En dit.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:30 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Beter hadden jullie ouders dezelfde gedachten gehad zoals jullie die nu hebben
Denk je werkelijk dat de snowflakes van nu voor hun ouders gaan zorgen?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:30 schreef halfway het volgende:
Iemand zal toch je reet moeten afvegen later.
Echt hè.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:30 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Beter hadden jullie ouders dezelfde gedachten gehad zoals jullie die nu hebben
Een tehuis met allemaal professioneel personeelquote:Op maandag 24 juni 2019 19:30 schreef halfway het volgende:
Dat.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:33 schreef pokkie1997 het volgende:
[..]
Een tehuis met allemaal professioneel personeel
Overigens, zodra je 80 bent, kan dat nog gewoon. Daarna gewoon euthanasie.
Als ze nog een cent willen beuren wel ja.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:32 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat de snowflakes van nu voor hun ouders gaan zorgen?
quote:
Ik kweek geen snowflakes maar bikkels.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:32 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat de snowflakes van nu voor hun ouders gaan zorgen?
Immigranten toch?? Ohw wachtquote:Op maandag 24 juni 2019 19:30 schreef halfway het volgende:
Nou, als het niet eerder duidelijk was dat je een troll bent is het dankzij deze reactie wel duidelijk.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:28 schreef BoTheParakeet het volgende:
Naast dat ik het behoorlijk cuck vind om andermans baby op te voeden is je leven met een klein kind toch sowieso kapot.
Ken mensen die na een halfjaar al kinderen hadden en een jaar later gescheiden warenquote:Op maandag 24 juni 2019 21:03 schreef Aiciu het volgende:
Sowieso mensen die kinderen nemen met iemand die ze pas een jaar of twee kennen
Vind je het niet gewoon kut dat je bang bent om je vriend te verliezen?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:28 schreef BoTheParakeet het volgende:
Vriend van me date nu met een meid met een kind van 15 maanden. Ii heb hem gewaarschuwd dat hij zijn vrijheid gedag kan zeggen maar hij is blind. Naast dat ik het behoorlijk cuck vind om andermans baby op te voeden is je leven met een klein kind toch sowieso kapot.
- Nooit meer spontaan iets afspreken, altijd oppas regelen tot het kind 12 is.
- Meedoen met schooluitjes, klassentraktaties maken en je doodvervelen bij musicals.
- Doen alsof het larf zoveel talent heeft terwijl hij er niks van bakt, zie de tekeningsketch van Hans Teeuwen.
- Schelle krijsstem in huis, gezeur gedram om onzinzaken als wel of geen snoep mogen.
- Pies, poep en kots.
- Geen privéleven.
- Seksleven minimaal.
- Gaat het uit zit je aan je ex vast...
Waarom vinden mensen kinderen uberhaupt leuk? Kosten tijd, geld en het enige wat geinig is, is dat het blaag jouw ogen heeft. Voor ze uberhaupt 12 zijn en aanspreekvaar zijn ben je een decennium verder...
Tijd van nu.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:06 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Ken mensen die na een halfjaar al kinderen hadden en een jaar later gescheiden warenman man man
Hoezo?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:04 schreef Solid-Snake het volgende:
Kind van 15 maanden en dan alweer single. Alleen daardoor zou ik al afwijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |