Vorig jaar ook al vijf. Die mag best meegeteld.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Op dit moment bijna 4 ipv 10 toch?
Ow huh. Daarstraks op paar km voor de 'finish' werd op de radio nog gemeld dat hij op dat moment al meer geld had opgehaald dan vorig jaar.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al vijf. Die mag best meegeteld.
Dat klopt ook, die vijf miljoen van vorig jaar was de eindstand, niet het bedrag dat was opgehaald nadat Maarten stopte met zwemmen.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow huh. Daarstraks op paar km voor de 'finish' werd op de radio nog gemeld dat hij op dat moment al meer geld had opgehaald dan vorig jaar.
Ach, hij flikt het. Wat een held
twitter:mvdwfoundation twitterde op maandag 24-06-2019 om 19:38:01Maarten heeft van Reinier Paping het #11stedenzwemtocht-kruisje omgehangen gekregen. ^WD reageer retweet
Ik had toch eigenlijk wel de Koning verwacht inderdaad.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:10 schreef Greys het volgende:
Waar waren de koning en koningin en Rutte enzo eigenlijk..
Er wordt ook zonder evenementen zoals deze geld gedoneerd. Het zorgt er alleen voor dat er meer dan anders wordt gedoneerd.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Aan de ene kant idioot als mensen dit soort evenementen nodig hebben om te doneren voor kankeronderzoek. Maar positief bekeken heeft Maarten opgeteld bij vorig jaar toch maar mooi 10 miljoen binnengeharkt / gezwommen. Dit gaat ook niet zijn laatste uitdaging worden, volgend jaar zal hij wel met iets nieuws komen. Dit soort mensen is verslaafd aan de fysieke uitdaging en de aandacht is ook niet vies.
Leuk. Dat kruisje is voor veel mensen heilig. Ik vond de prestatie belangrijker dan het versiersel.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:11 schreef Zipportal het volgende:
twitter:mvdwfoundation twitterde op maandag 24-06-2019 om 19:38:01Maarten heeft van Reinier Paping het #11stedenzwemtocht-kruisje omgehangen gekregen. ^WD reageer retweet
Dit is niet hét kruisje he, maar het ElfstedenZWEMkruisje.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:07 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Leuk. Dat kruisje is voor veel mensen heilig. Ik vond de prestatie belangrijker dan het versiersel.
BTW Ik heb 11 ct per km gedoneerd. Voorbeeld doet volgen. FF de bank-app openen dus.
Mijn god, wees nou toch is een beetje bij zinnen meissie..quote:Op maandag 24 juni 2019 20:10 schreef Greys het volgende:
Waar waren de koning en koningin en Rutte enzo eigenlijk..
twitter:koninklijkhuis twitterde op maandag 24-06-2019 om 20:02:36Felicitatie van Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima aan Maarten van der Weijden na zijn #11stedenzwemtocht: https://t.co/cHDqsPIMsd reageer retweet
twitter:MinPres twitterde op maandag 24-06-2019 om 21:01:31Het is gelukt! Wat een ongelooflijke prestatie van Maarten van der Weijden, die na 195 kilometer zijn #11StedenZwemtocht in Leeuwarden heeft volbracht. Een historische en bewonderenswaardige prestatie, allemaal voor het goede doel. Heel Nederland is trots! 👏 https://t.co/cKcua2XiNN reageer retweet
Je moet is voor de grap eens het maandsalaris van de directeur van het KWF opzoeken:) Weet je meteen hoeveel van die 5 miljoen over gaat blijven. Druppel op een gloeiende plaat.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:37 schreef Lola69 het volgende:
Meer dan 3 keer zoveel als die plaatjes draaiers van Serious request van afgelopen jaar. Bam, zo hoort het!
Je kan solliciteren.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:23 schreef Zakzonderballen het volgende:
[..]
Je moet is voor de grap eens het maandsalaris van de directeur van het KWF opzoeken:) Weet je meteen hoeveel van die 5 miljoen over gaat blijven. Druppel op een gloeiende plaat.
Je kan het beter rechtstreeks geven aan patiënten en familie die het financieel moeilijk hebben dan aan die overbetaalde fondsen en onderzoekers. 80% van de ziektes waren al te genezen als er niet vreselijk aan verdiend kon worden. Walgelijk.
Er is nou al meerdere keren uitgelegd dat zijn foundation geen strijkstok heeft. Het geld gaat rechtstreeks naar de onderzoekers. Maar goed, blijf lekker tegen de wind in roepen. Ook jij verdient wat broodnodige aandacht, natuurlijk.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:23 schreef Zakzonderballen het volgende:
[..]
Je moet is voor de grap eens het maandsalaris van de directeur van het KWF opzoeken:) Weet je meteen hoeveel van die 5 miljoen over gaat blijven. Druppel op een gloeiende plaat.
quote:Wat is er gebeurd met het ingezamelde geld van vorig jaar?
“Daarmee zijn twaalf kankeronderzoeken gefinancierd, die het KWF had goedgekeurd. Belangrijk is dat 100 procent van het gedoneerde geld naar de goede doelen gaat. Onze organisatie heeft geen strijkstok. We maken wel kosten, maar die worden door sponsoring gedekt. Nieuw dit jaar is dat meezwemmers zelf bepalen waaraan ze doneren. Van leukemie en eierstokkanker tot palliatieve zorg en kinderkanker. Wie ben ik om te bepalen waar hun geld heen moet?”
Meezwemmers hebben 'm ook gekregen.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is niet hét kruisje he, maar het ElfstedenZWEMkruisje.Dan zitten ze niemand in de weg.
Hoe veel heb je gedoneerd? Was het je meer dan 25 euro waard?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is nou al meerdere keren uitgelegd dat zijn foundation geen strijkstok heeft. Het geld gaat rechtstreeks naar de onderzoekers. Maar goed, blijf lekker tegen de wind in roepen. Ook jij verdient wat broodnodige aandacht, natuurlijk.
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2019 21:56 schreef Zakzonderballen het volgende:
[..]
Hoe veel heb je gedoneerd? Was het je meer dan 25 euro waard?
Sorry dat ik kritisch was over je heilige held. Feiten zijn uiteraard verboden in het aanbiddingstopic. Ik beloof dat ik niet meer zo blasfemisch zal zijn.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt zelf meer aandacht nodig dan Maarten geloof ik met al je gepiep vandaag. Moppie toch! *aait over bol*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |