...en nu al weer weg, wtf, was er net mee begonnenquote:Op dinsdag 7 april 2020 05:52 schreef KillerBee4ever het volgende:
Alle seizoenen van Criminal Minds staan erop, ben gisteravond aan seizoen 1 begonnen, de eerste seizoenen heb ik nooit gezien. Wel leuk, met een hele jonge Gideon
Via Amazon.de gedaan destijds.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:58 schreef Rmie het volgende:
Hoe betalen mensen Amazon Prime zonder creditkaart? Ik zou graag The Tales from the Loop willen zien, maar wil zeker geen (tijdelijke) creditkaart.
De personages waren al kort te zien in het eerste seizoen van Titans, dat op Netflix te zien is.quote:VANAF MORGEN - 24 APRIL BESCHIKBAAR DOOM PATROL
Eén van DC’s meest geliefde groep superhelden, die allemaal hun krachten hebben ontvangen door tragische omstandigheden, is opnieuw te zien. Hoofdpersonages zijn Robotman (Cliff Steele), Negative Man (Larry Trainor), Elasti-Woman (Rita Farr) en Crazy Jane, die begeleid worden door de moderne en gekke wetenschapper The Chief (Niles Caulder). De groep wordt opgeroepen tot actie door superheld Cyborg voor een missie die ze moeilijk kunnen weigeren.
Doom Patrol is ontwikkeld door Jeremy Carver voor DC Universe en gebaseerd op het DC Comics superhelden team. De sterren in de serie zijn Diane Guerrero, April Bowlby, Alan Tudyk, Matt Bomer, Brendan Fraser, Timothy Dalton and Joivan Wade.
Hele toffe serie (Stargirl is nu ook uit), MAAR je moet Doom Patrol niet los kijken van Titans. DC heeft nu 2 universums eigenlijk:quote:Op donderdag 23 april 2020 10:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
De personages waren al kort te zien in het eerste seizoen van Titans, dat op Netflix te zien is.
Holy shitquote:Op donderdag 23 april 2020 11:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hele toffe serie (Stargirl is nu ook uit), MAAR je moet Doom Patrol niet los kijken van Titans. DC heeft nu 2 universums eigenlijk:
Arrow Universe met daarin:
Arrow
Supergirl
The Flash
Black Lightning
Legends of Tomorrow
Stargirl
Batwoman
Titans Universe:
Titans
Swamp Thing*
Doom Patrol
Swamp Thing niet zeker, maar volgens mij valt die daar wel onder. Er komt ook een nieuwe Superman serie aan trouwens.
Daarnaast heb je nog:
Gotham
Krypton
Alfred Pennyworth (Prequel van Gotham)
Lucifer heb je ook nog trouwensquote:Op donderdag 23 april 2020 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Holy shitIk kan het nu allemaal al niet bijhouden.
Die wordt me door verschillende mensen aangeraden. Al zijn dat wel vooral vrouwen van midden 30... Daardoor ben ik wat skeptisch over de serie zelf.quote:
Mocht je ECHT alles willen kijken dan horen Vixen en Freedom Fighters The Ray ook nog bij bovenstaande series. Dit zijn animatieseries die zich afspelen tussen Arrow etc in.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die wordt me door verschillende mensen aangeraden. Al zijn dat wel vooral vrouwen van midden 30... Daardoor ben ik wat skeptisch over de serie zelf.
M'n vriend vindt 'm ook serieus tof.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die wordt me door verschillende mensen aangeraden. Al zijn dat wel vooral vrouwen van midden 30... Daardoor ben ik wat skeptisch over de serie zelf.
De echte DC fans moeten natuurlijk de eerste Batman film ooit ook gezien hebben. Uit 1943quote:Op donderdag 23 april 2020 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ha. Ik denk dat je even naar de wijzigingen in Crisis moet kijken. Volgens mij vallen Titans en DP nu niet meer in hetzelfde universum, namelijk.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hele toffe serie (Stargirl is nu ook uit), MAAR je moet Doom Patrol niet los kijken van Titans. DC heeft nu 2 universums eigenlijk:
Niet meer inderdaad, maar het begin welquote:Op donderdag 23 april 2020 12:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ha. Ik denk dat je even naar de wijzigingen in Crisis moet kijken. Volgens mij vallen Titans en DP nu niet meer in hetzelfde universum, namelijk.
en nog de serie van Constantinequote:Op donderdag 23 april 2020 11:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Arrow Universe met daarin:
Arrow
Supergirl
The Flash
Black Lightning
Legends of Tomorrow
Stargirl
Batwoman
Titans Universe:
Titans
Swamp Thing*
Doom Patrol
Swamp Thing niet zeker, maar volgens mij valt die daar wel onder. Er komt ook een nieuwe Superman serie aan trouwens.
Daarnaast heb je nog:
Gotham
Krypton
Alfred Pennyworth (Prequel van Gotham)
Ah, daar wachtte ik op: net mijn gratis proefperiode in laten gaan.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:24 schreef Mryc het volgende:
Het zesde seizoen van Bosch was weer als vanouds goed.
Veel bekende plekjes idd.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:08 schreef NoCigar het volgende:
4K, een een lekker GTA V sfeertje weer.
Same here.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:27 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ah, daar wachtte ik op: net mijn gratis proefperiode in laten gaan.
The Last Narc is dus een docu over het verhaal van Kiki in Narcos: Mexico S1 en 2quote:
Ja, die staat er zeker al een paar maanden op.quote:Op maandag 27 april 2020 14:32 schreef Karstman het volgende:
Huh Us heb ik 3 weken geleden als gezien op Prime...
Hier heb ik jaren geleden een keer een verdwaalde aflevering van gezien en het leek me wel leuk, maar ik ben vergeten de serie toen te gaan volgen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:26 schreef Aether het volgende:
Superstore – S01-04 2016 16 | Comedy
America Ferrera en Ben Feldman schitteren in deze hilarische komedie over een unieke familie van werknemers in een enorm warenhuis.
Leuke serie ja. Niks binge-waardigs, maar een lekker simpel tussendoortje. Volg het al jaren.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hier heb ik jaren geleden een keer een verdwaalde aflevering van gezien en het leek me wel leuk, maar ik ben vergeten de serie toen te gaan volgen.
Nu wel aan begonnen: helemaal prima om af en toe een paar afleveringen van te kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |