Whut?quote:Op zondag 23 juni 2019 01:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dat is wel een ding ja, ik bezoek steeds mensen die ik al afgedaan had
Ja, uiteraard. Ik geloof dat het op volgorde van postaantallen gaat.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan ik me daar nog voor inschrijven?
Dan post ik nog even flink door.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Ik geloof dat het op volgorde van postaantallen gaat.
Nou dat je op een datingwebsite een profiel bezoekt dat kunnen ze zien, maar ik vergeet dat gelijk en dan denken ze hmmmmquote:
Whehe.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Is dat het lijstje waar eend zijn naam iedere keer stiekem bij schrijft?
Wat dat betreft is het wel een goede eend.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Eend probeerde de lesbische mod zelfs te versieren vandaag
quote:Op zondag 23 juni 2019 01:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Is dat het lijstje waar eend zijn naam iedere keer stiekem bij schrijft?
quote:Op zondag 23 juni 2019 01:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Eend probeerde de lesbische mod zelfs te versieren vandaag
quote:Op zondag 23 juni 2019 01:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het wel een goede eend.Die duiken ook op alles dat beweegt.
Waar kunnen we jouw profiel zien?quote:Op zondag 23 juni 2019 01:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dat je op een datingwebsite een profiel bezoekt dat kunnen ze zien, maar ik vergeet dat gelijk en dan denken ze hmmmm
Heb je weinig matches?quote:Op zondag 23 juni 2019 01:12 schreef Recce het volgende:
Volgens mij werkt dat Tinderen helemaal niet zo goed.
Zal wel aan het plamuren zijn.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Waar zit die Eend eigenlijk best apart
Wel eens geprobeerd?quote:Op zondag 23 juni 2019 01:12 schreef Recce het volgende:
Volgens mij werkt dat Tinderen helemaal niet zo goed.
Nee, ik ben er, net als elk weldenkend mens, natuurlijk niet aan begonnen. Ik lees er nooit veel positiefs over.quote:
Ja, goed verhaal.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik ben er, net als elk weldenkend mens, natuurlijk niet aan begonnen. Ik lees er nooit veel positiefs over.
Dacht dat jij een vriendin had, of leuter je ook maar wat raakquote:Op zondag 23 juni 2019 01:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wel maar ik like alleen bloedmooie vrouwen
Maar als die vrouwen wel serieus zijn?quote:Op zondag 23 juni 2019 01:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is meer fun ook, ik doe er ook niks mee verder
Dat denk jij al zolang je hier komtquote:Op zondag 23 juni 2019 01:15 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dacht dat jij een vriendin had, of leuter je ook maar wat raak
Ik vind het hele concept vreselijk. En dan is iedereen geloof ik ook nog met verschillende mensen aan het daten. Dat schijnt ook doodnormaal te zijn.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik ben er, net als elk weldenkend mens, natuurlijk niet aan begonnen. Ik lees er nooit veel positiefs over.
Nee joh, een Oostenrijkse skypevriendin of zo.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:15 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dacht dat jij een vriendin had, of leuter je ook maar wat raak
Nee, jij bent onze clown.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja lekker ik ben geen weldenkend mens dan
Je vertelt zelf dat je vriendin al in bed ligt etc...quote:Op zondag 23 juni 2019 01:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat denk jij al zolang je hier komt
quote:Op zondag 23 juni 2019 01:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind het hele concept vreselijk. En dan is iedereen geloof ik ook nog met verschillende mensen aan het daten. Dat schijnt ook doodnormaal te zijn.
quote:Op zondag 23 juni 2019 01:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je vertelt zelf dat je vriendin al in bed ligt etc...
quote:Op zondag 23 juni 2019 01:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja die had ik een keer thuis ik was de 1e van 3 zei ze, ik zei nou tot ziens maar weer dan
pleur op zeg
Daar snap ik helemaal niets van. Dan zit je met verschillende mensen in verschillende stadia van kennismaking/relatie?quote:Op zondag 23 juni 2019 01:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind het hele concept vreselijk. En dan is iedereen geloof ik ook nog met verschillende mensen aan het daten. Dat schijnt ook doodnormaal te zijn.
quote:Op zondag 23 juni 2019 01:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je vertelt zelf dat je vriendin al in bed ligt etc...
Het gaat nu even om jou, hč? In het bos kom je alleen maar seriemoordenaars tegen, op internet is het veel veiliger.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3. Jij hebt dat toch ook nooit geprobeerd.
Je nodigt ze gelijk thuis uit?quote:Op zondag 23 juni 2019 01:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja die had ik een keer thuis ik was de 1e van 3 zei ze, ik zei nou tot ziens maar weer dan
pleur op zeg
Ja, dat is bizar. Dan wordt het echt een 'bezigheid'.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja zoiets. Een paar achter de hand voor als de eerste het toch net niet blijkt te zijn.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar snap ik helemaal niets van. Dan zit je met verschillende mensen in verschillende stadia van kennismaking/relatie?
Maar die seriemoordenaars zijn tenminste vertrouwd.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gaat nu even om jou, hč? In het bos kom je alleen maar seriemoordenaars tegen, op internet is het veel veiliger.
Nah dat kan ze wel willen, maar als ik iemand nog nooit ontmoet heb ga ik echt niet bij mij thuis afspreken. Ook niet bij de ander overigens.quote:
Is dat je pick-up-line?quote:Op zondag 23 juni 2019 01:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Alle ellende in de wereld komt van mannen
Nog niet eens om het onveilige aspect, wat er wel is natuurlijk, maar het feit dat je dan zelf de controle kwijt bent. Dan zit je dus inderdaad met een heks naar Willem te kijkenquote:Op zondag 23 juni 2019 01:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Je hebt 1 vrouwelijke seriemoordenaar geloof ik op aarde gehad
Die kans gok ik wel
Neehee maar dat zijn gewone vriendinnen, mijn beste vriend is een vrouw zeg maarquote:
En dan alle kandidaten vergelijken, de pluspunten en minpunten tegen elkaar wegstrepen, wikken en wegen.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja zoiets. Een paar achter de hand voor als de eerste het toch net niet blijkt te zijn.
quote:Op zondag 23 juni 2019 01:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nog niet eens om het onveilige aspect, wat er wel is natuurlijk, maar het feit dat je dan zelf de controle kwijt bent. Dan zit je dus inderdaad met een heks naar Willem te kijken
Wanneer was je voor 't laatst verliefd?quote:Op zondag 23 juni 2019 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga niet 'op date' als ik niet al verliefd ben.
Nuquote:Op zondag 23 juni 2019 01:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wanneer was je voor 't laatst verliefd?
Dat lijkt mij ook niet nee. Ik begin er maar niet an. Ben ook niet op zoek trouwens, maar dat terzijde.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:23 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan alle kandidaten vergelijken, de pluspunten en minpunten tegen elkaar wegstrepen, wikken en wegen.Als je zo rationeel bezig bent met iets dat gevoelsmatig zou moeten werken, gaat het niet goed uiteindelijk.
Jawel maar als vrouw is dat wel erg link, en je kan ook niet weggaan in je eigen huisquote:Op zondag 23 juni 2019 01:24 schreef Petzi het volgende:
[..]
Heb ook wel eens iemand na lang contact thuis uitgenodigd hoor
Hahaha en een hotel nemenquote:Op zondag 23 juni 2019 01:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel een verrassende move date laten zitten en weggaan uit je eigen huis
Bowie... maar nu te laat......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar ik doe niet meer aan sherlocken. Heb liever dat mensen zelf vertellen wat ze kwijt willen.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat heeft Bellingcat toch niet nodig?
Ik hoop het nietquote:Op zondag 23 juni 2019 01:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat ze ook naar die rare muziekavondjes?
quote:Op zondag 23 juni 2019 01:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe niet meer aan sherlocken. Heb liever dat mensen zelf vertellen wat ze kwijt willen.
Maar dan wel bolletje - pijltje.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Ik heb het je ook nooit heel moeilijk gemaakt, toch? Eigenlijk vertelde ik je alles als een soort puzzelrit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |