...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:33 schreef PzKpfw het volgende:
Red Bull moet zo onderhand beter achterom kijken dan vooruit. Williams nadert.
Je bedoelt Mclaren? Williams lijkt me erg sterkquote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:33 schreef PzKpfw het volgende:
Red Bull moet zo onderhand beter achterom kijken dan vooruit. Williams nadert en Renault ook.
Oef die doet pijnquote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon de Kubica van de topicopeners.
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
SO!, dat is wel erg grof!quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja dat dusquote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:34 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Je bedoelt Mclaren? Williams lijkt me erg sterk
Lijkt mij wel anders hadden ze de tijd al teruggedraaidquote:
Die oneindige uitloopstroken zijn killing voor de sportquote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:38 schreef beantherio het volgende:
Tracklimits hanteren en dan oneindige uitloopstroken asfalteren
Nou getuige dat de Medium op 1-9 staat en 10-15 of de Softs lijken me de Mediums sneller.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:38 schreef Donderkonijn het volgende:
Tering he, Gasly is gewoon een halve seconde langzamer op de SNELLERE compound. Hij gaat zometeen uit q2 vallen.
Nog maar een keertje posten danquote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:38 schreef Donderkonijn het volgende:
Tering he, Gasly is gewoon een halve seconde langzamer op de SNELLERE compound. Hij gaat zometeen uit q2 vallen.
Ik zou daar nog niet zoveel moeite mee hebben als ze geen tracklimits hanteerden.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die oneindige uitloopstroken zijn killing voor de sport
Vettel zat nu op Medium (P2) en Bottas (P1) op Soft.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:41 schreef Marcoss het volgende:
Benieuwd of iemand straks op mediums rijdt in Q3
Als ik Max was zou ik daar voor gaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:41 schreef Marcoss het volgende:
Die kans is vrij groot inderdaad.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:41 schreef Marcoss het volgende:
Ik heb het vorig jaar gezegt, het kost je minimaal een jaar om op stoom te komen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:42 schreef Tinos85 het volgende:
Ik vraag me toch wel af of die Honda zoveel beter is dan de Renault. McLaren is goed snel.
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:42 schreef heywoodu het volgende:
Mooi dat McLaren alsmaar beter blijft gaan
Dan hou je een rondje van 500 meter overquote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik zou daar nog niet zoveel moeite mee hebben als ze geen tracklimits hanteerden.
Het probleem zit 'm denk ik veel meer in het chassis (i.c.m. de banden) dan de motor.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:42 schreef Tinos85 het volgende:
Ik vraag me toch wel af of die Honda zoveel beter is dan de Renault. McLaren is goed snel.
Het team icm de leverancier?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar gezegt, het kost je minimaal een jaar om op stoom te komen.
Stuurfoutje.quote:
Jup, de concurrentie zit natuurlijk ook niet stil.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het team icm de leverancier?
Lijkt mij veel te lang, zeker als je al meer dan een jaar aan het voorbereiden en zelfs een tweede team hebt om volledig op te offeren
Het is ook Mclaren. Ze hebben een paar jaar gekloot maar het blijft wel Mclaren. Kan ze nou niet echt van pannenkoekheid beschuldigen in de f1. Ze hebben vaak goede coureurs ook, geen rare paydriver fratsen. Nu ook weer Sainz jr en Norris doen geen rare dingen, zijn vrij stabiel. Alleen jammer dat Stoffel in die draak van een auto terecht kwam vorig seizoen en het tegen Alonso op moest nemen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:45 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Het probleem zit 'm denk ik veel meer in het chassis (i.c.m. de banden) dan de motor.
Ja, de motor komt iets tekort, maar met een goed chassis had RB er daarmee echt wel gestaan (zie tweede helft vorig jaar).
Mercedes logo ook.quote:
Als zowel Ferrari als McLaren zich een stuk beter ontwikkelen zodra Alonso vertrokken is mag die zich ook weleens achter de oren krabben over zijn carriereverloop.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:49 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het is ook Mclaren. Ze hebben een paar jaar gekloot maar het blijft wel Mclaren. Kan ze nou niet echt van pannenkoekheid beschuldigen in de f1. Ze hebben vaak goede coureurs ook, geen rare paydriver fratsen. Nu ook weer Sainz jr en Norris doen geen rare dingen, zijn vrij stabiel. Alleen jammer dat Stoffel in die draak van een auto terecht kwam vorig seizoen en het tegen Alonso op moest nemen.
Dat hang een beetje samen met Alonso's kwaliteiten. Hij weet altijd veel uit eigenlijk niet zo goede auto's te halen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als zowel Ferrari als McLaren zich een stuk beter ontwikkelen zodra Alonso vertrokken is mag die zich ook weleens achter de oren krabben over zijn carriereverloop.
Klopt, maar dan staat hij er wel heel goed op tegenover Raikkonen en Vandoorne, maar veel punten levert het niet op.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:54 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat hang een beetje samen met Alonso's kwaliteiten. Hij weet altijd veel uit eigenlijk niet zo goede auto's te halen.
Williamsquote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:56 schreef Nober het volgende:
Wie gaat er na de regelwijzigingen domineren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mercedesquote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:56 schreef Nober het volgende:
Wie gaat er na de regelwijzigingen domineren?
Vettel heeft nog geen tijd, wordt ook nog 'spannend' of die 3e of 4e wordt.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:57 schreef Kickinalfa het volgende:
Het is dat bottas en Hamilton nog strijden om p1, anders kunnen ze nu net zo goed stoppen
Ohnee, toch niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vettel heeft nog geen tijd, wordt ook nog 'spannend' of die 3e of 4e wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |