Poepen is tijdloos.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:40 schreef Tinkepink het volgende:
Dit topic kwam vorig jaar toch ook al langs?
30 mensen? hoe dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:46 schreef Misterluppo het volgende:
[..]
Je mag mee hoor, we gaan ook weleens met een groep van meer dan 30 mensen.
ja dat ''moeten' ze zeggen van de gemeente. maar echte insiders weten dat het daar een echt feestje is. het is wel invite only, dus als je wil kan ik vouchen voor de groepquote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:42 schreef Misterluppo het volgende:
[..]
Dus ze laten daar nu wel fetisjisten toe? Wij zijn geen "gewone" naturisten maar daarnaast ook poepseks fetisjist. Ik heb vorig jaar een bericht naar Loodsmansduin gestuurd maar kreeg als reactie dat onze groep niet welkom is als het om een fetisjisten weekend gaat.
In kleinere groepen bij elkaar in huis, of in de achtertuin als het warm weer is. Maar 1 of 2 keer per jaar willen we met een grote groep weg.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:50 schreef murp het volgende:
[..]
30 mensen? hoe dan?
Waar treffen jullie elkaar normaal gesproken dan?
Graag, als er nog plek is voor 20 mensen in de week van 5 augustus.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja dat ''moeten' ze zeggen van de gemeente. maar echte insiders weten dat het daar een echt feestje is. het is wel invite only, dus als je wil kan ik vouchen voor de groep
Ga gewoon een keer mee, het is echt gezellig om met een grote groep te kamperen. En mocht je even geen zin in de groep hebben dan blijf je toch in je eentje bij de tent of gaat even weg in je eentje.quote:
op de wc OMGEINZ!!!TWEIDREIIIIPOLIZEIIIIquote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:50 schreef murp het volgende:
[..]
30 mensen? hoe dan?
Waar treffen jullie elkaar normaal gesproken dan?
Hoe smaakt poep?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:25 schreef Misterluppo het volgende:
Hoi, ik ben op zoek naar een erotische camping op 1 van de Nederlandse of Duitse Waddeneilanden of in Zeeland. Wij zijn met een groep van 20 poepseks fetisjisten en willen graag de 2e week van de Noorderlijke bouwvakvakantie samen kamperen.
We zoeken dus een erotische camping waar beschutte plekken zijn gezien wij in groepsverband aan poepseks/partnerruil doen. Met mooi weer willen wij dit ook buiten kunnen doen.
Graag een camping met goed schoon sanitair en supermarkt in de buurt.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:39 schreef murp het volgende:
Ik zou gewoon lekker bij de boer kamperen, kan ie mooi met de giertank over jullie veldje heen rijden
Hangt er vanaf wat je de dag ervoor gegeten hebt natuurlijk. Wat een domme vraag.quote:
Dit.quote:[img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op vrijdag 21 juni 2019 22:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lekkere uitdaging dan. In die paar vierkante meter.
En fijn dat je het ff uitlegt. Ik moet wel zeggen det je geloofwaardigheid inkrimpt. Net als mijn jongeheer bij het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |