SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Exact, en hetzelfde geldt voor Spanje. Erg zorgwekkend.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja als je zelf ook maar een beetje volgt wat er in Amerika/UK gebeurt, dan valt dat erg op ja. Ik volg het niet eens zó intensief, maar zelfs dan zie je dat ze het vaak erg versimpelen.
Hoezee!quote:Op maandag 24 juni 2019 17:51 schreef Guanabana het volgende:
Zo, meteen allebei maar uit mijn systeem
We zijn heel trots op jequote:Op maandag 24 juni 2019 17:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wilde er gisteren over mekkeren, maar hield me in. Goed he
Hmm, dit zou ik echt niet aandurvenquote:Op maandag 24 juni 2019 17:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Toen mijn ouders op de camping stonden in Italië en een stel Duitse jongens weer eens snachts herrie maakte toen ze terugkwamen van het stappen, heeft mijn vader om 7 uur sochtends een paar emmers koud water bij ze in de tent naar binnen gegooid
my dad
Oh Duitsers zijn niet zo wraakzuchtig hoor.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hmm, dit zou ik echt niet aandurvenstraks nemen ze wraak. Als het mij overkwam, had ik wel wraak genomen.
Liefquote:Op maandag 24 juni 2019 17:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb speciaal gewacht met posten zodat ik niet per ongeluk de lapo van je zou afpakken!
twitter:BercowSweary twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 13:01:04IT WOULD BE TIMELY TO INFORM THE MEMBERS OF THE HOUSE THAT I HAVE DONE FUCKING LOADS OF DRUGS AND THEY WERE ALL BRILLIANT. BUT THEN I’M NOT RUNNING FOR LEADER OF THE CUNTING CONSERVATIVE PARTY. FUCKING AMATEURS. https://t.co/MNa4uOrCwg reageer retweet
Ja nou lijkt het net of je een persoon bedoeltquote:Op maandag 24 juni 2019 18:09 schreef Guanabana het volgende:
Ik zie nu pas dat er een 'een' mist in mijn TT
Hahaha.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou lijkt het net of je een persoon bedoelt
En een mooie ook!quote:Op maandag 24 juni 2019 18:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh, intussen wordt de 1 - 1 gemaakt.
Ik dacht dat dat was omdat het anders niet zou passenquote:Op maandag 24 juni 2019 18:09 schreef Guanabana het volgende:
Ik zie nu pas dat er een 'een' mist in mijn TT
Wordt de opvolger van James Bond.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou lijkt het net of je een persoon bedoelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |