Wat is er bizar aan?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:41 schreef TheArt het volgende:
Dat bovenste deel van het schema van de vrouwenWat bizar.
[ afbeelding ]
Stephens op grasquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:35 schreef BobW het volgende:
Kiki tegen Kvitova of Stephens eventueel in kwartfinale.
mag ook een keertjequote:
Kerkhove gaat schroeien.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:41 schreef TheArt het volgende:
Dat bovenste deel van het schema van de vrouwenWat bizar.
[ afbeelding ]
In ieder geval een heleboel oud-winnaars met Kerber, Serena, Sharapova en Muguruza, de nummer 1 van de wereld, een halve finalist van vorig jaar..quote:
Coric heeft ie toch vaak moeite mee hoor..!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:48 schreef Norrage het volgende:
Wat een terrorloting voor Nadal
En wat een easy peasy piss loting for FedAls die een set verliest tot aan de halve finale....
Ik vind Coric geen makkie hoor.. Daarbij had Fed op RG nou niet echt de makkelijkste loting dacht ik zoquote:
Fed op RG geen makkelijke loting?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vind Coric geen makkie hoor.. Daarbij had Fed op RG nou niet echt de makkelijkste loting dacht ik zo
Op papier he, de praktijk was iets makkelijker. Maar potentieel Nadal in de halve, Tsitsipas in de kwart (werd uiteindelijk Wawa, ook geen eitje) en de halve finalist van vorig jaar in de 4e ronde (of Schwartzman) vind ik op papier niet per se heel makkelijk.quote:
Misschien 1 tie-breakje inderdaad, of een 7-5 / 6-4 break in de laatste game van de 1e set. Daarna is het verzet wel gebroken en wordt het 6-2 6-2.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:22 schreef Marcoss het volgende:
Coric is wel een lastige tegenstander inderdaad, maar acht de kans groot dat hij al uitgeschakeld is voor hij Federer tegen komen, die is met een heel matig jaar bezig.. Verwacht dan eerder moeilijkheden van Pouille, maar ook dat lijkt me normaal gesproken geen probleem.
Djoko met Kohlschreiber wel een hele lastige 1e ronde, zeker bij zo'n 1e wedstrijd op gras. Maar goed, Kohli is wel wisselvallig, dus 3x 6-2 is natuurlijk ook altijd een mogelijkheid.
quote:
Ja, maar die vorm is hij al wel een tijdje kwijt..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:27 schreef Piperidine het volgende:
Coric won vorig jaar anders wel gewoon in de finale van Halle van Federer.
Dat is geen makkie dus.
Had hij toch gelijk met z’n klacht over de plaatsing!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:01 schreef Opnaarutrecht het volgende:
De tering, wat een draw voor Nadal.
Cilic is al maanden nog slechter dan bovenstaanden. Maar bijvoorbeeld Kyrgios doet enkel zijn best tegen de grote namen. Tsonga speelde laatst nog vrij goed tegen Federer volgens mij.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik snap niet wat er zo horror is aan de loting van Nadal. Kyrgios presteert al maanden geen ruk. Thiem haalt op gras nooit de kwartfinales. Enige mogelijke opstakel is misschien Tsonga of Cilic.
Het blijft Kyrgios he, die kan opeens weer tennissen tegen wereldtoppers en won hier al eens van Nadal natuurlijk. Denk overigens dat Thompson ook geen fijne tegenstander voor hem is, mocht die van Kyrgios winnen. En denk dat sowieso iedereen Tsonga wilde ontlopen, maar dan is Nadal al 2 ronden onderweg.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik snap niet wat er zo horror is aan de loting van Nadal. Kyrgios presteert al maanden geen ruk. Thiem haalt op gras nooit de kwartfinales. Enige mogelijke opstakel is misschien Tsonga of Cilic.
Inmiddels doet Coric al niet meer mee. Federer kan nu wel tegen Berrettini moeten.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:27 schreef Piperidine het volgende:
Coric won vorig jaar anders wel gewoon in de finale van Halle van Federer.
Dat is geen makkie dus.
Ja, had ingezet op Herbert bij de sportpoolsquote:Op maandag 1 juli 2019 13:29 schreef Szura het volgende:
Had toch wat meer verwacht van Herbert tegen de mokersaaie Anderson, stond aardig te spelen de laatste tijd maar gaat er vrij klinisch af vooralsnog.
Wawrinka heeft een makkie tegen de altijd waardeloze Bemelmans, Bautista en Flopez ook.
Ok, meteen teruggebroken en daarna weer. Kohli is uitermate waardeloos.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:15 schreef Norrage het volgende:
Djoko meteen gebroken. Lastige eerste ronde hoor. Al had ie Kohli een paar jaar terug ook in de 1e (en dat was een makkie).
Wtf Pliskova...Zo aan het schroeien in Eastbournequote:Op maandag 1 juli 2019 15:00 schreef Max23 het volgende:
Zhu mag serveren voor de 2e set tegen Pliskova
Denk je ook even dat ze favoriet is
Ja nu al inderdaad...quote:Op maandag 1 juli 2019 15:05 schreef Slobeend het volgende:
Het gras ziet er erg slecht uit op het Centre Court.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |