Toen zat ik uiteraard achter Hos aan en was ik niet geïnteresseerd in eventuele side bitches.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Jezus goed om te weten wat voor blijvende plek ik bij je heb
Ik heb hem zelf ook niet
10 minuten op zolder geweest was ophangen.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Beetje warm in NL, 112 buiten bereik.
We're all doomed.
Ja, even naar buiten om wat te regelen, alsof je een elfstendentocht hebt gezwommenquote:Op maandag 24 juni 2019 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10 minuten op zolder geweest was ophangen.
Kon gelijk mijn kleren uitwringen.
Logisch wel.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Toen zat ik uiteraard achter Hos aan en was ik niet geïnteresseerd in eventuele side bitches.
quote:Op maandag 24 juni 2019 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10 minuten op zolder geweest was ophangen.
Kon gelijk mijn kleren uitwringen.
Haha, dikzakken.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, even naar buiten om wat te regelen, alsof je een elfstendentocht hebt gezwommen.
The next Sherlock Holmes you are not sirquote:
Waardeer ik wel.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu kan ik je tenminste nog om het weekend in de gaten houden
pfff die foto was genoeg om iedereen spontaan lesbisch te makenquote:Op maandag 24 juni 2019 16:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Toen zat ik uiteraard achter Hos aan en was ik niet geïnteresseerd in eventuele side bitches.
Zijn er betere tijden om een hartaanval te hebben?quote:Op maandag 24 juni 2019 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Je zou nu maar een hartaanval hebben ofzoJezus
Ja ik twijfelde ook.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:49 schreef Allures het volgende:
[..]
pfff die foto was genoeg om iedereen spontaan lesbisch te maken
Onder werktijd, kom je tenminste daaronder uit.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zijn er betere tijden om een hartaanval te hebben?
ik was net single, had nog tijd nodig dat te verwerken. Zo'n tweede grote schok kon ik niet aan.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:49 schreef Allures het volgende:
[..]
pfff die foto was genoeg om iedereen spontaan lesbisch te maken
Als er in ieder geval nog iemand 112 kan bellen.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zijn er betere tijden om een hartaanval te hebben?
Hos stuur nog eens naar dat arme meisjequote:Op maandag 24 juni 2019 16:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik was net single, had nog tijd nodig dat te verwerken. Zo'n tweede grote schok kon ik niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |