abonnement Unibet Coolblue
pi_187585589
JAAAAAAAAAAAAAAAAA. Genot.
  maandag 24 juni 2019 @ 19:56:50 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187585617
Indrukwekkend _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 juni 2019 @ 20:00:19 #153
163650 Greys
pi_187585687
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2019 19:46 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Op dit moment bijna 4 ipv 10 toch?
Vorig jaar ook al vijf. Die mag best meegeteld. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187585714
quote:
14s.gif Op maandag 24 juni 2019 20:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Vorig jaar ook al vijf. Die mag best meegeteld. *O*
Ow huh. Daarstraks op paar km voor de 'finish' werd op de radio nog gemeld dat hij op dat moment al meer geld had opgehaald dan vorig jaar.

Ach, hij flikt het. Wat een held
pi_187585801
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2019 20:02 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ow huh. Daarstraks op paar km voor de 'finish' werd op de radio nog gemeld dat hij op dat moment al meer geld had opgehaald dan vorig jaar.

Ach, hij flikt het. Wat een held
Dat klopt ook, die vijf miljoen van vorig jaar was de eindstand, niet het bedrag dat was opgehaald nadat Maarten stopte met zwemmen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 juni 2019 @ 20:10:45 #156
163650 Greys
pi_187585864
Waar waren de koning en koningin en Rutte enzo eigenlijk.. }:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187585868
Top vent!
pi_187585877
mvdwfoundation twitterde op maandag 24-06-2019 om 19:38:01 Maarten heeft van Reinier Paping het #11stedenzwemtocht-kruisje omgehangen gekregen. ^WD reageer retweet
pi_187586275
Aan de ene kant idioot als mensen dit soort evenementen nodig hebben om te doneren voor kankeronderzoek. Maar positief bekeken heeft Maarten opgeteld bij vorig jaar toch maar mooi 10 miljoen binnengeharkt / gezwommen. Dit gaat ook niet zijn laatste uitdaging worden, volgend jaar zal hij wel met iets nieuws komen. Dit soort mensen is verslaafd aan de fysieke uitdaging en de aandacht is ook niet vies.
  maandag 24 juni 2019 @ 20:34:43 #160
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187586323
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2019 20:10 schreef Greys het volgende:
Waar waren de koning en koningin en Rutte enzo eigenlijk.. }:|
Ik had toch eigenlijk wel de Koning verwacht inderdaad. :{
Mark belt altijd.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_187586381
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 20:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Aan de ene kant idioot als mensen dit soort evenementen nodig hebben om te doneren voor kankeronderzoek. Maar positief bekeken heeft Maarten opgeteld bij vorig jaar toch maar mooi 10 miljoen binnengeharkt / gezwommen. Dit gaat ook niet zijn laatste uitdaging worden, volgend jaar zal hij wel met iets nieuws komen. Dit soort mensen is verslaafd aan de fysieke uitdaging en de aandacht is ook niet vies.
Er wordt ook zonder evenementen zoals deze geld gedoneerd. Het zorgt er alleen voor dat er meer dan anders wordt gedoneerd.

Andere kant. Kanker is een enorm mediagenieke ziekte. Er gaan bija net zoveel mensen aan een hart- of vaatziekten, maar geld hebben we er niet voor over
pi_187586862
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 20:11 schreef Zipportal het volgende:
mvdwfoundation twitterde op maandag 24-06-2019 om 19:38:01 Maarten heeft van Reinier Paping het #11stedenzwemtocht-kruisje omgehangen gekregen. ^WD reageer retweet
Leuk. Dat kruisje is voor veel mensen heilig. Ik vond de prestatie belangrijker dan het versiersel.

BTW Ik heb 11 ct per km gedoneerd. Voorbeeld doet volgen. FF de bank-app openen dus.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 juni 2019 @ 21:10:26 #163
163650 Greys
pi_187586913
quote:
99s.gif Op maandag 24 juni 2019 21:07 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Leuk. Dat kruisje is voor veel mensen heilig. Ik vond de prestatie belangrijker dan het versiersel.

BTW Ik heb 11 ct per km gedoneerd. Voorbeeld doet volgen. FF de bank-app openen dus.
Dit is niet hét kruisje he, maar het ElfstedenZWEMkruisje. ;) Dan zitten ze niemand in de weg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187586961
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2019 20:10 schreef Greys het volgende:
Waar waren de koning en koningin en Rutte enzo eigenlijk.. }:|
Mijn god, wees nou toch is een beetje bij zinnen meissie..

Dit is zo’n opgeblazen poppenkast waarbij er inderdaad maar 1 winnaar is en dat is Maarten. Die gaat hier qua inkomsten uit lezingen, shows, optredens en reclame meer aan over houden dan mensen gedoneerd hebben. Dit is zo’n megalomane aaandachtshoer, die gaan we nog weken in late night shows zien.

Leuk evenement voor huismoeders die met zakken krentenbollen langs die sloot gaan staan. Maar deze poppenkast gaat toch nergens over?

Staan daar meezwemmers met belerende stem te vertellen dat dankzij Maarten mensen snappen dat kanker een vreselijke ziekte is.... Nou fantastisch, dat inzicht had ik nog niet.

Ben ook benieuwd hoe veel van dat klootjesvolk wat deze Maarten drie dagen lang heeft staan ophemelen ook daadwerkelijk gedoneerd heeft. Denk dat meer dan 3 miljoen dit actief hebben kunnen volgen. Dan is nog geen 1,5 euro per kijker wel heel schraal!! En dan te bedenken dat 80% daarvan waarschijnlijk nooit iets zou doneren.

Ach Maarten, je hebt je 3 dagen uitgesloofd in je drijfpak en onderwater kabel aan boot. Die kerel kan 1 jaar lang goed boeren op allerlei lezingen en shows. King Maarten!!! Je eigen vrouw en kinderen bij je eigen standbeeld laten wachten, op die kus alsof je de Vader van ons land bent!!! Ge-wel-dig!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 juni 2019 @ 21:17:06 #165
163650 Greys
pi_187587025
koninklijkhuis twitterde op maandag 24-06-2019 om 20:02:36 Felicitatie van Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima aan Maarten van der Weijden na zijn #11stedenzwemtocht: https://t.co/cHDqsPIMsd reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 juni 2019 @ 21:17:47 #166
163650 Greys
pi_187587036
MinPres twitterde op maandag 24-06-2019 om 21:01:31 Het is gelukt! Wat een ongelooflijke prestatie van Maarten van der Weijden, die na 195 kilometer zijn #11StedenZwemtocht in Leeuwarden heeft volbracht. Een historische en bewonderenswaardige prestatie, allemaal voor het goede doel. Heel Nederland is trots! 👏 https://t.co/cKcua2XiNN reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187587141
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 19:37 schreef Lola69 het volgende:
Meer dan 3 keer zoveel als die plaatjes draaiers van Serious request van afgelopen jaar. Bam, zo hoort het! ^O^

Je moet is voor de grap eens het maandsalaris van de directeur van het KWF opzoeken:) Weet je meteen hoeveel van die 5 miljoen over gaat blijven. Druppel op een gloeiende plaat.

Je kan het beter rechtstreeks geven aan patiënten en familie die het financieel moeilijk hebben dan aan die overbetaalde fondsen en onderzoekers. 80% van de ziektes waren al te genezen als er niet vreselijk aan verdiend kon worden. Walgelijk.
pi_187587348
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 21:23 schreef Zakzonderballen het volgende:

[..]

Je moet is voor de grap eens het maandsalaris van de directeur van het KWF opzoeken:) Weet je meteen hoeveel van die 5 miljoen over gaat blijven. Druppel op een gloeiende plaat.

Je kan het beter rechtstreeks geven aan patiënten en familie die het financieel moeilijk hebben dan aan die overbetaalde fondsen en onderzoekers. 80% van de ziektes waren al te genezen als er niet vreselijk aan verdiend kon worden. Walgelijk.
Je kan solliciteren.

Misschien dat jij voor dat kwart van zijn salaris de toko ook zo draaiende weet te houden. Edit: ah wacht. Overbetaalde fondsen en onderzoekers. Doe het dan maar gratis, ik hoop dat je het redt, succes!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 juni 2019 @ 21:37:24 #169
163650 Greys
pi_187587429
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 21:23 schreef Zakzonderballen het volgende:

[..]

Je moet is voor de grap eens het maandsalaris van de directeur van het KWF opzoeken:) Weet je meteen hoeveel van die 5 miljoen over gaat blijven. Druppel op een gloeiende plaat.
Er is nou al meerdere keren uitgelegd dat zijn foundation geen strijkstok heeft. Het geld gaat rechtstreeks naar de onderzoekers. Maar goed, blijf lekker tegen de wind in roepen. Ook jij verdient wat broodnodige aandacht, natuurlijk. O+

quote:
Wat is er gebeurd met het ingezamelde geld van vorig jaar?
“Daarmee zijn twaalf kankeronderzoeken gefinancierd, die het KWF had goedgekeurd. Belangrijk is dat 100 procent van het gedoneerde geld naar de goede doelen gaat. Onze organisatie heeft geen strijkstok. We maken wel kosten, maar die worden door sponsoring gedekt. Nieuw dit jaar is dat meezwemmers zelf bepalen waaraan ze doneren. Van leukemie en eierstokkanker tot palliatieve zorg en kinderkanker. Wie ben ik om te bepalen waar hun geld heen moet?”
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187587703
Wow. Heel indrukwekkend goed.

_O_ _O_ _O_
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_187587767
quote:
14s.gif Op maandag 24 juni 2019 21:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit is niet hét kruisje he, maar het ElfstedenZWEMkruisje. ;) Dan zitten ze niemand in de weg.
Meezwemmers hebben 'm ook gekregen.
pi_187587812
quote:
10s.gif Op maandag 24 juni 2019 21:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Er is nou al meerdere keren uitgelegd dat zijn foundation geen strijkstok heeft. Het geld gaat rechtstreeks naar de onderzoekers. Maar goed, blijf lekker tegen de wind in roepen. Ook jij verdient wat broodnodige aandacht, natuurlijk. O+
[..]

Hoe veel heb je gedoneerd? Was het je meer dan 25 euro waard?
pi_187587850
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 21:56 schreef Zakzonderballen het volgende:

[..]

Hoe veel heb je gedoneerd? Was het je meer dan 25 euro waard?
:')
  maandag 24 juni 2019 @ 22:08:04 #174
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_187588035
Hier is maar één woord voor......HELD....
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_187590686
quote:
10s.gif Op maandag 24 juni 2019 19:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Je hebt zelf meer aandacht nodig dan Maarten geloof ik met al je gepiep vandaag. Moppie toch! *aait over bol*
Sorry dat ik kritisch was over je heilige held. Feiten zijn uiteraard verboden in het aanbiddingstopic. Ik beloof dat ik niet meer zo blasfemisch zal zijn.
  Redactie Sport dinsdag 25 juni 2019 @ 09:34:49 #176
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_187592750
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 21:13 schreef Zakzonderballen het volgende:

[..]

Mijn god, wees nou toch is een beetje bij zinnen meissie..

Dit is zo’n opgeblazen poppenkast waarbij er inderdaad maar 1 winnaar is en dat is Maarten. Die gaat hier qua inkomsten uit lezingen, shows, optredens en reclame meer aan over houden dan mensen gedoneerd hebben. Dit is zo’n megalomane aaandachtshoer, die gaan we nog weken in late night shows zien.

Leuk evenement voor huismoeders die met zakken krentenbollen langs die sloot gaan staan. Maar deze poppenkast gaat toch nergens over?

Staan daar meezwemmers met belerende stem te vertellen dat dankzij Maarten mensen snappen dat kanker een vreselijke ziekte is.... Nou fantastisch, dat inzicht had ik nog niet.

Ben ook benieuwd hoe veel van dat klootjesvolk wat deze Maarten drie dagen lang heeft staan ophemelen ook daadwerkelijk gedoneerd heeft. Denk dat meer dan 3 miljoen dit actief hebben kunnen volgen. Dan is nog geen 1,5 euro per kijker wel heel schraal!! En dan te bedenken dat 80% daarvan waarschijnlijk nooit iets zou doneren.

Ach Maarten, je hebt je 3 dagen uitgesloofd in je drijfpak en onderwater kabel aan boot. Die kerel kan 1 jaar lang goed boeren op allerlei lezingen en shows. King Maarten!!! Je eigen vrouw en kinderen bij je eigen standbeeld laten wachten, op die kus alsof je de Vader van ons land bent!!! Ge-wel-dig!
Ken je Maarten van der Weijden eigenlijk wel? Die werd in 2008 olympisch kampioen op de 10km open water, die deed voordat hij uberhaupt van plan was om de Elfstedentocht te zwemmen al lezingen. Daarnaast heeft die man gewoon aan de universiteit gestudeerd en gewoon een prima baan, die heeft dit helemaal niet nodig. :')

Man man man. _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 juni 2019 @ 09:51:32 #177
163650 Greys
pi_187593002
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 00:45 schreef Coppi het volgende:

[..]

Sorry dat ik kritisch was over je heilige held. Feiten zijn uiteraard verboden in het aanbiddingstopic. Ik beloof dat ik niet meer zo blasfemisch zal zijn.
Er is hier niet één zanikpost aangepast of verwijderd volgens mij met je "verboden". Ga ff in de schaduw zitten met een koel biertje als je dingen gaat zien die er niet zijn. Jullie mogen er óók zijn. Kusje!



[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 25-06-2019 10:07:51 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 juni 2019 @ 09:53:14 #178
163650 Greys
pi_187593025
Was leuk hier iig de afgelopen dagen. Ook met die ouwe klaagmuppets op het balkon.

Volgend jaar weer! Tot dan! :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 25 juni 2019 @ 10:30:28 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187593533
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 09:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Er is hier niet één zanikpost aangepast of verwijderd volgens mij met je "verboden". Ga ff in de schaduw zitten met een koel biertje als je dingen gaat zien die er niet zijn. Jullie mogen er óók zijn. Kusje!

[ afbeelding ]
Om 10.00 uur aan het bier... Greys :D :') _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_187593663
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 00:45 schreef Coppi het volgende:

[..]

Sorry dat ik kritisch was over je heilige held. Feiten zijn uiteraard verboden in het aanbiddingstopic. Ik beloof dat ik niet meer zo blasfemisch zal zijn.
Grootste olifant van Europa heet Calimero.

Moest ik ineens aan denken
pi_187595990
pi_187600266
Zag vanmiddag bij Pauw wel iets opmerkelijks over de prestatie dat Maarten heeft geleverd.

In het verleden had hij namelijk eerder geld opgehaald. een keer met het zwemmen over het kanaal 6000 euro. Een keer een rondje IJsselmeer 80.000 euro. Corrigeer me maar als de bedragen niet juist zijn, want dit kwam tussen neus en lippen door ter sprake. Dat had namelijk wel mijn aandacht, mede omdat het verschil met deze pogingen om geld op te halen zo groot is met de Friese Elf Stedentocht.

Dus eigenlijk mag je wel concluderen, los van het feit dat Maarten een megaprestatie heeft geleverd, wat overigens ook het zwemmen van het kanaal of een rondje IJsselmeer ook is. Dat de reden waarom Maarten zoveel geld heeft opgehaald te maken heeft met de mythische kracht dat de Friese Elf Stedentocht met zich mee brengt.

Daarom vond ik het ook achterlijk dat de club bij Pauw voorstelde om dit jaarlijks te doen niet in Friesland maar elders in het land zonder Maarten in estafette, te denken dat het dan weer zou werken.
  dinsdag 25 juni 2019 @ 17:35:54 #183
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_187600710
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 21:13 schreef Zakzonderballen het volgende:

[..]


Ach Maarten, je hebt je 3 dagen uitgesloofd in je drijfpak en onderwater kabel aan boot. Die kerel kan 1 jaar lang goed boeren op allerlei lezingen en shows. King Maarten!!! Je eigen vrouw en kinderen bij je eigen standbeeld laten wachten, op die kus alsof je de Vader van ons land bent!!! Ge-wel-dig!
Huh? Onderwaterkabel? Vertel.
heitieh
  dinsdag 25 juni 2019 @ 17:41:37 #184
2651 svann
night-hawk
pi_187600823
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 17:35 schreef Joooo-pi het volgende:
Huh? Onderwaterkabel? Vertel.
Conspiracy!
We worden er tussen genomen, hij zwom niet echt.
Zoiets. Tja.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_187601011
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 17:07 schreef MakkieR het volgende:
Dus eigenlijk mag je wel concluderen, los van het feit dat Maarten een megaprestatie heeft geleverd, wat overigens ook het zwemmen van het kanaal of een rondje IJsselmeer ook is. Dat de reden waarom Maarten zoveel geld heeft opgehaald te maken heeft met de mythische kracht dat de Friese Elf Stedentocht met zich mee brengt.
Het kanaal overzwemmen heeft de naam maar die elfstedentocht is gewoon zes keer zo ver. Rondje IJsselmeer weet ik niet welke route hij heeft gevolgd maar ook dat is minder ver meestal.

Mee eens dat de elfstedentocht een handelsnaam is die heel veel belangstelling weet te trekken. Voor ij persoonlijk gat het heroïsche er wel van af als het een estafette wordt. Aan de andere kant is het ook niet veilig als je mensen meerdere dagen en nachten laat doorzwemmen.
pi_187601463
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 17:50 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Het kanaal overzwemmen heeft de naam maar die elfstedentocht is gewoon zes keer zo ver. Rondje IJsselmeer weet ik niet welke route hij heeft gevolgd maar ook dat is minder ver meestal.

Mee eens dat de elfstedentocht een handelsnaam is die heel veel belangstelling weet te trekken. Voor ij persoonlijk gat het heroïsche er wel van af als het een estafette wordt. Aan de andere kant is het ook niet veilig als je mensen meerdere dagen en nachten laat doorzwemmen.
Estafette moet je sowieso niet doen, daar is niks heroïsch aan. Een ander zou zich er misschien aan kunnen wagen om de Elf Stedentocht te zwemmen, al is de vraag hoe heroïsch de Elf Stedentocht is als een tweede zwemmer hem ook haalt en daarna de derde etc. Hem elk jaar doen door Maarten lijkt mij de meest logische optie en ik zie hem er wel voor aan, gezien het jaarlijks 5 miljoen ophaalt. Maar ik blijf erbij krijg je dan niet een soort Serieous Request effect of een Domino D Day effect. Leuk in het begin maar men wordt er denk ik snel moe van. Maar ja, zo lang het geld oplevert gewoon maar elk jaar houden, net zolang Maarten er zin in heeft en er voldoende geld binnenkomt. En gezien de 80.000 euro dat het IJsselmeer zwemmen veruit lager ligt. Zie ik geen reden om te stoppen met deze actie.
pi_187601571
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 18:17 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Estafette moet je sowieso niet doen, daar is niks heroïsch aan. Een ander zou zich er misschien aan kunnen wagen om de Elf Stedentocht te zwemmen, al is de vraag hoe heroïsch de Elf Stedentocht is als een tweede zwemmer hem ook haalt en daarna de derde etc. Hem elk jaar doen door Maarten lijkt mij de meest logische optie en ik zie hem er wel voor aan, gezien het jaarlijks 5 miljoen ophaalt. Maar ik blijf erbij krijg je dan niet een soort Serieous Request effect of een Domino D Day effect. Leuk in het begin maar men wordt er denk ik snel moe van. Maar ja, zo lang het geld oplevert gewoon maar elk jaar houden, net zolang Maarten er zin in heeft en er voldoende geld binnenkomt. En gezien de 80.000 euro dat het IJsselmeer zwemmen veruit lager ligt. Zie ik geen reden om te stoppen met deze actie.
Als ik voor me zelf spreek dan denk ik niet dat ik bij een herhaling van dit evenement nog veel belangstelling heb. Ik zou meer zien in een toertocht of wedstrijd met open inschrijving maar dan wel beperken tot een paar dagen van 12 of 16 uur. Onbeperkt door laten zwemmen gaat ongelukken opleveren denk ik.

Er is al een jaarlijkse tocht per zeekano. Die doen er meestal iets van twee-en-dertig uur over. Ook knap heroïsch vind ik maar je hoort er nooit iets van. (Het is ook geen sponsor evenement).
  Moderator dinsdag 25 juni 2019 @ 18:36:33 #188
446930 crew  ESF1Gamer
pi_187601773
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 17:07 schreef MakkieR het volgende:
Zag vanmiddag bij Pauw wel iets opmerkelijks over de prestatie dat Maarten heeft geleverd.

In het verleden had hij namelijk eerder geld opgehaald. een keer met het zwemmen over het kanaal 6000 euro. Een keer een rondje IJsselmeer 80.000 euro. Corrigeer me maar als de bedragen niet juist zijn, want dit kwam tussen neus en lippen door ter sprake. Dat had namelijk wel mijn aandacht, mede omdat het verschil met deze pogingen om geld op te halen zo groot is met de Friese Elf Stedentocht.

Dus eigenlijk mag je wel concluderen, los van het feit dat Maarten een megaprestatie heeft geleverd, wat overigens ook het zwemmen van het kanaal of een rondje IJsselmeer ook is. Dat de reden waarom Maarten zoveel geld heeft opgehaald te maken heeft met de mythische kracht dat de Friese Elf Stedentocht met zich mee brengt.

Daarom vond ik het ook achterlijk dat de club bij Pauw voorstelde om dit jaarlijks te doen niet in Friesland maar elders in het land zonder Maarten in estafette, te denken dat het dan weer zou werken.
Elfstedentocht hoort bij Friesland. Je gaat die schaatstocht toch ook niet in elf steden in Limburg organiseren :')
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_187602322
Maarten nu bij M.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_187603121
5.1 miljoen KOEKOEK
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_187609701
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 18:36 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Elfstedentocht hoort bij Friesland. Je gaat die schaatstocht toch ook niet in elf steden in Limburg organiseren :')
Helemaal mee eens, De Friese Elfstedentocht heeft iets magisch iets onbereikbaar, daar kun je niet aan tornen, doe je dat wel dan is de magie meteen weg en daarmee de belangstelling van het grote publiek. Het plaatje paste bij Maarten helemaal. Onmenselijke prestaties is het plaatje dat bij de Friese Elf Stedentocht past. Het voorbeeld IJsselmeer en het kanaal gaf juist precies aan in hoever er dan belangstelling is. Met een Elf Stedentocht buiten Friesland krijg je exact hetzelfde.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')