Leeg stadion genot.quote:Op zondag 23 juni 2019 17:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Tijd voor de serieuze analyse met Tomgod allen
quote:Op zondag 23 juni 2019 17:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Tijd voor de serieuze analyse met Tomgod allen
echt?quote:Op zondag 23 juni 2019 17:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Kameroen gaat die kut engelsen KAPOET MAKEN
ja ik geloof er inquote:
Krijn is geen naam.quote:Op zondag 23 juni 2019 17:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Krijn heeft weer een paar A4-tjes vol feitjes opgesteld.
Iemand onder rochelen moet kunnen?quote:Op zondag 23 juni 2019 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat was overduidelijk ja. wel belachelijke vrije trap, Kameroen toch wel gewoon genaaid.
gewoon door voetballenquote:Op zondag 23 juni 2019 17:45 schreef Sked het volgende:
Hoe moet Kameroen dit nog rechtzetten?
@:klaasweetalles
2 keer scoren.quote:Op zondag 23 juni 2019 17:45 schreef Sked het volgende:
Hoe moet Kameroen dit nog rechtzetten?
@:klaasweetalles
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op zondag 23 juni 2019 17:48 schreef spijkerbroek het volgende:
"Precies waar kameroen de minste bezetting op de doellijn heeft, daar lag het gaatje"
No shit, Sherlock!
Is dat degene die niks moest weten van een flesje water?quote:Op zondag 23 juni 2019 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah de nummer 7 van kameroen ligt weer
Jepquote:Op zondag 23 juni 2019 17:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat degene die niks moest weten van een flesje water?
Houghton. Alleen verkracht de commentator die naam.quote:
Dat vermoedde ik al ja. Gebeurt echt opvallend vaak.quote:Op zondag 23 juni 2019 18:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Houghton. Alleen verkracht de commentator die naam.
Wij hebben die koekenbakkers al gehad in de poule.quote:Op zondag 23 juni 2019 18:20 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom krijgt Engeland deze koekebakkers en moet Nederland tegen Japan die nog wat kunnen?
Prima, maar als groepshoofd krijg je toch alleen zwakke tegenstanders?quote:Op zondag 23 juni 2019 18:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wij hebben die koekenbakkers al gehad in de poule.
Kameroenese FNV heeft een spontane staking uitgeroepen.quote:
Dat krijg je in een toernooi met 24 landen. Dan krijgen sommige ploegen een (zwakke) nummer 3 in de achtste finales.quote:Op zondag 23 juni 2019 18:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Prima, maar als groepshoofd krijg je toch alleen zwakke tegenstanders?
Ah. Nou ja, hopen op een mazzelgoal tegen Japan dan maar.quote:Op zondag 23 juni 2019 18:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat krijg je in een toernooi met 24 landen. Dan krijgen sommige ploegen een (zwakke) nummer 3 in de achtste finales.
Afrikaanse tacklesquote:Op zondag 23 juni 2019 18:23 schreef superniger het volgende:
Afrikanen gaan straks doodschoppen uitdelen.
Alles of niets.quote:Op zondag 23 juni 2019 18:23 schreef superniger het volgende:
Afrikanen gaan straks doodschoppen uitdelen.
Ik wilde al zeggen "Ze zullen het wel op racisme gooien", maar ik dacht, dat is wel heel flauw.quote:
Wat, echt? Hoe?quote:Op zondag 23 juni 2019 18:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen "Ze zullen het wel op racisme gooien", maar ik dacht, dat is wel heel flauw.
Doen ze het echt
Ja.quote:
Geen idee, ik hoorde op de BBC dat ze in de gang aan het huilen waren en riepen dat het racisme was.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2019 18:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoorde op de BBC dat ze in de gang aan het huilen waren en riepen dat het racisme was.
Omdat het niet eerlijk is dat ze tegen Engeland moeten voetballen, want die zijn beter.quote:Op zondag 23 juni 2019 18:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
Waarom waren ze zo mad bij kameroen?
Omdat ze de spelregels niet snapten.quote:Op zondag 23 juni 2019 18:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
Waarom waren ze zo mad bij kameroen?
Commentator had het niet gezien, dat is nog wel het meest hilarische van al. Misschien toch maar eens een vrouwelijke commentator inzetten?quote:Op zondag 23 juni 2019 17:45 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Iemand onder rochelen moet kunnen?
Heeft wel gewerktquote:Op zondag 23 juni 2019 18:38 schreef spijkerbroek het volgende:
FIFA-official heeft Kameroen "a stern talking to" gegeven rond de middenstip
ja je pa is er ookquote:
dan was het een vergissingquote:
en btc boven de 10Kquote:
Geeft nietquote:Op zondag 23 juni 2019 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dan was het een vergissing
ik dacht hem te herkennen
tijdelijke oplevingquote:
Was het toch al?quote:
vinden ze stoer in engelandquote:Op zondag 23 juni 2019 18:53 schreef -XOR- het volgende:
Die hoekschopneemster heeft wel echt de eilandgenen: roodverbrand na amper een uurtje wedstrijd.
In Spanje doen ze daar maar een kwartiertje over.quote:Op zondag 23 juni 2019 18:53 schreef -XOR- het volgende:
Die hoekschopneemster heeft wel echt de eilandgenen: roodverbrand na amper een uurtje wedstrijd.
Marta legt er ff 4 in vanavond.quote:Op zondag 23 juni 2019 18:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Hopen dat Frankrijk er vanavond uit vliegt.
Dat gaat wel een leuke wedstrijd worden denk ik.quote:Op zondag 23 juni 2019 18:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Zou mooi zijn.quote:
Waarom?quote:
Denken dat de FIFA dat toelaatquote:Op zondag 23 juni 2019 18:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Omdat Frankrijk.quote:
In dat geval hoop ik op 4-0 Frankrijk.quote:
Na die wedstrijd tegen Nigeria gun ik ze niks.quote:Op zondag 23 juni 2019 18:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik op 4-0 Frankrijk.
Waarom niet? Die maffe eigen goalquote:Op zondag 23 juni 2019 19:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Na die wedstrijd tegen Nigeria gun ik ze niks.
Nee. Die penalty die overnieuw moest. En toen de tweede keer gingen ze bij Frankrijk in de fout wat niet werd bestraft.quote:
Vond ik allemaal terecht.quote:Op zondag 23 juni 2019 19:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee. Die penalty die overnieuw moest. En toen de tweede keer gingen ze bij Frankrijk in de fout wat niet werd bestraft.
Ik vind het eerder heel slecht van Engeland, elke lange bal naar voren is voor hun weer dreigend.quote:Op zondag 23 juni 2019 19:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Typisch Afrikaans team: veel rennen, lekker druistig, maar weinig rendement.
Ik niet.quote:
Renard?quote:Op zondag 23 juni 2019 19:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik niet.
En ik vind die lange met dat haar irritant. Maar dat ligt meer aan mij.
Ja. Milli Vanilli.quote:
Ik heb Erwin Mulder slechtere dingen zien doen.quote:
Deze replay was niet de beste voor het lachen, van veraf was het komischerquote:Op zondag 23 juni 2019 19:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik heb Erwin Mulder slechtere dingen zien doen.
Of Maikel Aertsquote:Op zondag 23 juni 2019 19:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik heb Erwin Mulder slechtere dingen zien doen.
Die winnen wel de Croky Cup.quote:Op zondag 23 juni 2019 19:05 schreef Schroevendraaier het volgende:
Ik vermoed dat de Fairplay Cup niet naar Kameroen gaat.
Zoals deze?quote:Op zondag 23 juni 2019 19:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Komt zo nog wel een vliegende tackle.
Dat zegt niets, bij aziatische ladies gaat het na een bepaalde leeftijd opeens heel hard.quote:Op zondag 23 juni 2019 19:12 schreef SaferSephy het volgende:
Scheids is echt 3 jaar ouder na deze pot
Nigel <3quote:
niksquote:Op zondag 23 juni 2019 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik blijf kijken om te zien wat Kameroen doet na laatste fluitsignaal
Douchen?quote:Op zondag 23 juni 2019 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik blijf kijken om te zien wat Kameroen doet na laatste fluitsignaal
quote:
Boh die ogen!quote:
Ik snap niet dat Engeland pas 1 goal tegen heeft gekregen.quote:Op zondag 23 juni 2019 19:24 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop voor Engeland dat hun volgende tegenstander niet kijkt... wat een drama daar achterin zeg.
Noorwegen was ook lucky gisteren hoorquote:Op zondag 23 juni 2019 19:24 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop voor Engeland dat hun volgende tegenstander niet kijkt... wat een drama daar achterin zeg.
Echt iedere bal richting hun 16 meter is volledige paniekquote:Op zondag 23 juni 2019 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Engeland pas 1 goal tegen heeft gekregen.
De echte!quote:
Done maat.quote:Op zondag 23 juni 2019 19:28 schreef Zipportal het volgende:
@:onlogisch reeksen aub, ondanks een uitstaande TR.
Feyenoorders he.quote:Op zondag 23 juni 2019 19:29 schreef onlogisch het volgende:
24 seconden. LEZEN JULLIE MEE?
Wat een forumbeest blijf ik toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |