ders-en-keepers-ooitquote:Op woensdag 26 juni 2019 22:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Duurste Nederlandse keeper ooit gok ik zo. Even duur als Courtois vorig jaar.
Geen doorverkoop voor ajax? Want dan is gesloten portemonnee wel interessanterquote:Op woensdag 26 juni 2019 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In de boeken, ja. Maar waarschijnlijk bewandelt Neto de omgekeerde weg. Barça wacht waarschijnlijk tot 1 juli met aankopen aankondigen. Tot die tijd maken ze alleen verkopen bekend om de boeken in balans te krijgen (lol).
Ik heb gegoogeld maar ik kon er niets over vinden. Misschien schrijft de Telegraaf er nog wat over.quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Geen doorverkoop voor ajax? Want dan is gesloten portemonnee wel interessanter
Duurder dan Pickford ook. Dat had ik niet verwacht, ik dacht even dat hij flink duurder was.quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klopt. De feitenbank van VI duidt voor u: https://www.vi.nl/nieuws/(...)ders-en-keepers-ooit
In mijn herinnering was Ederson ook duurder dan 40 miljoen euro maar mijn geheugen laat me in de steek.quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Duurder dan Pickford ook. Dat had ik niet verwacht, ik dacht even dat hij flink duurder was.
We worden snel oud, Stijn.quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In mijn herinnering was Ederson ook duurder dan 40 miljoen euro maar mijn geheugen laat me in de steek.
Dan zal het wel niet. Zeker als ze het zo doenquote:Op woensdag 26 juni 2019 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb gegoogeld maar ik kon er niets over vinden. Misschien schrijft de Telegraaf er nog wat over.
Bij de berichten van drie jaar geleden zie ik ook niet snel iets staan.quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan zal het wel niet. Zeker als ze het zo doen
Valt wel mee tegenwoordig. De Catalaanse zon heeft het goed bij hem gedaan.quote:Op woensdag 26 juni 2019 04:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het grote probleem van Cillessen is zijn gezicht. Hij straalt eigenlijk helemaal niks uit, vergelijkbaar met Mulder enzo. Qua niveau is hij wel de beste keeper van Nederland, maar ja. Welke spits wordt nou bang van Jasper?
Zijn ruzietje met Kazim blijft mij gewoon bij, wat was dat iets kansloos.
Dan moeten we het waarschijnlijk doen met categorie Bijlow.quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:53 schreef Adames het volgende:
Verder momenteel de beste NL keeper, weinig nieuw talent dat zich aandient.
Hopelijk doet hij het goed bij Valencia, zit je de komende jaren in ieder geval niet verkeerd in het nationale elftal.
Daarna moet er echt iets nieuws aandienen. Je moet er toch niet aan denken dat je met Mickey vh Hart moet aantreden
Hoe die een plek boven Vermeer heeft gekregen is mij een raadsel.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moeten we het waarschijnlijk doen met categorie Bijlow.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |