Poll: Wat fijn dat Cillessen naar Valencia vertrekt!twitter:FOXSportsnl twitterde op dinsdag 25-06-2019 om 13:28:32📝 | Jasper Cillessen staat voor een transfer naar Valencia. De doelman wordt dinsdag medisch gekeurd.https://t.co/80WhvoIHcN reageer retweet
Na van der Sar hebben we het moeten doen met middelmaat zoals Maarten Stekelenburg, Jeroen Zoet, Michel Vorm, Tim Krul en Kenneth 'vaak aan de schijt' Vermeer. Hebben we geen fatsoenlijke keepersopleidingen meer ofzo. Man man man man.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:50 schreef GGMM het volgende:
Mwa, erg matig ja.
Dat we geen betere keeper hebben is wel een dingetje.
Steek was top in 2010. Jongen heeft alleen totaal geen topsport mentaliteit. Als vd Vaart opmerkingen gaat maken over je gezuip/gerook moet je je echt zorgen gaan maken. Echter als hij de juiste mindset had gehad, dan was het met straatlengte de beste keeper geweestquote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Na van der Sar hebben we het moeten doen met middelmaat zoals Maarten Stekelenburg, Jeroen Zoet, Michel Vorm, Tim Krul en Kenneth 'vaak aan de schijt' Vermeer. Hebben we geen fatsoenlijke keepersopleidingen meer ofzo. Man man man man.
Prima keeper. Beste wat we momenteel in Nederland voorhanden hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:18 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd naar @:lange_lans zijn mening over deze keeper.
De Vaalserberg is ook de hoogste berg van Nederland. Maar ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Prima keeper. Beste wat we momenteel in Nederland voorhanden hebben.
Met al zijn schandalen en smeergeld aan de familie Derks betalenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:24 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Cillessen lijkt op dat kind met de Volendamse Ziekte. Want Groesbeek blijft Groesbeek.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met al zijn schandalen en smeergeld aan de familie Derks betalen
Nederland is wel typisch een land waar je middelmaat keepers zal vinden. Als we eens een keer een halve acrobaat hebben, is het een neger. Van de Sar was buitencategorie, het is bijna oneerlijk om te vergelijken.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Na van der Sar hebben we het moeten doen met middelmaat zoals Maarten Stekelenburg, Jeroen Zoet, Michel Vorm, Tim Krul en Kenneth 'vaak aan de schijt' Vermeer. Hebben we geen fatsoenlijke keepersopleidingen meer ofzo. Man man man man.
We hebben wel meer wereldklasse keepers gehad.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nederland is wel typisch een land waar je middelmaat keepers zal vinden. Als we eens een keer een halve acrobaat hebben, is het een neger. Van de Sar was buitencategorie, het is bijna oneerlijk om te vergelijken.
In het land der blinden...quote:
De Goeij dacht ik wel aan maar is eigenlijk een generatie eerder.quote:
Dat vind ik niet veel beter, eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
We hebben wel meer wereldklasse keepers gehad.
Die generatie had ook Waterreus, Hesp, Westerveld en anderen. Geen absolute wereldtop maar wel stukken beter dan wat we nu hebben in de breedte.
Speelden bij clubs als Liverpool en Barcelona. Was in de breedte zeker beter.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:33 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat vind ik niet veel beter, eigenlijk.
Ah okay. Zou kunnen, ik begon ongeveer in 93/94 met voetbal kijken, voor mij zijn ze tegelijk begonnen ongeveerquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De Goeij dacht ik wel aan maar is eigenlijk een generatie eerder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |