Paniek denk ik.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Heb het topic niet helemaal gevolgd, maar wat was de deal met alle spelfouten in de NL alert berichten? Zit de dienst stiekem in India ofzo?
Ja nee ik had een vrije dagquote:Op maandag 24 juni 2019 20:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Heb het topic niet helemaal gevolgd, maar wat was de deal met alle spelfouten in de NL alert berichten? Zit de dienst stiekem in India ofzo?
Ouwe vogelzoekerquote:Op maandag 24 juni 2019 20:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik weet gewoon van welk topic dat is
Ik vrees het ook. Niet wachten tot het goed uitgezocht kan worden. Niet erop vertrouwen dat de verantwoordelijken dit ook ontzettend klote vinden en er alles aan gaan doen om herhaling te voorkomenquote:Op maandag 24 juni 2019 19:22 schreef Dutchguy het volgende:
Morgen is het Vragenuurtje. Ik denk dat dan wel even op deze clusterfuck terug gekomen wordt.
Het is niet bepaald de eerste keer he, en dit kan inderdaad niet, dus goed dat de politiek zich daar mee gaat bemoeien.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:05 schreef manny het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. Niet wachten tot het goed uitgezocht kan worden. Niet erop vertrouwen dat de verantwoordelijken dit ook ontzettend klote vinden en er alles aan gaan doen om herhaling te voorkomen
nee. lekker een dag later scoren door een vraag te stellen. dat helpt namelijk pas echt.
is niet bepaald de eerste keer ?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:08 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Het is niet bepaald de eerste keer he, en dit kan inderdaad niet, dus goed dat de politiek zich daar mee gaat bemoeien.
Buiten de eventuele extra slachtoffers kost dit ook ongelooflijk veel geld. Denk maar aan het extra personeel die ingezet moet worden, bijna alle brandweervrijwilligers in heel NL die de kazerne herbezetten...
Natuurlijk moet het goed uitgezocht worden, maar het mag morgen ook niet weer gebeuren. in 2012 waren de storingen korter en niet landelijk, maar wel meerdere malen achter elkaar.
In 2012 dus, zie aanvulling.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:11 schreef manny het volgende:
[..]
is niet bepaald de eerste keer ?
vertel eens. wellicht heb ik iets gemist.
ik dacht dat je bedoelde dat het niet bepaald de eerste keer is dat we een landelijke lange storing zien. 2012 kon ik me in ieder geval niet herinnerenquote:
Natuurlijk niet manquote:Op maandag 24 juni 2019 21:30 schreef Shreyas het volgende:
Zou het kunnen dat dit debacle het einde van KPN betekent? Ik bedoel, dit kan echt niet.
quote:Op maandag 24 juni 2019 21:31 schreef Bolasie het volgende:
Kan je ergens dat pleuris geluid aanpassen op de iPhone? Man man man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |