"Get in there Lewis!"quote:Op zondag 23 juni 2019 16:22 schreef Pino112 het volgende:
Amazing team
Great growd
Bonjour
Voor de bingokaart zo.
quote:Op zondag 23 juni 2019 16:24 schreef Lola69 het volgende:
Zou Seb zo nog even een nieuw setje softs pakken en voor FL gaan? Toch ruimte zat achter hem
quote:Op zondag 23 juni 2019 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks komen ze nog met Plan V.
Gaat als een trein.
Da's wel ongunstig tijdens zap de neger.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:24 schreef hjansen82 het volgende:
Ik heb een Hamilton filter voor mijn televisie.
Nee, ik zat ook net te denken... Ik zou het niet weten wie nu in aanmerking komt.quote:
Huehuehue.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks komen ze nog met Plan V.
Gaat als een trein.
200KM zwemmen zelfsquote:
quote:Op zondag 23 juni 2019 16:25 schreef Lola69 het volgende:
[ afbeelding ]
P11 in een Red Bull, Fenomenaal
Het NK punniken met parkinson ook.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2019 16:25 schreef AMDB het volgende:
Allemaal op de nummer laatst stemmen als protest.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 23 juni 2019 16:25 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Max rijdt volgens mij wel ongekend snel gezien het materiaal
Rijdt 1 van z’n beste, zo niet z’n beste seizoen.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:25 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Max rijdt volgens mij wel ongekend snel gezien het materiaal
Nou nou niet gaan overdrijvenquote:Op zondag 23 juni 2019 16:28 schreef Bolasie het volgende:
Dus het zwemmen van een of andere aandachtshoer is spannender dan deze sport
Met zijn wagen leek aan het begin van de race sowieso al iets niet goed.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:28 schreef Peterselieman het volgende:
Norris heeft hydraulische problemen.
Ricciardo ruikt bloed
Lol, zou wat zijnquote:Op zondag 23 juni 2019 16:28 schreef Lola69 het volgende:
Op Reddit zijn ze ook allemaal aan het pushen voor Gasly DOTD
Zie het nog wel gebeuren ook
Wat dacht je van Ricciardo die niet kan drinken danquote:Op zondag 23 juni 2019 16:28 schreef LTVDK het volgende:
Spanning en sensatie, Grosjean is uitgevallen!
Donequote:Op zondag 23 juni 2019 16:28 schreef Lola69 het volgende:
Dan wint Kimiquote:Op zondag 23 juni 2019 16:30 schreef hjansen82 het volgende:
Wellicht moeten ze iedereen een liter jenever laten drinken voor de wedstrijd. Wellicht wat meer spanning.
quote:Op zondag 23 juni 2019 16:31 schreef Gehrman het volgende:
Norris die Hamilton de baan afkegelt zou een hoop goed maken.
Die is gewoon rustig aan het uitrijden, valt toch niks meer dan dit te halen.quote:
Wat zit ik daar op de hopen. Dan wordt hij de held van F1.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:31 schreef Gehrman het volgende:
Norris die Hamilton de baan afkegelt zou een hoop goed maken.
Dit ja, dan sparen ze de motor ook een beetje.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is gewoon rustig aan het uitrijden, valt toch niks meer dan dit te halen.
Ja de steward heeft het nu echt moeilijk om zijn ogen nog open te houden.quote:
De drink fles vervangen voor een liter sterke drank. Die moet leeg aan het eind van de race. Dan heb je verschillende tactieken. Elke ronde een slokje, dan ben je redelijk aangeschoten halverwege. Of de laatste ronde alles in één keer, met de kans dat je alles over je stuur spuugde en de muur ramt.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:30 schreef hjansen82 het volgende:
Wellicht moeten ze iedereen een liter jenever laten drinken voor de wedstrijd. Wellicht wat meer spanning.
Kan me ook niet herinneren eerder zoveel polls voorbij hebben zien komen tijdens de uitzending.quote:
Het zijn Amerikanen, die proberen alles te sturenquote:Op zondag 23 juni 2019 16:33 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Kan me ook niet herinneren eerder zoveel polls voorbij hebben zien komen tijdens de uitzending.
Volgens mij zien ze heel veel Gasly votes ineens en proberen ze bij te sturen hopende dat mensen op 1 van die 3 voten
Raikonnen met de Renaults niet te vergeten.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2019 16:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ted is gaan vragen waar hij moest zijn om de sprinklerinstallatie in te schakelen.
Zwaar bevochten overwinning, spannend tot in de laatste metersquote:Op zondag 23 juni 2019 16:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een geweldige prestatie van Hamilton toch weer he
Die heeft de bier alvast koud gezet.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:36 schreef maniack28 het volgende:
1:42 voor Lewis. Fucking traag, wat is er aan de hand?
Op twitch ook. Gaat gewoon gebeuren, ik doe wel mee.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:28 schreef Lola69 het volgende:
quote:Op zondag 23 juni 2019 16:34 schreef hjansen82 het volgende:
Wie gaat er naar de optocht in Oostenrijk?
Want Olav heeft er nog niet genoeg op?quote:
Beest dat het isquote:Op zondag 23 juni 2019 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zwaar bevochten overwinning, spannend tot in de laatste meters
quote:
'sport'quote:Op zondag 23 juni 2019 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als zelfs de knollensport op NPO1 spannender is dan de F1 is het treurig gesteld.
quote:Op zondag 23 juni 2019 16:40 schreef DeeBee het volgende:
Lol, Merc sandbaggenot. Lewis knalt net zo hard als Vettel op nieuwe banden.
Idd, om te kotsen onderhand.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]![]()
anyway: wat een zaad grandprix. En dan proberen ze je nog wijs te maken dat het echt een wereldprestatie van Hamilon is.
Wees blij dat hij er voor gaat.quote:
Gemanipuleerdquote:
Zeker.quote:
Daar zorgen we in Nederland wel voor.quote:
Spijkerstrips. Of die blauwe lijnen vervangen door kleefstripsquote:Op zondag 23 juni 2019 16:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Leuk, zo'n circuit met overal asfalt.
Waarom op bepaalde punten geen gras of astroturf. Dan heb je dit gezeik niet.
Als dat zo is kunnen we het seizoen misschien stoppen en toewerken naar volgend jaar.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:42 schreef LTVDK het volgende:
Heeft Mercedes inmiddels al genoeg punten om het constructeurs kampioenschap te hebben gewonnen?
Tja, vergelen met Bottas vandaag is er duidelijk een heel goed of een heel slecht.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:43 schreef Mothzor het volgende:
Ik ga volgende week weer Olav luisteren. Dat ophemelen van Hamilton op Sky is om te huilen...
Terecht wel.quote:
Of gewoon de rest van het seizoen uitrijden zonder Mercedes.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als dat zo is kunnen we het seizoen misschien stoppen en toewerken naar volgend jaar.
Dat doet Olav ookquote:Op zondag 23 juni 2019 16:43 schreef Mothzor het volgende:
Ik ga volgende week weer Olav luisteren. Dat ophemelen van Hamilton op Sky is om te huilen...
Alsof Olav iets anders doet.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:43 schreef Mothzor het volgende:
Dan is het alleen maar gegeil op Max.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:43 schreef Mothzor het volgende:
Olav doet precies hetzelfdequote:Op zondag 23 juni 2019 16:43 schreef Mothzor het volgende:
Dat doet Olav ook. Ze willen blijkbaar dat het nog op een prestatie van de coureur lijkt, maar er rijden er een stuk of 6 minimaal rond die in zijn plaats ook gewoon voor Bottas eindigen in die auto. En voor de rest maar dat spreekt voor zich.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:43 schreef Mothzor het volgende:
Het is dan ook de Hamilton fanclub die altijd de interviews doet.quote:
Dat is ook echt vreselijk om naar te kijken hoor.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:45 schreef Zorro het volgende:
Het zwemmen van Maarten vd Weijden is spannender. En die heeft niet eens tegenstanders.
Dat weiger ik te kijken.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ook echt vreselijk om naar te kijken hoor.
https://speld.nl/2019/06/(...)-elfstedenzwemtocht/quote:Op zondag 23 juni 2019 16:45 schreef Zorro het volgende:
Het zwemmen van Maarten vd Weijden is spannender. En die heeft niet eens tegenstanders.
RIC is under investigation. Dat is IETSquote:Op zondag 23 juni 2019 16:46 schreef LTVDK het volgende:
Vorige keer gebeurde er tenminste nog iets na de race.
Kijk, dat bedoel ik nou.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ook echt vreselijk om naar te kijken hoor.
De Speldquote:Op zondag 23 juni 2019 16:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
https://speld.nl/2019/06/(...)-elfstedenzwemtocht/
Zo is datquote:Op zondag 23 juni 2019 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben trots op ons allemaal dat we het allemaal hebben uitgekeken.
Kan niet anders dan dat er een straf volgt. Twee keer met vier banden naast de baan.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
RIC is under investigation. Dat is IETS
Eigenlijk verdienen wij de prijs DOTD.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou, ik werd wakker net voor de VSC.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Haten op Stewartquote:
Ik zou mijn geld terug vragenquote:Op zondag 23 juni 2019 16:50 schreef Gruj0 het volgende:
Je zou hier maar 500 euro voor hebben neergeteld om er in het echt bij te mogen zijn.
Zit meer actie in dan deze race.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
De Speld
Het meest trieste, niet-leuke eeehhh.... hoopje ellende wat er bestaat
Slechts jouw mening.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
De Speld
Het meest trieste, niet-leuke eeehhh.... hoopje ellende wat er bestaat
Ik twijfel heel erg over dutch GP...quote:Op zondag 23 juni 2019 16:50 schreef Gruj0 het volgende:
Je zou hier maar 500 euro voor hebben neergeteld om er in het echt bij te mogen zijn.
't is zuid Frankrijk. Het alternatief is een gat in de vloer. Zou ook op de tribune schijtenquote:Op zondag 23 juni 2019 16:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zou op mijn tribunestoeltje schijten, scheelt weer centen.
Maar kan je wel broodjes frikandel eten tijdens de race...quote:Op zondag 23 juni 2019 16:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kan je niet inhalen.....
Zou niet doen, te duur, te warm, te druk etc. Gewoon thuisblijven en kijken. Zeker met die Max gekte kom je er niet fatsoenlijk langs.quote:
of Hongarije, waar ze niet kunnen inhalen al 15 jaar een kutbaan, maar blijft op de kalender staanquote:Op zondag 23 juni 2019 16:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Volgende week Oostenrijk, in elk geval mooie plaatjes van de omgeving.
Dit circuit is echt een verschrikking...
In ieder geval een trickier circuit waar een foutje dodelijk is. Potentieel veel incidenten.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kan je niet inhalen.....
wat zei hij?quote:Op zondag 23 juni 2019 16:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Doornbos marketinghoer, hou je bek eens dicht. Ik ga ziggo maar eens opzeggen.
quote:Op zondag 23 juni 2019 16:57 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Maar kan je wel broodjes frikandel eten tijdens de race...
We noteren het even.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Anno 2019 Ziggo nodig hebben.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |