abonnement Unibet Coolblue
pi_192261104
quote:
5s.gif Op woensdag 25 maart 2020 07:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even een gierige vraag, wie heeft zijn Prime abo omgezet van DE naar NL en de zes euro al terug gekregen? Hoe lang duurde dat?
Mijn jaarabonnement zou deze maand aflopen. Ik zie nu dat ze twee weken terug het jaarbedrag hebben teruggestort :? :7
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_192271762
Booksmart – 2019 13 1:42 uur | Comedy
De beste vriendinnen Amy en Molly staan aan de vooravond van hun diploma-uitreiking wanneer ze beseffen dat ze de afgelopen jaren alleen maar in de bibliotheek hebben gezeten. Ze besluiten te laten zien dat zij dat ook kunnen! Nu moeten de meiden er alleen wel achter zien te komen waar het examenfeest is waar ze moeten zijn, want dat is informatie die ze niet in hun studieboeken kunnen vinden.

COUNTDOWN – 2019 16 1:30 uur | Horror, Thriller
Wanneer de jonge verpleegster Quinn ontdekt dat de app Countdown het exacte tijdstip van haar dood voorspelt begint er een race tegen de klok. In minder dan 3 dagen moet ze een manier vinden om aan haar eigen dood te ontsnappen!

Nancy Drew and The Hidden Staircase – 2019 7 1:29 uur | Actie
For 16-year-old Nancy Drew, life in a small town is mighty dull. She longs for excitement, adventure, and the chance to make a difference. Nancy gets that opportunity when she is asked to help solve the ghostly activity at the Twin Elms mansion. Nancy Drew is on the case!

Vice – 2018 16 2:12 uur | Drama
Het waargebeurde verhaal van Dick Cheney (Christian Bale), één van de belangrijkste Vicepresidenten in de geschiedenis van de Verenigde Staten. Van de makers van ‘The Big Short’. VICE vertelt het verhaal over hoe een bureaucratische insider uit Washington stilletjes de machtigste man ter wereld werd als Vicepresident van George W. Bush (Sam Rockwell).

Yesterday – 2019 13 1:56 uur | Comedy
Jack Malik was slechts een worstelende songwriter...maar dat was gisteren. Na een mysterieuze stroomstoring ontdekt hij dat hij de enige persoon op aarde is die zich The Beatles kan herinneren! Wanneer Jack razendsnel beroemd wordt door de Fab Four's nummers uit te brengen als zijn eigen, riskeert hij Ellie te verliezen -- de enige persoon die van hem hield en in hem geloofde vanaf het begin.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 25 maart 2020 @ 18:43:20 #228
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192272111
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:39 schreef Aether het volgende:

[..]

Mijn jaarabonnement zou deze maand aflopen. Ik zie nu dat ze twee weken terug het jaarbedrag hebben teruggestort :? :7
Dat is nice! :D

Naja, ik wacht nog even op de nieuwe maand en anders ga ik eens navraag doen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_192274496
O yesterday! Leuk
pi_192343999
Bonus – 2020 AL 1:58 uur IMDb 8,6 | Drama
Not someone who believes in giving bonus to employees, Aditya accepts a challenge from his grandfather to live off a meager amount for a month and comes to Mumbai to start living in a small dingy in Koliwada. An alien to this world Aditya finds it difficult to survive Would he be able to make it? Is there something beyond winning and losing or just proving a point.

Making the Cut – S01 2020 13+ - Amazon Original
In het eerste seizoen van Making the Cut nemen Heidi Klum en Tim Gunn 12 gevestigde ontwerpers mee over de wereld, van New York naar Parijs en Tokio. Ze strijden om het volgende wereldwijde modemerk te worden. De winnende outfits zijn elke week te koop op Amazon in de Making the Cut-store en de laatst overgebleven ontwerper wint één miljoen dollar om te investeren in zijn of haar merk.

Wild Rose – 2019 13+ 1:40 uur IMDb 7,2 | Drama
Wild Rose vertelt het verhaal van Rose-Lynn Harlan (Jessie Buckley), een jonge vrouw uit Glasgow die droomt van een carrière als countryzangeres en die wil doorbreken in Nashville Tennessee. Wanneer zij net uit de gevangenis komt, worstelt zij met de sleur van het dagelijkse leven, de moeilijke band met haar moeder (Julie Walters) en het opvoeden van haar twee kinderen.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_192358033
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin woensdag 1 april 2020 @ 14:01:58 #232
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_192390943
quote:
Die ben ik nu aan het kijken. Begint een beetje raar, maar is best leuk!

(Is voor een review, die volgt eind april.)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_192391958
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 14:01 schreef Breuls het volgende:

[..]

Die ben ik nu aan het kijken. Begint een beetje raar, maar is best leuk!

(Is voor een review, die volgt eind april.)
Deed me een beetje denken aan The Good Place en 90s SF mix ;)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_192392542
The good fight serie 3 is eveneens toegevoegd.
I´m back.
  Admin woensdag 1 april 2020 @ 15:36:09 #235
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_192392688
quote:
7s.gif Op woensdag 1 april 2020 14:54 schreef Aether het volgende:

[..]

Deed me een beetje denken aan The Good Place en 90s SF mix ;)
Ja, het idee van een alternatieve vorm van hiernamaals zit er wel in. Maar Upload gaat niet over filosofie. Eerder over kapitalisme. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 1 april 2020 @ 17:51:23 #236
64792 Mryc
play me one more song
pi_192395353
De film Vice is ook een echte aanrader.
pi_192443647
Tales From The Loop – S01 2020 18 - Amazon Original | Sci-Fi
Tales from the Loop is geïnspireerd door de prachtige tekeningen van Simon Stålenhag en laat de ongelooflijke avonturen zien van de mensen die boven de Loop wonen, een machine die gebouwd is om de mysteries van het universum te openen en te verkennen, waardoor voormalige sciencefiction mogelijk wordt.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_192486592
Net Yesterday gekeken :) leuke film.
pi_192489556
Alle seizoenen van Criminal Minds staan erop, ben gisteravond aan seizoen 1 begonnen, de eerste seizoenen heb ik nooit gezien. Wel leuk, met een hele jonge Gideon O+
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_192508472
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 22:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net Yesterday gekeken :) leuke film.
Hier vorige week, was prima vermaak inderdaad.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_192520973
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 05:52 schreef KillerBee4ever het volgende:
Alle seizoenen van Criminal Minds staan erop, ben gisteravond aan seizoen 1 begonnen, de eerste seizoenen heb ik nooit gezien. Wel leuk, met een hele jonge Gideon O+
...en nu al weer weg, wtf, was er net mee begonnen :(

[edit]er is een storing met CM, waar Amazon mee bezig is, niet bekend wanneer ie er weer op staat

[ Bericht 6% gewijzigd door KillerBee4ever op 09-04-2020 06:07:26 ]
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_192578470
Begonnen met Hunters :) had alleen niet gezien dat de eerste aflevering anderhalf uur duurde :D
Tap tap tap
pi_192680864
21 Bridges – 2019 18 1:39 uur IMDb 6,6 | Actie, Thriller
Nadat NYPD rechercheur Simpson (Chadwick Boseman) een operatie verknalt, krijgt hij nog één laatste kans om zijn baan te redden. Samen met zijn collega’s moet hij op Manhattan een voortvluchtige ‘cop killer’ zien in te rekenen.

Bosch – S06 2020 16 - Amazon Original
Nadat een medisch fysicus wordt vermoord en het radioactieve materiaal dat hij bij zich had, verdwijnt, bevindt rechercheur Harry Bosch zich midden in een ingewikkelde moordzaak, een slordig federaal onderzoek en een rampzalige dreiging voor Los Angeles, de stad die hij moet dienen en beschermen.

DINO DANA – S03-2 2020 7 - Amazon Original | Kinderserie
Dana is a 9-year old girl who loves dinosaurs and spends all of her time learning about them. After receiving a book she discovers she can see Dinosaurs in real life.

Jiskefet – S01-09 1996 13 | Comedy
De Lullo's zijn een persiflage op corpsballen (de studenten Van Binsbergen (Romeyn), Kerstens (Koch) en Kamphuijs (Prins)), die de hele dag niets anders doen dan slapen en zuipen, denigrerend tegenover alles wat werkt en elkaar de vraag stellen 'Hé lullo, heb je nog geneukt?'.

Lock, Stock and Two Smoking Barrels – 1998 18 1:46 uur IMDb 8,2 | Thriller
Vier vriendelijke, maar kleine criminelen komen flink in de schulden na een oneerlijk kaartspel met een stel moorddadige gangsters uit Londen. Om uit hun schulden te komen en hun levens te redden, besluiten ze een stel boeven te overvallen die net een groep wiettelers heeft beroofd.

Selah en The Spades – 2020 18 1:37 uur - Amazon Original | Drama
Vijf groepen leiden de illegale activiteiten op het gerenommeerde internaat Haldwell. Selah Summers staat aan het hoofd van de machtigste groep, DE SPADES. Ze is afwisselend charmant en harteloos, en bepaalt wie ze dichtbij houdt en wie ze afdankt, balancerend op de grens tussen gevreesd en geliefd te worden.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_192681613
Bosch serie 6 weer een goeie.

Komt nog één serie aan en dan kappen ze ermee helaas.
I´m back.
pi_192682156
Hoe betalen mensen Amazon Prime zonder creditkaart? Ik zou graag The Tales from the Loop willen zien, maar wil zeker geen (tijdelijke) creditkaart.
pi_192682597
quote:
8s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:58 schreef Rmie het volgende:
Hoe betalen mensen Amazon Prime zonder creditkaart? Ik zou graag The Tales from the Loop willen zien, maar wil zeker geen (tijdelijke) creditkaart.
Via Amazon.de gedaan destijds.
I´m back.
  Admin donderdag 23 april 2020 @ 10:55:25 #247
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_192763936
quote:
VANAF MORGEN - 24 APRIL BESCHIKBAAR DOOM PATROL

Eén van DC’s meest geliefde groep superhelden, die allemaal hun krachten hebben ontvangen door tragische omstandigheden, is opnieuw te zien. Hoofdpersonages zijn Robotman (Cliff Steele), Negative Man (Larry Trainor), Elasti-Woman (Rita Farr) en Crazy Jane, die begeleid worden door de moderne en gekke wetenschapper The Chief (Niles Caulder). De groep wordt opgeroepen tot actie door superheld Cyborg voor een missie die ze moeilijk kunnen weigeren.

Doom Patrol is ontwikkeld door Jeremy Carver voor DC Universe en gebaseerd op het DC Comics superhelden team. De sterren in de serie zijn Diane Guerrero, April Bowlby, Alan Tudyk, Matt Bomer, Brendan Fraser, Timothy Dalton and Joivan Wade.
De personages waren al kort te zien in het eerste seizoen van Titans, dat op Netflix te zien is.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_192764021
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 10:55 schreef Breuls het volgende:

[..]

De personages waren al kort te zien in het eerste seizoen van Titans, dat op Netflix te zien is.
Hele toffe serie (Stargirl is nu ook uit), MAAR je moet Doom Patrol niet los kijken van Titans. DC heeft nu 2 universums eigenlijk:

Arrow Universe met daarin:

Arrow
Supergirl
The Flash
Black Lightning
Legends of Tomorrow
Stargirl
Batwoman

Titans Universe:

Titans
Swamp Thing*
Doom Patrol

Swamp Thing niet zeker, maar volgens mij valt die daar wel onder. Er komt ook een nieuwe Superman serie aan trouwens.

Daarnaast heb je nog:

Gotham
Krypton
Alfred Pennyworth (Prequel van Gotham)
  donderdag 23 april 2020 @ 11:47:44 #249
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192764729
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 11:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hele toffe serie (Stargirl is nu ook uit), MAAR je moet Doom Patrol niet los kijken van Titans. DC heeft nu 2 universums eigenlijk:

Arrow Universe met daarin:

Arrow
Supergirl
The Flash
Black Lightning
Legends of Tomorrow
Stargirl
Batwoman

Titans Universe:

Titans
Swamp Thing*
Doom Patrol

Swamp Thing niet zeker, maar volgens mij valt die daar wel onder. Er komt ook een nieuwe Superman serie aan trouwens.

Daarnaast heb je nog:

Gotham
Krypton
Alfred Pennyworth (Prequel van Gotham)
Holy shit :D Ik kan het nu allemaal al niet bijhouden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_192764820
quote:
19s.gif Op donderdag 23 april 2020 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Holy shit :D Ik kan het nu allemaal al niet bijhouden.
Lucifer heb je ook nog trouwens :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')