quote:Op maandag 24 juni 2019 18:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Aha, oke. Bedankt voor de info
[..]
[..]
PSV insider deze manquote:Op maandag 24 juni 2019 18:34 schreef Dejannn het volgende:
Wat een gejammer hier. Zoals gelukkig ook al wordt benadrukt, moet je nu zo jaloers op Ajax die Promes weet te contracteren? Vind hem overigens nog meer een speler voor PSV, dan voor Ajax, maar dat geheel terzijde.
PSV zal geheid de nodige namen op een lijstje hebben maar moet eerst verkopen om echt te kunnen kopen. Dat zal zeker nog wel gebeuren en het zou me verbazen als ze over pakweg een maand geen kwaliteitsinjecties hebben gedaan.
*Toivonenquote:Op maandag 24 juni 2019 20:19 schreef PSVCL het volgende:
Schaars![]()
De man die opdringerig elke bal opeiste om vervolgens een lange bal te geven,meest irritante middenvelder ooit in een PSV shirt.
Wie?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:59 schreef tompsv18 het volgende:
Unnerstall geblesseerd. PSV wil de transfervrije Robbin Ruiter aantrekken, aldus AD.
Van Utrecht naar Sunderland gegaan. Hij was echt genot in die serie Sunderland Till I Die.quote:
Ohja. Dat ie transfervrij is johquote:Op maandag 24 juni 2019 22:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ken je toch wel? Oud-doelman van Utrecht. Afgelopen seizoenen bij Sunderland.
Beetje zoals Guti, alleen zonder dat harde werken.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:20 schreef Scarface88 het volgende:
Schaars was middelmaat die hard werkte en goed zijn best deed.
grootste keeperstalent van NLquote:Op maandag 24 juni 2019 21:59 schreef tompsv18 het volgende:
Unnerstall geblesseerd. PSV wil de transfervrije Robbin Ruiter aantrekken, aldus AD.
wilde eigenlijk wel iets positiefs over hem zeggen, maar dat beeld bleef vooral hangen.quote:
Dat weet niemand, fijn die privacywet.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:30 schreef Adames het volgende:
[..]
wilde eigenlijk wel iets positiefs over hem zeggen, maar dat beeld bleef vooral hangen.
verder lijkt me het een prima aankoop, maar het is wel een erg zware bank als ruiter, unnerstal en zoet blijven
hoe lang is die lars er uberhaupt uit?
Afellay ja? Hoezo dat dan? Vanwege het Vertonghen moment of zo?quote:
Ik snap zo'n jongen niet, mocht hij daadwerkelijk naar Liverpool gaan ipv PSV. Dit is je kans om basisspeler bij de (ja sorry) één na grootste club van Nederland te worden, zonder baard in je keel zelfs. Maar dan kies je ervoor om 3 seizoenen lang uitgeleend te worden aan Oldham Athletic of Sheffield Utd. En uiteindelijk haalt FC Utrecht je dan weer transfervrij op en roep je in de VI dat je veel hebt geleerd en er nu voor kiest om speelminuten te maken. Je droom is nog steeds Oranje, ondanks dat dat vloekt.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:00 schreef tompsv18 het volgende:
Die Sepp van den Berg naar Liverpool. John de Jong weet ze wel binnen te hengelen he.
Sprak prima Engels, dat wel..quote:Op maandag 24 juni 2019 22:03 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Van Utrecht naar Sunderland gegaan. Hij was echt genot in die serie Sunderland Till I Die.
Zo ontzettend mee eens! Die bal die hij toen links achterin onnodig verspeelde, waardoor we een tegendoelpunt kregen en uiteindelijk geen kampioen werden.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:19 schreef PSVCL het volgende:
Schaars![]()
De man die opdringerig elke bal opeiste om vervolgens een lange bal te geven,meest irritante middenvelder ooit in een PSV shirt.
Eensquote:Op maandag 24 juni 2019 23:19 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik snap zo'n jongen niet, mocht hij daadwerkelijk naar Liverpool gaan ipv PSV. Dit is je kans om basisspeler bij de (ja sorry) één na grootste club van Nederland te worden, zonder baard in je keel zelfs. Maar dan kies je ervoor om 3 seizoenen lang uitgeleend te worden aan Oldham Athletic of Sheffield Utd. En uiteindelijk haalt FC Utrecht je dan weer transfervrij op en roep je in de VI dat je veel hebt geleerd en er nu voor kiest om speelminuten te maken. Je droom is nog steeds Oranje, ondanks dat dat vloekt.
Laat Faber-achtige mannen je toch gewoon helpen om een steady speler te worden.
Bij PSV zou die gozer ook niet meteen in de basis komen. Alleen verdient ie bij Liverpool 5 keer zoveel. Dé kans om voor je 20e je al nooit meer veel zorgen over geld te hoeven maken.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:19 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik snap zo'n jongen niet, mocht hij daadwerkelijk naar Liverpool gaan ipv PSV. Dit is je kans om basisspeler bij de (ja sorry) één na grootste club van Nederland te worden, zonder baard in je keel zelfs. Maar dan kies je ervoor om 3 seizoenen lang uitgeleend te worden aan Oldham Athletic of Sheffield Utd. En uiteindelijk haalt FC Utrecht je dan weer transfervrij op en roep je in de VI dat je veel hebt geleerd en er nu voor kiest om speelminuten te maken. Je droom is nog steeds Oranje, ondanks dat dat vloekt.
het was jarenlang een verongelijkte ratquote:Op maandag 24 juni 2019 23:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Afellay ja? Hoezo dat dan? Vanwege het Vertonghen moment of zo?
Fijn.. Net op tijd om mee te doen in de laatste voorrondes van de EL die we dan niet meer serieus nemen omdat we niet 2x kunnen voetballen per week met onze kleine selectie.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:34 schreef Dejannn het volgende:
Wat een gejammer hier. Zoals gelukkig ook al wordt benadrukt, moet je nu zo jaloers op Ajax die Promes weet te contracteren? Vind hem overigens nog meer een speler voor PSV, dan voor Ajax, maar dat geheel terzijde.
PSV zal geheid de nodige namen op een lijstje hebben maar moet eerst verkopen om echt te kunnen kopen. Dat zal zeker nog wel gebeuren en het zou me verbazen als ze over pakweg een maand geen kwaliteitsinjecties hebben gedaan.
Zou PSV hem dan meteen voor de basis halen? Die indruk kreeg ik niet zo, zou dan toch eerder voor Jong PSV zijn en dan doorgroeien naar de basis. Een plan wat niet zo anders zal zijn bij Liverpool, natuurlijk ligt het niveau daar veel hoger maar zo'n Ki-Jana Hoever die van Ajax kwam zat daar ook al vrij dicht tegen het eerste aan en Klopp is wel een trainer die talenten een kans durft te geven.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:19 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Het gaat gebeuren jongens. En dan krijgen wij Berghuis zeker? Genot.quote:De verwachting is dat Ajax zich deze week meldt voor Bergwijn.
Prima, voelt die Ron Wemel zich waarschijnlijk ook beter thuisquote:Op maandag 24 juni 2019 23:10 schreef SaferSephy het volgende:
https://www.gelderlander.(...)tps://www.google.nl/
Ook geen Sepp.
45m + 30% doorverkoopquote:Op dinsdag 25 juni 2019 03:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het gaat gebeuren jongens. En dan krijgen wij Berghuis zeker? Genot.
Het wordt steeds gekkerquote:
Klopt, de deal kan niet gek genoeg zijn als hij naar ajax wilt. Als hij dat zelf niet begrijpt gaat hij maar lekker bij de F-jes trainenquote:
Ho eens even. @SaferSephy heeft de wijsheid in pacht en weet iedere transfersom te bepalen. Gisteren heeft hij hier en in het Ajax topic al uit de de doeken gedaan hoeveel bepaalde spelers waard zijn en - nu komt ie - wat er uiteindelijk voor betaald gaat worden!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:49 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Klopt, de deal kan niet gek genoeg zijn als hij naar ajax wilt. Als hij dat zelf niet begrijpt gaat hij maar lekker bij de F-jes trainen
Laat dat maar aan marc netto overquote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ho eens even. @:safersephy heeft de wijsheid in pacht en weet iedere transfersom te bepalen. Gisteren heeft hij hier en in het Ajax topic al uit de de doeken gedaan hoeveel bepaalde spelers waard zijn en - nu komt ie - wat er uiteindelijk voor betaald gaat worden!
Dit is een fenomeen hoor.
Vraagprijs zou 40 miljoen zijn. Concurrentie opslag er bovenop en ik zie het helemaal zitten maat.quote:
We gaan het zien.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vraagprijs zou 40 miljoen zijn. Concurrentie opslag er bovenop en ik zie het helemaal zitten maat.
Zoals ik hier al eerder postte is Bergwijn inwisselbaar.
wordt een leuke soap zoquote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vraagprijs zou 40 miljoen zijn. Concurrentie opslag er bovenop en ik zie het helemaal zitten maat.
Dit lijkt mij wel een moment waarop je de poot stijf moet houden. Persoonlijk vind ik nog steeds dat je Bergwijn niet moet 'willen' verkopen aan je grootste concurrent, ongeacht de prijs, maar ik ken de financiele situatie van PSV niet. Misschien moet er verkocht worden, maar dan kan Ajax alle transfer records gaan breken waardoor je er meer aan overhoudt dan een eventuele verkoop aan de Spurs of wie dan ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik ben er ook niet zo voor maar als hij echt zelf schijnt te willen en zijn geen andere clubs die bieden kan het bedrag nog wel eens tegen gaan vallenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit lijkt mij wel een moment waarop je de poot stijf moet houden. Persoonlijk vind ik nog steeds dat je Bergwijn niet moet 'willen' verkopen aan je grootste concurrent, ongeacht de prijs, maar ik ken de financiele situatie van PSV niet. Misschien moet er verkocht worden, maar dan kan Ajax alle transfer records gaan breken waardoor je er meer aan overhoudt dan een eventuele verkoop aan de Spurs of wie dan ook.
Bergwijn kan zelf wel naar Ajax willen, maar hij heeft met een gezond verstand een prima contract getekend. Dus mocht Ajax hem echt zo graag willen hebben gaat het ze een gigantisch bedrag kosten lijkt mij.
Al met al een slechte zaak voor de Eredivsie. Ajax komt voor een top 2 a 3 speler uit Eindhoven, PSV gaat eventueel weer voor een top 2 a 3 speler uit Rotterdam. Komt de concurrentiestrijd allemaal niet ten goede imo.
Dat gaat wel meevallen Tarado. De transfermarkt is nog helemaal niet op gang gekomen. Ik heb nog nagenoeg geen transfers zien gebeuren. Barst dadelijk ineens los.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |