Die steunt haar nieuwe vriendinquote:Op zondag 23 juni 2019 14:32 schreef Inca het volgende:
Snap niet waarom Shelly erbij staat als bodybuildster
Ze hoopt wat uitstraling op te pikkenquote:Op zondag 23 juni 2019 14:32 schreef Inca het volgende:
Botjesbuilder..............Ik vind het helemaal niets dat Bodybuilden..............quote:Op zondag 23 juni 2019 14:32 schreef Inca het volgende:
Ik ook niet, brede schouders kan ik waarderen maar dan wel au naturel.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Botjesbuilder..............Ik vind het helemaal niets dat Bodybuilden..............
Ik heb vleugels van mijzelf.............Hoef er niets voor te doen bijna....quote:Op zondag 23 juni 2019 14:36 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik ook niet, brede schouders kan ik waarderen maar dan wel au naturel.
fotoquote:Op zondag 23 juni 2019 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb vleugels van mijzelf.............Hoef er niets voor te doen bijna....
Ik laat hotwings altijd bezorgenquote:Op zondag 23 juni 2019 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mooi! Maar jij bent door het boxen toch wel getraind?quote:Op zondag 23 juni 2019 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
als Sjel kan poseren dan doet ze het, zelfs met beren, dus...........................quote:Op zondag 23 juni 2019 14:32 schreef Inca het volgende:
Ik heb respect voor het trainen, maar volwassenen die zo staan te poseren werken op mijn lachspierenquote:
ben je een engel ?quote:Op zondag 23 juni 2019 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zal moeite hebben met een uniform op maat denk ik.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
meneer is verpleegkundige, nog schattiger
GGZ verpleger die is helemaal op zijn plek in die inrichting daar,quote:Op zondag 23 juni 2019 14:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
meneer is verpleegkundige, nog schattiger
Yup..........quote:Op zondag 23 juni 2019 14:42 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Mooi! Maar jij bent door het boxen toch wel getraind?
hij kent haar nog nietquote:Op zondag 23 juni 2019 14:48 schreef FOKoffieleut het volgende:
meneer tegen shelley: je hebt een hele mooie uitstraling, zeker als je lacht
(hierbuiten doet shel aan pilates)
hocus pocus pilates pasquote:Op zondag 23 juni 2019 14:49 schreef Paco55 het volgende:
Shell doet pilatus. Zal wel Pontius Pilates zijn.
En consant 'n keukentrappetje bij zich moeten hebbenquote:Op zondag 23 juni 2019 14:45 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zal moeite hebben met een uniform op maat denk ik.
Ik vind het een toffe vent.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:45 schreef Paco55 het volgende:
[..]
GGZ verpleger die is helemaal op zijn plek in die inrichting daar,
dat hoeft ook niet op heel veel plekken en zeker niet in de ggzquote:Op zondag 23 juni 2019 14:45 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zal moeite hebben met een uniform op maat denk ik.
blijf het een soort van freakshow vindenquote:Op zondag 23 juni 2019 14:57 schreef FOKoffieleut het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Zelf weten Sherry, geen gezicht zal ik je alvast zeggen....quote:Op zondag 23 juni 2019 14:49 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley wult nu ook bodybuilder worden?
quote:Op zondag 23 juni 2019 15:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zelf weten Sherry, geen gezicht zal ik je alvast zeggen....
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
onder die ketting natuurlijk duhhhhquote:Op zondag 23 juni 2019 15:02 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Waar is dat vreselijke litteken in haar hals?![]()
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Die Kaylee is echt niet helemaal wijs hoor..........Haar manier van omgang en handelen en hoe ze zich presenteert is niet helemaal in order........quote:Op zondag 23 juni 2019 15:25 schreef schizolientje het volgende:
Achgossie, Kaylee heeft weer niets aan haar leven
Dat stemmetje............Brrrrrrrrrrquote:
Waarom gaat ze niet lekker met haar bikini in het waterquote:Op zondag 23 juni 2019 15:29 schreef Paco55 het volgende:
Die Kay is echt pathetisch. Nou wil ze weer pizza. En zichzelf verstoppen achter Dyl.
Omdat die freak mijn inziens erg onzeker is over haar lichaam...........quote:Op zondag 23 juni 2019 15:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Waarom gaat ze niet lekker met haar bikini in het water
Ze heeft geen bikini zei ze netquote:Op zondag 23 juni 2019 15:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Waarom gaat ze niet lekker met haar bikini in het water
En Jessie maar lopen zeiken over het te lange douchenquote:Op zondag 23 juni 2019 15:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Sherry weer lekker bezig met waterverspilling
Dat laatste.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:51 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Is dat een travestiet? Of echt een transgender?
ja iddquote:Op zondag 23 juni 2019 15:54 schreef Dotteke het volgende:
Douchen moet met muntjes, maar met de slang spuiten is geen probleem
ja hahahahaquote:Op zondag 23 juni 2019 15:44 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Haar Victoria Secret's blijft zo wel erg secret
Ik denk dat het om het warme water gaat en het tijds limiet .quote:Op zondag 23 juni 2019 15:54 schreef Dotteke het volgende:
Douchen moet met muntjes, maar met de slang spuiten is geen probleem
echt hoor, zo gemeenquote:Op zondag 23 juni 2019 16:11 schreef freaky40 het volgende:
Shelley piept en kiert weer naar Gerrit...PS stem voor jouw meisje!![]()
keuzes keuzes, ik gun Hiske ook al zo lang een PS, en er zijn er meerquote:Op zondag 23 juni 2019 16:16 schreef freaky40 het volgende:
Shelley stemt niet op Jessie...Maar PS krijg je toch, van mij....
Merel vindt het een schattig jongetjequote:Op zondag 23 juni 2019 16:16 schreef freaky40 het volgende:
Wat is de stand van zaken tussen Merel en Jessie?
Hij zei dat hij het deed om water te sparenquote:Op zondag 23 juni 2019 16:09 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik denk dat het om het warme water gaat en het tijds limiet .
Ik hoop dat ze vol op |Ger gaat.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:15 schreef mazaru het volgende:
Shelley: Jehesss... het is bijna dinsdag...
Jes: Ja
Shelley: Weet je wat je gaat doen?
Jes: Nee... jij wel?
Shel: Nee
Jes: Ga je op mij stemmen?
SHel: Nee
Als ze dat laatste doet, dan laat ze zich wel zo erg kennen.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze vol op |Ger gaat.
Maar heb gelezen dat ze vol op Frn gaat
Ze zou op Fran gaan en harde woorden gebruiken las ik hier.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:25 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Als ze dat laatste doet, dan laat ze zich wel zo erg kennen.
Ze zou eens naar zichzelf moeten kijken, maar dat is te moeilijk natuurlijk. Ze had zelf nog een vriend toen ze utopia inging. Toen kreeg ze wat met gerrit. Dus wat lult ze nou elke dag eigenlijk.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zou op Fran gaan en harde woorden gebruiken las ik hier.
Ik zie haar er voor aan. Laten kennen doet ze zich al, dat ze het in het begin niet leuk vond kon ik me nog voorstellen. Maar ze blijft er over doorgaan.
Ik heb nergens last van.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:28 schreef Dotteke het volgende:
Het is echt bagger met die haperende streams zeg
Ja, ik snap het ook niet. Daarbij was het ook al een paar weken uit. Oke, ze hadden afgesproken rekening met elkaar te houden dus dat ze er dan een keer wat van zegt oke, maar keer op keer op keerquote:Op zondag 23 juni 2019 16:28 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ze zou eens naar zichzelf moeten kijken, maar dat is te moeilijk natuurlijk. Ze had zelf nog een vriend toen ze utopia inging. Toen kreeg ze wat met gerrit. Dus wat lult ze nou elke dag eigenlijk.
O hier wel, wordt er niet goed vanquote:
Ja ze blijft maar doorgaan erover. ERr is ook niemand die eens tegen haar zegt dat ze d'r kop eens erover moet houden. Dus het blijft maar ratelen.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet. Daarbij was het ook al een paar weken uit. Oke, ze hadden afgesproken rekening met elkaar te houden dus dat ze er dan een keer wat van zegt oke, maar keer op keer op keer
Dat kan nog wel een paar keer veranderen. Maar ik denk ook dat ze of frannie gaatquote:Op zondag 23 juni 2019 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze vol op |Ger gaat.
Maar heb gelezen dat ze vol op Frn gaat
Ik gun andere een keer de PSquote:Op zondag 23 juni 2019 16:31 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ja ze blijft maar doorgaan erover. ERr is ook niemand die eens tegen haar zegt dat ze d'r kop eens erover moet houden. Dus het blijft maar ratelen.
Hopen dat ze de PS gaat krijgen, kan ze nog meer gaan zeveren
Ja, die gaat er weer een showtje van maken net als de vorige keerquote:Op zondag 23 juni 2019 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kan nog wel een paar keer veranderen. Maar ik denk ook dat ze of frannie gaat
Zonder dat ze door hebt dat de enige die voor lul staat zij zelf isquote:Op zondag 23 juni 2019 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die gaat er weer een showtje van maken net als de vorige keer
Wordt tijd dat mama weer eens komt, kijken wat die er van zegt................euh we weten het al, ze is trots op haar meisje dat ze Ger zo ver van zich af houdtquote:Op zondag 23 juni 2019 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zonder dat ze door hebt dat de enige die voor lul staat zij zelf is
Toch is Gerrit samen met Jessie bezig om een bar te maken ...bekers bedrukken...zomerhit maken..en wat doet de rest?...quote:Op zondag 23 juni 2019 16:28 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel krijgt nu ook genoeg van nietsnut Gerrit.
Gmquote:
Dat is volgens mij een schoonmoeder uit de hel. Wie er ook met Shelley gaat ze zal hem altijd af blijven branden.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt tijd dat mama weer eens komt, kijken wat die er van zegt................euh we weten het al, ze is trots op haar meisje dat ze Ger zo ver van zich af houdt
quote:Op zondag 23 juni 2019 16:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Toch is Gerrit samen met Jessie bezig om een bar te maken ...bekers bedrukken...zomerhit maken..en wat doet de rest?...
zuipen ze nog niet dan????quote:Op zondag 23 juni 2019 16:38 schreef snetje het volgende:
De lamlendige meute met het meeste commentaar op anderen...zullen vanavond wel weer aan de zuip gaan...
[ afbeelding ]
Moet altijd lachen als Lex aan het poseren is......die vingers dat was me nog nooit bij anderen opgeallen.....zo verkrampt.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:57 schreef FOKoffieleut het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Doet ze elke keer als het even tussen haar en Jessie niet goed gaat..quote:Op zondag 23 juni 2019 16:34 schreef Mjelleke het volgende:
Gerrit werd zojuist ff voor de bus gegooid door Merel.
Wel een beetje uitkijken met dit weer ...anders liggen ze allemaal al om 18.00 in bed...quote:
Van de week zag ik ze ook om 7 uur al in bed liggenquote:Op zondag 23 juni 2019 16:41 schreef snetje het volgende:
[..]
Wel een beetje uitkijken met dit weer ...anders liggen ze allemaal al om 18.00 in bed...
Dat is ook meteen weer leuk om te zien. Zo dom is ze dat ze dat niet merkt.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zonder dat ze door hebt dat de enige die voor lul staat zij zelf is
Ze was toch aardig blij met vorige schoonzoon die nog steeds meer dan welkom is.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een schoonmoeder uit de hel. Wie er ook met Shelley gaat ze zal hem altijd af blijven branden.
Van mij hoeft ze ook nog niet weg. Met die domheid en haar arrogantie maakt ze leuke tvquote:Op zondag 23 juni 2019 16:44 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Dat is ook meteen weer leuk om te zien. Zo dom is ze dat ze dat niet merkt.
Ik mag hopen dat andrea veel stemmen krijgt, samen met brandaf. Wegwezen met die 2.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Toch is Gerrit samen met Jessie bezig om een bar te maken ...bekers bedrukken...zomerhit maken..en wat doet de rest?...
Ja? Dat valt me echt mee danquote:Op zondag 23 juni 2019 16:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze was toch aardig blij met vorige schoonzoon die nog steeds meer dan welkom is.
Ze zijn daar allemaal zo voorspelbaar. Merel heeft niet voor niets jessie gekozen natuurlijk. Daar zit de macht en het geld. Als die haar niet meer zou willen, staat ze er alleen voor, en dan wordt het echt drama. Dus laat dat maar eens gebeuren.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:35 schreef mazaru het volgende:
[..]Merel is gewoon jaloers dat Gerrit meer contact heeft met Jessie dan dat zij nu heeft.
Ik gebruik chrome voor alles, ben juist van IE naar Chrome gegaan omdat IE vastliepquote:Op zondag 23 juni 2019 16:34 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Gm
Wat voor browser gebruik je voor de live streams?
Ik gebruik IE explorer voor de streams en Firefox om te cossen. dus naast elkaar.
Ja he, want wat is nu vijftig......en nu lijkt ze zestig maar mensen gaan denken je zal wel met al dat botox en fillers tegen de vijf en zestig lopen......quote:Op zondag 23 juni 2019 16:39 schreef mazaru het volgende:
Met al die botox en fillers heeft ze nog steeds een hoofd van een 60 jarige
[ afbeelding ]
Gun het Ger wel eerlijk gezegd, en dat ze Jessie ook ff aanpakt en Frannyquote:Op zondag 23 juni 2019 16:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een schoonmoeder uit de hel. Wie er ook met Shelley gaat ze zal hem altijd af blijven branden.
Ik vond haar veel leuker toen ze alleen was. Die stelletjes vind ik gewoon helemaal niksquote:Op zondag 23 juni 2019 16:47 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ze zijn daar allemaal zo voorspelbaar. Merel heeft niet voor niets jessie gekozen natuurlijk. Daar zit de macht en het geld. Als die haar niet meer zou willen, staat ze er alleen voor, en dan wordt het echt drama. Dus laat dat maar eens gebeuren.
Zo zonde. Ik weet zeker als ze puur natuur was gebleven dat het gewoon een leuke vrouw was geweest om te zien. So what als je niemand een oog uit kan steken met een tepel?quote:Op zondag 23 juni 2019 16:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja he, want wat is nu vijftig......en nu lijkt ze zestig maar mensen gaan denken je zal wel met al dat botox en fillers tegen de vijf en zestig lopen......
Ze zei dat ze ging schrijvenquote:Op zondag 23 juni 2019 16:50 schreef Mumbojumbo het volgende:
Merel liep met een groen enveloppe met brieven. Hek post of ouwe meuk?
Je zou Opera https://www.opera.com/nl nog kunnen proberen... Die liep ook altijd wel goed..quote:Op zondag 23 juni 2019 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gebruik chrome voor alles, ben juist van IE naar Chrome gegaan omdat IE vastliep
Daar zit zijn geheugenuitbreiding opgeslagen. Als dat wordt weggeknipt valt ie stil.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:41 schreef mazaru het volgende:
Het is net of er een piemel uit zijn hoofd groeit.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 juni 2019 16:51 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Daar zit zijn geheugenuitbreiding opgeslagen. Als dat wordt weggeknipt valt ie stil.
Inderdaad.....neem nu alleen die van breukhoven en Willeke Alberti.......je kan ook mooi oud worden.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo zonde. Ik weet zeker als ze puur natuur was gebleven dat het gewoon een leuke vrouw was geweest om te zien. So what als je niemand een oog uit kan steken met een tepel?
Conny mooi oud?quote:Op zondag 23 juni 2019 16:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Inderdaad.....neem nu alleen die van breukhoven en Willeke Alberti.......je kan ook mooi oud worden.
conny zit ook vol met botoxquote:Op zondag 23 juni 2019 16:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Inderdaad.....neem nu alleen die van breukhoven en Willeke Alberti.......je kan ook mooi oud worden.
Ja, zie nu ook dat het er een beetje stom staat. Net alsof ik ze alle twee mooi vindt maar bedoelde het verschil.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:58 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik dacht al, die heeft een zonnesteek
Ik begreep het welquote:Op zondag 23 juni 2019 17:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zie nu ook dat het er een beetje stom staat. Net alsof ik ze alle twee mooi vindt maar bedoelde het verschil.
Allemaal beesten inclusief de Utopianen.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:58 schreef DeKenau het volgende:
Ik zou niet durven om daar mijn was te drogen tussen die bomen en struiken
Of deze.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juni 2019 17:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of deze.....Dan heb je wel een mooi verhaal voor op verjaardagen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Ja die spin ookquote:Op zondag 23 juni 2019 17:18 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dan heb je wel een mooi verhaal voor op verjaardagen enzo
Ja aan schoolklassen in Naturalisquote:
terug aan hun favoriete sport, hun enige overeenkomst, andere mensen neersabelenquote:Op zondag 23 juni 2019 17:26 schreef snetje het volgende:
Jessie: Adriaan kwam bij mijn vragen of mijn vriendinnetje het ijsje wel geturfd had ...ik zei dan vraag je dat lekker aan haar zelf...wat is dat nu weer voor een onzin..
Merel: Goeie...
Die twee hebben die afwijking nu eenmaal. Trieste lui zijn het. Owee als het eens andersom is.quote:Op zondag 23 juni 2019 17:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
terug aan hun favoriete sport, hun enige overeenkomst, andere mensen neersabelen
quote:Op zondag 23 juni 2019 17:36 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Gloeiend! Denk iedere keer nou gaan we het krijgen hoor.
Weer niks aan dus
loopt die rooie weer met d'r sjaal, die spoort echt nietquote:
zijn dat diezelfde lui die toen in 1 langskwamen?quote:Op zondag 23 juni 2019 17:39 schreef FOKoffieleut het volgende:
McGerrit
[ link | afbeelding ]
maar goed his wordt opgewonden van een tantramasseur/training morgen om 13:00
geen idee, ben begonnen bij ut2quote:Op zondag 23 juni 2019 17:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
zijn dat diezelfde lui die toen in 1 langskwamen?
Dat waren wel een stel figuren.quote:Op zondag 23 juni 2019 17:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
zijn dat diezelfde lui die toen in 1 langskwamen?
Heeft ze net zo'n nek als bridget? vandaar die sjaal..quote:Op zondag 23 juni 2019 17:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
loopt die rooie weer met d'r sjaal, die spoort echt niet
Was wel geinig toenquote:
Yep zelfs bil voelde zich ongemakkelijkquote:
Hij kreeg eerst van mama merel op zijn kop, toen van mama milyne en gisteren nog n mail, waarvan niemand t fijne weet en waarna hij zijn bed indook.quote:Op zondag 23 juni 2019 17:38 schreef sjampoeh het volgende:
jessie is timide vindt lex
zit niet lekker in zn vel
aaaw ludevudu
tantrameesteres 1ste graad, stelt al minimaal 1 jaar haar orgasmes uit en de kundalini energie is een beetje in haar rode harses gestegenquote:Op zondag 23 juni 2019 17:42 schreef sjampoeh het volgende:
heeft tantra yoga geregeld, morgen om 13u voor ad en lex![]()
anderen voor het blok zetten , walgelijk
[ afbeelding ]
Is ze ook. Hoe ze in het begin Jesse zat te bevlooien en achterna liep. Tot op het laatste van de zgn relatie zag je in jessies lichaamstaal afwering zittenquote:Op zondag 23 juni 2019 17:46 schreef Mumbojumbo het volgende:
Merel fluister, fluister: ook in mn post dat ik een lellebel ben. His:lellebel? Meer: ja ik zeg ben je niet goeh!
Nee kattig en kortafquote:Op zondag 23 juni 2019 17:52 schreef MariaElena2018 het volgende:
Merel geniet van dit spelletje. Ze verteld aan iedereen ik wil hem niet kwijt maar doet koud en kil als ie in de buurt is... of zijn ze alweer ok?
De hele tijd zichzelf tegen hem aandrukken en bij de computer tegen hem aanliggen met haar vingers in zijn mond....ik zag dat hij het liet gaan maar als het niet gebeurde het ook goed wasquote:Op zondag 23 juni 2019 17:50 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Is ze ook. Hoe ze in het begin Jesse zat te bevlooien en achterna liep. Tot op het laatste van de zgn relatie zag je in jessies lichaamstaal afwering zitten
Ze ziet er leuk uit zo. Beter dan de rest van die meiden daarquote:Op zondag 23 juni 2019 17:51 schreef FOKoffieleut het volgende:
milani kleedt zich wel een beetje vreemd was het commentaar
[ link | afbeelding ]
Sambal boontjes?quote:Op zondag 23 juni 2019 17:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die knakker eet veul sambal (net als ik )
Dit moet ie nog even volhouden, zal morgen wel weer toenadering gaan zoeken, als het van de Febo mag...Het moet wel even een kloppend verhaallijntje blijven, net als vorige keer.quote:Op zondag 23 juni 2019 17:57 schreef sjampoeh het volgende:
merel ziet t wel weer goed komen zo te zien aan haar gedrag
weer lachen om alles enzo
ik hoop dat jessie haar laat zitten
Dat dus. Geen lvd maar een flinke deuk in zijn ego.quote:Op zondag 23 juni 2019 17:45 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Hij kreeg eerst van mama merel op zijn kop, toen van mama milyne en gisteren nog n mail, waarvan niemand t fijne weet en waarna hij zijn bed indook.
Ik hoop echt dat jessie niet meer met haar in zee gaat. Krijgt ze haar trekken thuis. Dan de druk van de ketel maar met frannie, die geniet er dan ook vanquote:Op zondag 23 juni 2019 17:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
De hele tijd zichzelf tegen hem aandrukken en bij de computer tegen hem aanliggen met haar vingers in zijn mond....ik zag dat hij het liet gaan maar als het niet gebeurde het ook goed was
quote:Op zondag 23 juni 2019 17:59 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jessie niet meer met haar in zee gaat. Krijgt ze haar trekken thuis. Dan de druk van de ketel maar met frannie, die geniet er dan ook van
Preciesquote:Op zondag 23 juni 2019 17:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat dus. Geen lvd maar een flinke deuk in zijn ego.
Nee hoor.quote:Op zondag 23 juni 2019 17:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat dus. Geen lvd maar een flinke deuk in zijn ego.
Ja. Als febo dan toch wil dat er geneukt wordt, laat dan partijen t doen die er plezier aan beleven. Niet dat gefrustreerde puberale gedoe steedsquote:
Ik heb hem ook dat kleed en vindt het mooi. Misschien beter andersom maar goed.quote:Op zondag 23 juni 2019 17:51 schreef FOKoffieleut het volgende:
milani kleedt zich wel een beetje vreemd was het commentaar
[ link | afbeelding ]
Nou als je er een paar uur zit vind ik dat niet meer dan normaal.......quote:Op zondag 23 juni 2019 17:58 schreef chufi het volgende:
Er mag niet gedronken worden in de tatu shop, maar ze hebben wel blikjes drinken voor de klanten ....
Dat zijn zeker 3 vliegtuigjes met sleepquote:Op zondag 23 juni 2019 17:52 schreef Mumbojumbo het volgende:
Merel is dr hand aan het overspelen. Jess heeft al meerdere gesprekjes proberen aan te knopen maar krijgt standaard een snauw.
Tijd voor een vliegtuigje van de jessie fanclub: Fuck die vette lellebel en dr ouwe moer!
Dat is mij dus ook opgevallen. Raar toch?quote:Op zondag 23 juni 2019 17:52 schreef MariaElena2018 het volgende:
Merel geniet van dit spelletje. Ze verteld aan iedereen ik wil hem niet kwijt maar doet koud en kil als ie in de buurt is... of zijn ze alweer ok?
Liever woensdag binnenlopen als de 2 potentiële bewonersquote:Op zondag 23 juni 2019 18:04 schreef Mumbojumbo het volgende:
Kunnen Sas en Max niet even gezellig een zomers afzakkertje komen drinken?
t gaat er nu meer om, wie als eerste toegeeftquote:Op zondag 23 juni 2019 18:07 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Dat is mij dus ook opgevallen. Raar toch?
quote:Op zondag 23 juni 2019 18:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat zijn zeker 3 vliegtuigjes met sleep
Zeker raar. De koele afwijzing. Geleerd van haar mama?quote:Op zondag 23 juni 2019 18:07 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Dat is mij dus ook opgevallen. Raar toch?
Ik denk eerder dat ze door heeft dat Jessie niet meer zo happig is. Ze vond het ook niet leuk dat hij haar gisteren niet thuis bracht.quote:Op zondag 23 juni 2019 18:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
t gaat er nu meer om, wie als eerste toegeeft
Gaat toch niet gebeuren. Mogen wel waar wat oudere mogelijke visumhouders worden. Niet weer van die broekies.quote:Op zondag 23 juni 2019 18:07 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Liever woensdag binnenlopen als de 2 potentiële bewoners
Dat zou eens tijd worden. Het is gewoon een vakantiekamp voor jongeren nu.quote:Op zondag 23 juni 2019 18:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat toch niet gebeuren. Mogen wel waar wat oudere mogelijke visumhouders worden. Niet weer van die broekies.
Verschrikkelijk.quote:Op zondag 23 juni 2019 18:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou eens tijd worden. Het is gewoon een vakantiekamp voor jongeren nu.
maar geen bodybuilders met neptieten,maar echte mensen.quote:Op zondag 23 juni 2019 18:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat toch niet gebeuren. Mogen wel waar wat oudere mogelijke visumhouders worden. Niet weer van die broekies.
Sowieso,quote:Op zondag 23 juni 2019 18:07 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Liever woensdag binnenlopen als de 2 potentiële bewoners
Ja, die wat te melden hebben en wat meegemaakt hebben in het leven. Charismatische deelnemers.quote:Op zondag 23 juni 2019 18:11 schreef krabje het volgende:
[..]
maar geen bodybuilders met neptieten,maar echte mensen.
quote:Op zondag 23 juni 2019 18:12 schreef mazaru het volgende:
Niet te geloven zeg. Jens en Mylene denken dat honing uit de kont van de bij komt en dat honing bijenkak is![]()
Bloemetjes... bijtjes....
Zo dom vind je ze niet snel hoor. Ongelooflijk! En dan nog vol blijven houden dat Jens zo intelligent isquote:
Wat mij betreft ook. Er mag eens nieuwe oudere tegenhanger komen, die met levenservaring en respect zijn haar eigen gang gaat, maar ondertussen de energie iets weet te verbeteren. Gaat m natuurlijk niet wordenquote:Op zondag 23 juni 2019 18:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze weten beide niet hoe ze doen moeten tegen elkaar. Volgens mij is het al lang weer goed, maar durven ze nog niet over te gaan tot de orde van dag...quote:Op zondag 23 juni 2019 18:16 schreef sjampoeh het volgende:
meh denk dat jessie, merel wel echt leuk vindt, hij doet weer lief
Tsja...papamamajessie en de koopzieke manipulerende schoondochter...nieuwe verhaallijnquote:Op zondag 23 juni 2019 18:16 schreef sjampoeh het volgende:
meh denk dat jessie, merel wel echt leuk vindt, hij doet weer lief
Ze vond Lex haar type niet echt, maar ja....quote:Op zondag 23 juni 2019 18:18 schreef maryo55 het volgende:
Sinds Hiske aan Lex heeft gevraagd of ze ooit iets met vrouwen had gehad en ja als antwoord kreeg, is ze niet meer uit Lex haar buurt te slaan.
andersom wel ?quote:Op zondag 23 juni 2019 18:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze vond Lex haar type niet echt, maar ja....
in zomerquote:Op zondag 23 juni 2019 18:19 schreef FOKoffieleut het volgende:
niet alleen sjaal nodig, maar nu ook aanvoerdersband
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik dacht steeds die wrat op haar neus ontbreekt nog, maar hij zit bij haar op haar arm dusquote:Op zondag 23 juni 2019 18:19 schreef FOKoffieleut het volgende:
niet alleen sjaal nodig, maar nu ook aanvoerdersband
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |