...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:33 schreef PzKpfw het volgende:
Red Bull moet zo onderhand beter achterom kijken dan vooruit. Williams nadert.
Je bedoelt Mclaren? Williams lijkt me erg sterkquote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:33 schreef PzKpfw het volgende:
Red Bull moet zo onderhand beter achterom kijken dan vooruit. Williams nadert en Renault ook.
Oef die doet pijnquote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon de Kubica van de topicopeners.
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
SO!, dat is wel erg grof!quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja dat dusquote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:34 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Je bedoelt Mclaren? Williams lijkt me erg sterk
Lijkt mij wel anders hadden ze de tijd al teruggedraaidquote:
Die oneindige uitloopstroken zijn killing voor de sportquote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:38 schreef beantherio het volgende:
Tracklimits hanteren en dan oneindige uitloopstroken asfalteren
Nou getuige dat de Medium op 1-9 staat en 10-15 of de Softs lijken me de Mediums sneller.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:38 schreef Donderkonijn het volgende:
Tering he, Gasly is gewoon een halve seconde langzamer op de SNELLERE compound. Hij gaat zometeen uit q2 vallen.
Nog maar een keertje posten danquote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:38 schreef Donderkonijn het volgende:
Tering he, Gasly is gewoon een halve seconde langzamer op de SNELLERE compound. Hij gaat zometeen uit q2 vallen.
Ik zou daar nog niet zoveel moeite mee hebben als ze geen tracklimits hanteerden.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die oneindige uitloopstroken zijn killing voor de sport
Vettel zat nu op Medium (P2) en Bottas (P1) op Soft.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:41 schreef Marcoss het volgende:
Benieuwd of iemand straks op mediums rijdt in Q3
Als ik Max was zou ik daar voor gaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:41 schreef Marcoss het volgende:
Benieuwd of iemand straks op mediums rijdt in Q3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |