"Get in there Lewis!"quote:Op zondag 23 juni 2019 16:22 schreef Pino112 het volgende:
Amazing team
Great growd
Bonjour
Voor de bingokaart zo.
quote:Op zondag 23 juni 2019 16:24 schreef Lola69 het volgende:
Zou Seb zo nog even een nieuw setje softs pakken en voor FL gaan? Toch ruimte zat achter hem
quote:Op zondag 23 juni 2019 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks komen ze nog met Plan V.
Gaat als een trein.
Da's wel ongunstig tijdens zap de neger.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:24 schreef hjansen82 het volgende:
Ik heb een Hamilton filter voor mijn televisie.
Nee, ik zat ook net te denken... Ik zou het niet weten wie nu in aanmerking komt.quote:
Huehuehue.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks komen ze nog met Plan V.
Gaat als een trein.
200KM zwemmen zelfsquote:
quote:Op zondag 23 juni 2019 16:25 schreef Lola69 het volgende:
[ afbeelding ]
P11 in een Red Bull, Fenomenaal
Het NK punniken met parkinson ook.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2019 16:25 schreef AMDB het volgende:
Allemaal op de nummer laatst stemmen als protest.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 23 juni 2019 16:25 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Max rijdt volgens mij wel ongekend snel gezien het materiaal
Rijdt 1 van z’n beste, zo niet z’n beste seizoen.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:25 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Max rijdt volgens mij wel ongekend snel gezien het materiaal
Nou nou niet gaan overdrijvenquote:Op zondag 23 juni 2019 16:28 schreef Bolasie het volgende:
Dus het zwemmen van een of andere aandachtshoer is spannender dan deze sport
Met zijn wagen leek aan het begin van de race sowieso al iets niet goed.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:28 schreef Peterselieman het volgende:
Norris heeft hydraulische problemen.
Ricciardo ruikt bloed
Lol, zou wat zijnquote:Op zondag 23 juni 2019 16:28 schreef Lola69 het volgende:
Op Reddit zijn ze ook allemaal aan het pushen voor Gasly DOTD
Zie het nog wel gebeuren ook
Wat dacht je van Ricciardo die niet kan drinken danquote:Op zondag 23 juni 2019 16:28 schreef LTVDK het volgende:
Spanning en sensatie, Grosjean is uitgevallen!
Donequote:Op zondag 23 juni 2019 16:28 schreef Lola69 het volgende:
Op Reddit zijn ze ook allemaal aan het pushen voor Gasly DOTD
Zie het nog wel gebeuren ook
Dan wint Kimiquote:Op zondag 23 juni 2019 16:30 schreef hjansen82 het volgende:
Wellicht moeten ze iedereen een liter jenever laten drinken voor de wedstrijd. Wellicht wat meer spanning.
quote:Op zondag 23 juni 2019 16:31 schreef Gehrman het volgende:
Norris die Hamilton de baan afkegelt zou een hoop goed maken.
Die is gewoon rustig aan het uitrijden, valt toch niks meer dan dit te halen.quote:
Wat zit ik daar op de hopen. Dan wordt hij de held van F1.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:31 schreef Gehrman het volgende:
Norris die Hamilton de baan afkegelt zou een hoop goed maken.
Dit ja, dan sparen ze de motor ook een beetje.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is gewoon rustig aan het uitrijden, valt toch niks meer dan dit te halen.
Ja de steward heeft het nu echt moeilijk om zijn ogen nog open te houden.quote:
De drink fles vervangen voor een liter sterke drank. Die moet leeg aan het eind van de race. Dan heb je verschillende tactieken. Elke ronde een slokje, dan ben je redelijk aangeschoten halverwege. Of de laatste ronde alles in één keer, met de kans dat je alles over je stuur spuugde en de muur ramt.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:30 schreef hjansen82 het volgende:
Wellicht moeten ze iedereen een liter jenever laten drinken voor de wedstrijd. Wellicht wat meer spanning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |