Ja, dat was ie ook, Sindala zag ik later als eigenaar van een pizzeria aan de gracht in Utrechtquote:Op maandag 24 juni 2019 11:16 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Bluezz "Als puber had ik vooral een crush op Floris en Thierry de slingeraar". Thierry de Slingeraar wel, en ipv Floris vond ik Sindala geweldig, zo mysterieus
Haha. Heb 'm ook wel eens op tv gezien, hij was toen kunstschilder. Ik zag laatst ook nav een discussie op FB een foto van Thierry. Ook "ietwat" ouder gewordenquote:Op maandag 24 juni 2019 11:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, dat was ie ook, Sindala zag ik later als eigenaar van een pizzeria aan de gracht in Utrecht
Ik wilde wel trouwen met Winnetou (acteur bleef aantrekkelijk, hoe ouder hij werd)quote:Op maandag 24 juni 2019 11:33 schreef golfer het volgende:
Ik vond Ivanhoe altijd heel spannend en wilde die zijn.
Lie!quote:Op maandag 24 juni 2019 11:48 schreef liedetector het volgende:
Ben ik nou de enige die dat nooit echt zo gehad heeft bij personages?
mogguh trouwens!
*zit mn hoofd te breken en kan het uit mn jeugd echt niet bedenken (vast te druk met buiten spelen ofzo)
Ik moest even googlen (want voor mijn tijdquote:Op maandag 24 juni 2019 11:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik wilde wel trouwen met Winnetou (acteur bleef aantrekkelijk, hoe ouder hij werd)
die kinder tv herinner ik me van bij vriendjes..... maar thuis ging ie echt niet aan en bij de meete vriendjes ook niet, herinner me vaak bolke de beer en paulus de boskabouter....maja geen crush opquote:Op maandag 24 juni 2019 11:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lie!![]()
Er was in mijn tijd alleen op woensdagmiddag kinder tv. Rest stond ik op de rolschaatsen, die rode uitschuifbare op je maat schoen, of speelde ik in de vele poorten rondom de v Koetsveldstraat. Ik zag dat er nu hekken voor zitten
Ook geen personages uit boeken waar je 'verliefd' op werd?quote:Op maandag 24 juni 2019 11:55 schreef liedetector het volgende:
[..]
die kinder tv herinner ik me van bij vriendjes..... maar thuis ging ie echt niet aan en bij de meete vriendjes ook niet, herinner me vaak bolke de beer en paulus de boskabouter....maja geen crush op
(weer beetje beter schat?)
oww dat vind ik wel en goeie vraag ja! *denkt even na...quote:Op maandag 24 juni 2019 11:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ook geen personages uit boeken waar je 'verliefd' op werd?![]()
Want dat was/is het vaak bij mij ook wel dat meespeelt; een goede kop is fijn, maar het karakter moet ook wel boeiend zijn. Dus een personage in een boek kan het voor mij echt helemaal maken, of compleet breken. (Ik heb The Name of the Wind nog steeds niet uitgelezen, omdat ik de ideeën super tof vind, maar ik het hoofdpersonage echt niet kan uitstaan)
‘Tante’ Hannie Lips en Dappere Dodo.quote:Op maandag 24 juni 2019 11:53 schreef Bluezz het volgende:
Er was in mijn tijd alleen op woensdagmiddag kinder tv.
Jaaa paulusquote:Op maandag 24 juni 2019 11:55 schreef liedetector het volgende:
die kinder tv herinner ik me van bij vriendjes..... maar thuis ging ie echt niet aan en bij de meete vriendjes ook niet, herinner me vaak bolke de beer en paulus de boskabouter....maja geen crush op
(weer beetje beter schat?)
Ja gebruikte mesje was nieuw uit gesloten verpakking, met hitte en alcohol "schoongemaakt" en het wondje was netjes.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Was je hobbymes wel steriel? Dat je er misschien niet zelf een bacterie ingewroet hebt?
In elk geval succes, wel vervelend en kan smerig zeer doen!
Oh jasses, dat zat echt diep dan ja! Fijn dat het er nu uit is!quote:Op maandag 24 juni 2019 12:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja gebruikte mesje was nieuw uit gesloten verpakking, met hitte en alcohol "schoongemaakt" en het wondje was netjes.
De huisarts wreef in z'n handen, keek blij, liet de assistente al e.e.a. klaarleggen.
Eerst verdoving erin, toen hielp ie nog paar andere patienten en vervolgens sneed ie flink wat dieper dan ik zelf was geweest, en ook een stukkie onder de nagel.
Resultaat waren twee stukjes splinter, een half centimetertje onder de nagel, en een goede 2 cm diep in het puntje van de duim.
Nu plakhechtingen erop, drukverbandje en de verdovingen werken uit![]()
Iewwww, maar ik snap de huisarts welquote:Op maandag 24 juni 2019 12:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja gebruikte mesje was nieuw uit gesloten verpakking, met hitte en alcohol "schoongemaakt" en het wondje was netjes.
De huisarts wreef in z'n handen, keek blij, liet de assistente al e.e.a. klaarleggen.
Eerst verdoving erin, toen hielp ie nog paar andere patienten en vervolgens sneed ie flink wat dieper dan ik zelf was geweest, en ook een stukkie onder de nagel.
Resultaat waren twee stukjes splinter, een half centimetertje onder de nagel, en een goede 2 cm diep in het puntje van de duim.
Nu plakhechtingen erop, drukverbandje en de verdovingen werken uit![]()
Oow en ik heb zelf maar ff om een tetanus update gevraagdquote:Op maandag 24 juni 2019 12:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh jasses, dat zat echt diep dan ja! Fijn dat het er nu uit is!
Minder dat de verdoving er nu wel mee ophoudt...
Heb je dan ook allebei een lookalike pyama?quote:Op maandag 24 juni 2019 12:51 schreef minilot het volgende:
Oh, en ik en mijn beste vriend hebben een gezamenlijk langlopend zwak voor Wiske, maar dat is vrijwel platonisch..
[ afbeelding ]![]()
Is dat met alle devices in huis? Heb je een vast IP of een wisselend IP?quote:Op maandag 24 juni 2019 12:59 schreef golfer het volgende:
Raar...Wij kunnen niet meer op Fok! via Wifi ????
Wel via ons mobieltje,op 4g.
Alle andere sites zijn wel bereikbaar voor ons via wifi.
Kan een mod dat voor ons uitzoeken?
Vast IP en op alle devices doet Fok! het niet via wifi.quote:Op maandag 24 juni 2019 13:02 schreef fietsie het volgende:
Is dat met alle devices in huis? Heb je een vast IP of een wisselend IP?
net zei je dat ie het weer deed? sowieso is het dan bijna een IP issue want op mobile devices op 4G etc is die andersquote:Op maandag 24 juni 2019 13:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Vast IP en op alle devices doet Fok! het niet via wifi.
geen idee maar weet wat je bedoeldquote:Op maandag 24 juni 2019 13:20 schreef fietsie het volgende:
Zit Fok nog steeds achter zo'n "wasstraat" die DDOS shit opruimt enzo?
Als golfer z'n IP dan net in een reeks zit waar ook een aantal bots / overgenomen pc's huizen dan loop je het risico zo weggefilterd te worden...quote:Op maandag 24 juni 2019 13:23 schreef liedetector het volgende:
[..]
geen idee maar weet wat je bedoeld
yep.. en Ip is zo gespoofed ook (nog steeds hola gebruiker ook toevallig?)quote:Op maandag 24 juni 2019 13:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als golfer z'n IP dan net in een reeks zit waar ook een aantal bots / overgenomen pc's huizen dan loop je het risico zo weggefilterd te worden...
Wanneer denk je dan dat ie onder gaat? Woensdag? Donderdag? Ik krijg niet het idee dattie dat vandaag van plan is, ondergaan...quote:Op maandag 24 juni 2019 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
GoedemiddagOp kantoor is het echt heerlijk
Ben benieuwd hoe het zo buiten is
En aangezien mijn strand-borrel-plannen compleet zijn weggevaagd zou ik zo maar eens een zonsondergang kunnen gaan proberen te fotograferen
Jup!quote:Op maandag 24 juni 2019 13:51 schreef fietsie het volgende:
Allestoringen meldt best significante hoeveelheden storingsmeldingen bij Ziggo op 't moment, toevallig jullie beider provider?
Hoezo denk je dat hij dat niet van plan isquote:Op maandag 24 juni 2019 13:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wanneer denk je dan dat ie onder gaat? Woensdag? Donderdag? Ik krijg niet het idee dattie dat vandaag van plan is, ondergaan...
owwww kak!!!! geheel niet terug gelezen!!! de strandmeeting is geweest natuurlijk nu *schaamt zich diep*quote:Op maandag 24 juni 2019 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
GoedemiddagOp kantoor is het echt heerlijk
Ben benieuwd hoe het zo buiten is
En aangezien mijn strand-borrel-plannen compleet zijn weggevaagd zou ik zo maar eens een zonsondergang kunnen gaan proberen te fotograferen
oww rocksteady!! meteen zin in rhoda dakar al had ik daar van de week ruzie meequote:Op maandag 24 juni 2019 13:53 schreef minilot het volgende:
Het iiiiiis.. even kijken.. 28° in huis.
Instrumentale rocksteady aan (@:liedetector: Sound Dimension) en met Günther wat huishoudelijke shizzle doen op een kwart van de gebruikelijke snelheid.
Waar moet al die hitte dan vandaag komenquote:Op maandag 24 juni 2019 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat hij dat niet van plan is![]()
Nee johquote:Op maandag 24 juni 2019 14:17 schreef liedetector het volgende:
[..]
owwww kak!!!! geheel niet terug gelezen!!! de strandmeeting is geweest natuurlijk nu *schaamt zich diep*
quote:Op maandag 24 juni 2019 14:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waar moet al die hitte dan vandaag komen
Heeeeee...Lie je bent er weerquote:Op maandag 24 juni 2019 14:17 schreef liedetector het volgende:
[..]
owwww kak!!!! geheel niet terug gelezen!!! de strandmeeting is geweest natuurlijk nu *schaamt zich diep*
haai schat! ja zolang het duurt! iets met leven dat je inhaalt en druk.... ik ben ook bang dat ik morgen dood ben!quote:Op maandag 24 juni 2019 14:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heeeeee...Lie je bent er weer![]()
Zware dag gaat dat morgen worden.
Strandmeeting is volgens mij eind juli (toch?)
Hoe is het met de pijn Fiets?
Net een heerlijke lunch gehad, meloen, olijf en feta. Broodje erbij
Ook na (inmiddels de tweede portie) paracetamol nog in de categorie "niet fijn" c.q. "meer pijn als toen het nog lekker aan het zweren was" .quote:
Blijkbaar is het nu weer verholpen en doet ie het weer via WiFi.quote:Op maandag 24 juni 2019 13:25 schreef fietsie het volgende:
Als golfer z'n IP dan net in een reeks zit waar ook een aantal bots / overgenomen pc's huizen dan loop je het risico zo weggefilterd te worden...
En ik was hem ook, als fotomodel verkleed voor de omslag van het kinderboekenweek-magazine in 1962:quote:Op maandag 24 juni 2019 11:33 schreef golfer het volgende:
Ik vond Ivanhoe altijd heel spannend en wilde die zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 24 juni 2019 14:46 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik was hem ook, als fotomodel verkleed voor de omslag van het kinderboekenweek-magazine in 1962:ooit was je wel schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
En ik was hem ook, als fotomodel verkleed voor de omslag van het kinderboekenweek-magazine in 1962:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Let me see you stripped down to the bone
[..]
En ik was hem ook, als fotomodel verkleed voor de omslag van het kinderboekenweek-magazine in 1962:AhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
quote:
Er was een probleem bij de hoster ja maar het schijnt opgelost te zijn.quote:Op maandag 24 juni 2019 14:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nu weer verholpen en doet ie het weer via WiFi.
[..]
En ik was hem ook, als fotomodel verkleed voor de omslag van het kinderboekenweek-magazine in 1962:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wát aandoenlijk!
freedom is just another word for nothing left to lose
[..]
En ik was hem ook, als fotomodel verkleed voor de omslag van het kinderboekenweek-magazine in 1962:BaaawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Road trip zuid Duitsland, Oostenrijk, Hongarije. De Sissi route volgenquote:Op maandag 24 juni 2019 15:36 schreef Bluezz het volgende:
Cat ga je on holiday? Waarnaartoe?
En hoe heeft Barrel het.
Sissi route is mij onbekend, maar fijne voorpretquote:Op maandag 24 juni 2019 15:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Road trip zuid Duitsland, Oostenrijk, Hongarije. De Sissi route volgen![]()
En een werkding in Italië tussendoor.
Vanmorgen nog stress want er faalden betalingen voor airBnB.Ik had intussen een nieuwe CC gekregen en had dat nog niet aangepast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie Lord of the Flies-vibe wel, dat nakend naar eten zoeken
[ Bericht 10% gewijzigd door minilot op 24-06-2019 17:41:08 ]Let me see you stripped down to the bone
quote:Op maandag 24 juni 2019 17:26 schreef minilot het volgende:
CUL-kind dreigt zichzelf een overdosis aalbessen te bezorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie Lord of the Flies-vibe wel, dat nakend naar eten zoeken![]()
nostalgie!
Als kind zo-veel aalbessen geplukt van de enorme struiken bij opa en oma in de boomgaard en bij ouders in de tuin."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Bij tante lucy und onkel wilhelm (zus en zwager van mijn opa) ergens in duitsland, kruisbessen, aalbessen, worteltjes uit de grond.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]nostalgie!
Als kind zo-veel aalbessen geplukt van de enorme struiken bij opa en oma in de boomgaard en bij ouders in de tuin.
Aalbessen en kruisbessen, kan die nergens meer vindenquote:Op maandag 24 juni 2019 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bij tante lucy und onkel wilhelm (zus en zwager van mijn opa) ergens in duitsland, kruisbessen, aalbessen, worteltjes uit de grond.
Nul idyllische gevoelens heb ik bij de kweekhobby van mijn vader. Peterselie peterselie en nog eens peterselie. En dat gooide hij overal over en doorquote:Op maandag 24 juni 2019 18:06 schreef minilot het volgende:
Klinkt idyllisch, Kaat en Isa!
Ik kende als kind precies helemaal niemand die wat dan ook kweekte.
quote:Op maandag 24 juni 2019 18:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nul idyllische gevoelens heb ik bij de kweekhobby van mijn vader. Peterselie peterselie en nog eens peterselie. En dat gooide hij overal over en doorte pas, maar heel veel vaker te onpas (denk bami met peterselie)
Wil je iets uit de bovenste regionen van onze Jonkheer van Tets komen plukken?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Aalbessen en kruisbessen, kan die nergens meer vinden![]()
Mijn tante kocht die vroeger altijd voor me, toen ik een kleine Molo was
Voorlopig met die voorproefjes uit de hel qua weer nietquote:Op maandag 24 juni 2019 18:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Wil je iets uit de bovenste regionen van onze Jonkheer van Tets komen plukken?
Ik heb alleen interview met de vampier gelezen, is de rest net zo goed?quote:Op maandag 24 juni 2019 16:07 schreef Isabeau het volgende:
Instankt. Kippenvel.
Wat een geweldige film heb ik dat altijd gevonden![]()
Heb veel van Anne Rice gelezen. Vampire chronicles, maar ook bdsm boeken (Sleeping Beauty)![]()
Was Memnoch the Devil dat boek waarin bleek dat God de bad guy was en de duivel zijn uiterste best deed om de ziel van mensen te redden?
Ah. Heb je dat mijn koter toevallig ingefluisterd?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:15 schreef Pietverdriet het volgende:
omdat ze rond de Geboorte van Johannes de Doper (Johannistag) te oogsten zijn (rond 24 juni)
Meer het overdadige, overal overheenquote:Op maandag 24 juni 2019 18:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoho! https://thepioneerwoman.c(...)mon-parsley-noodles/
Lijkt er niet op. En het ging zelfs door en over zijn satésaus. Hij kon heerlijk koken maar af en toe...en je moest het eten ook eigenlijk niet zien, het zag er meestal niet uit, maar het was (bijna) altijd heerlijkquote:Op maandag 24 juni 2019 18:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoho! https://thepioneerwoman.c(...)mon-parsley-noodles/
Krul of platte? Mijn opa verbouwde altijd krul. Dat was meer decoratief dan smaakvol.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nul idyllische gevoelens heb ik bij de kweekhobby van mijn vader. Peterselie peterselie en nog eens peterselie. En dat gooide hij overal over en doorte pas, maar heel veel vaker te onpas (denk bami met peterselie)
De kleine kapitein had ik als kind een crush voor/opquote:Op maandag 24 juni 2019 12:42 schreef minilot het volgende:
Boekpersonagecrushjes: Ghost uit Poppy Z. Brites Lost Souls (1992) en Pie'oh'pah uit Clive Barkers Imajica (1991). Ik zie een patroon, inzake vroeg-jaren-negentig
Ik durf Fiets z'n post niet te lezenSterkte en kus maar gewoon, denk ik.
Terechtquote:Op maandag 24 juni 2019 18:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De kleine kapitein had ik als kind een crush voor/op
Jongen, da’s ruim 45 jaar geleden, was er toch al verschil?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Krul of platte? Mijn opa verbouwde altijd krul. Dat was meer decoratief dan smaakvol.
Nopequote:Op maandag 24 juni 2019 18:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah. Heb je dat mijn koter toevallig ingefluisterd?
Koos gaat vanavond sporten dus moet thuis blijven. Anders lag ik allang in het water iigquote:
Tuuuuuurlijk!quote:Op maandag 24 juni 2019 18:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Morgen keihard doodgaan in de Kuip bij Rammstein, eerst maar eens zien of ik dat overleef
Denk dat ze ongeveer van dezelfde generatie zijn. Waarschijnlijk heeft m'n opa altijd dezelfde rassen verbouwd en was er toen wel degelijk krul en plat.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jongen, da’s ruim 45 jaar geleden, was er toch al verschil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |